Äänestys
Kysymys: Eli mikä olikaan viikonpäivä syntyessäsi?
Maanantai - 35 (12.9%)
Tiistai - 42 (15.4%)
Keskiviikko - 32 (11.8%)
Torstai - 47 (17.3%)
Perjantai - 22 (8.1%)
Lauantai - 39 (14.3%)
Sunnuntai - 55 (20.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 227

Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä viikonpäivänä olet syntynyt?  (Luettu 66071 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #105 : 26.08.2009 09:06:56 »

Täällä huhuilee salama


-Helen-
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
HenzQh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Vesivoimaa:)


Profiili
« Vastaus #106 : 26.08.2009 11:01:50 »

Jaahas minua hallitsee  aurinko päivä domenica, sunnuntai. Sunnuntai on mun mielestä kylläkin kamala päivä:(Viikon paras arkipäivä on torstai. Lauantai on myös ihan OK päivä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #107 : 27.08.2009 21:24:03 »

Arvatkaas, kun tein sellaisen huomion, että parhaimmat ystäväni ja miesystäväni
ovat kaikki syntyneet, merkistä riippumatta,
samana viikon päivänä kuin minä, eli Perjantaina! Shocked crazy2 idiot2

Siis todellakin ne parhaimmat.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 21:29:53 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #108 : 28.08.2016 19:53:00 »


"Keskiviikon lapsi murheita saa.."


Kiva hei ennustella tommosia vauvalle...ois ny voinu  merkurius:llaan lorun keksijä jotain kivempaa ilmoille lähettää  tickedoff
Lieköhän ite syntyny keskiviikkona?

Maanantain lapsi on kaunis piltti,
tiistain lapsi taas kovin kiltti.
Keskiviikon lapsi murheita saa,
torstain lapsi pois matkustaa.
Perjantain lapsi on aulis ja hellä,
lauantain lapsi saa työskennellä.
Vaan hän joka syntyy sunnuntaina, on hyvä ja kaunis ja iloinen aina.


KESKIVIIKKO

Tehtävä
Luoda yhteyksiä jo tiedetyn (alkuviikko) ja tulevien kehityskulkujen (loppuviikko) välille. Keskiviikkona (Merkuriuksen päivänä) seistään todella "keskellä viikkoa", alkuviikko on jo takana, viikon loppupuoli odotuksineen ja toiveineen alkaa häämöttää. Keskiviikko-ihminen on välittäjä, välikäsi, viestijä tai neutraali asioiden eteenpäin viejä. Hän ei ota elämää turhan persoonallisesti tai tunteenomaisesti vaan asiallisesti kooten elämäänsä mielenkiintoisia asioita, tapahtumia, harrastuksia ja ihmiskontakteja. Keskiviikko-ihminen on rajapintaa tunnusteleva yksilö, joka seuloo asioita ja ihmisiä, luo yhteyksiä ulospäin jotta saisi tietää minnepäin kannattaa jatkaa. Silti hän on usein myös hapuilija, joka muuttaa suuntaansa aikaisemmista periaatepäätöksistä huolimatta eikä aina tiedä mihin pitäisi uskoa, kehen voisi luottaa. Keskiviikkona syntyy ihmisiä, jotka toimivat hetkellisesti ja joskus umpimähkään heittäen ideoita ja ajatuksia, joihin toivovat lähimmäisten tarttuvan. Laajemmalla tasolla hän on tekemisissä oppimisen, kirjojen, tiedotuksen kanssa. Hänen sisäiset heikkoutensa psyykessä viittaavat puolinaisuuksiin ja tunteiden kuoleentumisen ongelmaan. Hänen kuolemansyntinsä on pelkuruus.


Naah...jonkiverran natsaa, suurin osa kyllä tuntuu kovin vieraalta tuossa tekstissä.
Kuolemasynti pelkuruus? Minä kun oon aina ajatellu olevani liiankin rohkea...no ehkä juuri siksi, pelkään olla pelkuri?
« Viimeksi muokattu: 28.08.2016 19:56:39 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #109 : 28.08.2016 21:47:36 »

^Olen aina ihmetellyt tuota lorua. Juurikin keskiviikon lasten osalta, ei noin saisi minustakaan lapselle sanoa. Tulee mieleen, että keskiviikkona syntynyt olisi vilkas ja näkee sekä eteen että taakse. Keskiviikkona usein huokaa, alkuviikko on ohi.

Olen syntynyt torstaina illalla ja minusta torstai on aina ollut mukava päivä. Viikko alkaa olla lopussa, mutta paras osa siitä vielä edessä. Torstaista on mukava sanonta, että se on toivoa täynnä.

Sunnuntain lasten onnea olen sen sijaan aina ihmetellyt. Tämähän on vanha pyhäpäivä ja toki sunnuntain lapset voivat olla kauniita ja onnekkaita, mutta itse en tykkää sunnuntaista. Väkisin sunnuntaina tulee mieleen jo seuraava aikainen aamu ja työviikko.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #110 : 29.08.2016 00:35:19 »

No nii ja jos oikein vilkas ja koko ajan jokapuolella, niin ymmärtämättömien aikuisten taholta sitä epäonnee sitte kyllä tuleekii  :Smiley

Sunnutai...kukaan ei yleensä pidä siitä, vaikka kaikkialla sen sanotaan olevan viikon upein päivä.
En minäkään pidä. Saamaton ja hidastempoinen...tuntuisi, kuin sunnuntai ja lauantai,  aurinko ja  saturnus, olisi menneet tuossa kohtaa sekaisin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #111 : 29.08.2016 10:58:31 »

No joo, oikeastaan ahdistava ajatus.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: