Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saako AC-Leijona helposti kavereita?  (Luettu 9933 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 07.08.2011 10:22:00 »

Nousu-Leijonat, herätkää ja kommentoikaa otsikkoa. Aihe on nyt tapetilla, koska toisella vuodella oleva AC-Leijona -poikani lähtee päiväkotiin ja jos alustavat merkit pitävät paikkansa, niin kaveripiiriä syntyy helposti ja todennäköisesti paljon. Onhan hänellä DC Vesimiehessä, kavereiden merkissä.

Mitenkäs teillä hieman vanhemmilla?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
naikkonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 07.08.2011 16:39:03 »

Heips Smiley

Itse olen aurinkomerkiltäni Rapu, nouseva leijona ja DC Vesimiehessä. Olen aina ollut reipas ja sanavalmis, myös lapsena, mutta tuo rapumaisuus näkyi varsinkin nuorena tiettynä oikutteluna ja ehkä vaikeutti kaverisuhteita. Kavereita kuitenkin oli ihan riittämiin, kunnes ala-asteen viimeisellä luokalla jouduin koulussa pahasti silmätikuksi (kiusaamista kesti sitten monta vuotta ja jouduin jopa lopettamaan koulun väliaikaisesti keskenkin sen vuoksi). Joku persoonassani ärsytti: sen vannon, että olen perusluonteeltani ihmisille ystävällinen, mutta ehkä tietty vahvuus ja rohkeus olla oma itsensä otti muita päähän ja tuntuu ottavan edelleen nyt näin melkein 30-vuotiaana. Teini-iässä minulla oli muutama hyvä ystävä. En silloinkaan välittänyt pinnallisista kaverisuhteista ja nykyään vielä vähemmän. Jos on edes yksi OIKEA ystävä, se mielestäni riittää.

Nykyään minulla on edelleen muutama hyvä ystävä. En vietä vapaa-ajalla aikaa ns. kavereiden kanssa, joita minulla on työ puolesta aika paljonkin, vaan viihdyn joko yksin tai sitten YSTÄVÄN kanssa. Puhetta kyllä tulee, en vaan nykyään jaksa lätistä juurta jaksain ihmisille, joilta en koe saavani samanlaista avointa tarinaa takaisin. Se on leimannut ihmisuhteita viime vuosina, että todella koen antavani enemmän kuin saan. Monet ovat käsittämättömän sulkeutuneita, jotenkin laimeita  Shocked Tosin usein minä olen kiusallisissa hiljaisissa tilanteissa se, joka ns. nostaa kissan pöydälle ja sen jälkeen keskustelu sujuukin. Ja lukemattomat kerrat olen kuullut, että minulle on niin helppo puhua, vaikka vasta ollaan tavattu. Nousuleijona taitaa tässä asiassa vaikuttaa? Mutta joo, nykyään koen olevani ns. sosiaalinen erakko. Tulen toimeen kaikkien kanssa, olen puhelias jne., mutta usein minulla onkin takki tyhjä sen vuoksi, koska antaudun tilanteisiin 100 % ja sitten haluankin ladata akkuja ihan itsekseni.

Tulipa sekava sepustus, en tiedä oliko mitään apua pohdintoihin  Smiley
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Leijona
Venus Leijona
Kuu Vesimies
Merkurius Kaksonen
Mars Kaksonen
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2 : 07.08.2011 17:03:08 »

Täällä myös AC-leijona, Aurinko-rapu (Kuu-kalat). Musta on monesti sanottu että oon ensivaikutelmalta hirmu hiljasen oloinen (saattaa johtua siitä, että tuo mun asc on iha leijonan loppuasteilla, 27 astetta, eli seuraava merkki Neitsyt antaa semmosen säväyksen siihen).

Mutta, juuri niinkuin Naikkonen kertoi myös, kiusallisissa hiljaisissa tilanteissa oon myöskin se joka nostaa sen kissan pöydälle jne Cheesy
Ja sitten moni on sanonut, kun on minuun vähän paremmin tutustunut, että luuli minua hiljaseksi aluksi mutta itseasiassa oonkin aika puhelias Cheesy Toinen on, että jos oon esim. väsynyt tai on jotain mielenpäällä jotain vakavampaa, niin saatan ihan valita sen hiljaisuuden eikä mua kiinnosta sanoa kellekkään mitään Cheesy

Kavereita mulla on aina ollut aika sopivasti. Kaksi parasta ystävääni ovat Aurinko-neitsyt(kuu-oinas) ja Aurinko-kaksonen(kuu-vaaka). Joskus on saattanut olla pientä 'taistelua' koska ärsyynnyn jos jään näiden kahden kaverini varjoon jossain asiassa (perus Leijona  2funny ). Eniten ärsyynnyn, jos nää kaksi saavat enemmän huomiota vastakkaisen sukupuolen edustajilta (Venus 15 astetta leijonaa) Cheesy Kuulostaa vähän tyhmältä hah Cheesy

Naispuolisia kavereita mulla on suhtkoht vähän, ainoastaan nää kaksi parasta ystävääni ovat sellaisia naisia joiden kanssa tuun toimeen hyvin, muiden kanssa ei tuu onnistumaan mikään Cheesy Kotonakin, en millään meinaa löytää samaa aaltopituutta äidin ja siskoni kanssa, mutta veljieni kanssa tuun toimeen hyvin (:

Miehiä mulla on kavereina sitten jonkun verran, yleensä oon tutustunut näihin miespuolisiin kavereihin sitä kautta, kun he ovat ensin tehneet jonkinlaisen alotteen ja myöhemmin kertoneet olleensa kiinnostuneita minusta mutta itseäni ei ole kiinnostanut sillä tavalla niin se on kaveruudeksi aina jäänyt.

Sanavalmis olen, mutta tosiaan se puheliaisuuteni riippuu aina siitä hetkestä, ja siitä olotilasta mikä vallitsee, kun tämmösellä vesipainoitteisella kartalla, joka mulla on, on ne tunteet aina niin suuressa osassa kaikessa Cheesy En osaa sanoa että oonko kuinka helposti lähestyttävä, kun saatan välillä olla niin omissa maailmoissa etten huomaakkaan mitä ympärillä tapahtuu. Nautin kuitenkin suuresti seurasta, ja ahdistun jos joudun pidempään olla jossain paikassa missä ei ole mitään ihmisvilskettä ympärillä.

Ja suurimman osan kavereista oon tavannut koulun ulkopuolella mm. juhlissa yms, oisko tääkin taas sitä leijonamaisuutta : D Ainiin, mullahan on tuo Vertex 5. huoneessa, kauriissa tosin (;
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #3 : 07.08.2011 17:43:37 »

Sosiaalinen erakko täälläkin.

Lapsena ei nousuleijonasta ollut mitään viitteitä, ehkä aikaisintaan yläasteella se alkoi ilmetä. Silloin ihmisillä taisi olla hieman vaikeuksia suhtautua siihen kun olivat tottuneet näkemään minut hiljaisena hissukkana. Sain silloin jopa kuulla, etten ole oma itseni, kun vihdoinkin aloin avautumaan ja ilmaisemaan itseäni ulospäin.  Huh

No kuitenkin,  aurinko kauris lapsuus oli aika karua mitä tulee kavereiden hankkimiseen. Enkä nyt vieläkään sitä taitoa oikein taida. Nyt aikuisena pinnallisia suhteita tuolla nousulla on helpompi muodostaa ja saada edes jotain otetta ulkomaailmaan, muuten olisin vieläkin siellä kuoressa.  Lips Sealed

Mulla on sitten vielä se  jupiter  aspect_opp askendentti, joten kyllähän mä osaan tulla ihmisten kanssa toimeen. Tulevaisuudessa ehkä saan siitä vielä enemmän irti. Nousuleijonana on helppo esittää sosiaalista.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.08.2011 18:40:11 »

Jääkö teillä Au-Ravuilla Aurinko 12. huoneeseen? Sosiaalisessa mielessä se ei varmastikaan ole se helpoin huone. Meillä lapsella siis AC- Leijonassa, Aurinko Oinaassa 10. huoneessa, Kuu Kaloissa yhtymässä Jupiteriin MC:llä. Lisäksi Mars on tarkasti yhtymässä askendenttiin.

Pojalla on taito saada muut ihmiset hyvälle tuulelle ja mitä tähän asti olen leikkipuistossa ja uimarannalla havaintoja tehnyt, niin muut lapset melkein hakemalla hakevat hänen huomiotaan. Poika ottaa myös mutkattomasti kontaktia muihin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #5 : 07.08.2011 18:53:45 »

Mulla on 11. huoneessa tuo aurinko Smiley ja mun kuu on myöskin 'kontaktissa' tuohon jupiteriin, on nimittäin suuri vesikolmio kartalla jossa kuun lisäksi osallisina aurinko, merkurius, jupiter, sekä sitten saturnus joka taas saattaa hieman sitten supistaa tän vaikutusta jotenkuten :p Kolmion kärjet huoneissa 7, 11 ja 3. Jos esim. kaverit möksöttää, niin olen yleensä joka koittaa keventää sitä ilmapiiriä ja yleensä onnistunkin sitten siinä ihan hyvin Cheesy

Ja tosiaan sitten kun pojallasi on tuo Jupiter MC'llä niin luulen, että se myöskin tuo varmaan just semmosen rennon ja mukavan jousimiesvaikutuksen  Smiley Ja mars nousuakselilla tuo semmosen energisen ja pirteän ensivaikutelman, ja tietysti semmonen vetää puoleensa Smiley
tallennettu
Cherrie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #6 : 07.08.2011 22:26:26 »

Olen aurinko Oinas ja  askendentti Leijona,
kavereiden saaminen on minulle aina ollut helppoa ja olin yleensä yksi luokan valopilkuista. Ja kuten maurimourulainenkin kirjoitti tuossa aiemmin, ystävät ja kaveripiiri on kuitenkin yleensä löytynyt koulun ulkopuolelta, ja pyörin paljon aivan muualla kuin luokkalaisteni kanssa. Ja olen aina viihtynyt paremmin poikaporukassa "yhtenä jätkistä", vaikka tällainen neiti kuitenkin olen Smiley
tallennettu
elyce
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #7 : 12.08.2011 16:43:44 »

Tässä hiukan nousu-jellonakokemuksia. Smiley

Katselin kaverieni karttoja ja löysin kolme nousuleijonaa. Valitettavasti kaksi heistä on entisiä koulukiusattuja (peruskoulussa siis) ja kolmaskin on ihmetellyt, miksei häntä kiusattu koulussa, vaikka "hän oli niin hiljainen ja omituinen". Nykyisin kaikista kolmesta löytyy enemmän sellaista tyypillistä leijonamaisuutta. Yksi on todella sosiaalinen ja olen saanut sellaisen käsityksen että hän kaverustuu helposti; toisella on käsittääkseni aikamoisia vaikeuksia tutustua ihmisiin ja saada kavereita; kolmannella on paljon tuttavia mutta ymmärtääkseni vain pari kunnon kaveria. Näillä kahdella sosiaalisemmalla on  aurinko neitsyt, heistä sillä enemmän sosiaalisemmalla vielä kuu oinas. Toisaalta kaikki heistä ovat kyllä mielestäni aika helposti lähestyttäviä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 12.08.2011 18:12:36 »

Hiljainen ja omituinen ei ehkä ole ensimmäinen mieleen tuleva luonnekuvaus pojastani.. usein hän on vieraiden ihmisten kanssa aluksi täysin pokerinaama (Clint Eastwood-ilme  Cool), mutta läväyttää sitten yhtäkkiä Hangon Keksi-hymyn kasvoilleen. Kotona hän on enimmäkseen hyväntuulinen jokeltelija ja nauttii erityisesti musiikista. Rock´n roll -taapero.

Ensimmäinen päiväkotiviikko on takana ja palautteesta päätellen poika taitaa olla ryhmän reippaimpia ja rauhallisimpia tapauksia. Kyseessä on 1-3-vuotiaiden ryhmä, jossa melkein kaikki ovat uusia ja hoitajien mukaan kovin on ollut äitiä ikävöivää ja itkuista porukkaa. Poikaa vaivasi aluksi muiden itkeskely, mutta jo parin päivän päästä meni leikkimään isompien lasten kanssa toiseen huoneeseen.. Muihin tutustuminen näyttää olevan ilmeisen helppoa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #9 : 12.08.2011 19:00:40 »


 Lilli: -kyllä päiväkodissa huomioidaan kaikki lapset, hiljaiset ja vetäytyvät haetaan mukaan,
        hoitajat pitää huolen, että kaikki on mukana leikeissä. Lapset oppivat nopeasti päiväkodin
        tavoille, ja luottamaan hoitajiin, EIKÄ KETÄÄN SAA KIUSATA.

        Alussa on (tarttuvaa) itkua, ja ikävointia, melkein kaikilla lapsilla on, ja sehän kertoo miten
        tärkeä se äiti, ja isä on lapselle,--jos lapsi ei millään tapaa reagoisi, tuntuisi minusta
        enempi oudolta, ja usein on niin, että lapsi lopettaa itkun, kun äiti/isä on mennyt.



       
       
     

       

tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #10 : 12.08.2011 20:26:49 »

Nousu-Leijonat, herätkää ja kommentoikaa otsikkoa. Aihe on nyt tapetilla, koska toisella vuodella oleva AC-Leijona -poikani lähtee päiväkotiin ja jos alustavat merkit pitävät paikkansa, niin kaveripiiriä syntyy helposti ja todennäköisesti paljon. Onhan hänellä DC Vesimiehessä, kavereiden merkissä.

Mitenkäs teillä hieman vanhemmilla?
Moi Lilli,
Mä olen 40-vuotias skorppu, kuu kauris ja asc leijona. Olen ulospäin tyypillinen leijona, avoin, iloinen, tosi lämmin ihminen ja kaikkien mielestä vielä ulospäinsuuntautunut vaikka yleensä mun seurassa muut puhuu ja mä kuuntelen.. asiakastyössä kun olen aina ollut se joka puhuu niin kai se vaikuttaa  idiot2 Mä ehkä skorppuna valikoin ystäviä aika tarkkaan niin ihan kaikki ei siitä syystä tule hyviksi ystäviksi mutta kaupungille kun menee niin moi ja niitänäitä puhelijoita piisaa... koulussa oli kyllä ystäviä riittämiin ettei lapsosella ole kyllä kavereista pulaa kun niitä kyllä leijonasielulla piisaa läpi elämän ja veikkaan et jossain vaiheessa viihtyy paremmin neljän seinän sisällä just sen takia kun ihmiset vie kaikki voimat kun leijonasielu ainakin minä jostain kumman syystä hakeudun aina sellaiseen työhön missä erittäin voimakas asiakastyö kuten vuokratalojen isännöinti ja vuokraus.  Kiss Pienellä tulee varmasti oleen helppoa tutustua kun muistan itse kun olin pieni tyttö niin pyörin jo 4v pitkin naapuritaloja eikä äiti tiennyt missä olin kun olin juu menevä jo silloin Shocked

Ota rennosti äityli  :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 13.08.2011 12:26:32 »

Ota rennosti äityli  :Smiley

Niinhän minä otankin. Täällä muut ovat ottaneet puheeksi kiusaamisen, mutta jos minua jokin huolestuttaa, niin se, että meillä on kohta tupa täynnä pikkutyttöjä ja -poikia, joilla joutuu selkä vääränä kantamaan mehua ja keksejä.  laugh Vaikka poika onkin vasta 1v 4kk, niin hän on selkeästi kiinnostunut jo ympäristöstään ja muistakin ihmisistä kuin vain äidistä ja isästä. Mutta hänellähän kartta on muutenkin melko tulinen, joten kaikenlaisia seikkailuja lienee odotettavissa.

Joillakin nousumerkki tuntuu tulevan esiin joskus vanhempana, mutta minusta tuo poika on ollut syntymästään lähtien kissamainen. Toistaiseksi hän on siis vain kissanpentu, millainen lie sitten, kun harja kasvaa kaulalle.. Grin
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #12 : 13.08.2011 12:51:22 »

Minähän olen  aurinko  oinas (10. huone) ja  askendentti  leijona ja  kuu  kauris ja ei minulla ole koskaan ollut vaikeuksia saada ystäviä. Sisimmältäni olen tosin aina ollut ujon sorttinen, mutta ei sitä ilmeisesti muut ole huomanneet. Paljonhan minä viihdyn ja aina olen viihtynyt yksin, mutta sehän ei haittaa jos siitä itse tykkää Smiley! Sinulla on reipas miehen alku kasvamassa joten älä huolehdi Lilli  Smiley 
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #13 : 13.08.2011 13:20:00 »



 Minulla on on  askendentti leijona,--muistan lapsuudestani ja teininä, että olin hyvinkin ujo,
   en uskaltanut olla ekana missään, tai sanoa omia mielipiteitäni, viihdyin yksin.
 
 Nousu  leijona, alkoi näkyä minussa vasta 20, ikävuoden aikoihin,--silloin ryhdistäydyin ja
 rohkeutta tuli,--muistan kun kävelinkin pää pystyssä.

 Usein puhutaan että nousu merkki näkyy, jo lapsena,--ei minulla,  selittäneekö se kun olen,
  aurinko  harka  aspect_con mars, 10h.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 13.08.2011 14:01:24 »

Nousumerkin vaikutus varmastikin vaihtelee, itsehän olen AC-Rapu ja merkin ominaisuudet sopivat minuun hyvin lapsena, mutta vanhemmiten ei niinkään. Aurinkomerkki Kaksoset on sen sijaan tullut paremmin esiin sieltä 12. huoneen kätköistä.

Tämänkin keskustelun perusteella tuli mieleen, että kun sosiaalisuus ja vetäytyväisyys ovat melkoisen synnynnäisiä luonteenpiirteitä, niin kaikissa nousumerkeissäkin täytyy olla niin introverttejä kuin ekstroverttejäkin tapauksia. Paljonhan on sellaisiakin tapauksia, että esim. Leijona-nousuinen introvertti viihtyy yksikseen ja on arka sosiaalisissa suhteissa, mutta veri/sattuma/pakottavat tekijät vetävät kuitenkin esiintymään/pelien pariin/luovaan työhön ja hän pärjääkin sitten tällaisissa tilanteissa hyvin. Tämä on taas omiaan kasvattamaan itseluottamusta, mikä on varmasti nousu-Leijonalle yksi opin paikka, jos sitä ei ole syntymälahjaksi suotu. Ekstrovertinpi tapaus on sitten sellainen iloinen hulmuaja, jota ei voi olla rakastamatta pöhöttyneestä itsetunnosta huolimatta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: