Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua! Mies vei jalat alta ja kiehtoo, auringot eivät mätsää entäs muuten?  (Luettu 12045 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
redwine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 18.06.2017 00:34:59 »

Hei, olen palavasti ihastunut jouskari mieheen. Hän kertakaikkiaan vei jalat alta tekemättä juuri mitään, ja nyt pohdin onko meillä mahdollisuutta onnistua. Itse olen aurinko neitsyt, kuu vesimies, nousu skorppari ja lasku härkä. Miehen syntymä kellonaikaa en tiedä, joten käytin kartan tekoon 12:00, mutta sain että hän olisi aurinko jouskari, kuu kalat, nousu kauris ja lasku rapu.

Mitä mahdollisuuksia meillä on? Itse olen parisuhteessa, joskin vatvonut jo kauan tilannettani, että olenko sen oikean kanssa. Sitten tapasin jouskarin viime joulukuussa. Meillä oli kivaa, hän kuitenkin piti hyvin nihkeästi yhteyttä, joten en uskaltanut itse olla aktiivisempi ja yritin unohtaa hänet. Nyt näimme taas muutaman kerran, ja meillä oli vielä kivempaa. Hän kuitenkin on sitä mieltä, että minun tulisi pyrkiä korjaaman oma elämäni nykyisen mieheni kanssa ja unohtaa hänet, koska ei ole varmuutta meidän onnistumisesta. Hän siis reissu työssä suomessa, asuu virossa.

Varoo sanomasta mitään liikaa, etten vain tee päätöksiä perustuen hänen sanoihinsa, mutta kuitenkin huomaan kesken jääneistä lauseista, että hän on kiinnostunut, mutta minun tilanteeni vaikuttaa negatiivisesti (tietysti) ja sitten tuo hänen työnsä/asumisensa.

Mitä saatte irti meidän merkeistä? Itse en ole kovinkaan kokenut näissä merkin tulkitsemisissa, joten kaipaan apua. Unohtaako tämä mies vai jatkaa sitkeästi?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #1 : 18.06.2017 09:31:26 »

Merkeistä en sano mitään, mutta olisin samaa mieltä kuin  jousimies.

Ensin tuo olemassa oleva parisuhde päätökseensä, tai selville vesille...joko loppuun tai uuteen alkuun.
Jos nyt aloittaisit uuden suhteen ja ryntäisit siihen, se olisi vain asioiden pakenemista, ne jäisivät käsittelemättä ja tuhoaisivat seuraavankin suhteen.

Rakkautta.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #2 : 18.06.2017 10:42:06 »

unohtaa hänet. Nyt näimme taas muutaman kerran, ja meillä oli vielä kivempaa. Hän kuitenkin on sitä mieltä, että minun tulisi pyrkiä korjaaman oma elämäni nykyisen mieheni kanssa ja unohtaa hänet, koska ei ole varmuutta meidän onnistumisesta. Hän siis reissu työssä suomessa, asuu virossa.


Hän totisesti ainakin osaa heittää bensaa liekkeihin käyttämällä kielletyn hedelmän taktiikkaa??  (Boldaus lisätty)

No, kyllähän virolaiset(?) miehet vielä ovat kelpo "siitossonneja" verrattuna nykysuomalaisiin estrogeenimiekkosiin?
Ei tarvitse kuin verrata uuden Tuntemattoman sotilaan näyttelijäkaartia alkuperäiseen...

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.06.2017 10:48:27 kirjoittanut sideman » tallennettu
redwine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 18.06.2017 16:24:12 »

vastauksia kysymykseeni?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 901



Profiili
« Vastaus #4 : 20.06.2017 21:36:42 »

Teillä on yhteys ainakin sitä kautta, että miehen kuu on sinun oppositiomerkissäsi  kalat. Oppositiot selittävät usein tuota selittämätöntä vetovoimaa. Auringot ovat neliössä, mutta nousumerkkeinä skorpioni ja  kauris voivat ymmärtää toisiaan yllättävän hyvin.

Minkälaiset kuviot sinulla on nykyisessä parisuhteessa? Eihän tähän nyt voikaan tulla mitään ratkaisua ennen kuin sinä teet päätöksen haluatko jatkaa nykyisessä suhteessa vai et. Jos päätät panostaa nykyiseen suhteeseen niin varmasti tuo mies kannattaa unohtaa. Jos taas mietit joka tapauksessa, ettei nykyinen suhde ole sinua varten niin olet rohkea ja lähdet siitä. Mikäli niin on tapahtuakseen niin sitten kokeilla suhdetta tuon jousimiehen kanssa. Sitten voit tehdä ratkaisut sen suhteen mukaan. Nykyinen tilanne on ainakin ihan tuhoon tuomittu kaikkien kannalta.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: