Sivuja: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5633212 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #2370 : 16.07.2008 23:49:15 »

2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
Osu ja uppos  2funny olen vain saavuttanut sitten sen 40.kriisin, kritisoijani mukaan  buck2 hieman aikaisin ja ilman eroa... vielä, toivon ettei koskaan...  angel

Vaikka onko tuo nyt ikärasismia, mielestäni karkeaa ja totuuden mukaista... yleensä  2funny
Sitten ehkä jos kohtelee ihmistä yleistysten pohjalta?

Grin Cheesy Aaah...!  Cheesy Ihanaa, että vielä joltakin löytyy vielä huumorin ja itseironisen sarkasmin tajua
tällä saitilla, kun tuntuu, ettei täällä enää voi puhua muusta kuin laulujen sanoista.. :Smiley Tongue

No minä lasken jonkin asteiseksi rasisimiksi, nimittäin menepä murjaisemaan noista yksittäinen
esimerkki kenelle tahansa, niin johan sitä syrjitty iän vuoksi. Grin


No, mutta nyt on koru suussa ja ihan ok, vaikka ei ihan niin kuin olin ajatellut itse. Laittajalla ei tainnut olla kokemusta riittävästä ja siksi koru ei ole siinä mihin sen olin ajatelut. Jotta tämä paikka olisi voitu ottaa käyttöön, olisi korua pitänyt muotoilla... ei uskaltanut ja itselläni suu täynnä pumpulia, oli neuvomiset vähissä  Undecided  jotta kuinka sitä korua saa ja voi muotoilla, hajottamatta. Ihan käsiksi en viitsinyt käydä itse toimenpiteeseen ja lopulta päätin, jotta laittaa nyt kui laittaa ja katsotaan sitten...  Wink

Autsch...! Shocked Siispä se reikä pitää paikata ja tehdä uusi? Huh
Kysyikö se laittaja peilin kanssa yhtään, että mihin se oikein haluat?
Merkkasko tussilla paikan ja näytti, että onko ok vai muutetaanko paikkaa? Shocked
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2371 : 17.07.2008 00:00:13 »



    smitten    smitten

 Nooo määkin ajattelin tossaa iltapäivän kuluessa pyyhkiä perseeni, muuttakuun se ny

 jäi nooitten kiireitten keralla pois, niii oiskooo jo paree, ettei pierua kummempaa heti

 kerrottaaaas, ihavvaan, jos tuo arki niiii painaa päälleeen, ettei sivuhun ehri!


     knuppel2





 Grin 2funny  Grin 2funny Grin 2funny

Tuohan pitäisi lisätä Astron netikettiin oikein kirjoitetuksi säännöksi. Tongue
Mutta jos päätät myöhemmin kuitenkin kertoa enemmän,
niin varo kertomasta mitä vessapaperia siihen käytit, ettei porukka muutu vihreäksi kateudesta. :Smiley
Vesipesu on ehdottomasti jo liian luxusta! police knuppel2
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2372 : 17.07.2008 08:35:59 »

Huomenta kaunista ja viileää  angel Kömmin taas aamupalalle tänne ja nyt on vielä silmätkin turvoksissa  Sad On ole krapulassa, vaan allergia vaivaa. Nyt vk.n ajan on lisääntyvässä määrin ollut ongelmia, vaikka on lääkitys päällä  Undecided Joku heinä kukkii ja TÄYSILLÄ! Täytyy tänään siivota kunnolla ja sitten lyödä ovet ja ikkunat kiinni, kiellon kera. Se on aikaisemmin auttanut juuri tuota yöaikaa  angel Inhottavaa vaan siivota (tai tehdä mitään) kun nenästä juoksee kirkas vesi ja aivastelee alvariinsa  Angry

Sasha -täytyypi myöntää, jotta oikeassa olet... Hieman sitä silkkihansikkain koettaa kepillä ihmistä joka heiluu murrosiässä tai lähentelee eläkeikää  Grin Myös ne 30-40. korvilla olevat eronneet, harva osaa olla "nätisti" tuolla sinkkumaailmassa, vaan jonkin sortin sekoaminen on taattua kamaa... koettu, meneppä niille sanomaan kuinka typerältä se touhu näyttää buck2
Varsinkaan jos oikeasti on vastapuoli vaikka se 5-kymppinen; "Oikeastaan ainoa ikä, jossa naiset erottuvat samanikäisistä miehistä hyppimällä hormoneissaan hikoilevina paitsi seinille, niin myös muiden silmille ihan missä vain ja mistä vain..."  :Smiley heh, heh ja hui samalla... tulossa on tuolla jossakin tulevassa  buck2
Eipä totuudet koskaan kauhean hyvältä tunnu  angel

Kyllä, ongelma ei ollut itse paikan katsomisessa. Vaan sitten asentamisessa  Huh Katsoimme yhdessä paikan ja laittaja puhui, jotta pistetään hieman tuohon noin. No, pistetään, mutta tähän kulmaan! No, joo... nyt on hyvä  Smiley Ja lopputulos - en uskalla taivuttaa tarvittavasti tätä korua. Menee pian rikki  Angry Jaha, vain niin...
Kaunis ja kiva se nytkin on, mutta ei ihan niin kuin ajattelin  idiot2 ... oinas -ko nostaa sarviaan...?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2373 : 17.07.2008 20:54:56 »

Sasha -täytyypi myöntää, jotta oikeassa olet... Hieman sitä silkkihansikkain koettaa kepillä ihmistä joka heiluu murrosiässä tai lähentelee eläkeikää  Grin Myös ne 30-40. korvilla olevat eronneet, harva osaa olla "nätisti" tuolla sinkkumaailmassa, vaan jonkin sortin sekoaminen on taattua kamaa... koettu, meneppä niille sanomaan kuinka typerältä se touhu näyttää buck2
Varsinkaan jos oikeasti on vastapuoli vaikka se 5-kymppinen; "Oikeastaan ainoa ikä, jossa naiset erottuvat samanikäisistä miehistä hyppimällä hormoneissaan hikoilevina paitsi seinille, niin myös muiden silmille ihan missä vain ja mistä vain..."  :Smiley heh, heh ja hui samalla... tulossa on tuolla jossakin tulevassa  buck2
Eipä totuudet koskaan kauhean hyvältä tunnu  angel

Heheh...! Grin Niinpä. Kun tässä nyt itse säästyisi moisilta hölmöilyiltä... Grin 2funny


Kyllä, ongelma ei ollut itse paikan katsomisessa. Vaan sitten asentamisessa  Huh Katsoimme yhdessä paikan ja laittaja puhui, jotta pistetään hieman tuohon noin. No, pistetään, mutta tähän kulmaan! No, joo... nyt on hyvä  Smiley Ja lopputulos - en uskalla taivuttaa tarvittavasti tätä korua. Menee pian rikki  Angry Jaha, vain niin...
Kaunis ja kiva se nytkin on, mutta ei ihan niin kuin ajattelin  idiot2 ... oinas -ko nostaa sarviaan...?

Höh..! Huh Kuullostaa ihan kuin useimmat suomalaiset hammaslääkärit ja kampaajat;
"Minä tiedän parhaiten, mikä sinulle sopii ja siitä ei keskustella" / "Minä olen ammattilainen
ja tein sen juuri kuin sinä sen halusit. Tokihan se on ruma noin, mutta sinä sen niin halusit."

 Angry
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2374 : 17.07.2008 22:40:35 »


  Grin

Noo,minä en tunnista itsessäni ikärasismia,mutta voipi sitä silti olla. :Smiley
Lapsilla on lasten tavat ja nuorilla nuorten ja hölmöillyt olen aikoinani varmaan kaikkien muittenkin edestä. 2funny
Tommosta mummo vaihetta ei ole päässyt tulemaan kun jo varhain kohtu ja toinen munasarja poistettiin ja aloin sitten suosiolla käyttämään hormoonivalmistetta.
Mutta kyllä nuo kaikki ilmiöt nähnytkin olen.Ehkä olen enemmän rasistinen naisia kohtaan,vaikken sitä mielelläni tunnusta.
Ei muuten,mutta tuo juoruilu ja selkään puukotus ennen tätä nykyistä ystäväpiiriäni.Ja eronneitten miesten metsästys kännipäissä on kaameeta kattoo. buck2
Ollaan sitten missä iässä vaan,niin melkein nyrkit sojossa,jotta tämä on minun. Grin
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2375 : 17.07.2008 22:48:24 »

Huuhaa,
olen ollut muutaman päivän poissa, ja tähän ketjuun on tullut jo biljardi viestiä... oh,  pii poo, en siis kommentoi, kun katselen vierestä.  Toivon kaikille hyvää, ja toivottavasti saataisiin nyt sitä HELLETTÄ!
Alan pian nukkua, näin energisenä en pysty, haluan höpötellä  Cheesy
Kivaa, kun Lionheartilla on pentu  Smiley
Mun vauvakuumekin meni ohi, kun olin palluttamassa pikkulapsia ja koiraa. Onneksi, nyt voin lähteä iloisesti reissuun.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2376 : 17.07.2008 22:54:13 »

AIS NIIN!  Undecided

Eilen kun kävelin tuolla ulkosalla ja etsin kukkia maljakkoon,niin huomasinpa että melko vähissä ovat jo lajit. Cry
Tuli hätä käteen että näinkö pitkällä tämä kesä taas jo on,eikä ole oikein mitään ehtinyt tehdä.
Olen siitä kyllä nauttinut,mutta niin kamalan nopeasti se menee.

Taidan visualisoida itseni tilanteeseen,jossa pääsee vähän väliä matkustamaan lämpimään kun talven pimeys ja ankeus taas iskee päälle.
Juurihan kirjoittelimme siihen topiciin "kevät tulee ja ,,,".
Mitäs nyt. Huh
Syksy vielä menee,mutta marraskuussa kun puista on lehdet poissa ja yksikään lintu ei laulullaan enää ilahduta.
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2377 : 17.07.2008 23:23:53 »

Chandra, täällä ainakin mutsin kukkapenkit (joita on ihan liikaa) ovat täydessä loistossa! Luonnonvaraiset kukat vaan taitavat olla ne mitä tarkoitit?
Ja tuo marraskuu ja sen mukanaan tuomat pakkaset, musta jää asfalteilla.. Miten ihanaa! smitten Vain tällainen adrenaliinikoukussa oleva motoristi saattaa sanoa näin  Grin Mutta se viimevuotinen kaatuminen jätti kirjaimellisesti jälkensä, joten kyllä mä taidan jos en muuta niin ainakin vähän hiljempaa ajella..  :Smiley (75 km/h liikenneympyrään ja niin sitä mentiin komiasti kyljelteen! Nilkan nivelsiteet otti vähän osumaa.. Ja pyörästä en edes puhu.)

EDIT: typoja yks kaks kol, joten on aika mennä nukkumaan. Hyvää yötä.
« Viimeksi muokattu: 17.07.2008 23:54:40 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2378 : 17.07.2008 23:38:24 »

KATSOKAA ULOS! smitten 2funny smitten
...löyty syy, miks kulmahampaat ja selkänahka on kutianut jo jonkin aikaa...  2funny
Muoks. aamusta  Wink Witsi Wau, mikä kuutamo. Tuolta tumman metsän rajasta nousi nähtävästi liikkuuen tumman keltainen ISO täysikuu ja yksi tähti sen seurana  angel Minulle tämä sävy kuussa viestii tulevasta syksystä, kesän selkä on taitettu... vaikka vielä hellettä tuleekin, toivon  Smiley Mutta yöt alkavavt olla kosteita ja kylmempiä...
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 09:09:13 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2379 : 18.07.2008 11:35:00 »

Eilen oli kyllä aivan ihana kaatosade ... ja niin synkkää. angel
Harmi että sitä kesti vain hetken...

Mulla on tulossa kivan "eläimellinen"  Grin viikonloppu.
Sisko toi sen kanin meille hoitoon ja sit hoidan yhtä hoitokoiraa myös
koko viikonlopun + tietty omat koirat siinä sivussa...
Ja tänään menen pitkästä aikaa taas ratsastamaan. smitten Ja vielä aivan yksin..
niin usein joku kaveri tai sisko haluaa tulla mukaan,mutta nyt päätin että haluan
olla rauhassa omien ajatuksieni kanssa enkä ota ketään mukaan. Smiley

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2380 : 18.07.2008 11:55:41 »

Oliskohan se ollut tuo 5-vuosi ja Pluto, Jupiter 5-huoneessa kun oli niin kova meno.. tänä vuonna rauhaisampaa tai ainakin tässä kesällä. Jäihän muistot ja kuvat.. vaikka outoa.. kaikenlaisia kumppaneita on luvattu, viimekin vuodelle.. niin kamalasti kokemusta ei tarttisi, jos vain asettuisi johonkin jonkun kanssa, vaikka olihan se party ihan ok.. no nyt matkavalmisteluja.. valuutta.. eilen taas  harka miesystävän kanssa, joka sanoi haluavansa kumppanin ja sanoi minulle, että eivät kaikki ole pintaihmisiä tms. Siinä meni vierestä eräs ulkom.  mies, joka taas toi mieleen hmm.. maailma on pieni.

Olin melkein koko ajan iloinen tai sellaisessa huumassa..
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 11:58:36 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2381 : 18.07.2008 14:59:37 »

Hah, kuinka ollakaan, heti tähän päälle tapasin aina nauravaisen ystävän, kaveri oli siis ollut jossain Hollywoodissa noin 20 v ja palannut. Hän saa hymyilemään.

Sitten valuutta, pankki, pörssitalon ohi.. keskustassa elämä jatkuu.. tämä henkinen vaihe vaan muuttaa minua kuin valoksi.. raha olis niin selkeätä? Tai on..?

Ajatella kun ihminen tekee sielunsuunnitelman ja syntyy jonnekin.. esim tänne Skandinaviaan.. katselin karttaa näistä ympäröivistä maista, usein sielukumppanini tulee jostain pikkupaikasta mutta on niitä kyllä muitakin paikkoja kuin tuon erään. Ajatella jos seuraavan paikkakunta olisi todella sellainen, joka kiinnostaa minua. Sepä vasta olisi hyvä vastaisku.. mutta olisko se Euroopan toisella puolella ja kestäisikö..

härkäystäväni muistutti kuitenkin, että varsinaisesti rikoll. ihmisiä on noin 2% kaikista.. heh, siis mahikset törmätä mafiosoon on pienet, mitäs jos ihan "tavallinen menestyjä" ton viimeisen vastapainoksi sitten. Jotenkin kiinnostaa ajatella että mistähän päin se tapaus on.

No mutta siiheksi, muistakaa että kulta on paras sijoitus 5v tähtäimellä"
Cheesy


 Wink smitten Cool Grin
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 15:20:52 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2382 : 18.07.2008 15:28:29 »

Hah, näitä päiviä.
Istuin eilen männyn alla torkkumassa. Mukava auringonpaiste hyväili kasvoja. Ja pian tunsin kuumotusta housuissani...
Kusiaiset pistivät armeijan voimalla persauksiini!

Tänään nousin aikaisin mennäkseni töihin aamuvuoroon, ja kun kiltisti olin eilen tullut iltarientojen tarjouksista huolimatta ajoissa kotiin, olin lähes hereillä, kun näin työkaverini aukaisevan putiikkia...
Väärään aikaan oikeassa paikassa... että tunsin itseni pölkyksi.
Koitan nyt kääntää tämänpäivän mahtavan stondisotsaisuuteni kasvattavaksi kokemukseksi - eikä päivä suinkaan vielä ole ohi.  Kiss
Olen soittanut jo kolmeen terveyskeskukseen, joissa sanotaan, että kun erityisjärjestely loppuu, tiedetään enemmän. Juossut bussin perässä, ostanut 130 euron rokotteet, ja kironnut myöhästynyttä bussia ja ajanut sittemmin mukavan taksimiehen kyydissä t-keskukseen. Hirveetä häsläystä.  buck2 Ja jotenkin turhauttavaa, että jouduin kahteen kertaan saman päivän aikana käymään samalla terveysasemalla - koska hallinnointi nyt vaan on sellaista. Nyt olisin mieluummin maalla potkimassa santaa ja kiljumassa metsään kuin sanomassa "hei, hei ja hyvää päivänjatkoa!"

Hei hei ja hyvää päivänjatkoa! Grin Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2383 : 18.07.2008 16:18:06 »

Siis mitä ihmettä... asutko WS ulkomailla? Vai oletko vaan matkoilla paljon? angel
Oon aina jotenkin ajatellut ettet asuis Suomessa (mutta kuitenkin ajatellut että asut Suomessa mutta ajattelen vaan ettet asuis..nyt menee vaikeeks)
... en tiedä mistä johtuu moinen idiot2

Onpa indiimalla ollut aikamoinen päivä. Grin Mutta niitähän riittää...
Osaapa taas arvostaa niitä päiviä kun kaikki menee suunnilleen nappiin.
Mulla olis nyt huoneen siivous urakka edessäpäin.. uglystupid2 Huone on kirjaimellisesti
paskainen.. ja kusinen.. 2funny
Haisee niin että ei siellä pysty enää olla jos ei siivoa. Voi kunpa tuo pentu
oppis äkkiä sisäsiistiksi.
Moppi käteen ja menoks! buck2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2384 : 18.07.2008 17:18:31 »

Tässä ihanalle AAVIISUISELLE kuvia  smitten smitten smitten
Tulit vaan mieleen näitä katsellessa :

http://artfiles.art.com/images/-/Joyce-Birkenstock/Sweet-Serenity-Print-C10376167.jpeg  smitten

http://artfiles.art.com/images/-/Dona-Gelsinger/Gentle-Guardian-Print-C10279785.jpeg

http://artfiles.art.com/images/-/Joyce-Birkenstock/Baby-Angel-IV-Print-C10279434.jpeg


tää seuraava on KAIKILLE :
http://artfiles.art.com/images/-/Catherine-Andrews/The-Blessings-Print-C12153838.jpeg
enkelin parantavaa voimaa. Kiss
ihania nää kuvat... menee aika näitä katsellessa...
ja saan viivästettyä huoneen siivousta jälleen  Grin

WE ARE NEVER SO LOST THAT ANGELS CAN'T FIND US!  angel
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 17:30:01 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: