Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korvissa humisee!  (Luettu 20383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« : 26.09.2006 20:27:17 »

...vai kenties korvien välissä?  Huh

Tätä on jo jatkunut jonkin aikaa, epäilin ensin että töissä ilmastointi jotenkin aiheuttaisi sen, mutta nyt sitä tapahtuu kotonakin. Inhottava tunne  Tongue. Onko kellään tietoa mistä voisi johtua? Työkaveri sanoi että verenpainetta, mutta hieman epäilen, koska paineet ovat aina olleet vähän "liiankin" alhaalla...
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
MetalLady
Vieras
« Vastaus #1 : 26.09.2006 20:33:09 »

Olen kuullut sellasesta, kuin leukanivelten toimintahäiriöistä joka voi saada aikaa migreeniä ja korvien soimista ja etenkin, jos käyttää öisin kiskoja. Oletko tietoinen puretko hampaitasi yöllä. Itselläni toimintahäiriö tuottaa migreeniä, joten en kiskojakaan halua, kun ne saa aikaan tinnitusta. Undecided
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 26.09.2006 21:59:40 »

Korvatulehdus?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3 : 28.09.2006 10:57:58 »

Öinen hampaiden pureskelu kiristää pääalueen lihaksia todella tehokkaasti ja huomaamattomasti  Sad Itselläni oli tuo vaiva (pureminen) ja vasta kun hammaslekuri sanoi minulle kehittyneen Ridge-leuat, ymmärsin mm. kuinka paljon päänsärkylääkkeitä silloin söin  Shocked Hankin purentakiskot ja kävin parin vk.n välein hierojalla joka käsitteli kyseisiä lihaksia ja niska-hartiaseutua. Auttoi ja jopa melkein krooniseksi muuttunut korvakäytävätulehdus loppui  angel
Tietty, korvissasi voi olla tasapainoelimissä "sakkaa", isompi määrä aiheuttaa asentohuimausta. Tai alkavaa tinnitusta...? Paljon vaihtoehtoja  buck2

Toivottavasti löydät syyn ja helpotuksen  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 28.09.2006 14:23:10 »

Minulla oli Suomessa olessani kamala humina korvassa(toisessa) ja siita karsin yli vuoden ja verenpaineeni on alhainen ja kavin siella laalarissa ja han yritti vaittaa etta minulla olisi huminatauti-eika mitaan olisi tehtavissa.
Tulin takaisin tanne ja minulla oli pitkaan jatkunut tulehdus syvalla korvassa jonka sain antibiotilla pois.Humina on ollut siita paivasta lahtien poissa  smitten
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.10.2006 11:28:58 »

Hannuli, ystävälläni oli pitkään epämääräistä huminaa - tai pörinää niinkuin hän sitä kutsui - korvissa. Homeopaatin neuvosta ystäväni alkoi ottaa säännöllisesti Reformin Happo-emäsjauhetta (ihan oikea nimi taitaa olla emäksiset kivennäisaineet) ja kas, pörinä lakkasi. Ilmeisesti elimistön liiallinen happamuus voi ilmetä mitä kummallisimpina oireina. Tuotakin voisit siis kokeilla. Vaikka se ei korviin sinulla auttaisikaan, niin on kuitenkin elimistölle kaiken kaikkiaan hyväksi - kun me nykyihmiset ollaan taipuvaisia olemaan ihan sananmukaisesti liian happamia.  Wink smitten
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 11:30:59 kirjoittanut May » tallennettu

Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #6 : 03.10.2006 10:43:48 »

Heips!

Kiitos kaikille vinkeistä!  Smiley Periaatteessa mikä vain ehdottamistanne voisi olla mahdollista, kyllä leuatkin lonksuu syödessä välillä niin että naapuritkin kuulee ja hampaita olen ainakin ennen vanhaan narskutellut unissani, tosin nykyään sitä ei ole kukaan kuuntelemassa niin tiedä siitä sitten...  Wink

Nyt on onneks huminat olleet muutaman päivän poissa ja olo kyllä muutenkin parempi. Mitään kipujahan tuohon ei ole liittynyt, mutta inhottavalta se tuntuu pään sisällä kuitenkin.  Tongue Taidanpa kokeilla tuota Mayn suosittelemaa rohtoa, tiedä vaikka auttaisi muihinkin vaivoihin...  Wink smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: