Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suurkolmio!  (Luettu 26611 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #30 : 21.07.2013 22:47:51 »

Graah!
Olen edelleen hukassa.
Totuus, huhuu? Vai onko sitä olemassakaan, tehdäänkö se itse?
Voiko Tuohon kolmion kulmassa olevaan Saturnukseen luottaa konkretian ja järjen puolesta, kun se on omalla Saturnukselle (onnenpisteellä )? Mihkäs sitten jos ei Saturnukseen? Samaan aikaan mm. liikaa Jupiteria siellä ja täällä...
Vähän niinkun pompin laudalla, jo ottamassa vauhtia, mutten ole ihan veilä tohtinut hypätä kun en tiedä mihin olen hyppäämässä, vaikka näyttääkin lämpöiseltä ja mukavan kirkkaalta vedeltä. Mutku, ei tiiä onko pohjassa kiviä?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 22.07.2013 00:10:16 »

Oon kuullu semmosen sanonnan, että totuus on hiljaisuuksien välissä
vai olikohan se jossain runossa peräti..en muista..
no missä?
Astrologisesti lykkäsin sen (hiljaisuuden välin)  hetken mietittyäni  pluto :n ja  saturnus :n keskipisteeksi,
Jupiterista kun ei ole minulle totuudeksi.
Sulla se on 1. 56  skorpioni /  harka
ja siellä on Atropos 1  harka about hollilla. Määräaika.
Että sitten 10.8. progekartalla  kuu Atropos  ja buddahalainen oranssi kaapu päälle ja lootusasentoon..viitteenä, että Härkää pidetään hyvinkin henkisenä merkkinä, vaikka buddahalaisuuteen yhdistäen.
Järjen puolesta luotat tietysti Logokseen, luonnonlakiin, tr  ceres leijona ihan kohta..

Entiijä,
itellä muuten tuo hiljaisuuden väli osuu Auringolle..mut se onkin saabisesti röntgensäde... angel
Oon penskana muuten sukaltanut kiviin, rintani auki,
ja myös kalastusverkkoon, mikä sai aikaan aika paniikin.
Sukellan aina silmät ummessa...että joo, onhan sitten kokemuksia rikkaampi.
Oon joskus kattonu telkkarista kun ne sukeltaa tuolla arktisilla alueilla jään alle,
että hirvitys, jos ei sieltä avantoon enää osukaan takasin..

Tää vesikolmio, parikin, ja vesihän nukkuu,
niin en tiijä onko muilla, mutta just yhen kaverin kans ihmeteltiin, että on niin kumma,
kun vähän aikaa on ihan pirtee ja sitten ykskaks hirveenä nukuttaa eikä jaksais mitään.

Että Punahilda, tule sieltä hukasta pois,
sillä on niin suuret silmätkin..

joo, ja usko pois,
taivahalla tuo hiljaisuuksien väli  saturnus 4.58  skorpioni /  pluto 9.48  kauris
on 7.23  jousimies /  kaksoset
ja arvaas mitä,
se on mun proge MC - IC akseli..
on se kumma kun totuutta lähtee etsimään
niin hukka perii..

vielä jatkan..
taivahalla abojen luojajumala, taivasjumala, Altrija 7  kaksoset
ja sehän taas liittyi Dreamtime -uniaikaan..
tästähän tulikin mielenkiintoista..
« Viimeksi muokattu: 22.07.2013 00:34:03 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #32 : 22.07.2013 23:36:41 »


Totuus on hiljaisuuksien välissä... takerruin ajattelemaan tätä aika moisesti, kiitos siitä.

Määräaika  :Smiley Kuinka ollakaan?

Ihana maanläheinen  ceres juu, luotettavan tuntuinen, ja sitten tr logos oppositio  vesta...lisänneekö tuo sitten tarvetta kysyä tämän kaiken järkiperäisyyden perään? Onko järkeä focusoitua niin mihin?

Kalastusverkkoon, miksei kiviinkin, sukeltaminen kuulostaa joltain, josta en haluaisi nähdä edes unta  Lips Sealed
Minä näin lapsosena usein unia juuri tuosta jään alla uimisesta...arktisella merellä...mutta se ei aina ollut kamalaa, vaikka sinne pinnalle ei takaisin päässytkään...se jään alainen maailma oli aika ihmeellinen valaineen sun muineen.

Minen osaa liittää tuota tähän vesikolmion aikaan mitenkään erityisesti,
tuollaista vireystason äkkinäistä heilahtelua ollu koko tän vuoden, on toki nytkin.

Mutta tarvitaan kirveenterää, eiks se niin ollu? Mettästäjä silpas sutta, että pääs hukasta poijjes?
Mikäs se semmonen on? Just Cereksen sirppikö? Mars ja Jupiter, mut mut, oisko kuitenkin vasta älyn terä, ko leikkaa sitten kun Pallas saapuu paikalle? Vai ihan Arskako sen valon tuo?
 buck2

Jopa on  :Smiley
Etti etti, ja kaiva syvemmältä, niin löydät vaan lisää mitä ettiä,
ihan selvästi.

http://www.poetryfoundation.org/poem/242240


Nii ja tuo  harka, niinko pyhä  harka hindulaisilla? Tai se on kyllä yleensä kai enemmän rouvaspuolinen.

Nappasin tuon 10.8 tuonne kartalle, ja koetan vahdata, että mikä se siinä olis, ja voishan se olla vaikka mikä, kun se on ollu mulle elämässä aiemmin päivä, jollonka merkittäviä juttuja tapahtuu. Ohan tuolla noita vuotusia kiertolaisia koskemassa "strategisia" pisteitä.




« Viimeksi muokattu: 22.07.2013 23:42:00 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 24.07.2013 00:23:46 »

Luoja ei estä suuria haaveilemasta
eiku oliks se  jupiter mars aspect_opp pluto :n rikkaudet
eiku  neptunus aspect_opp venus
eiku se on
19 Fortuna 16  kaksoset
ja muista laittaa sinne 33   coolsmiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #34 : 24.07.2013 13:41:28 »

Nyt on uutisoitu normaalia enemmän haiden hyökkäyksistä uimareiden ja sukeltajien yms. kimppuun.
Mahtasko moinen ilmiö kuulua tän otsakkeen alle sekin? :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 24.07.2013 14:31:58 »

Niin, että läheltä liippaa..kitaan joutuminen
http://yle.fi/uutiset/sukeltajat_valttivat_valaan_kidan_taparasti_-_video/6746137

En tiijä uutisoidaanko näitä sen enämpi, mutta niillä on jotenkin epätavallisuutensa vuoksi uutismielenkiintonsa.
Kesällä tässä tais olla uutinen sukeltajatytön kuolemasta Etelä-Afrikan rannikolla hain hyökätessä kimppuun.
Siinä tais olla kommenttina just tuosta, että tämmöset ylittää heti uutiskynnyksen, vaikka ihmisiä kuolee vaikka mihin ja sadoittain siellä sun täällä. Liekö se sitten Tappajahai-elokuvan ansiota, kuten sukellussivustolla oletettiin.
Siellä oli Usasta yks 10 vuoden tilasto, jossa 12 hain hyökkäystä oli johtanut kuolemaan.
Että jos aattelee mihin kaikkeen 10 vuoden aikana voi kuolla ja montako lentokonetta vaikka tippua niin tuo on minimaalinen määrä.

Mutta, joo mikä ettei otsikon alle, vesielementtiin.
Elämä on arvaamatonta, veden alla, jotakin mitä ihminen ei hallitse,
vähän vissiin niinku ei aina tunteitaankaan.
 aurinko harka veljeni sanoi tässä yks päivä, että on se jännä, että ihminen on päässyt avaruuteen vaikka kuinka kauas,
mutta eipäs ole päässyt veden alle kovinkaan syvälle, sinänsä.
Syvinmmät haudat vielä tutkimatta.. angel

Ja kuuhildalle tuosta Härästä.
Siitä oli yhessä astro Logoksessa, kesäkuu 2002, Härkä -jotain muuta kuin luulet.
Siinä pyydettiin aluksi meditoimaan kuvitellen olevasi lehmä keväisellä laitumella.
"Olet täydellisesti läsnä, ja olet yhtä maan kanssa. Mielesi on hiljaa eikä mitään tarvitse tehdä. Annat itsesi päästää irti , rentoutua ja hyväksyä elämän juuri sellaisena kuin se on. Näin löydät rauhan."
"Härän syvin TOTUUS on Oleminen, ei omistaminen tai himoaminen. Lehmä on eläinradan rauhallisin ja tyytyväisin eläin."
Härän toinen hallitsija Venuksen lisäksi on Maa. Kosketus maahan saadaan läsnäolon kautta.
Kartalla maa-piste on Aurinkoa vastapäätä ja maan tehtävä ois hillitä Auringon liiallisuuksia, tuoda esiin sisällämme olevaa syvempää olemusta. Toimii vähän samaan tapaan kuin solmu-akseli, mutta sisäisellä tasolla, sanoo artikkeli.
Kattelin tuo prinssin dragonista karttaa ja sitten tuli kateltua muittenkin,
ja jos sillä kartalla sitten näkyy joku syvempi sielunmatkan tarkoitus,
niin sieltäkin sitten tuo sinun hiljaisuuksien väli 1  harka tuli esille. Siinä on  vertex -akseli.

Ja sanottakoon,
ettei tää härkäpohdinta nyt hirveesti paljon offtopikkia, mun mielestä,
koskapa Alasolmu on 13  harka
ja  kuunsolmu 13  skorpioni on mukana vesikolmiossa,  merkurius rapu aspect_tri kuunsolmu skorpioni aspect_tri chiron kalat
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 25.07.2013 12:06:51 »

Espanjan asemalla soi blues..vissiin siinä hiljaisuuksien välissä.. Huh
http://yle.fi/uutiset/ensin_valtava_pamaus_sitten_taysi_hiljaisuus_-_silminnakijat_kuvaavat_espanjan_junaturmaa/6747614

Kuu siirtyi turman aikoihin justika Kaloihin,  aspect_opp venus neitsyt,  aspect_con neptunus rx
 aspect_tri mars jupiter aspect_con kreikkalaisten ajan mittari Kronos 7  rapu
ja   aspect_trisaturnus Persephone  skorpioni

Oon yhdistänyt Saturnuksen myös rautateihin, hra Aikaa tarvittiin nimenomaan juna-aikatauluihin,
tais aluntein lähtee Englannista, myös meillä sitten,
" 1880-luvulla Rautatien myötä koko Suomessa otettiin käyttöön Helsingin paikallisaika"
Suomessa kokeiltiin myös 24 tuntimerkinnällä olevaa kelloa, eritoten juna-aikataulujen vuoksi,
mutta se ei saanut suosiota. (Kellomuseo linkistä googlaamalla tietoo)
Samaten Saturnus on Vaakasen esoteerinen hallitsija ja vissiin jossain  ylennyksessä Vaakasessa,
ja unisymboliigassa rautatie yhdistetään parisuhteeseen ( vaaka ), kaksi raidetta ja sama suunta..

Kronoksesta symbolikirja sanoo mm. näin:
"Erityisesti barokin aikana kellot koristettiin mielellään ajanvartija Kronoksen kuvilla.
Ajan nopeaa juoksua on usein kuvattu siivillä ja sen julmaa väistämättömyyttä Kronos-sirpillä.. Sillä hänen kerrottiin kuohineen alkujumala Uranoksen, mistä olivat peräisin maahan tihkuneet veripisarat, furiat (kreik. erinyit, kostottaret)"
Myös Afroditen ( venus ) sanotaan syntyneen noista pisaroista meren kuohuissa.

 aspect_tri aspektina auvoinen ja helppo,
 jupiter suurena ja  venus pienenä hyväntuojana,
et silleen
should we think again, deeper

http://www.kellomuseo.fi/perus.html
« Viimeksi muokattu: 25.07.2013 12:08:49 kirjoittanut nikki » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #37 : 25.07.2013 18:31:25 »

Nyt on uutisoitu normaalia enemmän haiden hyökkäyksistä uimareiden ja sukeltajien yms. kimppuun.
Mahtasko moinen ilmiö kuulua tän otsakkeen alle sekin? :Smiley

Kun haiden kokonaismäärä vähenee jatkuvasti liiallisen pyynnin vuoksi, jotain tekemistä hyökkäyksillä saattaa olla ilmaston lämpenemisestä (muuttaa mm. merivirtojen kulkua) ja ryöstökalastuksesta johtuva luontaisten saaliseläinten vähenemisen kanssa.  Samasta syystä esim. merileijonat turvautuvat sekä Afrikassa että Etelä-Amerikassa merilintujen syöntiin, ja jälkimmäisellä mantereella tavataan tämän tästä sadoittain nälkään kuolleiden hylkeiden, merilintujen ja delfiinien ruhoja.

Kun luonnolliset saaliseläimet ovat kerta jonnekin häviämässä, niin hailla on se tietty fyysinen etu, että se pystyy syömään kaikkea (sulattaminen onkin sitten eri asia) autonrenkaista valaisiin - ja ihmisten epäonneksi yrittääkin syödä toisinaan sitten paremman puutteessa vaikka ihmisiä. Hylkeet ja delfiinit eivät vielä ole tiettävästi käyneet kalaongelman takia ihmisten kimppuun, mutta sekään ei ole täysin poissuljettua, kun petoja nekin kuitenkin ovat. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.07.2013 18:33:01 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #38 : 26.07.2013 09:23:47 »

 harka
Minähän pääsin tuolla yhdessä toisessa ketjussa sitten aika lähelle tätä härän olemista, kun pohdiskelin mikä mahtaa olla  aurinko kuu kuunsolmu harka poikani opittavana ja suuntana täällä  :Smiley Pähkin jotain että hänen tulee opetella juurikin olemaan 11 huoneen asioiden alueella, jossa hällä nuo sijaitsevat.

Niin ettäkkö truth seekkeri sitten? Etsiskelemässä olemisen syvintä olemusta? :Smiley ( tuon ^ pojan  aurinko 0  harka, btw kun siitä ny puheeni oli )
Maa. Maata voisi enemmänkin huomioida kun jotakin karttoja kattelee, muutenkin kun vaan auringon oppositiona...mieleen juolahtaa, että mites se oma  leijona maa mitään kohtuuttomuuksia hillitsee  Huh Tai joku  jousimies Maa...noh, vesimiehet ja kaksoset tietysti voi olla aika yliampuvia, ilmankos  Tongue

Ja nuo hait...ihan oon samaa mieltä ko Katoppas Vega tossa.. joltain suulien suurelta pesimäsaarelta oli kuollu melkein kaikki, kun hait oli siirtyny kalojen loputtua sen saaren eteen napsimaan lentämään opettelevat poikaset parempiin suihin...hai on moinen selviytyjä, vaihtaa vaan ruoka-aittaa, mutta eihän sieltä aitasta riitä sieltäkään jollei sitä välillä täytä.
Mut tappajahylje olis jo aika groteski juttu...nälkäiset kuutit raatelemassa nassut veressä jotain onnettomia eksyneitä retkeilijöitä...
« Viimeksi muokattu: 26.07.2013 10:57:06 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #39 : 26.07.2013 15:13:22 »

Mut tappajahylje olis jo aika groteski juttu...nälkäiset kuutit raatelemassa nassut veressä jotain onnettomia eksyneitä retkeilijöitä...

Itse asiassa ainakin yksi hyljelaji, merileopardi, hyökkää silloin tällöin sukeltajien kimppuun ilmeisesti ihan saalistusmielessä, on tainnut pari tutkijaa tappaakin. Tosin se syö yleensä pingviinejä ja on tavallaan Etelänavan vastine jääkarhulle.   

Mutta esim. Itä- ja Perämerellä harmaahylkeiden kasvava määrä suhteutettuna kalojen määrien romahdukseen johtaa potentiaalisesti vastaavaan skenaarioon missä hylkeet alkavat syödä lokkeja, sorsia ym.
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #40 : 31.07.2013 21:06:52 »

jaahas, ei se suurkolmio tai ihq-sextiili tunnu oikein missään, mutta eipä osu mihinkään syntymäkartallenikaan. Ei ole mitään tarpeeksi lähellä 4-5 astetta (  merkuriusharkamars 7 vesimieskuu 8   kalat ) on jotenkin ihan väärä karttan nyt näille kuvioille. No varmaan saa kiittää onneaan, ettei pluton ja uranuksen neliö osu henk. koht planeetoille  Wink  Ihan kivat tunnelmat oli sen kolmion aikana, mutta olin ulkomailla pinnallisten tuttujen, siis siellä tavattujen ei pysyviä/uusien ystävien kanssa. Mukavaa kumminkin.  Heti kotiin tultua iski  uranus aspect_con chiron , joka ahdisti luultua enemmän, aikas paljonkin. Jupiter hiihti just yli proge auringon ...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 31.07.2013 21:24:07 »

Ootsä varma et sua ahdisti just  uranus aspect_con chiron
eikä  tr jupiter aspect_kvi mars
tai  jupiter aspect_con proge  aurinko noviili  ceres leijona .....
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #42 : 04.08.2013 02:22:33 »

Ainakin näin yleisesti sanottuna, olen huomannut ympärilläni tapahtuvan kaikenlaista...Paljon eroa, surua, kriisejä kaikella elämän alueella, jotta ihan itsekin saa suu auki ihmetellä, että mitä ihmettä täällä tapahtuu... mutta ihan hyvä että tapahtuu. Vaikka onkin ihan karmeeta katseltavaa!!! Enkä kyllä itsekään ole päässyt helpolla viimeaikoina. mutta niistäkin aiheutuu hyvää, parempaa odottaa. Vaikeimman kautta parempaan. Näin olen huomannut monilla menevän, toisilla taas ei niinkään... Aikamoista myllerrystä on kyllä ollut kaikkialla  uglystupid2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 05.08.2013 10:44:19 »

Minun ympäriläni taas ei ole ollut paljoakaan eroja, suruja tai kriisejä.. pikemminkin niin päin, että ihmiset löytävät toisensa erikoistenkin ketjujen kautta. Joskus kyse on romantiikasta, joskus jostain muusta.

En tiedä johtuuko tästä vai jostain muusta, että meillä on käynyt solkenaan vieraita juhannuksenalusviikosta lähtien. Tapasin myös henkilön, jonka olen nähnyt viimeksi 5-vuotiaana. Ja ajatella, hän oli sellainen kuin muistinkin, ainoastaan vain vanhempi!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #44 : 14.08.2013 16:53:07 »

oon ihan varma, että t.  uranus aspect_con  chiron ahdistaa. Jupiterin ohituksia olen seurannut, eivätkä ne heilauta minua niin paljon, yhtymä henk.koht planeetalle vain, ei mitkään  aspect_inc aspect_sex ym
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: