Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten väljentää Suur-Ristin paineita?  (Luettu 27366 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 26.06.2010 12:36:29 »

Heh... tutuilta tulee viestejä että "päätä särkee, onkohan ukkosta ilmassa?"... Minä en kyllä ole huomannut mitään, vaikka ukkosen johdatin olenkin..  2funny

Oikeastaan kunnon ukonilma tähän päivään sopisi oikein hyvin.
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 26.06.2010 12:54:34 »

 Grin Ei sen kummempi kuin ukkonen!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #32 : 26.06.2010 13:12:48 »

 2funny
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #33 : 26.06.2010 13:46:55 »

Heh... tutuilta tulee viestejä että "päätä särkee, onkohan ukkosta ilmassa?"... Minä en kyllä ole huomannut mitään, vaikka ukkosen johdatin olenkin..  2funny

Oikeastaan kunnon ukonilma tähän päivään sopisi oikein hyvin.

Sanoppa muuta. Mulla nataaliaurinko on 0o41' vaakaa, joten suuren ristin puserrus tuntuu tosiaan konkreettisesti päässä ja rintakehässä. Käsivarsiin ilmestyi jo toukokuussa jotain mystistä ihottumaa, joka ei tahdo lähteä pois millään. (Olen atoopikko, aina kun stressaa, saan näppylöitä)
Nyt vaan oottelen, että tulisi se vapauttava ukkonen, tulivuorenpurkaus tai maanjäristys, mikä vapauttaa jännittyneen energian.  buck2

Ensi viikolla olisi tarkoitus lähtä automatkalle ympäri Suomea. Ei olla tehty juuri mitään suunnitelmia eikä aikatauluja. Kunhan ajellaan ja katotaan mitä vastaan tulee. Luulen, että se tekee mulle erittäin hyvää.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #34 : 26.06.2010 14:02:01 »

Kyllä voi sanoa, että pimentyi elämässä ja risti tuli kannettavaksi alkaen jo pari päivää sitten! knuppel2

Koko juhannuksen tuntui, että olen väärässä paikassa, väärien ihmisten seurassa, väärään aikaan.
No itsepä lähdin.

Ja osasin kyllä tänään aamupäivällä poiskin, vaikka se tiesi ristin kantoa selässä ( käytännössä painava reppu), ja ajelin pyörällä lähes 10 kilsaa kotia ! !

Kun ei kyytiä järjestynyt ja kaikki meni tinkaamiseksi,  tickedoff tickedoff
 päätin tehdä, mitä itse parhaaksi näen, ihan itse!
 Onneksi siellä oli pyörä.
Pakkasin tavarani isoon, vanhaan reppuun ja painelin pois!

Hiki valui niskasta ja kiukku kihisi sisällä ja mie poljin!! Itkettikin... Cry
Olin varmaan näky, tukka pystyssä, rempsuissa maalaisvaatteissa, mutta enpä välittänyt…ja onneksi ei muita ihmisiä paljonkaan näkynyt.

Ihanaa olla kotona, yksin.
Tätä olisin halunnutkin alun perin, mutta jostain pakonomaisesta ( sisäisestä) syystä lähdin seuraan, josta osasin aavistaa ristiriitoja.
Ja niitähän tuli.
Kaivettiin kaikki vanhat huonot teot, mitä olin milloinkin tehnyt…jankattiin niitä ja mulla alkoi savu nousta päästä!!   knuppel2 tickedoff

Kuka oli milloinkin maksanut mitä?

Hoitanut minkäkin homman?

Tarviiko minun näitä kuunnella?!

EI!

No nyt alkanut tekstailu: Tuu takaisin, en tarkoittanut pahaa…jne.
En vastaa.

Täällä lämmintä, välillä aurinko paistaa, välillä pikkasen satelee.
Kyllä ainakin päässä ” kirrasi” meikäläisellä, mutta jospa se tästä…joku paineen tuntu kyllä vieläkin…
vaikkakin
selvästi  rauhoittunut, kotoisa olo.

Rapu-tyttökaveri viestitteli, että toivoisi koko Juhannuksen olevan ohi, on niin raskas olo…

Näin kuvio ilmenee, Kauriilla,  ainakin tähän mennessä.. crazy2

Lisään vielä hyvän linkin aiheeseen, kirjoittanut Astrologian Taika blogissaan.

http://astrologiantaika.wordpress.com/







« Viimeksi muokattu: 26.06.2010 14:22:34 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 26.06.2010 14:36:08 »

Minä olen oikeastaan tahtomattani ollut yksin ja itsekseni, sillä ensimmäisen kerran ajattelin että tänä vuonna olisin voinut lähteäkin jonnekin jos joku olisi pyytänyt - yleensä olen kieltäytynyt ja halunnut olla kotona - nyt kun itse vietin täydellisen "epäjuhannuksen" ja olisin ollut valmis lähtemään ei tullutkaan kutsuja. Varmaan ihan hyvä näin...


Lisään vielä hyvän linkin aiheeseen, kirjoittanut Astrologian Taika blogissaan.

http://astrologiantaika.wordpress.com/


Tarja kirjoittaa todella osuvasti.. meidän kartoilla on Tarjan kanssa paljon yhtäläisyyksiä mm. Akselit vain parin asteen päässä samoissa merkeissä ja  neptunus  keskitaivas :llä.

tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #36 : 26.06.2010 14:56:49 »

Minä olen oikeastaan tahtomattani ollut yksin ja itsekseni, sillä ensimmäisen kerran ajattelin että tänä vuonna olisin voinut lähteäkin jonnekin jos joku olisi pyytänyt - yleensä olen kieltäytynyt ja halunnut olla kotona - nyt kun itse vietin täydellisen "epäjuhannuksen" ja olisin ollut valmis lähtemään ei tullutkaan kutsuja. Varmaan ihan hyvä näin...


Rapu-ystäväni kertoi juuri samaa.
Odotti ystäviä kylään tai kutsua johonkin viettämään Juhannusta.
Kukaan ei tullut, kukaan ei kutsunut.

Vaikka hänellä on ihana mökki maalla, olikin jäänyt kaupunkiin. Ja se on jo Ravulta paljon..

Jotenkin on jäänyt tunne siitä, että ihmisillä on ollut paljon karsimista totutuista tavoista..muutosta niissä.
Onko niin ettei ole tapahtunut sitä, mitä olisi halunnut, mutta kuitenkin sitä, mitä ihminen tarvitsee oikeasti?
Kun tuo Plutokin on kuvioissa mukana?

Mutta itse ainakin ajattelen, että tämä kaikki on kuitenkin jokaisen omaksi parhaakseen...vaikkei se juuri silloin siltä tunnu?
Ehkä sen ymmärtää myöhemmin..

Niin ja omalta kohdaltani huomaan, että tuo Pluto näköjään kaiveli kaikki vanhat epäselvyydet esiin...selvitettäväksi...
Ja juuri äsken soitteli Kauris-ystävä kertoen, ettei ollut millään lailla suunnitellut Jussia, kun olisi kuitenkin mennyt kaikki pieleen, oli tuntenut niin.. coolsmiley
Ja pieleen oli mennyt silti. Wink
« Viimeksi muokattu: 26.06.2010 15:08:51 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #37 : 26.06.2010 15:12:21 »

Minulla oli eilen ja toissapaivana paansarkya ja niska jumissa-liian paljon ajateltavaa...
Luulen, etta naissa uusissa energioissa pitaisi olla juuri toimia kuin itse hyvaksi nakee-eika menna toisten pillin mukaan ja yleensa muutokset nakyvat vasta paiva tapausten jalkeen...
Itse menen kohta hyvin mukavaan seuraan(tarkoittaa, etta ajatusmaailma tassa seurassa menee yksiin oman maailmani kanssa)joten uskon, etta pidan hauskaa ja huomenna varmaan jo naemme muutoksia jos niita tulee...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 26.06.2010 15:18:02 »

Astro-tv:ssä eilen Tapio sanoi mielestäni osuvasti tästä viikonlopusta, että jos on sukujuhlia, häitä tms. kokoontumisia, niin nyt kohdataan sitten aika paljaasti, omana itsenä ja hienostelematta... Tämä siis liittyen Suur-Risti -teemaan.

Eli jos on hyvät kemiat ja asiat kohdallaan kaikki on hyvin, asioita voidaan jopa sopia tai muuttaa, mutta toisaalta myös voidaan  saada aikaslailla kaaostakin aikaiseksi...
 smitten
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #39 : 26.06.2010 15:28:46 »

Sepas sattui  smitten
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #40 : 27.06.2010 09:58:47 »

En pyöräillyt naapuripitäjä Kangasalle kuten alun perin olin suunnitellut. Siellä oli liikkeellä auton kanssa törmäillyt loukkaantunut karhu. Poliisikin kehotti ihmisiä varovaisuuteen. Lähdin siis länteen Nokialle ja suunnitelma oli pyöräillä ensin Porin tien varteen ja sieltä Koukkujärven kautta Ylöjärvelle. Ensin Pitkäniemeen kuuntelemaan kaulushaikaran pulloon puhallusta ( siltä se ääni tosiaan kuulostaa ). Ei ollut paikalla, mutta hieno oli ilma, täysin selkeää ja käytännössä täysi kuu etelässä metsänreunan päällä oli upea näky. Ja olihan äänessä sentään luhtakerttunen, kesäyön monipuolisin laulumestari, joka kuitenkin on makuuni liian vauhdikas.
   Matka jatkui Porin tielle ja edelleen Koukkujärven kaatopaikan ohi menevälle tielle. Siellä maasto on kallioista ja metsissä paljon mäntyä - sopiva maasto kehrääjälle. Sinne tien sivuun sopivalle maastoa korkeammalle paikalle eväitä syömään ja odottelemaan josko kehrääjä alkaisi surisemaan. Pari minuuttia odottelua ja niin alkoi kuulua vaimeaa surinaa parin sadan metrin päästä. Tyytyväisenä jatkoin matkaa ja ajattelin, että vaikka kehrääjä jäisi retken ainoaksi havainnoksi, olisi retki silti onnistunut. Havahduin aatoksistani, kun iso äänetön lintu lensi tien poikki. Pöllö! Vau! Niitä harvemmin näkee ja aina se säväyttää, kun iso lintu lentää vierestä täysin äänettömästi. Se oli huuhkaja tai viirupöllö. Oli hämärää eikä väreistä saanut selvää.
   Matka jatkui, kuu möllötti nyt korkeammalla ja oli jännää pyöräillä outoa tietä sakean metsän keskellä melkein pimeässä. Pari kertaa ylilentävät lehtokurpat sivaltelivat ja rastaat jaksoivat laulaa ahkerasti. Kohti Ylöjärveä ja sieltä mielessä oli eräs peltoaukea, jonka viereisessä järvenlahdessa on sakea ruovikko. Sielläkin on kaulushaikara pulloonsa puhallellut. Mielessä oli myös se, että peltoaukealla on hiiriä ja myyriä ja siis myös pöllöjä. Ruokahalu kasvaa syödessä, niin se vain on  :Smiley. Ajelin hiljaa peltoaukean halki menevää tietä ja kuuntelin. Vain keltasirkku oli äänessä, muuten oli hiljaista. Jäin taukoilemaan aukean toiseen reunaan ja ihailin suomalaista maalaismaisemaa. Loivasti kumpuileva viljapelto, jonka yllä täysikuu. Vain Eino Leino ja ruisrääkkä puuttuivat.
   Olin jo nousemassa polkupyörän selkään, kun läheltä kuului minulle outo ääni. Se toistui muutaman toiston sarjoina enkä meinannut ensin käsittää ollenkaan, että mikä äänen aiheuttaja voisi olla. Hiippailin lähemmäs ja kuulin sitten äänen paremmin. Mietin vaihtoehtoja ja sitten välähti, sehän taitaa olla viiriäisen kolmitavuinen bytbytys. Kuuntelin lisää ja varmistuin asiasta. Olin aikas tohkeissani eikä kaulushaikaran kuulematta jääminen harmittanut enää yhtään. Viiriäinen on hävinnyt Suomesta sukupuuttoon, mutta muutamia koiraita saapuu joka vuosi Suomeen, eivät vain löydä naaraita. Ne kun eivät liiku niin laajalla alueella kuin koiraat.
   Retki oli onnistunut yli odotusten, mutta vieläkin oli jäljellä mukava yllätys. Lielahdessa kuului läheiseltä rakennustyömaalta kummaa linnunlaulua. Pysähdyin kuuntelemaan ja vei hetken, että kuulin laulun kunnolla. Liikennettä oli kuitenkin vaikka kello oli jo puoli kolme. Laulaja oli mustaleppälintu. Leppälinnun ulkomaan serkku, joka on Suomessa levinneisyysalueensa pohjoisreunalla. Harvinaisuus siis tämäkin ja tunnelmat oli itsellä, että johan nyt on markkinat Shocked. Että osaa yhdelle miehelle sattua ja tapahtua.
   Jos suurristi toi Sepolle hole-in-one`n niin minulle se toi viiriäisen, jota en ollut koskaan livenä kuullutkaan. Mustaleppälintu sentään pesii vuosittain Pirkanmaalla yhden tai kahden parin voimin, viiriäistä ei edes tavata joka vuosi Pirkanmaalla. Ehkä tämä suurristi tosiaan on sellainen, että varsinkin nyt pitää tehdä niitä omia juttuja, vaikka muut vähän ihmettelisivätkin. Varmasti ohimenevistä autoista katseltiin minua ja mietittiin, että kuka hullu täällä tähän aikaan päivästä pyöräilee. Vuodenkierron seuraaminen on se mun juttu ja se pitää jalat tukevasti maan pinnalla. Vuodenaikojen hidas vaihtuminen ja eläinten puuhastelut toistuu vuodesta toiseen samoina pörssikursseista riippumatta. Kauas on ihminen taloussotkuineen luonnosta vieraantunut.

http://lintukuva.fi/

Linkin takana on sivusto, jolla voi katsella ja kuunnellakin monia lintulajeja.
Luhtakerttunen Acrocephalus palustris, viitakerttunen Acrocephalus dumetorum, kehrääjä Caprimulgus europaeus, kaulushaikara Botaurus stellaris, lehtokurppa Scolopax rusticola, viiriäinen Coturnix coturnix.

Viitakerttunen on luhtakerttusen rauhallisempi sukulainen ja yksi lemppareistani - suosittelen Smiley
Viiriäisen laulua ei näköjään sivustolla ole.

Muutama jutussa mainittu lintu vielä lisää. Keltasirkku Emberiza citrinella, ruisrääkkä Crex crex, mustaleppälintu Phoenicurus ochruros, leppälintu Phoenicurus phoenicurus.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2010 10:06:42 kirjoittanut maallikko » tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 27.06.2010 10:16:34 »

Ymmärränpäs hyvin Maallikon retkeä ja korvan herkkyyttä! Luontoa parhaimmillaan!

Kiitos linkistä!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #42 : 27.06.2010 15:37:14 »

Pfff... Nyt kyllä alkaa tuntua T-ristit, täydet kuut ja kuun pimennykset! buck2
Tavallinen Sunnuntai ja normaalisti hiiren hiljainen taloyhtiömme on muuttunut
hullujen huoneeksi! buck2

Taloyhtiön omistajan kaksi n. 10 vuotiasta tytärtä
ovat isällään viikonlopun ja ne leikkiessään on tapellut niin helewetisti,
että naapurit alkoi huutaa niitä hiljaiseksi, koska talossa olevat 2 koiraa alkoivat myöskin haukkua
sitä kirkumista ja räyhäämistä.
Ne leikkii...siis tappelevat ullakkohuoneiston terassilla ja se meteli kaikuu koko pihalla
ja ne aloitti sen hyvin varhain aamulla. buck2

No sitten, ovisummeriani kävelykadunpuolelta on paineltu tänään oikein urakalla
-ko. eivät ol asialla, kun ne ovat tappelemassa terassilla.

Puhelimeni on soinut yöstä lähtien ja kaikki exät ja psykkoosi-huohottelijat ovat aktivoituneet
ja soittelevat. buck2

Eilen olin ex-Härän kanssa illallisella ja olimme molemmat niin päänsärkyisiä,
että päätimme vuokrata DVD:n ja mennä katsomaan sitä
-tuloksella, että molemmat nukkuivat sohvalla ja heräsimme joskus 2-3 maissa yöllä siihen,
että olipa hyvä leffa, olisiko aika mennä sänkyyn nukkumaan?

Otin taksin kotiin ja  tickedoff penteleen puhelin aktivoitui sen jälkeen,
aamulla n. klo 7-8 kersat ja klo 9-10 ovisummeri.

En ole nukkunut kunnolla. Cry
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 27.06.2010 17:31:28 »

Kreivi on selvästi loman tarpeessa!  Wink Tai pieni ilmastonvaihdosta tekisi hyvää.

Miksi aina puhumme rististä? Voihan tuollaisella kuviolla olla muutakin merkitystä. Esim. tienristeys!
Tulee paikka ja hetki, jossa pitää päättää uusi suunta, uusi tie vai jatkaako sitä vanhaa samaa, suoraan vain, laput vielä silmillä, ettei huomaa sitä risteystä. Valinta on vaikeaa.

Mitä muuta risti voisi olla?  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #44 : 27.06.2010 18:03:53 »



Mitä muuta risti voisi olla?  :Smiley

Plussa  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: