Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi epäonni on tiukasti kiini.  (Luettu 30960 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lari
Vieras
« Vastaus #15 : 16.09.2006 22:47:04 »

Kiva että on hyvä mieli  Smiley    Niin täälläkin nykyään lähes aina. Shocked Grin

Poissa huoleni on  smitten Kesän lapsi mä oon ....
tallennettu
syksyntyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #16 : 16.09.2006 22:49:46 »

Heippa sulle,

itse ajattelen, että elämästä on aika usein vaikea sanoa mikä on onnea ja mikä epäonnea. Asiat vain ovat, eikä omaa elämää kannata verrata toisen elämään, ajatella, että mulla asiat huonosti, ja tuolla noin hyvin. Ei toisella ole asiat välttämättä paremmin, erilailla vain. Ja jonkun ihmisen elämä saattaa päältäpäin näyttää onnelliselta ja täydelliseltä ja on tosiasiassa jotain ihan muuta. Sinulla on oma elämänpolkusi, eikä se ole sen enempää onnekas kuin onnetonkaan, se on vain juuri sinun elämänpolkusi, sellaisena kuin on. Minun on vaikea uskoa että jotkut ihmiset syntyisivät joko onnekkaina tai epäonnisina, koska ei elämäntapahtumista aina voi edes sanoa kumpi on kumpaa, ne vain ovat.

Toivon sinulle kuitenkin uusia tuulia elämääsi. Elämässä on hyvä antaa anteeksi, päästää irti menneestä, ihan konkreettisestikin. Karen Kingstonilla on tosi kiva nettisivu www.spaceclearing.com jossa hän puhuu "clutter clearing" menetelmästä, eli luovutaan kaikista tavaroista, vaatteista, asioista, kirjeistä yms yms joita ei tarvitse tai joista ei pidä tai rakasta, jotka eivät ole itselle tärkeitä, ja siitä kuinka menneisyydestä kiinnipitäminen näkyy siinä, että hamstraa tavaroita, vanhoja juttuja eikä päästä irti. Irtipäästäminen antaa tilaa uudelle. Ajattelen aina että onneksi elämä on epävarmaa, anna tilaa elämän epävarmuudelle ja yllätykselle, ja katso minne elämäsi vie. Vuoden päästä elämä on saattanut viedä sinua vaikka minne, anna sille mahdollisuus, mahdollisuus epävarmuudelle ja tuntemattomalle. Muista myös epäitsekkyys ja välittäminen, toivo ja anna sydämestäsi toisille sitä mitä itse kaipaat. Anna elämän virrata ja hyppää kyytiin ja lennä!Deepak Chopra on sanonut, että paras keino saada itselleen sitä mitä sydämessään kaipaa on antaa sitä muille. Mieti mitä sielusi kaipaa, minne sinä kaipaat, mitä janoat elämääsi. Toivon sinulle ja pojallesi kaikkea hyvää, elämä on matka, ei suoritus, elämämme loputtua emme saa siitä arvosanaa, vaan jokainen elämä on arvokas tapahtumineen kaikkineen. Ja ilman vaikeita kokemuksia emme oppisi ymmärrystä, joten nämä viimeiset vuodet eivät ole menneet hukkaan vaan mieti, miten olet ehkä näiden vuosien ja kokemusten myötä kasvanut, olen varma että ne ovat lisänneet ymmärrystäsi monista elämän asioista, ja antanut varmasti empatiakykyä muita rakkautta kaipaavia kohtaan.

Kaikkea hyvää, ja romanttista ja jännää syksyä toivottaen,

syksyntyttö
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #17 : 16.09.2006 23:10:18 »

Kiitos syksyntyttö kauniista sanoista. Toivotan sinulle oikein hyvää syksyä. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 17.09.2006 08:59:58 »

Lari, makee kuva sinusta. Olen aina pitänyt tuollaisesta sportti- valkoiset vaatteet ja spiritual. Pinnoja! En ala kuitenkaan sijoitusneuvojaksesi varsinkin, kun on itsellä rahaa vain yhden firman kautta hajautettuna monessa suunnassa ja klubi on privy. Pitää olla jonkin verran säästössä että voi edes hieman sijoittaa ja silloinkin pitää olla hyvä firma ja pitkän aikavälin tiedot tuloksista, samalla että firman olisi paras tehdä seurantaa puolestasi.. siinä sitten voikin heittäytyä meditoimaan kokopäiväisesti!

Et sinä ML voi mihinkään lottunumeroihin tuijottaa. Kokeiles toimiiko tää linkki ja printtaa sieltä. Jos alitajuisesti jotenkin  ajattelee, että tämä ei kuulu minulle tai eihän raha voi helposti tulla, se ei tule.. Tärkein asia on oppia sallimaan itselleen vauraus.. juuri tuo mitä näissä opuksissa sanotaan, että se on jopa jumalallinen ominaisuus, laajentua ja vaurastua. Tämä on henkisten ihmisten kanssa välillä kiistakapula, mutta näin se kannattaisi ajatella.


http://scienceofgettingrich.net/book-clear11m2405.html

MetalLady - kokeiles tällaista - anna, niin saat (kenties jopa 10x).


The 12 laws of abundance

« Reply #6 on: Nov 11th, 2003, 9:41pm » Quote | Modify 

--------------------------------------------------------------------------------
1.  To create as much prosperity in your life as you want, you must first create it in your mind.
 
2.  Your life becomes richer first by you becoming more.
 
3.  Prosperity requires a balance of good health, relationships, spiritual practices and money .
 
4.  What you give away comes back to you ten fold
 

5.  Your prosperity is in direct proportion to the difference your life makes for others.
 
6.  Your desires are divinely inspired and point to the way of your true purpose, and prosperity is the natural result.
 
7.  The path to prosperity has been paved, and within everyone's reach of following.
 
8.  IT is within your power to become prosperous.  It is only a choice you make for yourself.
 

9.  When you celebrate, love and bless prosperous people, you start attracting your own prosperity.
 
10.  Prosperity is your natural state, and there is enough for everyone to enjoy and have it all.
 
11.  Every thought, feeling, and action you have iether brings you closer to or further from prosperity.
 
12.  It is your nature to continually grow and change, to become more and enjoy greater prosperity.
 
Dan Klatt
 
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006 09:20:11 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #19 : 17.09.2006 12:11:20 »

Kiitos ^^Golden Sphinx^^, täytyypä tutustua siihen. no mulla on kuules epäonnea muuallakin eikä vaan lotossa. Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 17.09.2006 12:20:38 »

Eikö jousimiehen pitäisi olla nimenomaan onnekas?

Katsoppas tuonne www.astrodienst.com , syötä kaikki tietosi ja katso transiitit. Ne näkyvät vuoden eteenpäin. Onko vaikeaa vaihetta ollut kauan? Olisko se tätä sielujen puhdistumista - ja kun on putsattu, kaikki alkaa sujua kuin leikki vaan?  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #21 : 17.09.2006 12:29:43 »

Luulis niin. Kävin yöllä siellä astro.comin sivulla, en muista mitä kaikkee se mulle antoi, kun olin siellä aika kauan tutustuen vaikka mihin. uglystupid2
Tätä epäonnea on ollut muutaman vuoden, ehkä 3v. No toivotaan, että sielujen puhdistus onnistuu hyvin. Muuten mun elämä on aika rauhallista ja jokseenkin normaalia.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 17.09.2006 13:11:13 »

Mitäs jos ottaisit "epäonnesi" ajan huumorilla! Eikö joukkareilla yleensä ole rautainen huumorintaju. Esim kun yrittää ja yrittää eikä onnistu, voi äkkiä tulla oikea onnenpotku (kun on ensin sitä visualisoinut) ja hups kaikki muuttuu, et ole entisesi. Etkö voi ottaa tätä aikaa vaihteluna siihen kun ennen meni hyvin - ja taas tulee menemään!  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #23 : 17.09.2006 14:22:50 »

Kaikki luo itse onnensa ja epäonnensa.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 17.09.2006 19:40:47 »

Kaikki luo itse onnensa ja epäonnensa.

Tätä asiaa minä en purematta niele. Esimerkiksi omalla kohdallani isäni hylkääminen, äitini alkoholismi, vakavat krooniset sairaudet sun muut, eivät todellakaan ole asioita joille voisin tehdä paljon mitään. Kiva, että olet löytänyt oman tiesi, mutta ei kannata kovin helposti tuomita ihmisten ongelmia heidän itsensä aiheuttamiksi, ellei todella tiedä mistä asioista on kyse. Minun elämässäni on paljon onnea, mutta myös todella paljon roskaa ja ihan hirveyksiä on tullut koettua. Minusta on kamalaa, miten ihminen voi noin vain sanoa jotain tuollaista, tietämättä, että on oikeasti asioita, joille ei mitään voi.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 18.09.2006 05:49:20 »

Tästähän voidaan sanoa että se on karmaa ja sillä on syy, joka lähtee menneistä elämistäsi tai vain sielun halusta kokea kaikenlaista. Suomeksi, hylkäsit isäsi jossain elämässä, sitten olet valinnut heikon ihmisen tukemisen (äiti) jne, sairaudet opettavat sielua jne.

"Esimerkiksi omalla kohdallani isäni hylkääminen, äitini alkoholismi, vakavat krooniset sairaudet sun muut, eivät todellakaan ole asioita joille voisin tehdä paljon mitään."
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #26 : 18.09.2006 14:47:39 »

Yritin vaikka mitä kirjoittaa tähän, mutta en saanut sanottua oikeita sanoja. Embarrassed
tallennettu
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #27 : 18.09.2006 16:52:37 »

Kaikki luo itse onnensa ja epäonnensa.

Tätä asiaa minä en purematta niele. Esimerkiksi omalla kohdallani isäni hylkääminen, äitini alkoholismi, vakavat krooniset sairaudet sun muut, eivät todellakaan ole asioita joille voisin tehdä paljon mitään. Kiva, että olet löytänyt oman tiesi, mutta ei kannata kovin helposti tuomita ihmisten ongelmia heidän itsensä aiheuttamiksi, ellei todella tiedä mistä asioista on kyse. Minun elämässäni on paljon onnea, mutta myös todella paljon roskaa ja ihan hirveyksiä on tullut koettua. Minusta on kamalaa, miten ihminen voi noin vain sanoa jotain tuollaista, tietämättä, että on oikeasti asioita, joille ei mitään voi.

Anteeksi jos loukkasin, puhut aivan totta.
Luin keskustelun vain pintapuolisesti ja mieleeni pisti "Lotto" ja "seurustelu".
Siitä yleistävä ja new age tyyppinen kommenttini.

 Embarrassed


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 18.09.2006 20:46:51 »

totta onhan MetalLady hieman suppeasti kuvannut asioita, ikäänkuin onni olisi lotosta tai suhteista kiinni.. kieltämättä suhde olisi yksi onnea tuova tekijä kun se toimii.. coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #29 : 18.09.2006 21:04:16 »

Tää ketjuhan lähti aika pienestä jutusta, kun ihmettelin mun ja poikani epäonnea. 
En tiennyt, että tämä aihe saa näin paljon juttelua aikaseksi. Eihän tässä vielä ole tapahtunut mitään kamalaa. Kaikki ovat jutelleet ihan rauhallisesti ilman rähjäämisiä. Tuossa oli vaan yksi lause joka sai jonkun niskavillat pystyyn. Huh
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: