Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 285606 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #345 : 14.04.2010 20:17:28 »

Bangkokin "mielenosoituksia" (alias hyvin verhottua aivan jotain muuta), Japanin orastavaa konkurssia ja suomalaista lakkoilua päivitellessä tuli mieleen tällaista:

Tämänkertaiseen Merkkarin pakittamiseen liittyy samanaikainen Saturnuksen retroilu Neitsyessä, (Merkurius Neitsyen hallitsijana) lisäksi kyseiset kappaleet ovat viimeistään Merkuriuksen retron loppuvaiheessa myöskin kvinkunssissa keskenään. Tällöin pakittavaan Merkuriukseen kohdistuu maksimaalinen paine, oikeastaan voisi sanoa, ettei mikään muu merkuriaaninen meinaa tuolloin onnistua paitsi korjausoperaatiot, koska silloin vaikuttaa Pluton trini Merkuriukselle.   

Toisin sanoen -  erinomainen aika viedä kengät suutariin tai korjata polkupyörä tai asentaa koneeseen kaikki uusiksi, mutta siinäpä se. :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #346 : 14.04.2010 22:14:20 »

Hmmm.. Osuvaa tulkintaa KV ... ja kun itse olen  aurinko  neitsyt huomasin yllättäen itsessäni ja ajattelussani tuon käänteisen ja rakentavan vaikutuksen myös tänään..
 smitten
tallennettu

suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #347 : 15.04.2010 17:55:52 »

18.4.2010-12.5.2010  vaikuttaakohan tämä jo nyt.....ilmatila suljettu useissa maissa, suomessakin kenttä laitetaan kiinni illalla (päätöstä odotellaan...)...aikas monen matka tyssänny tähän tulivuoren purkaukseen tai siitä nousevan savun vuoksi....aika järkkyä!
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #348 : 15.04.2010 18:25:21 »

Mietin muuten näitä vr:n teknisiä ongelmia junaliikenteessä. Voisikohan merkurius olla asialla? Tässä ihan vähän ajan sisäänhän siellä on ollut vaikka minkälaista sähköongelmaa ja vaikka ties mitä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #349 : 17.04.2010 12:57:53 »

18.4 alkaa Merkurius taas peruttamaan, tällä kertaa mennään Härän merkissä. Itselläni Merkuriuksen perääntyminen osuu suoraan tuonne 1.huoneeseen ja Askendantille. Saa nähdä mitä tapahtuu. buck2

Merkurius vielä tekee neliötä Marsiin taivaalla, että varmaan ärhäköitäkin yhteenottoja voi syntyä tämän transiitin aikana....
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #350 : 17.04.2010 20:16:47 »

tuhkapilvi, tietty. missä se oikein on kun piti olla suuri ja massiivinen ja sotkee lennot ja kaikki??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #351 : 19.04.2010 00:49:39 »

tuhkapilvi, tietty. missä se oikein on kun piti olla suuri ja massiivinen ja sotkee lennot ja kaikki??

Kyllä sen täällä Keski-Suomessa näki oikein selkeästi tänään.. oli muuten ruma.

Minulla ei viikonlopun Helsingin reissun aikana nettitikku suostunut toimimaan lainkaan.. kuvaavaa kun merkuriusbuck2
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #352 : 20.04.2010 09:01:34 »

18.4 alkaa Merkurius taas peruttamaan, tällä kertaa mennään Härän merkissä. Itselläni Merkuriuksen perääntyminen osuu suoraan tuonne 1.huoneeseen ja Askendantille. Saa nähdä mitä tapahtuu. buck2

Merkurius vielä tekee neliötä Marsiin taivaalla, että varmaan ärhäköitäkin yhteenottoja voi syntyä tämän transiitin aikana....

ai niin, mehän olemmekin samaa "tasaista" asc-sukua  Wink joo, kyllä toi merkkari ascilla ja 1. huoneessa heti näytti, missä mennään -damn  Lips Sealed

Toinen nousu-härkä - näitä tapaa harvemmin! Mietin vain sitä kun sinulla on reistaillut nuo laitteet noin paljon, että onkohan sinulla sitten esimerkiksi Vesimiehessä, Leijonassa tai Skorpionissa jotain planeettoja ja vieläpä asteilla 1-15? Itselläni ei ole vielä tullut mitään ongelmia, ainoastaan olen juuri miettinyt tässä ruokavaliotani (kuten 1.huoneen Härkäteemaan sopii) ja olemustani, että pitäisi alkaa taas kiinnittämään enemmän huomiota noihin ruokatottumuksiin, ettei ihan levahda käsistä tämä. Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #353 : 20.04.2010 12:02:21 »

Tämä on sitten taas se aika vuodesta kun alkaa tavarat hajoilemaan. :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #354 : 20.04.2010 12:50:48 »

Ruokateema sopii  cereskauris aspect_con pluto rx 5  kauris kuvioonkin.
Ruokahuolto ja- muutos, ja "varastot".
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #355 : 20.04.2010 15:01:04 »

Eräs tuttu kuuli eilen että oli maksanut 9 kuukautta naapurinsa sähkölaskua ja minä puolestani totesin yllätyksekseni tänään että visa electron -korttini oli suljettu sunnuntaina, kun sitä oli yritetty käyttää jossain lontoolaisessa pelihallissa. Kortti onnistuttu kopioimaan jossain automaatilla tai sen tiedot bongattu jossain netissä. - Rahat onneksi tallessa tilillä, mutta nyt joutuu parin viikon ajan asioimaan pankissa, kun uutta korttia odottelee. :/

Tässä on linkki engl. kieliselle sivulle, josta selviää mitkä asiat ovat kussakin radix huoneessa tapetilla kun Merkurius peruuttaa;
http://networkedblogs.com/33AFx

Minulla tuo Merkkari on menossa radixin 3. huoneessa ja kappas siellähän on varkaat ja rahansiirrot heti!!!
Mercury transiting the third house—Mercury in the natural zodiac rules the third house, which has to do with communications, siblings and small monetary transactions, trade schools and organizations and curiously, thieves. Maybe you are waiting to hear from a brother or a sister, or receive that acceptance letter to a school, or if your lover will finally tell you what is bothering him or her. Now is not the time to expect a resolution and you’ll only make yourself crazy if you do.
tallennettu

kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #356 : 20.04.2010 15:07:56 »

Mulla alko netti toimimaan samaan aikaan perääntymisen kanssa...  idiot2

Tuosta Emelian linkistä:
"Oh yes, call your parents. They are waiting to hear from you."
täytyypä rimpauttaa, viimekerrasta onki jo jonkin verran aikaa...

muoks. äite oliki just soittanu samaan aikaan tän viestin kans, en vain ollu kuullu puhelinta...
hällä oli oikein asiaakin, oli vihdoin saanu tietää tarkan syntymäkellonaikansa!
« Viimeksi muokattu: 20.04.2010 16:17:03 kirjoittanut kimo » tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #357 : 20.04.2010 19:48:15 »

Mulla takkuaa tänään kaikki niin pahasti, että ihme, että uskallan koskea enää yhteenkään vempaimeen. Vastapainoksi tosin on puheripulia.

Mulla tuo perääntyvä merkurius ilmeisesti seikkailee härässä 10. huoneessa. Kommunikaation, tekniikan ja terveyden suhteen on ilmennyt ongelmia. Tänään lääkärissä käydessäni sain myös kuulla, että on korvatulehdus päällä. Korvat ja merkurius?  Huh
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #358 : 20.04.2010 20:37:18 »

Korvat ja kuulo yhistettiin joskus keskustellessa  uranus:n ja  kuu :n keskinäiseen suhteeseen.
Sullahan on tuo Uranusmainen yhtymä Vesimiehessä, Jupiter-kuulo?

Itellä retro- merkurius on kolmiossa Plutoon Neitsyessä ja mulla on viestien hävitysvimma,
tyyliin kiitti mulle riitti, pitäkää tunkkinne..
Olen jopa harkinnut koko repertuaarin hävittämistä.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #359 : 20.04.2010 20:48:12 »

Mulla menee kommunikaation kanssa ihan hyvin, mutta huomaa, että muut tulee jälessä. Kaikki nettilöiset, tekstarit, päätökset, puhelimitse hoidetut asiat, laahaavat viikon takana.  idiot2 Ei anna poliisitädistäkään hyvää kuvaa, kun ei vastaile asialliseen tapaan viesteihin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: