Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jupiterin transiitit  (Luettu 51395 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #15 : 31.03.2010 18:08:24 »

 jupiter aspect_opp aurinko menossa, ohitus tapahtuu 17.4. Samoin  jupiter aspect_tri askendentti on menossa (23.4.)
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #16 : 04.04.2010 22:41:45 »

 jupiter seikkailee 6. huoneessa kalat ja tekee neliötä nataalin  jupiter kuu ja pian  aurinko yhtymälle.
Eikä tässä ainakaan mitään yhdeksää hyvää ja kymmentä kaunista ole taivaalta tupsahtanut. Pikemminkin päinvastoin.
Voi toki olla että tuo  pluto saturnus hässäkkä akseleilla hiukan himmentää yleistunnelmaa.. :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #17 : 04.11.2010 18:55:01 »

Mulla on ollut jo tovin päällä jupiter aspect_tri merkurius ja tuntuu et tää on oikee opiskelu transiitti. Opinnot on sujunu tosi hyvin ja oon vaan ihastellu tenttituloksia - ku oisin oppinu kuin itestään kaiken. Ja siis on ollu hirveesti motivaatiota ja intoa myöskin, vaikka onkin tiukka aikataulu ollu koko syksyn. Tää onni jatkuu vielä joulukuun puoleen väliin saakka, tai ainaki toi transiitti jatkuu angel
« Viimeksi muokattu: 04.11.2010 18:56:43 kirjoittanut Titania. » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #18 : 04.11.2010 20:28:20 »

 jupiter tekemässä tarkkaa neliötä  kuu:lle ja kyllähän sitä on vähän laidasta laitaan mentykin. Undecided
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #19 : 21.02.2011 21:50:07 »

Miulle on suotu Jupiter onnea tälle keväälle, ihanaa:
 jupiter aspect_tri aurinko
 jupiter aspect_tri saturnus
 jupiter aspect_sex kuu

Tässä on yhtäkkiä alkanu tulevaisuus näyttää selkeeltä ja jopa ruusuiselta muutaman mulle tarjotun mahdollisuuden vuoksi. Oon ollu ihan häkeltynyt, sellanen olo et oonkohan mä ansainnutkaan tällasta. Sellanen tunnepuolen parantava kriisikin tässä on tullut käytyä. Parisuhde saanut ihan uutta vahvuutta, rakkaus syventynyt (tosin tää menee kyllä varmaan mun pluto aspect_sex venus ja mars piikkiin). Vauhti on jotenki niin kovaa, et vähän jännittää Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #20 : 23.02.2011 16:18:31 »

tarkennukseksi vaan että  jupiter aspect_con jupiter on jokaiselle kohdallaan osuva 12-vuoden  välien. Jupiter return.  jupiter aspect_opp uranus on 1970-luvulla syntyneiden generaatio-juttu.

tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #21 : 25.02.2011 00:10:59 »

 jupiter aspect_con keskitaivas Pitäis olla tulossa kohtapuoliin, sitä odotellessa,..hiljaista on pidellytkin.
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #22 : 25.02.2011 00:33:35 »

Meikäläisellä tulee toi jupiter ajankohtaiseksi ensi kuussa. jupiter aspect_tri kuu ja  jupiter aspect_tri mars, sitten huhtikuussa  jupiter aspect_opp merkurius ja  jupiter aspect_opp askendentti.Sen jälkeen jupiter sitten perääntyykin seiskahuoneessani, ja sahaa siellä noin kaksi vuotta.Yli puoli vuotta tulee kestämään  jupiter aspect_opp venus myös.Vähän jännittää, kun mitä astro cafesta luin, niin tuo on joku mörkötransiitti.Saa sitten nähdä, jos mussa vielä henki pihisee 2012  2funny No ei sentäs.Mutta kaippa toi vihdoinkin voisi vähän aktivoida rakkauselämää, niin hyvässä kuin pahassa.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #23 : 25.02.2011 11:16:31 »

mullakin on tänä vuonna paljon jupiteriä, eikä oikeastaan mitään muuta.

 jupiter aspect_con merkurius
 jupiter aspect_con venus
 jupiter aspect_sex mars on nyt meneillään eikä ole pitkä transiitti
 jupiter aspect_sex kuu
 jupiter aspect_squ mars
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #24 : 25.02.2011 23:36:46 »

Jupiterin trini Venukselle tarkkenemassa, otaksun kohenevaa tulotasoa koska transiitti koskee duunihuoneita, toisaalta se kuvastanee myös viimeaikaisia investointejani liikuntaharrastuksiin.
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #25 : 01.03.2011 01:02:39 »

Mulla on kans jupiter aspect_con keskitaivas, samalla  pluto aspect_squ keskitaivas. Olenkin töissä saanut tutorin opettamaan kirjanpitoa, se tulee kuulumaan töihini. Pluton aiheuttamia vaikeuksia en ole vielä huomannut. Koska  pluto liikkuu hitaasti sen vaikutus tulee kuitenkin kai tuntumaan jossain vaiheessa (hui).

Samalla on myös  jupiter  aspect_sex  kuunsolmu kiva, kiva. Ja jupiter  aspect_ssx  aurinko ja  mars, jotka ovat keskenään  aspect_sex (kiva käyttää koodeja  Cheesy). Tuo edellä mainittu on kai joku kuvio, en nyt muista mikä, mutta kai pitää Jupiterin suuntaan keskittyä.  pluto on myös samalla kivasti  aspect_sex mars ja  aspect_tri aurinko.

Sain massasähköpostin Astrosta, jossa sanotaan, että nämä Jupiterin ja Pluton transiitit voi nyt olla merkittäviä. Te muut saitte sen myös, eikö?

Ja kuten tuli sanottua  jupiter on  keskitaivas tienoilla ja Pluto kutoshuoneessa, niin pitäisi muutoksia olettaa työn merkeissä, eikö?
« Viimeksi muokattu: 01.03.2011 01:07:59 kirjoittanut antimoguli » tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #26 : 01.03.2011 06:50:01 »

Tosi hyvä aihe!  smitten
 Muillakin näköjään samat transiittiongelmat! Smiley

Mulla on itsellä maaliskuu alkamassa näinkin mukavilla  jupiter transiiteilla:

 jupiter  aspect_squ  merkurius  mars ja  aurinko

Lisäksi neliöitä vielä,
 mars  kuu  kaksoset ja  askendentti  jousimies (siis jupiterin voima jouskarissa ja nousussa! kääks, mitä tästäkin tulee...?)

ettei yhtään helpottuis meno, mulla on alkuvuosi ollu vahvaa  neptunus -aikakautta transiiteissa,  smitten ihanaa, toisaalta, kun se on menny paljon  venus  kanssa samoihin, välillä myös  mars  merkurius sekä  uranus ja  jupiter

Ja tammi-helmi, toi introna välillä tähän hankalaan muutokseen voimakasta uranus-transiittia, kaikessa  :Smiley
sekä  chiron lasku,  kaksoset 6. huone uranus nousu yhtymä 1. huone Rx., myös jupiter 12. huone yhtymä Rx. Ja nepparikin oli Rx...

 Shocked nyt mää oon si jo vallan äimänkäkenä tääällä.,.. uups.

EIKÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI:
Jupiter jatkaa mullistavaa otetta, uranus väistyy ja neppari hengaa vielä vähän aikaa maaliskuussa mukana. Pluto on välillä lyhyitä pätkiä, sitte keväällä se pistää kunnon toimintaa, ku tulee oppositiolla  mars voi huh huh,
oisko kosinta?? mua alettiin "uhkailee" jo muutama päivä sillä....  smitten ois ihan kiva joo, ja kun mulla on  pluto uran huoneessa 10, vaa'an merkissä ja mars ravussa, 7. huone eli ihmissuhteet missä kuunsolmukin on ja kaikki muutkin rapumaiset planeettani, nuo  merkurius  mars  aurinko
Eli minä siis oon aurinkorapu ja ukko aurinko vaaka! Uuuu...  smitten Voiko se tarkoittaa sitä, vai onko huonompi enne??

Niin, siis jupiter-----
jatkaa EDELLEEN maaliskuussa, siis, jos ei muuten kato vielä huhti- tai toukokuuta...
mulla menee sen transiiteissa vieläkin,
 uranus taas tekee pitkääpitkää transsiittia taas sille jupiterille, on jo jonkin aikaa ollu. Ja laadultaan tuo transiitti on  aspect_tri tummansininen, alku jo 9.2.-11 ja keväällä 13.5.-11 (on aina ollut työn saralla aika onnekas päivä, uusia töitä aiempina vuosina jne. tärkeä synttäripäivä lähipiirille aiemmin jne)
JA: (tää hullunmylly vaan jatkuu...  knuppel2 hih hih  Shocked  Grin  2funny )
ihan kuun alkuun lyhyt pyrähdys:
 jupiter aspect_tri  askendentti eli se nousujouskari minä,
toistan itseänikö? jotain ihmeen hyvääkö? ja kolmiota, ööö...?
Lyhyet kuun alussa vielä Jupiterilla:
 jupiter  aspect_sex  kuu
hyvä vai huono? kuukaksonen olen, ja taas sitä 7. huoneen heiniä, sitten DC kaksonen,
mun MC osuu muuten vaakaan, jännä et puoliso on sitte nyt kans vaaka...  smitten  Cheesy (avo- sellainen tässä vaiheessa...  laugh)

Lyhyet alut, vielä jotka noin vaan liittyy
tuohon muuhun sekametelisoppaan, on että
mars kolmioituttaa itselleen eli marssille, ööö? rapumaista aktiviteettia jossakin, mitäs
kaikkea se mars muuten siellä touhusikaan?? En kaksoskuuna ny jaksa energioillani muistaa... Löytyy aiemmasta.  Wink  Cheesy

JA KAIKEN LISÄKSI
kuu alkaa
 mars  aspect_squ  askendentti

wow, ihan pimeetä settiä...

Siis sen verran, et eläm suuren muutoksen aikoja... Mulla on nousu---lasku akselilla jatkuvasti jupiteri ja uranus nousupäässä läsnä, (huonejako kaiketi eriää, jupiter yksin jää 12. huoneeseen, en oo muissa systeemeissä tarkistellu pahemmin) ja jupiter, lähellä nousujouskaria, plus uranus 0 ascille,no, ei sitä itekään taho aina ymmärtää.

Sitte laskulla on  chiron ja vesta ja 6. huone, olen ihan täys kaheli, sen itsekin myönnän, silti se musta on jatkuvaa tasapainoilua, että uhraanko auttamisenhaluani muille vai en, olenko itsekäs ja hyppään esiin ---  uranus ja  jousimies ja  jupiter ---- sekä nepparikin rx.:nä  jousimies ja ykköshuone... vaiko oonko sitte liian kiltti, uhraudun, se laskukatastrofikone siellä,
kräshbuumbam, siinä ei hyvin aina käy.

Ja kenen kannattaa taas yötä myöten täällä kirjoitella... hmm  2funny tää on niin taas tätä "priorisointia ja omistautumista" no ukko ku on työmatkalla, mä omistan päivää ja yötä luovuudelle, omille jutuille ja odotan. Hmmm... Sanonut on, että tulee yllätyksen kera ja sitte keskustellaan vakavasti se meidän tulevaisuus kuntoon "niin et molemmat on tyytyväisiä, ja tilanne on iloinen" Hmmmmmm?Huh  idiot2 smitten miehen logiikka, no se on aina välillä mitä se on, pitää sitte astro-hömppää naistansa epätietoisuudessa....  Cheesy  2funny

Ja tulos on tämä! Tai joku aivan muu???

En ihan tajua, kun noin voimmakkaasti just mun Rx-planeetat, sekä nousun kannalta oleelliset alkaa kapinoimaan siellä, sitte kaikki samanaikaisesti...
Ja kaiken kukkuraksi kattelin huhtikuuta sitte vähän jo toukoa, pidemmälle en pahemmin enää uskaltanu katella, ku alkoi jo vaikuttaa niin pelottavalta....

Siellä tulee ensin mars (  rapu ja 7. room ) hirveen nopeina transiitteina, vähän jotain pidempääkin, sitten aktivoitui siinä välissä aika pahoin saturnus (monenkin eri kanssa, noita just rx:llä olevia kauempia, mutta silti huoneiden ja akselien ynnä muiden asioiden takia aika tärkeitä, mm. pikkukolmiota ja mahd. kolmioo on niihin sidottu.)

T-ristissä on muuten justiinsa se lasku- chiron  kaksoset, ja ylhäällä 8. huoneen  venus  leijona (hui? mitähä meinaa tossa, se toimii muuten niin hyvin...) sekä ne just ne  jupiter ja  uranus ottavat yhdessä samasta suunnasta kulmaa... oi voi. raavin taas päätä  idiot2

Jos nyt joku tietäisi tästä sotkusta jotain,

pelottavana keväällä oli se, et vielä saturnuksen transiittien jälkeen, se aktivoi seuraavaksi siellä CHIRONIA, joka tekee mut varmaan hulluksi??? Psyykkiseen (lue adhd-kilttityttö-syndrooma-epätasapainohakuinen välillä vs. tyyni rauhallisuus, vaikeeta...) jaksamiseen pitäis kuulemma jollain hyvällä ja auttavalla tavalla liittyä...?
No käyn raskasta terapiamuotoa nyt läpi, oisko se sitä? Se kyllä auttaa, mutta hitaasti....  Shocked  smitten Olo kirkastuu, sisäinen muutos, olen iloinen siitä.

Ja uskoisin, että jupiterilla on kuulkaas jokin isällinen vaikutus, ehkä. En tuota ole tarkistanut ennen mistään, mutta alan miettiä, että mullakin on nyt Isän vaikutus vahva. Se suhde, vähitellen paranee, mutta vielä ei täysin. Isä on ennen ollut tosi epäreilu ja vaikea mua kohtaan. Mutta nyt se jopa tekstailee ja soittelee, haluais varmaan jo "uutta" jälkikasvua, ties vaikka sitä ekan lapsensakin kohta jo pyöräyttää... Minen siitä tiedä ainakaan vielä, mutta puhetta (ja pientä säätöäkin  Grin ) siihen suuntaan on aika paljon ollut... jo pitkään....
Hmmm.
 smitten

No, te muutkin jupiter-transiittilaiset, miltä nyt tuntuu??? Urheilukysymys.
Mua ainaki alkoi polttelee, et kauhistus. Elämä muuttuu nyt ja pysyvästi,

lisäksi urajutut on mulla kyllä kohtalaisen auki, en tiedä opiskelisinko vaiko töiden tai toimialan vaihto tms. Vaiko pyhittää kaikki luovuudelle, täysipainoisesti....
Keine ahnung hei oikeestiki... Jos joku osaa auttaa, olen tuhannesti kiitollinen! Voi antaa vaikka tarot, kartta- tai uni- tai muuten selvänäkö- (en oo kovin vahva siinä, vielä, mut...) ennustuksen, jos kaipaa...

KIITOS, aikaa ei aina oo ja poukkoilen, mutta pyrin pysyy luotettavana, vaikka sitten maleksien, ja vasta kuukausien päästä. Ihan kummallinen pöpi siis, otan vaikkapa vuosien hiljaisuuden jälkeen taas ihmiset "agenda-listalleni" eli palaan yhteyksiin!  Grin
No mut, auttaa haluan muitakin, ei itsekäs silleen, nyt tällä kertaa ainakaan.  smitten

Kertokaa muut, voin avata kirjan jos toisen Jupiterista,

mut jumaliste, sinne nukkumaan on nyt väkisinkin päästävä, vaikka tulis sitte mitä painajaisia hyvänsä... Tai vaikka leijona hyökkäis, tänään en välitä siitäkään!  2funny  smitten  angel

Rakkautta, rauhaa, riemua ja ratkiriemukasta tiistaita sekä maaliskuun alkua, ihmiset!

t. Topaasi.
MK
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 01.03.2011 11:54:56 »

 jupiter nyt huoneessa 12 avaa henkisyyttä monella tapaa, viimeisimpänä maadoitus ja äiti Maa kaiken hengessä hillumisen jälkeen.

tietoisuus kaikesta pelikenttänä, josta vedetään puoleensa tarvittava raha, työ, huvi ja suhteet..

 jupiter 10 syksylle, odottelenkin jo.. työtarjouksia satelee itse asiassa. hyvä! onnea kaikille

Enlightened self-interest    **
This time represents the culmination of your efforts to expand the domain of your activities. There is more and more that you want to do, and you resent anything that narrows your freedom and limits your scope of action. The challenge of this influence is to be conscious enough of yourself and of what you are doing so that you can plan intelligently and work effectively with enlightened self-interest as opposed to pure selfishness. As long as you stay within your own limitations - that is, your inherent limitations as a human being and the limitations of your situation or circumstances - you should be extremely successful. The sense of timing of your actions may leave others amazed and sure that you are lucky. But really you have succeeded because you have a complete understanding of the situation.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Mars Opposition Jupiter, , exact at 16:40
activity period from 28 February 2011 to 2 March 2011
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 07.03.2011 13:28:57 »

A sense of humor    ***
Valid during several days: This is such a pleasant influence that you may be inclined to sit back, enjoy it and do nothing. However, this is really a very important time in your life because you can reach out into new areas of life and have new and rewarding experiences. Your creative potential is enormous at this time, and you can very easily accomplish a great deal that would be difficult at other times. Your inner energies are strong, and you are full of self-confidence and the feeling that you can do anything.

This influence usually indicates good health and a feeling of well-being, although you may be inclined to put on weight if you are not careful. You may not feel inclined toward physical activity, but it would be a good idea to get some exercise. Make a particular effort to be outdoors. Hiking is a very beneficial activity at this time.

If you are inclined to physical activity, especially athletics, don't take foolish risks through overconfidence. This influence tends to make you overestimate your energies.

This is an excellent time for all financial matters. You will feel like making your surroundings appear more elegant, and you may spend quite a lot of money doing so. This is perfectly fine, and you should think positively in all ways, but don't let this concern with material acquisition blind you to some very real possibilities for inner growth.

Travel, either physically or mentally, often accompanies this influence. Take this time to broaden your understanding of the world around you. You have a strong interest in ideas that are different from what you normally know and encounter, and you are much more tolerant of different ways of living. Even people's usually irritating traits do not bother you at this time. Also your sense of humor is much greater than usual, and you can appreciate the dance of life in all its glory.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Jupiter Trine Sun, ,
activity period from 3 March 2011 to 11 March 2011
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #29 : 13.03.2011 18:58:41 »

Mulla taisi mennä tr Jupiterin trini Venukselle kirjaimellisesti vähän ohi, ei mitään kummempaa kuin että työpaikalla ehkä vähän parempi meininki, tuli törmättyä jokuseen vanhaan hyvään tuttuun ja muutamaan uuteenkin tyyppiin tuli tutustuttua. Ajattelin tietysti vaan kun tuo transiitti kerran kohdistui rahahuoneeseen, että olisinpa saanut sen palkankorotuksen. Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: