Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Itsemurhan transiitit  (Luettu 27934 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #30 : 15.01.2009 11:59:38 »

Hei Adele!

Hänellä näyttää olleen jo pidemmän aikaa transitoiva  saturnus 12. huoneessa. Sitä ei pidä aliarvioida masentavana tekijänä (aloitin täällä teeman jokin aika sitten http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=27835.0). Tilanne normaalisti helpottaa tuon transiitin ohi mentyä. Tosin sinun tapauksessasi kuullostaa siltä, kuin hän olisi ollut jo paljon pidempää akuutissa tilanteessa.

linjalla
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #31 : 15.01.2009 12:09:37 »

Kyllä, aivan näin ja nythän se  saturnus vielä perääntyykin  Undecided
Toivon todella, että hän löytäisi elämänhalunsa ja -ilonsa vielä takaisin.
 angel
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #32 : 15.01.2009 12:56:03 »

Niin,  saturnus transiitti 12. huoneessa tuo usein helvetin, mitä se sitten itse kullekin tarkoittaa, mukanaan.  rapuleijonaneitsyt Ascit sen vielä parhaiten muistavat,  neitsyt Asc-rassut taapertavat vielä osittain keskellä tätä transiittia. Olisin todella kiitollinen teemaa koskevista kommenteista ed. mainittuun ketjuun.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #33 : 15.01.2009 15:19:55 »

Niin,  saturnus transiitti 12. huoneessa tuo usein helvetin, mitä se sitten itse kullekin tarkoittaa, mukanaan.  rapuleijonaneitsyt Ascit sen vielä parhaiten muistavat,  neitsyt Asc-rassut taapertavat vielä osittain keskellä tätä transiittia. Olisin todella kiitollinen teemaa koskevista kommenteista ed. mainittuun ketjuun.

Hmm.. pakko sanoa että itse en tunnistanut edes vaikeutta vuosina 2002-2004, vai milloin se saturnus olikaan 12.huoneessani. Olen siis nousu rapu.
Syy sille miksi etten tuntenut sitä vaikeana johtuu siitä että vuosi 2001 oli totaalista helvettiä elämässäni ja kaikki mitä sen jälkeen seurasi oli pikku juttua Cheesy

Mutta tuo 12.huoneen saturnus on yleensä vaikea monelle. Masentava, ahdistava, tuntuu kuulemma kuin tarpoisi suossa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #34 : 15.01.2009 15:29:16 »

Psykologisesti ottaen itsemurhaan taipuvaisia ovat ennen kaikkea depressiiviset ihmiset (olipa syy depressioon missä tahansa). Horoskoopissa siis esim. plutosaturnus haastavassa aspektissa  kuuaurinko voi olla merkkinä depressioon taipuvaisuudesta. Kuolema ei niinkään usein konkreettisoidu  pluto -transiitin myötä, vaan toisin kuin ensi silmäyksellä luulisi tuo  jupiter -transiitti  aurinko / Asc usein "vapautuksen" (release) kärsimyksistä (sairaus/depressio).

Hmmm.. Itselläni on saturnus ja pluto oppositiossa aurinkoon ja kuuhun. En varsinaisesti ole depressoituva, tai sitten en sitä tunnista itsessäni. Minua kyllä vit**ttaa usein talviaikaan, lienee kuitenkin jonkunlaista kaamosahdistusta. Tunnen usein jaksoja jolloin olen kuoleman väsynyt. Tahtoisin vain nukkua ja unohtaa koko maailman. Mutta siltikään en omasta mielestäni voi sanoa olevani masenutunut, vai voinko Smiley
Nämä jaksot tulee ja menee, talvi on rankempaa aina. Kesällä olen itse päivänsäde.
Voin yhtenä päivänä olla täysin lyöty ja ahdistunut ja jo seuraavana olen innoissani kaikesta. Ailahtelua on aina ollut.
Jotenkin aina kuitenkin kykenen toimimaan ja elämään vaikka kuinka ottaisi päähän. Silloin vaan väsyn tyystin ja nukun vaikka 16 tuntia päivässä jos olen vapaalla.
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #35 : 15.01.2009 19:25:39 »

Lainaus
  plutosaturnus  haastavassa aspektissa   kuu /   aurinko VOI olla merkkinä DEPRESSIOON TAIPUVAISUUDESTA

Masentuneisuuttakin kun löytyy niin monenlaista ja monen asteista. Itse en kylläkään ole koskaan aiemmin tuntenut lähelläkään vastaavaa

Lainaus
olen kuoleman väsynyt. Tahtoisin vain nukkua ja unohtaa koko maailman
muuten kuin aikana, jolloin  saturnus transitoi 12. huoneen läpi. Ja selkeästi sanoisin, että minulla oli silloin paha masennus päällä. Btw omassa natalissani löytyy yllä mainittu konstellaatio ( plutosaturnus haastavassa aspektissa  aurinkokuu ).
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #36 : 19.01.2009 23:10:05 »

Tulipas muuten mieleen, että tuon 12. huoneessa liikkuvan tr- saturnus :n lisäksi myös tr- pluto samaisessa huoneessa on ilmeisesti myös masennukselle altistava tekijä - ainakin näin sain tietoa muistaakseni tuolla Pluto-keskustelussa.

Mulla siirtyy tässä varmaan kohta puolin tr- pluto 12. huoneeseen - ja päällä on vielä tämä Saturnus-helvetti, tr- saturnus on neliöinyt mun  jousimies -stelliumia tässä koko kesän ja syksyn ajan - ja peruuttelee prkl vielä tällä hetkellä.. Tuntuu siltä, että vielä yksi tämmöinen masistransiitti päälle, niin tämä pää ei enää kohta kestä, Saturnus-kausi on ollut yhtä tuskaa, en ole vuosiin ollut yhtä alavireinen, väsynyt ja masentunut kuin nyt.. buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #37 : 01.05.2009 11:46:22 »

8.huoneen kärki ja sen planeetta esim jos 8.vesimiehessä, sen planeettahan on uranus....

mutta kandee tutustua myös arabialaisiin pisteisiin ja sieltä sen itsemurha-pisteeseen
http://www.noendpress.com/pvachier/arabicparts/index.php
(suicide)

en itse usko, että kuolemaa tai itsemurhaa voi ennakoida kun on se ja se transiitti päällä. Mun kaksi sukulaista on tehnyt itsemurhan hirttäytymällä, toinen otti kulauksen konjakkia ja hirttäyty puuhun ja toinen kännipäissään vaan päätti hirttäytyä....molemmilla oli hienot ja hyvät kuviot meneillään...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 02.05.2009 10:07:56 »

Lainaus
Ei saatana, mun arabialainen itsaripiste on 14.38 astetta arvatkaa mitä? vesimiestä keskellä 8.huonetta 


hah-hah...sorry kun naurattaa, mut toi on joteski suoraan syrämmestä.... laugh
« Viimeksi muokattu: 02.05.2009 10:09:49 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #39 : 04.05.2009 12:41:48 »

Olen joskus lukenut jostain että 8. huone ja siellä olevat planeetat kertovat henkilön kuolintavasta. Mitkähän mahtavat olla itsemurhalle tyypilliset transiitit ja kuviot?

Hämärissä oloissa/oman kädenkautta kuolleiden karttoja tutkaillessani huomasin että heillä on ollut kuolinpäivänään pluton oppositio syntymäkartan chironille. Osaako kukaan selittää??
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 04.05.2009 18:45:58 »

Olen joskus lukenut jostain että 8. huone ja siellä olevat planeetat kertovat henkilön kuolintavasta. Mitkähän mahtavat olla itsemurhalle tyypilliset transiitit ja kuviot?

Hämärissä oloissa/oman kädenkautta kuolleiden karttoja tutkaillessani huomasin että heillä on ollut kuolinpäivänään pluton oppositio syntymäkartan chironille. Osaako kukaan selittää??

Pluto sekä Chiron liikkuvat niin hitaasti, että tuon aspektin löytyminen ei ole mikään ihme, vaan mikäli löytyy transiiteista, niin löytyy todennäköisesti myös nataalikartalta.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
kattikissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #41 : 13.05.2009 22:44:43 »

Rakas ystäväni hirttäytyi alkuvuonna ja hänellä oli progressiivinen kuu asteen tarkasti yhtymässä syntymäkartan saturnukseen. 28 ja 13 min kaurista. saturnus on yksi piru  Cry
tallennettu

tulta ja vettä
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #42 : 14.05.2009 10:22:30 »

Silloin kun transiitti-Saturnus tekee yhtymää (tai neliötä tai oppositiota)progressiiviseen Kuuhun, voi olla joillekin se viimeinen pisara, jolloin antaa periksi.

Siis tämäkö selittää tämän elämisen hel....tin? Mulla on just transitoiva  saturnus  aspect_squ proge  kuu ja kaiken lisäksi sama  saturnus vielä  aspect_con radix  pluto. Lystikästä? Ainakin mutuna töissä on suorastaan pirullista olla. Tuo  saturnuspluto -paketti sattuu olemaan 10. huoneessa. Paranisko vaihtamalla? Ennenaikainen eläke? Planeettojen tuohoaminen?   Sad    crazy2
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 14.05.2009 16:07:01 »

^ 2,5 vuotta on aina yhdessä merkissä. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #44 : 16.05.2009 08:14:50 »

^ No eihän tuo nyt vielä mitään kerro, Saturnalia-hömppä.  Grin Tuhansilla ihmisillä on vuodessa nuo samat transiitit ja se ei todellakaan tarkoita, että kaikki ne ihmiset voisivat pahoin tai että edes tekisivät itsemurhan! Höpöhöpö.

Nyt pää pystyyn ja hömpötys seis!  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: