Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitkä ammatit "näkyvät" kartallani?  (Luettu 38177 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 02.04.2006 12:37:49 »

kiitos lilli kun nostit taasen kohta jo rakastamani saturnuksen kartalle
linnunradalla kirjoitettiin saturnuksesta seuraavaa:
-indikaattori
-son of sun,in the shadow
-piilotettua voimaa
-ilman saturnusta sinusta ei voi tulla suurta ajattelijaa
-nuoret kehittävät voimaa ja ymmärrystä,syvempi ymmärrys ihmisyydestä,elämän eri muodoista,yleensä vasta keski-iän kriisien myötävaikutuksella (oma huom.)
-tiedemiehet,keksijät,filosofit ja sosiaaliset uudistajat
-voimakas saturnus antaa suuren rohkeuden tehdä raskasta ja vaativaa työtä,antaa rohkeutta kohdata vaikeudet
 saturnus vesimies filosofinen merkki,syvä ajattelija,sympaattinen ja antelias
( itsestäni kerroin......)
 saturnus kauris , vesimies tai  neitsyt tai 1 huone antaa hyvän persoonallisuuden,terveyttä,hyvinvointia ja johtajuutta
 saturnus  askendentti  neitsyt ja  harka -yoga karaka- , tämä kunnia on kielletty jopa jupiterilta,siis kunnia,poliittinen menestys ja rahallinen menestys
3,6,10 ja 11 huone -raja yoga-power position and auktoriteettia
2 ja 7 huone kuuluisuutta ja suosikin asemaa ,mutta myös kotikurjuutta,epäharmoniaa ja köyhyyttä
 saturnus :n ystävät  venus ja  merkurius
viholliset:  aurinko , kuu ja  mars
neutraali: jupiter

lars johansson:astrologian maailma
-analyysien ja loogisen ajattelun planeetta,realismi
-suuri henkinen kapasiteetti,hengen jättiläisiä,taiteet,tieteet,demokraattiset vaalit ja sosiaalipolitiikka
-konkreettinen itsenäinen työ,
 liikkeenharjoittaja,tutkija,maanviljelijä,taiteilija,poliitikko,lehtimies jne..
matematiikka ja liike-elämä
kuvataide,kirjallisuus ja teatteri
saturnus hallitsee myös erilaisia vaivoja:luusto,mielenterveys,krooniset sairaudet,allergiat ja ihosairaudet,viimeksimainitut siis just sitten rajoittamassa ammatinvalintaa
-saturnusihmiset nuorena köyhiä ,vanhemmiten omaisuus karttuu,älä ota riskejä äläkä tule huijatuksi
-saturnusihmiset pitkäikäisiä,keski-ikä ja vanhuus parasta aikaa
-ITSEKURIN opettelu ehkä tärkein opetus,matti nykäsellä se menee vankilan kautta,mitä saturnus myös edustaa
ja lopuksi:
saturnus on hyvin mystinen planeetta,sillä se vaikuttaa ihmisiin hyvin monella tavalla,kehittynyt saturnus on oikea helmi ihmisten joukossa,kehittymätön varsinainen perkele
saturnus on meidän koulumestarimme

matti vanhasen saturnus on  skorpioni 10 huoneessa,jos se jollekin jotain avaa,tarja halosen  saturnus kaksoset 10 huone,heidi hautalan
 saturnus skorpioni 4 huone,sauli niinistö  saturnus leijona 12 huone
suomen tuleva kova vuosi 2008  saturnus rx  aspect_con alasolmu  neitsyt huoneessa 5,laskettu kevätpäivän tasauksesta,
enemmänkin kovuutta tekee siellä pluto,mutta taitaa jo asiat mennä ohi ammatin.....
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #16 : 02.04.2006 14:59:41 »

-Aurinkomerkki ja Auringon huone. Aspekteja muihin planeettoihin kannattaa myös tarkkailla.
-MC:n ja 6:n huoneen kärjen merkki. Jos MC:llä tai muuten kymppihuoneessa on planeettoja, ne otetaan myös huomioon. Samoin raskas kutonen viittaa ammatilliseen suuntautumiseen esim. terveydenhuoltoalalle. Joskus tosiaankin myös kakkoshuone viittaa ammattiin, mutta mielestäni harvemmin kuin 10 ja 6.
-Saturnuksen merkki ja huone viittaa erittäin usein ammattiin. Toisinaan myös Jupiterin sijainti kannattaa pistää merkille, mutta se viittaa työhön harvemmin kuin Saturnus. Myös Marsin sijainti kannatta pistää merkille.
-Kuun solmujen sijainti. Nuoruudessa saattaa alasolmu viitata työhön, myöhemmällä iällä taas yläsolmun teemat voivat viedä voiton.

Aurinko Neitsyessä, 10. huoneessa avautuvassa sekstiilissä Jupiterin kanssa.
Neitsyestähän nyt ekana tulee juurikin tuo terveydenhuoltoala mieleen, eikö? Terveys, hoivaaminen, palveleminen...Ja siellähän se  aurinko uran huoneessa lymyilee, että mitäs lisäväriä se tuohon  neitsyt-teemaan sitten tois Huh Vaiko vaan selvyyttä siihen, että se "ura" sitten jotenkin noihin Neityen juttuihin liittyisi? Mites sitten tuo aspekti 1. huoneessa sijaitsevan Jupiterin kanssa Huh Katsoin tuosta, että avautuva sekstiili meinais alitajuista, mutta toimivaa yhteyttä näiden kahden planeetan välillä. Voisko tuo meinata jotain semmosta, että menestys (johon Jupiter viittaa) tuolla 10. huoneen edustamalla uralla tulee tekemällä työtä oman persoonallisuuden kautta, henkilökohtaisella tasolla (1. huone)? Vai olenko ihan hakoteillä idiot2

MC Leijonassa, kainalossaan kauneuden planeetta Venus.
Työhön mukaan luovuutta ja itsevarmuutta Leijonalta? Venukselta ripaus taiteellista silmää ja estetiikkaa, näinkö :Smiley Venus tekee/ottaa vastaan myös runsaanpuoleisesti aspekteja (mm.  askendenttimars , neptunus ). Pitäisikö niihin kiinnittää jotenkin erityistä huomiota? Niin ja kuten tuossa yllä jo tulikin ilmi, niin 10. huoneessa siis sijaitsee myös aurinko

6. huoneen kärki Oinaassa
Mitään tunkua ei tuonne työn huoneeseen ole ollut. Kuu saa siellä ihan yksinään köllötellä, ottamassa vastaan 11., 12., 1. & 2. huoneesta pommittavien planeettojen erinäisiä energioita. Välillä hedelmällisemmin, välillä hankalammin hommasta selviytyen. Tunteet siis vahvasti mukana työssä?

2. huone
Tässä huoneessa  neptunus, uranus ja juno , kaikki Jouskarissa.

Saturnus
Saturnus Vaa'assa, 12. huoneessa.  vaaka korostanee niitä Venuksen jo mukaan tuomia teemoja; kauneudentajua, taiteellisuutta? 12. huone tuonee mukaan alitajunnan ja sieltä kumpuavat voimat/heikkoudet.

Jupiter & Mars
Jupiteria tuolla aijemmin tulikin jo käsiteltyä. Myös Mars lymyää siellä samaisessa 1. huoneessa, joskin jo huomattavasti kauempana askendetilta kuin Jupi.

Kuunsolmut
Laskusolmu Kauriissa, 3. huoneessa. Mitäs toi nyt sanois? Noususolmu Ravussa ja huoneessa 9.  Huh Aika nuori vielä oon, 24 tulee tänä vuonna täyteen. Silti jo nyt aikalailla noita noususolmun teemoja kohti mennään, sekä tietoisesti pyrkien, että ihan luonnostaan ja pakottamattakin kasvaen. Rapu ainakin mulle nimenomaan sitä äidillistä herkkyyttä ja pehmeyttä edustaa, mutta miten sitten tuo huonesijainti asiaan vaikuttaa...josko siitä joku osaisi vielä tarkemmin sanoa?

Että tämmösiä viitteitä ammatinvalintaan antaa minun karttani. Yksityiskohdat on siihen purettu ja pureskeltu. Nyt vielä pitäisi osata koota erilliset palaset yhteen ja katsella syntynyttä kuvaa objektiivisin silmin...huh Cheesy. Josko siihen saisi apuja joltain :Smiley?
« Viimeksi muokattu: 02.04.2006 15:02:20 kirjoittanut Katja-Q » tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #17 : 02.04.2006 15:54:47 »

Minä en ole koskaan tiennyt mitä tehdä ammatiksi. Sen olen tiennyt, että lapsia haluan ja olla kotosalla heidän kanssa..ja sitä teenkin nyt, mutta mitäpä sitten joskus? Voisiko joku vilasta karttaani, sillä en kyllä tajua siitä juuri hökäsen pöläystä..  Undecided

30.12.78 klo17.36 Hellsinki
aur kauris 6.huone  6.h.kärki jousimies
kuu kauris  sama
mars kauris  samat
pallas kauris  sama
chiron härkä 10 huone MC kalat 

5.huoneessa myös paljon sälää:
merkurius,neptunus ja vertex jousimiehessä, venus ja uranus skorpparissa. 5.huoneen kärki skorpparissa

Oispa kiva joskus itsekin oppia näitä kattelemaan  Cheesy

Kiitos  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #18 : 02.04.2006 16:41:18 »

Aika moni täällä jo kyseleekin omista merkeistään, mutta liitynpä joukkoon iloiseen minäkin kun en yksikseni mitään tajua... Cheesy

-Aurinko 12.huone ja aspektinsa: yhtymä nousumerkkiin Kaksoseen sekä avautuva sekstiili Kuuhun.
-MC Vesimies
-6. huone Vaa'assa ja tässä huoneessa kuunsolmu lähellä DC:tä, Uranus ja Neptunus luura siellä myös.
- MC:llä Pallas
-Saturnus 1. huoneessa ravussa
-Jupiter Kaloissa 11. huoneessa
-Mars Leijonassa 3. huoneessa

Jos näistä joku jotakin osaa repäistä, niin kiitollisena otan vastaan!
Grafologi luonnehti yleislahjakkaaksi ihmiseksi, joittenka on vaikea juuri monipuolisuutensa vuoksi löytää omaa alaansa koska vähän kaikki kiinnostaa. Lahjakkuudesta en tiedä, mutta kaikenlaista alaa on koeteltu jä ehkä lääketieteen piiri tuntuu läheisimmältä tällähetkellä. Psykologia kiinnostaa myös kovin, mutta sitä en alana ole vielä sattuneista syistä kokeillut  Wink Opiskeluja alan tienoolla kyllä laidasta laitaan jo monta vuotta.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #19 : 02.04.2006 20:47:16 »

Nimittäin nyt pukkaa opetustyötä joka tuutista, vaikka opetus on yksi monista asioista joille olen sanonut "ei koskaan". Ja kaikki nämä "ei koskaan" -asiat on tapahtuneet elämässäni... Shocked

Kiitos etukäteen  Wink.

Mutta siis 8.2.1979 klo 12:55
Nouseva Rapu
Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Sen verran kiva stelliumi vesimiehessä, että lähtisin ammattia miettimään siltä kannalta. Jokin yhteiskunnallinen, ihmisten pariin liittyvä työ, mieluiten sellainen jossa et ole liian sidottu yhteen paikkaan ja aikaan. En usko että "08.00-16.00 toimistolla vähintään seuraavat 40 vuotta" jaksaisi kiinnostaa sinua. Opetus voisi sopia sinulle hyvin, tosin tämän ei välttämättä tarvitse tapahtua perinteisellä tavalla, sillä todennäköisesti tarvitset työssäsi tiettyä vapautta liiallisista säännöistä ja rutiineista sekä mahdollisuutta improvisoida ja olla innovatiivinen tarpeen tullen. Jos opetustyötä sinulle tarjotaan, ja homma kiinnostaa, niin voihan sitä kokeilla? Smiley

No niin, tämä tulkinta kyllä meni niin nappiin kuin voi mennä. Ja tämän aloituksenhan olen tehnyt jo kuukausia sitten, otin sen opetustyön vastaan ja olen tehnyt toisenkin opetuskeikan ja hyvin meni molemmat  Smiley. Muuten olen siis yrittäjä, ja työssäni toteutuu tuo yhteiskunnalliisuus, ihmiset, vapaus työajoista sekä se etten ole sidottu pisteeseen A  Cheesy. Olen käynyt opettamassa asiasta jonka kanssa teen enimmäkseen töitä, pedagogista pätevyyttä minulla ei ole. Ja tämä yrittäjyys on aiheuttanut jo sen että ajatus "tavallisesta" työstä, tietystä paikasta ja "jonkun huohottamassa niskaan" on suunnattoman ahdistava  crazy2.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #20 : 02.04.2006 21:02:31 »

Mulla on 10. huoneessa pluto skorpparissa...

Eikö sen voisi tulkita niin, että...

Haluan tehdä työtä, jossa voin puuttua epäkohtiin, tehdä muutoksia, penkoa salaisuuksia metsästää totuuksia.. Ja kun olen saanut sen homman hoidettua (eli paljastanut korruptiosuman ja aikaansaanut kauhean skandaalin), voin kadota työpaikalta mysteerisesti kuin tuhka tuuleen ja etsiä seuraavia haasteita toisaalta..?
  Cool
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #21 : 02.04.2006 21:25:36 »

Hmm... Jonkinlaista uravalintakriisiä pukkaa tälläkin kissalla, ammatinvaihdos tai jokin muu radikaaliteko tuntuu olevan väistämätön. Huokaus.

Lillin viestissään esiin nostamat kohteet:

-Aurinkomerkki ja Auringon huone.
 vaakaaurinko omassa huoneessaan eli 5. huoneessa. Älyttömän aspektoitunut joka suuntaan (mm. keskellä ketjua). Äh.

-MC:n ja 6:n huoneen kärjen merkki.
MC  vesimies  aspect_con kuunsolmu aspect_con mars, ei muita asukkeja 10. huoneessa. 6. huone kärki Skorpionissa, asukkaina Jupiter-Neptunus-yhtymä Jousimiehen alkuasteilla.

-Saturnuksen merkki ja huone viittaa erittäin usein ammattiin.
Saturnus  kaksoset 12. huoneessa

-Kuun solmujen sijainti. Nuoruudessa saattaa alasolmu viitata työhön, myöhemmällä iällä taas yläsolmun teemat voivat viedä voiton.

No ehkä tästä on kyse, jollain tavalla nyt olen Leijonamaisissa (nimenomaan alasolmumielessä!) taide- ja kulttuurikuvioissa, eikä ihan omimmalta tunnu vaikka muuten luovaan Vaakaan natsaisikin. Siksipä tämä osui osin minullakin kohdalleen:

Lainaus käyttäjältä: Lilli
Au-Mars-MC Vesimies voi tuskin välttyä opetustehtäviltä tai muulta sosiaalis-humanistisilta hommilta, etenkin kun tuo Kuukin on empaattisessa Ravussa. Kutoshuoneen kärki Jouskarissa viittaa myös opetukseen, yleensä kuitenkin korkeakoulutasolla.

Kuu Kaloissa ja 6. huone alkaa Skorpionista, "Jupe" kuitenkin omalla tontillaan Jousimiehessä. Mille siis ryhtyisin?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #22 : 02.04.2006 21:37:01 »

Lainaus käyttäjältä: nousukuu
- Klo 14-22 syntyneet: ihmissuhdetyyppejä, helppo lähestyä, antavat ahkerampien raataa Wink

 :Smiley Hih. Minä olen "Easy" eli tässä ryhmässä! ...Oliko kyseessä mahdollisesti astrologi M. Mannisen luento?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #23 : 02.04.2006 23:07:32 »

Aurinko kaksosissa 7. huone, Saturnus skorpparissa 12. huoneessa, 6. huoneessa ei ketään mutta kärki härässä, kuun noususolmu härässä ja lasku sitten skorpparissa ja kuten aiemmin sanoin niin 10. huoneessa Pluto skorpparissa... Hmh...  uglystupid2
tallennettu
Illusion
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #24 : 02.04.2006 23:41:58 »

Joo, mäkin olen selvästi tota klo 14-22 tyyppiä, synnyin klo 14.10, mut oon kyllä niin sosiaaliseen puoleen kääntynyt, et työt jää vallan tekemättä (jos ei ne henkilökohtasesti yhtään kiinnosta), että oikein hävettää... Siksi on kovin vaikeata keksiä sitä unelma-ammattia, koska haluaisin puhua vaan ja tavata uusia ihmisiä ja keskustella kaiken aikaa.

"Iltapäivällä syntyneille oli sellainen vinkki että jos haluaa rikastua niin ei niinkään kannata tehdä sitä raatamalla vaan esim. perimällä tai naimalla joku rikas" Toi oli ihan paras juttu, HAHAHAHAH, niin mä varmaan teenkin, etten näillä työhauilla tuu rikkaaks vaan löydän rikkaan miehen, hihihi!!!  Cheesy
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #25 : 03.04.2006 13:50:23 »

Joo, mäkin olen selvästi tota klo 14-22 tyyppiä, synnyin klo 14.10, mut oon kyllä niin sosiaaliseen puoleen kääntynyt, et työt jää vallan tekemättä (jos ei ne henkilökohtasesti yhtään kiinnosta), että oikein hävettää... Siksi on kovin vaikeata keksiä sitä unelma-ammattia, koska haluaisin puhua vaan ja tavata uusia ihmisiä ja keskustella kaiken aikaa.

Käännä tuo hyödyksesi ja rupea markkinoimaan jotakin. Kaupparatsu, tuote-esittelijä, torimyyjä, telemarkkinointi, pr-hommat...Kyllä noita hommia löytyy, joissa nimenomaan hyvät puhelahjat ja sosiaaliset taidot on ensisijainen edellytys. Monet pitää tommosia hommia vähän niin kuin hanttihommina ja tykkää ettei niissä voi rikastua, mutta miksipäs ei, jos oikeenlaista luonnetta löytyy ja harvalta suomalaiselta löytyy, niin että siinä sulle saumaa Wink.

Käly on uskomaton ja suorastaan jopa uuvuttava papupata. Saattaa soittaa ja sanoo et "tälleen pikasesti vaan soittelen..." ja sitten tulee puoli tuntia tekstiä. Itteeni aina oikein pyörryttää, kun oon hänen kanssa aikaa viettänyt, vaikka muuten aivan ihana tyyppi onkin Cheesy. Ostoksille en kehtaa hänen kanssaan lähteä, kun säälittää kaikki myyjät ja kauppiaat, jotka häkeltyneinä myyvät tuotteensa puol ilmatteeks, kun käly puhuu ne ympäri ja pyörryksiin. Tosi taitava tinkaaja ja neuvottelija. Tutustuu hetkessä kehen vaan, eikä varmasti jää tuppisuuksi missään tilanteessa. Nykyään on sitten semmosissa hommissa, että kiertävät vuoroin veljeni kanssa ympäri Suomen markkinoita ja toreja myymässä  milloin mitäkin. Itelleni ois suorastaan kauhistus tommonen homma, mutta käly on omimmassa elementissään. Tienaavatkin paremmin kuin mieheni, joka painaa 7-15 säännöllistä työpäivää naurettavine lomineen. Ei tuossa kyllä ihan kuka tahansa menestyis, mutta tommosille sanavalmiille "sosiaaliholisteille" se sopii kuin nyrkki silmään.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 03.04.2006 15:26:36 »

Yhdellä astrologian luennolla jolla satuin käymään oli puhetta syntymäkellonajan vaikutuksesta. Liittyy tähän työ-teemaankin.

- Klo 6-14 syntyneet: ahkeria, etenkin aamupuolella syntyneet, tekevät toistenkin työt

- Klo 14-22 syntyneet: ihmissuhdetyyppejä, helppo lähestyä, antavat ahkerampien raataa Wink

- Klo 22-6 syntyneet: erilaisia "huuhaa"-tyyppejä, deekuja, muusikoita, ongelmaisia, ... ovat vaikeasti lähestyttäviä
 crazy2 idiot2 knuppel2 tickedoff uglystupid2 buck2


Hehee, itse olen syntynyt 5.20 aamulla, joten näihin deekujen huuhaatyyppien kategoriaan joudun. Alkoholi kyllä maistuu, muttei siinä määrin, että ihan rappiolla olisin. Huuhaatyyppi olen ilman muuta, eli nappiin meni!  Wink

Yöllä syntyneen erikoisuuksia lienee myös se, että nukkuminen on parasta ajanvietettä mitä tiedän. Näin ollen voisin ilmoittaa unelma-ammatikseni "sohvien, sänkyjen ja löhötuolien koemakaajan". Kuu Härässä häiritsee sen verran, että myös "Fazerin suklaatehtaan koemaistaja" olisi ihan jees.

Asiasta kolmanteen. Itsellänikin näyttää opetusta pukkaavan päälle. MC siis Vesimiehessä ja Kuu, Kuun yläsolmu ja Saturnus lymyilevät huoneessa 11. Kutoshuoneen kärki Jouskarissa.

Itsehän olen tiedemies ja vaikka olen sen arvellut liittyvän hyvinkin Vesimiehen teemaan, niin tuollainen yksinäinen tutkimustyö, mitä tähän asti olen tehnyt, on selkeästi ollutkin alasolmun, eli Skorpionin hallitsemaa aluetta. Eli yläsolmu kutsuu, ei muuta kun menox!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #27 : 04.04.2006 12:32:58 »


Klo 22-6 syntyneet: erilaisia "huuhaa"-tyyppejä, deekuja, muusikoita, ongelmaisia, ... ovat vaikeasti lähestyttäviä


Hehehh.. olen syntynyt 4.43 ja olen kait jotenkin huuhaa kun kaikki "ei normaali" kiinnostaa, kuka nyt huuhaaks kokee selvännäön, ennustukset ym.. mutta en mikää deeku ole, juon harvoin ja silloinkin vain hillitysti.

Mutta näitä ammatinvalintajuttuja olen miettiny monesti ja mikähän se meikäläisellä mahtaisi olla.. teen toimistotöitä mutta kaipaisin sosiaalista kanssakäymistä ihmisten kanssa..en yksinäistä työtä.

Mun 6.huone dc on tyhjä ??
10. huoneessa mc on  neptunus jousimies
saturnus  3. huoneessa   härässä
jupiter  9. huoneessa  skorpionissa
 mars 2. huoneessa oinaassa

Mitä muuta tarvinnee ilmoittaa että voitte vinkkiä antaa??
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #28 : 05.04.2006 10:37:50 »

Voisiko joku vielä kertoa mitkä planeetat jne. liittyy kunniahimoon – sekin kai osaltaan selittää urallapärjäämistä ja sitäkin kuinka korkalla astella ja sitkeästi viitsii omaa alaansa opiskella.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #29 : 05.04.2006 10:49:01 »

Itse olen aamun lapsi ja paikkansa piti tuo tulkinta  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: