Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Romantiikan transiitit  (Luettu 50187 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
seku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #15 : 27.10.2008 16:31:14 »

Mie voin ainaki allekirjottaa nuo Venuksen transiitit...
Vietin juuri synttäreitäni kuun alussa joten oma  aurinko on ollut korostettuna kuluneen kuukauden. Ja sen lisäksi Venuksella ja Marsilla on ollut melkoinen transiittiruuhka menossa koko kuukauden. Myös Merkurius on tehnyt useita lupaavia transiitteja, joten kulunut kuukausi on kyllä omalta osalta ollut aikamoista romanttista ja intohimoista pyöritystä.... nimenomaan siksi että kuvioihini ilmestyi jo heti alkukuusta mies! Jonka kanssa on jopa alkanut tuntua että siitä on tulossa vielä jotain...eikä se olekaan vain omaa romantiikankuvitelmaani. Kaivakaa historiankirjat esille koska nyt menee tarinat uusiksi!  Cheesy On tässä ollut ällistelemistä oman itsen kanssa, kun äkkiä minä, jo poikatytöksi, yksinäiseksi sudeksi ja ikisinkuksi vannoutuneena ja miesten väistelyn tekniikan mestarina taidankin olla lankeamassa loukkuun...  :Smiley

Mainittavia meneillään olleita transiittejani ovat olleet mm.:
merkurius  aspect_sex  kuu
 mars  aspect_sex  neptunus
 mars  aspect_sex  venus
 mars   aspect_con  pluto
 mars  aspect_sex  mars
 mars  aspect_tri  askendentti
venus  aspect_sex  merkurius
merkurius  aspect_con  aurinko
 venus  aspect_con  uranus
 venus  aspect_con  jupiter
 venus  aspect_sex  aurinko
 merkurius  aspect_sex  kuu
 jupiter  aspect_tri  merkurius
 mars  aspect_squ  kuu
Ja koko kuukauden vaikuttanut vielä  pluto  aspect_sex  pluto

Eli aika ihmeellistä pyöritystä on tämä kuukausi ollut... Yhtäkkiä kuvioihin ilmestynyt mies joka pitää minua aivan ihmeellisenä, vaikka itse en ole kokenut minkäänlaista muutosta ja olen vielä ollut kaulaani myöten oman elämän selvittämättömien ongelmien kanssa, joten en ole ehtinyt enkä edes halunnut kaivata mitään miessuhteita. Kun tähän asti olen kuluneen vuoden keskittynyt vain siihen, että minun on saatava oma elämä ja sen palikat järjestykseen, ja kohottava tuolta syvimmän pohjan syövereistä omin voimin. Vasta sitten - ehkä joskus voisin ajatella että minusta on suhteisiin tai jonkun elämänkumppaniksi. Ja kun muutenkaan en ole kokenut juuri muuta kuin rajuja ihastumisia ja sitten niihin pettymisiä, ei ole ihmissuhdekuviot vähään aikaa hirveästi kiinnostaneet. Mutta mistä pahuksen pilvenreunalta tuo ukko (ja vielä melkoinen namupala sellaiseksi) oikein ilmestyi?  Huh
Eli ymmärtääkseni vaikuttaa siltä kuin moinen transiittisuma Venuksella ja vielä korostunut aurinko ovat korostaneet kummallisesti viehätysvoimaani tässä kuussa. Ja jollain tapaa oma olokin on ollut vähän "venusmainen" - pehmennyt, sulokäytöksinen, kiltti ja toisten rakastama sekä tavallistakin toisia rakastavampi. Vaikka niin kauan minusta onkin tuntunut että oikein mikään omassa elämässä ei suju, ja yhteydet muihin ovat palikoita ratkoessa hiipuneet. Ja silti vaikuttaa että olen vain muuttumassa entistäkin rakkaammaksi läheisille. Ja puhumattakaan sitten tuosta mysteerisesti ilmestyneestä miesehdokkaasta.  smitten Kuten sanottu, pitää hänkin minua aivan oudon ihmeellisenä mihin en ole lainkaan tottunut. Intohimoa on leijunut ilmassa aikamoisen sakeasti - mistä kiitos lienee Marsin transiittien, ja kommunikaatio miehen kanssa ollut suorastaan oudon avointa ja tunteellista - mikä taas lienee Merkuriuksen transiittien vika. Outoa nimenomaan siksi, että itse olen ollut yleensä hyvin pitkään varautunut miesten kanssa; keskittynyt vain omaan elämääni ja pitänyt tietynlaista henkistä etäisyyttä, mikä on tällä kertaa kuitenkin loistanut poissaolollaan. (Eihän mun näin pehmo pitäny yhellekään miehelle olla... Huh  laugh) Ja samalla kuluneen kuukauden aikana ovat mieltäni melkein koko vuoden vaivanneet talousongelmani alkaneet vihdoin osoittaa pysyvämpiä selviämisen merkkejä....

Kertakaikkisen outo kuukausi siis ollut menossa... Ja onnellinen ja seikkailuja lupaava. Nimenomaan romanttisessa mielessä. Tässä silti koittanut pitää vielä lähitulevaisuuden kannalta järjen kädessä. Onni kun on karannut käsistä tai osoittautunut pelkiksi haave-uniksi tämän elämän aikana ihan tarpeeksi monta kertaa. Tuntuu kuin koko kulunut vuosi olisi ollut minulle raakaa elämän tosi-asioiden ja oikean itsenäisen elämän ja vastuun opettelua oikein kantapään kautta, ja välillä on tuntunut että tämän lähemmäksi pohjaa kukaan ei kyllä pääse... kunnes on tullut tiputtua vieläkin alemmas ja saanut huomata että siitäkin selviää... Vieläkään ei mikään ole kyllä päivänselvää, mutta hitaasti alkanut nousta merkkejä paremmasta. Ja tämä kuukausi on nyt sitten alkanut lupailla minulle vihdoin palkintoa raatamisestani...kenties tulevia onnenhippusia ja kenties sitä kauan kaivattua rakkauttakin, josta tosin itse olin jo melkein luopunut sitä koskaan saavani vaikka taas ystävät ovat sitä minulle toivoneet.
Vielä en tosiaankaan ala juhlia elämän onnellista loppua.... vielä riittää ratkottavaa ja nyt olen tainnut oppia elämänläksyni siitä miten kaikki riippuu omasta itsestä, ja kuinka uskoa omaan voimaan. Prinssiehdokkaan ilmestyminenkään ei muuta elämää hetkessä sadun onnelliseksi lopuksi. Enkä edes halua että satu päättyy siihen.  Wink Mutta jos tuo mies nyt aikoo pysyvämmin jäädä kuvioihin, niin katsotaan nyt kuinka tässä seikkailussa käy...  Wink
tallennettu

Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #16 : 27.10.2008 20:49:01 »

Otetaanko skaba et kuka löytää kunnon miehen vuoden loppuun mennessä??  Grin Grin

Joo! Kiinni veti! Afro

Hei... mä voitin jo tuon!  Grin Jos joku muistaa niin viime vuodenvaihteessa uhosin että kyllä se hyvä (Jousi)mies vielä löytyy tänä vuonna kun on niin hyvät transut päällä... Ja kappas vaan kun hyvä (Rapu)mies käveli vastaan töissä...

Mutta edelleenkin haluaisin muistuttaa että transiitit eivät itse tee mitään vaan ne mahdollistavat asioita. Jos siis itse vaan istuu kotona ja jykertää Fazerin sinistä niin tuskimpa ne ihanat miehet tulee kotoa hakemaan. Ja jos sellaisen tapaa, niin kannattaa esittää hieman vaikeasti tavoiteltavaa eikä heti iskeä kimppuun ja kahlita miestä  -silloin se juoksee pakoon...

Tai mikäpä minä olen neuvomaan...

Ottakaa siis kisa! Vielähän tässä ehtii!  Cheesy
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #17 : 27.10.2008 20:54:04 »

Joo mä kävin eilen R-kioskilla ostamassa sitä fazerin sinistä ja siellä oli kassalla niiiiiiin iiiiihana mieees.. Tai siis poika.. En mä tiedä, varmaan joku mun ikänen, max pari vuotta nuorempi.. Kuitenkin varmaan päälle 190cm, suloiset silmät, ihana ääni ja se oli niiiiiin kohtelias.. Ja mitkä käsivarret ja kädet!!  Shocked Oijooooiiiiii...

Että siis johonkin sille fazerin siniselläkin voisi päästä.... :Smiley Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #18 : 27.10.2008 21:18:02 »

Joo mä kävin eilen R-kioskilla ostamassa sitä fazerin sinistä ja siellä oli kassalla niiiiiiin iiiiihana mieees.. Tai siis poika.. En mä tiedä, varmaan joku mun ikänen, max pari vuotta nuorempi.. Kuitenkin varmaan päälle 190cm, suloiset silmät, ihana ääni ja se oli niiiiiin kohtelias.. Ja mitkä käsivarret ja kädet!!  Shocked Oijooooiiiiii...

Että siis johonkin sille fazerin siniselläkin voisi päästä.... :Smiley Grin

Vau. Tuohan oli jo hyvä alku! Ens kerralla kun käyt niin juttele niitä näitä, siitä se lähtee...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #19 : 27.10.2008 21:37:03 »

Hehheh.. Joo. Mä huomasin, että se ei uskaltanut sitten enää katsoa muhun päin kun annoin takasin kuittia ja se mun korttia.. Cool Jännää tuollainen, kun joissakin tilanteissa tuntee olevan niin paljon sähköä.  :Smiley

Mutta mulla ei ole ilmaantunut ainakaan mitään uusia romantiikkaa tuovia transiitteja kartalle..
Tuo  pluto aspect_tri venus ja  uranus aspect_sex kuu ovat pyörineet jo alkuvuodesta asti, toivat kaksi muuttoa, kaksi remonttia ja eron..(venus mulla 4. huoneessa, selittää siis kotimuutokset)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 28.10.2008 10:18:27 »

no, ei edelleen ketään missään.

mutta Sepon luento oli hyvä, juttelin vähän hänen kanssaan mm transiiteista. sanoi että palstalla on monta astrouskovaista, mutta transiitit antaa mahiksen, ei välttämättä selviä seurauksia hyvässä tai pahassa. tai joskus Pluto toi kuolemaa.

mutta tuli sellainen olo, että tosiaan lamat tulee ja menee, henki ja aine vaihtelee.. alkoi pankkiiriliikepuheilla joita sattumalta tunnen.

siis että kutsumme sellaisen ihmisen (Seppo vitsaili "suuri vetovoima, suuri rakkaus, miksi hän lähti") joka toteuttaa piilotajunnan (ei siis alitajunnan, jonka voi tiedostaa) torjuntajuttuja. mitä ihmettelin koska minua ei ole perheessä torjuttu vaan kannustettu, aina piti vain saada vanhempiani PAREMPAA ELI MISSÄ se on? heh. en ole kokenut itseäni ei-kelvolliseksi vaan liiankin kelvolliseksi, eli sen teorian mukaan.. kenenkään ei pitäisi lähteä siksi, että koen itseni uhriksi!  angel tosin 2-3 tapauksessa aloin itse hakea eroa, lopetella asumista (se oli se tiedostavin mies), lopetella kun joku halusi seksiä mutta sekoili.. siis että sielukumppanit nimenomaan paljastaa piilotajuntaa.  coolsmiley coolsmiley  angel

jotain totuutta siellä oli, ehkä tuon sitten voisi työstää (jos se ei liity menneiden elämien suhteisiin vaan piilotajuntaan, mitä tapahtui esim  kauris  rapu kanssa). jännästi kyllä ainakin uudessa miehessä on se mitä edellisessä puuttui, mutta aina on ollut tärkeää:

sport
huumori
meno, eläväisyys, luova ajattelu
halu, kemiat

lisätään nyt viimeiseen nähden:

järkevä, ei sekoilua
menestys
halut
spirit..


välillä kaipaa kovasti ja välillä ei, eli mitähän siitä seuraa? edelleen lyhyitä hupijuttuja??

« Viimeksi muokattu: 28.10.2008 10:46:01 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #21 : 03.03.2009 19:49:41 »

Hahhah... Cheesy

Mä oon voittanut itselleni aika monta erikoista miehentapasta... 2funny
Harmi vaan että en ole niistä kovin kiinnostunut... Smiley

Noh kyllä se prinssi pitäis tulla kun on niin monta sammakkoa jo läpi käyty.

Onneks olkoon Saturnalia The Voittajalle!! Afro
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #22 : 03.03.2009 20:51:48 »

Onnea Saturnalia  Smiley  smitten  angel

Meikällä...hiljasta on...näin hiljasta ei ole ollut vuosiin, mutta toisaalta nautin tästä...ihan kuin tyyntä myrskyn edellä  Grin (tai toiveajattelua  Tongue )
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
MEIKÄ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #23 : 06.03.2009 11:36:16 »

toiv. nyt tämä viesti näkyy hyvin, on eka viestini. mutta ongelma on tämä:

kaverillani on huhtikuun 10 päivä tällainen kuvio:
natal-  Sun Taurus 29°46’13", house 10 - trasit vesta 29°37 taurus, 10 house
natal - Vesta Aries 16° 8’20", house 8 – transit sun 19°17 aries, 8 house
olen yrittänyt googlettaa, että mitä se voisi merkitä, mutta ei oikein löydy tietoa.. onko vinkkejä, mistä voisin etsiskellä?

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #24 : 06.03.2009 11:44:33 »

Otetaanko skaba et kuka löytää kunnon miehen vuoden loppuun mennessä??  Grin Grin

Joo! Kiinni veti! Afro

Beibe, mä voitin skaban!!  Grin smitten Jos siis tää vuosi lasketaan mukaan.  Huh

Mitäs jos oteteen uusi skaba. Tän vuoden joulukuuhun mennessä ois löytyny ehkä se elämän mies? Wink Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #25 : 06.03.2009 11:53:46 »

Mä olen voinut iha tuntea ja kokea kuinka sektiilien vaikutus on tuonut tunne-elämääni uutta virtaa:

 jupiter aspect_sex aurinko
 mars aspect_sex aurinko
 chiron aspect_sex merkurius
 mars aspect_sex venus
 mars aspect_sex  merkurius


Tällä välillä (helmikuu-maalisuu) on ollut tiettyä kipinää huomattavissa jo. Niinpä ehkä tuolta ajalta on saattanut poikia jotain... Wink Kiss
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #26 : 06.03.2009 13:54:29 »

 Wink joo tai olisko mieluummin sellainen "ryhmätavoite" että vuoden loppuun mennessä meillä kaikilla on ihanat miehet  smitten hmmm niin jos mun vetäytymisvaihe vaan on ohi tän vuoden puolella  Grin
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
LYV
Vieras
« Vastaus #27 : 10.04.2009 23:41:27 »

 chiron aspect_squ kuu  Embarrassed

 mars aspect_tri aurinko Hyvä kai?

 kuu aspect_sex neptunus  Huh

 kuu aspect_con venus Kunpa sitä rakkautta löytyisikin

 kuu aspect_con merkurius  Huh

 venus aspect_squ neptunus  Embarrassed


Olen hieman sekaisin oleva skorpiooni ja rakkautta etsii, mutta ei sitä noi vaan löydy. Parasta ettei etsi, sitä vaan kaatuu nenälleen meikäläinen.  Cry
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 11.04.2009 09:13:02 »

mar 0 ven on eräs suhteen alkamisen merkki, varsinkin jos mars kulkee hitaasti,  sanoisin että on ehkä enempi seksisuhde...mutta  rakastuminen taitaa olla biologinen juttu, rakastut ja haluat lisääntyä...

tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 11.04.2009 11:39:08 »

mar 0 ven on eräs suhteen alkamisen merkki, varsinkin jos mars kulkee hitaasti,  sanoisin että on ehkä enempi seksisuhde...mutta  rakastuminen taitaa olla biologinen juttu, rakastut ja haluat lisääntyä...



Tästäpä tulikin mieleeni. Tapasin netissä yhden jouskarin (jouskari olen itsekin, meillä olen kaksi päivää syntymäpäivien välillä, tosin ollaan synnytty eri vuosina), jonka kanssa flirttailtiin ja kait meillä synkkasikin. Menossa on transiitti Mars sekstiili Venus.

Poika ainakin innostui kovasti, toivon ettei liikaa sillä käytäntö on kuitenkin aivan eri juttu eikä sitä tiedä mitä loppujen lopuksi tulee tuntemaan. Itse en pysty noin vain hyppimään sänkyyn ja olen vielä neitsyt, joten olen luonnollisestikin harkitseva tässä asiassa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: