Sivuja: 1 ... 319 320 [321] 322 323 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644571 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4800 : 06.11.2008 23:53:22 »

Mutta olen kyllä onnellinen.  Grin

Harvemmin koskaan itse epäilen etteikö se rakkaus tule, uskon jopa siihen että se seuraava on jotain paljon parempaa kuin mitä osaan edes kuvitella.. Mutta kun olisi vaan niin kovin kiva tietää koska ja milloin ja mitenkä.. 2funny Vaikka elämästä menisi kyllä kaikki mielenkiinto jos tietäis kaiken ihan selkeesti ennalta.. Wink

Malttamattomuus.. Tongue Kaksosen pahe.. venus oinas taas haluaa: rakkaus mulle heti!! Grin

Joo...

No Elwynille alkaa kohta tapahtumaan jos jonkinlaista... Ootko varautunut pyöritykseen?  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4801 : 07.11.2008 00:07:12 »

No kaikki kohottava valmistaa meitä tuleviin "koitoksiin".. Grin Enkai minäkään hilluisi täällä muuten vain 40 kynttilän loisteessa.. 2funny

Unelmointi on yksi maailman parhaista asioista.  smitten Ja oikein kunnon fiilistely, no taitavat olla pitkälti sama asia. Ei minulla olisi ehkä aikaa ja tilaa tällaiselle, jos tilanne olisi toinen. Muistan ne kerrat kun oli vielä yhteiseloa, toinen tuli himaan ja kun olin sytyttänyt olkkarin täyteen kynttilöitä, se meni sohvalle, avas TV:n ja kysyi voisko noi kynttilät sammuttaa.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4802 : 07.11.2008 11:45:57 »

Tigrix  smitten
Huomenta vain taas tupahan...
Täältä raahautuu nyt todella väsynyt  oinas taistelutantereelta, eikä voittajaa näy kummassakaan leirissä  Undecided Yö meni valvoen ja nyt taas pitäis keskittyä opiskeluun, mutta joopa joo...  buck2
Edelleenkään ei jaksa käsittä ihmisten raadollisuutta, joka puetaan "hyväntahdon elkeiksi". Kun joku tekee kaikkensa ja selvästi itsekin tajuaa, ettei ihan kaikkea ehdi/jaksa niin kuin ennen, niin mikä pakko on silloin tehdä jotakin mikä vaikeuttaa entisestään tilannetta? Miksi ei voi vaikka tarjota sitä olkapäätä ja kuuntelevaa korvaa, se riittää ja se ei tarkoita sitä että kaiken minkä kuulet, tulee sinun ratkoa puolestani  crazy2

Saisko lomaa? Tai vaikka vain aurinkoa, kiitos  angel Pimeä tappaa hiljaa, kuin lapamato  crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4803 : 07.11.2008 13:56:01 »

en luullutkaan Lizzy.. kunhan heitin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4804 : 07.11.2008 13:57:40 »

jousimiehillä selvästi talvi on parasta aikaa, noin projektien ja romantiikan kannalta. hyvä niin, kesähän on lepoa. mutta romantiikka pätkii silloin. huomasin että minulla on noin 6v välein romantiikassa tai seksissä toimiva vuosi. heh. 91, 97, 2003, 2009..

pallo on oinaalla..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4805 : 07.11.2008 14:11:55 »

Eksyin tuossa hylätylle alueelle ja kokonainen kulkukoiralauma hyökkäsi takaapäin päälle, ymmärsivät sentään perääntyä vähän puukolla uhkailemalla.

Ja ihmiset viitsivät vielä pelätä metsäneläimiä kun kaupungit sitä vasta ovat vaarallisten elukoiden pesäkkeitä. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4806 : 07.11.2008 14:29:17 »

10 Ways to Be Happier by Real Simple,

on Fri Oct 24, 2008 9:00am PDT Read More from This Author » 115 Comments Post a Comment Report Abuse
How happy are you -- really? If there’s room for improvement, then Gretchen Rubin has some suggestions.

 A few years ago, on a morning like any other, I had a sudden realization: I was in danger of wasting my life. As I stared out the rain-spattered window of a New York City bus, I saw that the years were slipping by.

“What do I want from life?” I asked myself. “Well…I want to be happy.” I had many reasons to be happy: My husband was the tall, dark, handsome love of my life; we had two delightful girls, ages 1 and 7; I was a writer, living in my favorite city. I had friends; I had my health; I didn’t have to color my hair. But too often I sniped at my husband or the drugstore clerk. I felt dejected after even a minor professional setback. I lost my temper easily. Is that how a happy person would act?

I decided on the spot to begin a systematic study of happiness. (A little intense, I know. But that’s the kind of thing that appeals to me.) In the end, I spent a year test-driving the wisdom of the ages, current scientific studies, and tips from popular culture. If I followed all the advice, I wanted to know, would it work?

Well, the year is over, and I can say: It did. I made myself happier. And along the way I learned a lot about how to be happier. Here are those lessons.

1. Don’t start with profundities.
When I began my Happiness Project, I realized pretty quickly that, rather than jumping in with lengthy daily meditation or answering deep questions of self-identity, I should start with the basics, like going to sleep at a decent hour and not letting myself get too hungry. Science backs this up; these two factors have a big impact on happiness. Learn how to Get a Good Night's Sleep.

2. Do let the sun go down on anger.
I had always scrupulously aired every irritation as soon as possible, to make sure I vented all bad feelings before bedtime. Studies show, however, that the notion of anger catharsis is poppycock. Expressing anger related to minor, fleeting annoyances just amplifies bad feelings, while not expressing anger often allows it to dissipate. (See 16 Ways to Manage Your Anger from Real Simple)

3. Fake it till you feel it.
Feelings follow actions. If I’m feeling low, I deliberately act cheery, and I find myself actually feeling happier. If I’m feeling angry at someone, I do something thoughtful for her and my feelings toward her soften. This strategy is uncannily effective.

4. Realize that anything worth doing is worth doing badly.
Challenge and novelty are key elements of happiness. The brain is stimulated by surprise, and successfully dealing with an unexpected situation gives a powerful sense of satisfaction. People who do new things — learn a game, travel to unfamiliar places — are happier than people who stick to familiar activities that they already do well. I often remind myself to “Enjoy the fun of failure” and tackle some daunting goal.

5. Don’t treat the blues with a “treat.”
Often the things I choose as “treats” aren’t good for me. The pleasure lasts a minute, but then feelings of guilt and loss of control and other negative consequences deepen the lousiness of the day. While it’s easy to think, I’ll feel good after I have a few glasses of wine…a pint of ice cream…a cigarette…a new pair of jeans, it’s worth pausing to ask whether this will truly make things better.

6. Buy some happiness.
Our basic psychological needs include feeling loved, secure, and good at what we do and having a sense of control. Money doesn’t automatically fill these requirements, but it sure can help. I’ve learned to look for ways to spend money to stay in closer contact with my family and friends; to promote my health; to work more efficiently; to eliminate sources of irritation and marital conflict; to support important causes; and to have enlarging experiences. For example, when my sister got married, I splurged on a better digital camera. It was expensive, but it gave me a lot of happiness bang for the buck.

7. Don’t insist on the best.
There are two types of decision makers. Satisficers (yes, satisficers) make a decision once their criteria are met. When they find the hotel or the pasta sauce that has the qualities they want, they’re satisfied. Maximizers want to make the best possible decision. Even if they see a bicycle or a backpack that meets their requirements, they can’t make a decision until they’ve examined every option. Satisficers tend to be happier than maximizers. Maximizers expend more time and energy reaching decisions, and they’re often anxious about their choices. Sometimes good enough is good enough.

8. Exercise to boost energy.
I knew, intellectually, that this worked, but how often have I told myself, “I’m just too tired to go to the gym”? Exercise is one of the most dependable mood-boosters. Even a 10-minute walk can brighten my outlook. Try one of these 15-Minute Workouts.

9. Stop nagging.
I knew my nagging wasn’t working particularly well, but I figured that if I stopped, my husband would never do a thing around the house. Wrong. If anything, more work got done. Plus, I got a surprisingly big happiness boost from quitting nagging. I hadn’t realized how shrewish and angry I had felt as a result of speaking like that. I replaced nagging with the following persuasive tools: wordless hints (for example, leaving a new lightbulb on the counter); using just one word (saying “Milk!” instead of talking on and on); not insisting that something be done on my schedule; and, most effective of all, doing a task myself. Why did I get to set the assignments?

10. Take action.
Some people assume happiness is mostly a matter of inborn temperament: You’re born an Eeyore or a Tigger, and that’s that. Although it’s true that genetics play a big role, about 40 percent of your happiness level is within your control. Taking time to reflect, and conscious steps to make your life happier, really does work. So use these tips to start your own Happiness Project. I promise it won’t take you a whole year.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4807 : 07.11.2008 14:42:07 »

Kävin äsken ulkoiluttamassa uusia saappaita kera lateksileggareiden.. ja olipas naisellinen olotila smitten On se varsin helppoa piristää itseään smitten Kyl se on niin että pitää skarpata ja lopettaa ainainen verkkareissa maleksiminen knuppel2

mä oon tänään töissä näissä kamppeissa; mustat saappaat, tavis sukkikset, harmaa naisjohtaja-hame ja valkonen kauluspaidan tapanen Cheesy ja voin kertoa, että on naisellinen olo Cheesy lisää hamepäiviä kiitos!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4808 : 07.11.2008 17:27:27 »

 smitten

Oon päättänyt lopettaa lukion,maanantaina meen "irtisanoutumaan"  Cheesy
Turhaa hakkaan päätäni seinään siellä kun ei oo yhtään motivaatiota ja kursseja jääny kokoajan
vaan enemmän ja enemmän suorittamatta,enkä kuitenkaan mihinkään korkeakouluihin enää
lähtis niin mitä järkeä kuluttaa siellä aikaa ja sen jälkeen mennä johonki esim.ammattikouluun  idiot2
En sitte yhtään aikasemmin ajatellu  Grin Oon ollu aina ihan hukassa opiskeluideni kans
mutta nyt on jonkinlainen suunnitelma tulevalle ja oon piristynytkin sen myötä
että oon saanut jotain päätettyä. angel
Ensviikolla alkaa työharjoittelu (en oo ihan varma vielä että missä.. luultavasti siivoushommia)
ja siitä saa ihan kivasti rahaaki,vajaa 500e kuussa ja se on mulle tosi hyvin  smitten
Sit syksyllä haen ammattikouluun tai terveydenhuolto-oppilaitokseen... pari kiinnostavaa alaa olis,
pitää vielä pohtia vähän..  Smiley

Mutta nyt soitan  kalat:lle  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4809 : 07.11.2008 19:27:19 »

Jeijjeijee.. Ei vaan, tylsää. Blah.

Ei yksinkertasesti ole nyt mitään viihdykettä tai tekemistä. Tällaisina hetkinä kaipaa TV:tä..
En voi mennä enää lenkillekään kun treenasin jo kaksi tuntia.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4810 : 07.11.2008 20:01:44 »

 :Smiley

Joo, senpä takia minä en ole mitään blogia alkanut kyhäämään kun huomasin että se vaatii hieman tietoteknistä älyä... Grin

Naureskelen täällä säälittävälle iltapalalleni joka näyttää ihan yrjöltä.. Siihen on yhdisteltynä kaikkea mitä kaapista löytyy.. jotenkin meni ruokahalukin, vaikka oon syönyt tänään pelkästään lautasellisen kanakeittoa ja palan näkkäriä..


Yök.. Nyt heitän loput safkat menemään, tää on jotain maailman hirveintä mössöä.  2funny

Ehkä keitän kahvia ja juon sen mustana ripauksella vaniljasokeria..
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4811 : 07.11.2008 20:02:40 »

Elwyn, sun pitää selvästi pistää linkkiä mulle ainaki! Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4812 : 07.11.2008 21:10:21 »

Mä keksin itselleni viihdykettä.. Ihmiset ovat näköjään intoutuneet tekeen parodioita Britneyn womanizer-musavideosta...youtube rocks... Cool

Mä en tiedä miksi saan kicksejä noista kaikista miehistä, jotka esittää Britneytä.. 2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4813 : 07.11.2008 21:18:52 »

Pitkästä aikaa kotona perjantain rientojen sijasta.. Helvetti. Eihän tän pitäny tällasta olla  buck2

Laitan nyt sit kynnet ja teen kaiken mahollisen valmiiks huomista helpottamaan.. Ollaan lähössä sukulaisen häihin. Meitsi on siellä sitte taas pieni rock-prinsessa punaisessa leningissä, mustissa niiteillä ja ketjuilla varustetuissa piikkikorkokengissä, laukkukin on yllätys yllätys mustaa nahkaa niitein ja ketjuin varustettuna, kaulaan vetäsen ton korun, jossa roikkuu musta risti, korviin tollaset nätit piikit, ranteeseen roikkumaan parit ketjut ja mustia helmiä.. Sounds cool huh?  Grin

Saattaisin jopa harkita laittavani kuvan tänne jos sellasia tulee musta huomenna otettua..  :Smiley

Siellä sitte booli virtaa ni pääsee tasottamaan tän selvän päivän.. Moon kamala  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4814 : 07.11.2008 22:45:47 »

Jeltsu ja Eltsu.. Grin

Hah mitä köyhäilyä kun ei oo varaa ostaa ruokaa.. Grin Söin äsken nauriin (raakana), joka oli jäänyt yli keitto-aineksista.. Ja damn se oli muuten hyvää..Afro Naurishan on edullista, miksei niitä tule popsittua muuten vaan?? Kyllä mä porkkanoita syön useinkin ja joskus punajuuria, punajuuret maistuu raakana aika miedolle.. Ja ne värjää joka paikan punaseks, joten se on aina ihan oma show'nsa.. Niin ja nauriissa on paljon c-vitamiinia!!


Nauriit kunniaan!! Afro

Mun henk.koht. astrologiaa sivuava oodi nauriille:

Olen kuukauris
ja lempparijuurekseni on nauris


....

Ai että eikö ole parempaa tekemistä perjantai-iltana.. 2funny Ja olen ihan selvin päin. 
angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 319 320 [321] 322 323 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: