Sivuja: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5652456 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3600 : 03.09.2008 12:19:26 »

entäs jos minulla on Kaikkeudesta sellainen tunne..

eihän se loukkaa henk koht..

paitsi jos joku sanoo koko ajan vitsi vitsi..  Wink siis ihminen..

jos kaikkeus vielä katoaakin ja kaikkien fyysiset teot on yhtä tyhjän kanssa..

todistakaa minulle että Kaikkeus ei ole vitsi?
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 12:24:09 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3601 : 03.09.2008 12:26:14 »

Okei, sinä ajattelet niin, selvä...

Minä ajattelen ihan eri tavalla, vaikka tiedostankin kaiken olevan harhaa.

Koen että kaikki fyysiset teot tässä hetkessä ovat merkityksellisiä, kun kerran olemme syntyneet näihin ihmiskehoihin elämään tätä elämää, meille on annettu materia ja kyky tuntea tunteita... Minusta lahjat annetaan siksi, että niitä käytettäisiin.

Olen niistä kiitollinen ja nautin niistä parhaani mukaan 24/7...

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3602 : 03.09.2008 12:27:09 »

Ei se nyt NIIN iso takki ole.  2funny Koko on vain 40  Grin Mutta kyllä sieltä jotain epämääräistä saattaa löytyä vielä sieltä taskuista...

Kyllä säkin oot joskus aika... pelottava...  Huh coolsmiley Ainakin oot joskus niin asc. kaksomaisen vilkas kirjoittaja, että se häkellyttää tällaista hitaampaa ja rauhallisempaa.  buck2  2funny

Täällähän on sanoisinko kirpakkaa sananvaihtoa tänään. Hyvä hyvä!

Luin just eilen sellaista kirjaa, jossa kerrottiin siitä miten naisten keskinäiset suhteet helpostu tulehtuu kun ei osata ilmaista niitä negatiivia tunteita samalla tavalla naisia kohtaan kuin mitä parisuhteessa ja sitten kaikki ikävät tunteet menee helposti siihen parisuhteeseen mitä on naisten kanssa.  Shocked En tiedä teistä, mutta minusta ainakin jokseenkin pysäyttävää tekstiä.

Mikä siinä on, että naiset tukee toisiaan kun on vaikeeta, mutta sitten menee pinna kun asiat helpottaa.
 Huh

Tällaisia nyt pähkäilen.

Hei onko täällä portsaria, joku vois heittää mut ylös ulos ja lenkille eikun lukemaan.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3603 : 03.09.2008 12:28:13 »

voiko sen jotenkin todistaa että kaikki ei ole suuri pila?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3604 : 03.09.2008 12:30:30 »

Gem Star...
Pitääkö kaikki voida aina todistaa?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3605 : 03.09.2008 12:34:13 »

Lizzzyyyyy... Mä voin heittää sut pihalle, oonhan hyvä heitteleen as(t)ioita, mut varo vaan ettet hajoo kun heitän sut.... Grin Grin

Ei vaan en mäkään saisi tänne juuttua heti aamusta.. Lenkki ja kaupungilla pyöriminen kutsuvat...
Pari uutta paitaa voisin ostaa, kun huomasin että on oikeastaan vain 4 sellaista pitkähihaista paitaa mitä todella käytän ja tykkään käyttää.. Sitten on kymmenen sellaista, mitä käytän 1-2 kertaa vuodessa..
Ne vois laittaa UFF:ille menemään, ainakin puolet niistä.....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3606 : 03.09.2008 12:34:43 »

ennen kuin toisin todistetaan, kaikki on pilaa.  Wink tiede.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3607 : 03.09.2008 12:36:29 »

Niin, paitsi Dawnchildille heitän vielä sellaisen kysymyksen, että mikä minussa pelottaa? Joskus tuntuu muutenkin, että taidan pelottaa joitain kanssasisaria enkä ymmärrä miksi ihmeessä.  Huh Kun omasta mielestäni en ole tippaakaan pelottava.

Uranuksesta vielä, mulla on rx kartalla  uranus aspect_con aurinko merkurius ja  venus

Niin voi olla mielenkiintoista senkin takia kun se  uranus tr.  kuu

mutta nyt  uranus sähkö poikki koneesta ja lukemaan. *tsip* Kun ei tämä muuten lopu.

Hei vaan Tigris heitetään toisemme pihalle. Jätetään astiat (kerrankin) rauhaan.  2funny 2funny

Mukavaa päivää kaikille!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3608 : 03.09.2008 12:43:27 »

ennen kuin toisin todistetaan, kaikki on pilaa.  Wink tiede.

Millä todistat, kun kerran tiedekin on PILAA?  crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3609 : 03.09.2008 12:44:44 »

sepä siitä tekeekin mahdotonta.

jumaluus loi kaiken vitsiksi.

mikä todistaa että näin ei ole?

no sitä voi yrittää ilman tiedettäkin?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3610 : 03.09.2008 12:48:13 »

No mistä keksit tuon jumaluuden, kun et sitäkään voi todistaa tieteellä, joka on kaiken lisäksi pilaa?
Eikö kaikelta mene pohja ja kaikesta tulee turhaa sekasotkua millä ei ole merkitystä?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3611 : 03.09.2008 12:48:46 »

eikö se ole vieläkin pahempaa?

tämä menee kieltämättä ankeaksi  2funny 2funny 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3612 : 03.09.2008 13:00:59 »

Niin menee! Sehän oli pointti, vaikka pointeillakaan ei ole merkitystä tässä illuusiossa, jossa mitään ei voi todistaa tieteellä joka on pilaa.  Tongue

Mutta ihan vakavasti puhuen,
minä ymmärrän sen miksi koet että kaikki olisi vitsiä.

Minä otan tällä hetkellä kovin vakavasti tämän arjen ja se ei aina tunnu helpolta.
Olisi helpompi ajatella, että ei näillä asioilla ole niin paljon väliä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3613 : 03.09.2008 13:07:18 »

En siis tarkoittanut kiillottaa omaa sädekehääni sillä ensimmäisellä kommentillani, mistä tämä "järkevä" keskustelu lähti. Huomaan, että provosoiduin asiasta, joka kosketti omaa olemistani ja sen merkityksellisyyttä/merkityksettömyyttä.  Huh

Minulla on suhtautuminen elämään se, että haluan tuntea tunteet sellaisina kuin ne tulevat ja päästää niistä irti ja jatkaa eteen päin. Ja jos mielestäni sinä vatvot jotain asiaa niin paljon että se näköjään herättää minussa ärsytyksen tunteen, niin niinhän minäkin teen täällä, vatvon ja vatvon joitakin asioita, jotka tosin ovat hieman erilaisia kuin sinun asiasi. Tässä oli kyse siis että ärsyynnyin itsestäni sinun kirjoituksessa.
Ja se ei ollut henkilökohtaista sinua kohtaan, eikä varmaan minuakaan, koska minua ei voi todistaa tieteellä. 
Wink
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3614 : 03.09.2008 13:42:00 »

Dawnchild, kyllä minä nousu-rapuna varmasti opettelen juuri tuota magneettisuutta ja voimakkaita energioita ja kyllä rapu voi joskus olla hyvin psykologisesti tarkkanäköinen merkki. Vaikka ne tunne-energiat sitten sekoittaakin asioita välillä.  crazy2

Hmm, jos en ymmärrä omaa voimakasta vaikutustani niin ehkä sekin on pelottavaa? Kieltämättä ihminen, jolla on valtaa, mutta ei tajua sitä on pelottava.

Mutta minun tarkoitukseni ei suinkaan ole viedä kenenkään valtaa. Päinvastoin koen, että sitä yritetään aina viedä minulta. Mutta nytpä selvisi minkä takia. Jos toiset pelkäävät minun vievän sen heiltä.

Päinvastoin pyrin ymmärtämään omia voimakkaita energioitani paremmin ja käyttämään niitä hyvään. Opettelen ymmärtämään ja käyttämään omaa valtaani ja haluan myös tukea muita oivaltamaan oman valtansa. Uskon, että meillä jokaisella on voimakasta energiaa oman elämämme suhteen kun vain otamme sen käyttöön.

Tätäkö tuo  pluto kauris nyt tietää  rapu nousuisille... valtakysymyksiä ja voimakkaita energioita...  askendentti kaksoset näitä teemoja on jo selvästi kokenut...

Minäkin kuulemma pelotin aikuisia pienenä kun 2-vuotiaana puhuin kai ihan kuin aikuinen. Selkeitä ja pitkiä lauseita. Mikä siinä on niin häkellyttävää, jos joku pieni ihminen sanoo jotain kuten aikuinen? Ehkä se näyttää oman pienuutemme?

Kun näistä  kuu merkeistä oli puhetta niin Tigris etkö olekin  kuu kauris ? Ehkä se joskus saa arjen tuntumaan vakavammalta kuin se onkaan? Ei tämä ole mikään tyhjentävä vastaus eikä edes yritä olla sellainen. Tuli vain mieleeni.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: