Sivuja: 1 ... 864 865 [866] 867 868 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644460 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12975 : 17.01.2011 23:22:50 »




                                       coolsmiley


                  Jostain oli tullut pihalle lunta, kävin kolaamassa osan siitä pois.


'                                                 smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12976 : 17.01.2011 23:51:43 »

Minulla ei meinannut tulla kolaushommista yhtään mitään.Sitten kiihdyttelin itseni raivoon,niin alkoi sujumaan.   knuppel2 
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12977 : 18.01.2011 00:00:41 »



                                      coolsmiley

               Kunnon kolaus ja tuoppi olutta, jotenkin tuotti lumenmentävää väylää.


                                                smitten

                         
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12978 : 18.01.2011 03:44:49 »



                                      coolsmiley

               Kunnon kolaus ja tuoppi olutta, jotenkin tuotti lumenmentävää väylää.


                                                smitten

                         
Minä kun luulin,että tarkoitit pään lyömistä johonkin nurkkapieleen.Tuli sellainenkin tehtyä sitten.Humisi jonkin aikaa,ja ne tähdet sinkoili,kuten astron harrastajalla kuuluukin.
Ei ollut tuoppiolutta,nakkasin ryypyn pontik,...vodkaa siis,eikä sitä lunta enää ole niin paljoa,että viitsisi mainita.Vihreää ruohoa näkyy pukkaavan paikkapaikoin.Kevättä lykkää päälle näillä kulmilla.     angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12979 : 18.01.2011 09:49:40 »

Oon ihan ihmeissäni. Yhelle saitille ei mene asialliset viestit ollenkaan läpi, mutta menee heti, jos käyttää naista halventavia nimityksiä, kirosanoja ja kirjoittaa alatyyliin. Huh
                                       idiot2  Angry
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12980 : 18.01.2011 11:09:17 »

hurlumhei. vasemman ranteen molemmat luut murteessa, kipsi ja 5 viikkoa sairaslomaa. VITTU_saata**
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12981 : 18.01.2011 16:51:28 »

Joo, mulla on kyllä tosi huono tsäkä. Enkä ole edes ekaa kertaa paketissa. Mua on leikelty ja ruuvattu ja kipsattu ennenkin. Näiden sälätöiden kanssa tämä on säätöä, soitin liittoon ja nyt ryin sopimuksia. Helpompi on tehdä töitä kuin sairastaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12982 : 18.01.2011 20:40:19 »

Paranemisia indiimalle!

En ymmärrä, mulla on ollut kauhee nälkä nyt jo muutaman viikon ajan, tuntuu että aina vaan pitäis syödä lisää. Paino ei oo kuitenkaan muuttunu mihinkään ja vaikka raskautta mulle onki ehdoteltu, niin ehkäsy on kyllä kunnossa. Ärsyttävää, ku aina vaan maha ihan kipee nälästä Huh

Kova jännityski on päällä, kun odottelen että saanko kesäksi harjottelupaikkaa, haluisin niin hirveesti päästä. Koulutöitä oon kasannu itelleni taas kevääksi aika paljon ja lisäksi eräs luottamustehtävä työllistää vapaa-ajalla. Itepähän oon aikatauluni tehnyt, nyt tarvittais vaan hyvää ajankäytön suunnittelua.

Kaverit ostelee asuntoja, saa lapsia ja menee yks toisensa jälkeen naimisiin. Välillä kyllä harmittaa tää, että menin vaihtamaan koulua välissä, kun oman ikäset on jo siirtynyt ihan toiseen elämänvaiheeseen. Toisaalta taas rakastan tätä mitä opiskelen ja oon onnellinen että uskalsin lähteä sitä lukemaan.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12983 : 19.01.2011 20:11:10 »

eihän tämä kivaa ole. toivon, että luutuu kunnolla. kauhea into olisi jonnekin runttaamaan, mutta en nyt tietty voi.
mä sain tutulta homeopaatilta suositukset ja olen vetänyt tapaturmatippoja ja buranaa tasaisesti.

sulla on ollut tosi pitkään se jalkaongelma. Toivottavasti saat sen kuntoon! mulla meni sääriluu murteeseen kolmesta kohtaa eli ruuveja ja kolme neljä leikkausta. parani kumminkin tosi hyväksi.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #12984 : 20.01.2011 11:28:27 »

Mitä noita kanavointeja on lukenut, niin ainakin niiden mukaan, kun energia maapallolla kohoaa ja hienoväreistyy - nukkumisongelmat on normaaleja. Cheesy Itsellä kanssa yleensä niin mahtavat unenlahjat on kadonneet.. uni tulee 1-2 aikaan yöllä. idiot2 Kai se tästä.. Kiss

Me ollaan flunssassa oltu.. esikko pääs tänään päiväkotiin vaikka nenä räkänen onkin. Lisäksi nuorin (pian 6kk) tekee vissiin hampaita.. Smiley NO, kyllä maailmaan huutoa mahtuu. angel

Mun lohikäärmeessäni on joku hönkäys tapahtunut.. Puhun siis lohikäärmeestäni kun puhun luovuudestani.  Grin Runoja alkanut tulla, myös ihan hyviä lauluja, luovassa spontaanissa virrassa. Se on jännä miten kovin yhteydessä tuo luova virta on omaan tunnemaailmaani. Yhteys, joka on välttämätön sen toiminnalle.. Smiley Myös tauluideoita on tullut, ja kokeilinkin yks päivä esikon kanssa sormiväreillä maalaamista. Ihan kivaa, mutta jäi sellainen olo, että kyllä siveltimellä kuuluu sutia. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12985 : 20.01.2011 11:44:32 »

    Siellä se kasvaa lohikäärme virran varrella,leppoisassa ilmastossa.Pitäisi käydä unessa katsomassa oletko mitannut timantilla tilannetta.Siellähänse timantti korvassa pitäisi olla.Onkohan se sävelkorva.Se VOI olla se.   Cheesy
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12986 : 20.01.2011 11:45:36 »

http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/parisuhde/voiko-astrologiasta-olla-apua

hauska artikkeli. muutoinki hyvät sivut.
esikoinen ripuöi/oksutaudissa..toivottavasto ei tartu kun la olis se laulukisan finaali
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12987 : 20.01.2011 11:57:21 »

Mä nukun ihan miten sattuu, mutta se on tää kun on ilta- ja aamuvuoroja ristiin rastiin, niin ei jotenkin pysty pitään mitään vakiorytmiä. Sit kun mahassa asuu joku jolla on ihan oma rytminsä... Hmm, kello on nyt kolme yöllä, alanpa tässä potkimaan.. hei kiva, mikä toi on, äidin kylkiluu? työnnetäänpä jalka sen alle! kiva leikki! ...

Nuku siinä sitten..!

Mut eipä mulla kyllä mitään pahempaa univelkaa ole.  Smiley

Ihan hei karmeeta kun on vielä tänään iltavuoro, sit 4 vapaata ja sit 5 töitä, ennen kun loma alkaa! Mä olisin NIIN kypsä, NIIN kypsä alottaan sen loman NYT. Pitäs jotenkin osata elää hetkessä eikä olla niin kärsimätön, mutta mä vaan oon... Mulla on kauhee hinku siihen että olisin 10 päivää elämässäni eteenpäin ja töissä ollessa joskus yksi tuntikin matelee niin tahmeesti että tunnen kuolevani  Grin, kun haluaisin vain niin pois. Keskittymiskyky ei riitä enää mihinkään ja eilen sain töissä ihan kunnon itkukohtauksen.  Tongue Tosin yksi työkaveri sanoi mulle päin naamaa että oon ärsyttävä ihminen, lähe jo sinne lomalle ja paisko esineitä ja oli niin murhaavailmeinen että ihan säikähdin miten joku voi olla niin täynnä vihaa vain sen takia, että en kiireessä huomannut/tajunnut auttaa häntä yhdessä asiassa.

No kyseessä on sellanen työkaveri ketä kaikki tyyliin pelkää ja odottaa että koska se sekoo lopullisesti, mutta ei saatana miten pahalle tuntuu kun joku kohdistaa muhun yhtäkkiä niin suuren määrän käsittämätöntä v-mäisyyttä. Mä jäin vaan ihan haavi auki ja lähdin meneen ja kun en saanu itkua loppuun niin toinen työkaveri joka mua lohdutteli siinä, sano mulle että nyt meet jutteleen pomolle ja niinhän mä menin sit. Inhoan kantelua, mutta ei kenenkään kuulu sietää sellasta paskaa työpaikalla että vihapäissään lauotaan henkilökohtaisia loukkauksia ilman syytä. Tää mun työkaveri ois saanut sanoo mulle vaikka että hän koki tarvitsevansa apuani ja pahoitti mielensä kun en tullut auttamaan, niin olisin voinut pyytää anteeksi että en siinä tilanteessa tajunnut auttaa, mut ehkä ens kerralla osaan ajatella paremmin....

No pomo pyysi tän toisen osapuolen paikalle ja mä itkien taas kertasin tapahtuneen ja pyysin tältä toiselta osapuolelta anteeksi ja ilmaisin että en halua että työkavereiden välillä on kismaa - senkin jälkeen hän sanoi "jaa, tämä nyt kuulostaa siltä että minä olen syyllinen kaikkeen"... sitten pomo sanoi että sinultahan juuri pyydettiin anteeksi, että mitäs sinun kuuluu nyt sanoa... Ja niin se sitten pitkin hampain pyysi multa anteeksi, mutta eipä tuntunut ymmärtävän että olisi mitään väärin tehnyt.

NO, ainakin asia näennäisesti selvitettiin ja paiskattiin kättä päälle että unohdetaan koko juttu. Mutta mikä siinä on, kun mä en niin helpolla unohda? Miksi mä oon näin herkkänahkainen?
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #12988 : 20.01.2011 15:18:22 »

sansai Jos liikut siellä päin Grin käy toki kurkkaamassa.. Viimeksikin niin tarkat tutkimukset teit että sen on varmasti hyvä siellä kasvaa. angel Mä luulen, että se timantti on mun intuitio, mun sisäinen kuiskaus, ja korvassa siksi, että voin tutkia lohikäärmettä/kuulla sen Vain, kun kuuntelen intuitiota, sydäntäni. Smiley Sävelkorvani on muuten parantunut, kuten ääneni puhtauskin. Mutta nää eivät kyllä muuta sitä lauluääneni todellisuutta yhtään sen ruusuisemmaksi.. Grin

Tiigris Kaikella on kaksi puolta.. Itteki oon kovin herkkä. Smiley Välillä siitä toki on näennäisesti haittaa ja kiusallisia tilanteita, mutta yleisesti ottaen se on vaan positiivinen voimavara! Tuntea kaikki, suurella sydämellä! Grin smitten Olipa nihkeä työkaveri sulla. Se on inhottavaa kun joku kerkiää työntää omat negaatiot niskaan. Sieltähän sitten rypistelet ne kakkakikkareet mäkeen ja nouset ja hymyilet. Smiley Ihanaa äitiyslomaa.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12989 : 21.01.2011 00:57:57 »

Jes, itkupäänsärky...

Selittäkääpä mulle tämä. Miehet ei halua vahvaa naista koska ne luulee ettei niitä tarvita. Miehet ei halua heikkoa naista koska ne luulee että niitä tarvitaan liikaa. Kumpaaki pelätään ettei vaan satu kohalle. Mutta kun nainen on välillä toista ja välillä toista, niin sitte siitä ei ota selvää ja se on vaikea ja high maintenance eikä sitäkään haluta kohdalle.

Että yksinkertainen kysymys: mitä hittoa tässä pitäis nyt sitte olla? Kuuntelija/ystävä/rakastaja? Kyllähän noita tulee tehtyä mutta annas olla kun naiselle tulee ongelma... Kiertoon!

Ketuttaa.  Lips Sealed

*A*

Ei se mikää vahva-heikko nainen kysymys ole. Mieski haluaa olla tasa-arvoinen. Usein se vaan on niin, että yhdessä naisessa on se sääntöjä tekevä mahdottomuuksia odottava määräilijä, joka sitten itkee avuttomana poloisena ja maailman kolhimana, kun mies ei kykene toteuttamaan odotuksia ja toiveita, edes niitä, joita se latas entistenkin poikaystävien niskaan. Kysymys on puhtaasti siitä, että se on pirun epämiellyttävää olla sellaisen naisen kanssa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 864 865 [866] 867 868 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: