Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyiden elämänmuutokset?  (Luettu 32428 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #60 : 03.09.2006 22:07:19 »

Grin  :Smiley  Cheesy Oli pakko kirjottaa sadas viesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(http://www.macmini-forum.de/images/mismilies/daume29x19.gif) Hip,hip, HURAAAAA!! (http://www.macmini-forum.de/images/mismilies/daume29x19.gif)
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #61 : 03.09.2006 22:47:51 »

smitten Mitäs neitseet?

Onnea kaikille synttäreitten johdosta?

Onkos elämät jo muutosten tuulissa?

 Grin  :Smiley  Cheesy Oli pakko kirjottaa sadas viesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jees!! Vihdoin ehkäpä alkaa muutosten suunta olemaan parempi!! Ja onnea 100:sta viestistäsi!!! itsellä vielä hieman matkaa... Wink
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
heissu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #62 : 07.09.2006 08:59:37 »

smitten Mitäs neitseet?

Onnea kaikille synttäreitten johdosta?

Onkos elämät jo muutosten tuulissa?

 Grin  :Smiley  Cheesy Oli pakko kirjottaa sadas viesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tän neitsyen elämä ainakin on muuttunut. Sanoisin kyllä, että huomattavasti parempaan suuntaan  Wink. Vietin synttäreitä 31.8. ja poikamme syntyi samana päivänä kello 20.52. Elämä ihanuuden kanssa on sujunut loistavasti! Ja minä olen onnellisempi kuin koskaan!!  smitten
tallennettu
laa-laa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #63 : 08.09.2006 20:42:50 »

Tätä vuotta ensimmäinen puolikas oli aika raskasta, muutokset olivat lähinnä negatiivisia (ainakin aluksi ajateltuna). Tämä jälkimmäinen puolisko sisältää sitten niitä mukavampiakin muutoksia Smiley Vaan eipä näitä osaisi arvostaa näin paljoa, ellei vaikeatakin olisi ollut. Elämä on kaiken kaikkiaan todella ihmeellistä, kummallista, yllättävää...
tallennettu

AC Jousimies, Aurinko Neitsyessä, Kuu Oinaassa, Merkurius Vaa'assa, Venus Leijonassa, Mars Kaksosissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #64 : 21.09.2008 16:46:30 »

Mitens nyt menee? Omalla lapsi-neitsyellä isoja muutoksia ja ystävä-neitsyellä työmuutokset tähtäimessä. Hänellä onkin mennyt putkeen pari vuotta tai enemmän, kadehdittavasti työ, koti ja mies. On muuten rapumiehen kanssa, joka tosi kannustava ja mukava.
Neitsyt


Yleisnäkymät:


Saturnuksen vaikuttaessa tänä vuonna merkissäsi kolmiossa Jupiteriin, olet todella suurten mahdollisuuksien kynnyksellä kaikissa sinua kiinnostavissa asioissa. Sosiaalinen ympäristö on lopultakin kanssasi täysin samoilla linjoilla ja saat useampaan otteeseen yllättävää tukea kaikille sydämestäsi kumpuileville hankkeille. Oman yritystoiminnan perustaminen on yksi suositeltavimmista askeleista tällaisen kuvion aikana. Riskejä on kuitenkin uskallettava ottaa paljon enemmän kuin mihin Neitsyen perinteinen kriittisyys on tottunut. Olet joka tapauksessa rakentamassa itsellesi ja elämällesi tarkoitusta 28 vuodeksi eteenpäin, joten suhtaudu uudistuksiin ja omiin haaveisiisi suurella kunnioituksella. Marras- joulukuussa olet joidenkin radikaalien muutosten edessä loistokkaan etenemisesi seurauksena, mutta sekin vie vain eteenpäin.


Menestys:


Menestyksekkäin vuotesi pitkään aikaan on nyt käsillä, joten hellitä tietoisesti aina mukanasi matkaavasta varauksellisuudesta ja vaatimattomuudesta. Tänä vuonna on sinun aikasi löytää sisäinen johtajasi ja ottaa oma siivusi menestyksen ihanasta kakusta. Jupiter on tarkassa kolmiossa Saturnukseen merkissäsi tammikuussa, syyskuussa ja marraskuussa. Mitä ikinä sinulla on suunnitelmissa, niin liikkeelle lähtöä ei kannata siirtää tammikuuta pidemmälle. Välittömästi vain kaikki pyörät liikkeelle ja rohkeasti kohti asettamiasi päämääriä, sillä tällaisenakaan aikana palkinnot eivät putoa syliisi ilman omaa panostasi.


Rakkaus:


Venus vaikuttaa merkissäsi 6.8 – 30.8 välisen ajan, jolloin myös Mars tekee merkistäsi neliötä Plutolle. Voin luvata, että pääset elämään todella sydäntä lämmittäviä ja kiihkeitä tunnelmia yhden tai useamman sinusta kiinnostuneen henkilön seurassa. Seksuaalinen vetovoimasi on huikeissa lukemissa, vaikka et itse sitä niin ihmeellisenä pitäisikään. Marsin ja Venuksen samanaikainen vaikutus ujuttaa kohdallesi niin voimakkaita kohtaamisia, ettei sinulle jää vaihtoehtoa jättää kortteja katsomatta. Uskalla elää itsellesi ja nauttia saamastasi suosiosta loppukesän lämpimillä keleillä. Eipä olisi hassumpi ajatus jättää kesäloma elokuussa vietettäväksi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
äppä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #65 : 21.09.2008 17:17:59 »

Hei
Itse olen  aurinko, merkurius neitsyt, nousu jousimies kuu :skorpioni:ja mulla on viimeiset kaksi vuotta  ollut myös aikamoista muutosta lähinnä työn tiimoilta. Nytkin olen aloittanut uudessa työpaikassa mutta silitikin vielä vain mietin onko tämäkään se oikea paikka, ja vieläkö tulee muutosta. Jännä juttu luulis että aiemmat vaihdokset olis jo riittäny mutta ei; vielä on levoton olo ja tuntuu että "odotan" jotain mitä sitten lieneekään tulossa....ja yrittäjyyttäkin olen miettinyt.....
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: