Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BB 2009  (Luettu 38824 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #45 : 02.10.2009 21:54:14 »

Esa A on niiin ihastuttava  Kiss

Lämminsydäminen kivikasvo  smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 02.10.2009 21:58:23 kirjoittanut kristal » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #46 : 03.10.2009 17:35:13 »


Oprah'in showssa esiintyneen lääkärin, Mehmet Oz'in, mukaan ainoa
mahdollinen selitys sille, että Homo sapiens -uroksilla on "valtava" (huge)
 kalu verrattuna useimpiin muihin nisäkkäisiin, on se, että Homo sapiens -
naaraat ovat suosineet isoa vehjettä.

Kenties Jesa on parhaiten varustettu tällä hetkellä BB-talossa olevista
mies puolisista Homoista (sapienksista)...

Noh, sokeitten valtakunnassa yksisilmäinen on kunkku!

 Wink
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #47 : 07.10.2009 14:18:16 »

Harmi, ettei sekaan ole mahtunut yhtäkään skorpionia! Sama juttu viime vuonna, vaikka astrologiapuolta oikein korostettiin! Mikä syynä? Eivätkö skorpionit hae tällaiseen ohjelmaan vai eikö heitä huolita sinne? Grin
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
arppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #48 : 07.10.2009 16:17:04 »

Samaa olen miettinyt, ei ole skorppareita pahemmin näkynyt.. Tiedä häntä sitten, itse olen skorppari, enkä kuuna päivänä menisi tuollaiseen ohjelmaan. Olen leikitellyt ajatuksella että mitä jos olisin tuolla ja pelkkä ajatuskin ahdistaa  buck2 Karmiva ajatus, että halutessaan kuka tahansa voisi seurata minua koko ajan, saisi musta ties mitä tietoa jne. Onneks en ole talossa, oisin varmaan ekana lentänyt ulos jos edes sinne koskaan olisin päässyt, kun istuisin vaan vainoharhaisena nurkassa hiljaa enkä puhuisi mitään, kun miettisin vaan kameroita ja katsojia  Grin
tallennettu

Aurinko ja nousu skorppari huone 1
kuu rapu huone 9
merkurius jousimies 2
venus vaaka huone 12
mars vaaka huone 11
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #49 : 07.10.2009 16:56:15 »

Samaa olen miettinyt, ei ole skorppareita pahemmin näkynyt.. Tiedä häntä sitten, itse olen skorppari, enkä kuuna päivänä menisi tuollaiseen ohjelmaan. Olen leikitellyt ajatuksella että mitä jos olisin tuolla ja pelkkä ajatuskin ahdistaa  buck2 Karmiva ajatus, että halutessaan kuka tahansa voisi seurata minua koko ajan, saisi musta ties mitä tietoa jne. Onneks en ole talossa, oisin varmaan ekana lentänyt ulos jos edes sinne koskaan olisin päässyt, kun istuisin vaan vainoharhaisena nurkassa hiljaa enkä puhuisi mitään, kun miettisin vaan kameroita ja katsojia  Grin
2funny Samoilla linjoilla! Ehkä se vastaus tässä tuli!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #50 : 22.10.2009 11:32:32 »

Harmi, ettei sekaan ole mahtunut yhtäkään skorpionia! Sama juttu viime vuonna, vaikka astrologiapuolta oikein korostettiin! Mikä syynä? Eivätkö skorpionit hae tällaiseen ohjelmaan vai eikö heitä huolita sinne? Grin

On siellä nyt yksi skorppari, Stephania  Smiley

Uusista tytöistä löytyi myös oinas ja kaksonen.

Mun finaalinelikko toive on nykyään tämä: Esa A, Kätlin, Marko ja Sampo/Dana. Asiat muuttuvat  Grin
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #51 : 22.10.2009 18:23:23 »

Mun finaalinelikko toive on nykyään tämä: Esa A, Kätlin, Marko ja Sampo/Dana. Asiat muuttuvat  Grin

Tähän on helppo yhtyä!  Smiley Totta on, että ihan uusista tulokkaista joku voi voittaa, mutta näin kauriina se tuntuu epikseltä. Alkuasukkaat on kuitenkin tehneet "työt" eli olisi hyvä, jos joku heistä tai jo ainakin jonkin aikaa talossa olleista (Marko) voittaisi.  coolsmiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #52 : 23.10.2009 10:23:04 »

Itseasiassa tiedän vain että tahdon finaalissa olevan Esa A:n, Kätin ja Markon. Se neljäs on hakusessa. Asoakaan en enää inhoa joten sekin voisi olla neljäntenä  Smiley

Aso ja Dana on parantanut suosiotaan mun silmissä. Samista ja Tonista en tykkää ja se uusi Iidakin on ihan muuta kuin mun makuun
tallennettu
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #53 : 23.10.2009 22:57:13 »

JIPIIII!!!

Loistavaa Artemis ja kumppanit! Mulla just nuo kolme suosikkia, eli Esa A, Marko ja Käpä, he ovat kaikki omalla tavallaan niin hellusia, siis kaikista jotenkin paistaa hyväntahtoisuus ja siitä tykkään ihmisessä.  smitten

T. kristal
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #54 : 24.10.2009 21:40:37 »

Ei myöhemmin taloon tullut VOI voittaa, se on niin epistä.
Mä inhoan kaikkia uusia, ihan dorkia.
Tosin en enää seuraa niin aktiivisesti koko ohjelmaa... Sitä suuremmalla syyllä Esa, Aso ja Käpe.  smitten

Ihan samaa mieltä!!!
Kyllä joku alkuperäisasukeista saisi voittaa ja mieluiten finaalissa Esa , Aso ,Käpä ja Sami.
Niistä sit Esa voittoon...
tokaks Aso. smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #55 : 26.10.2009 08:40:19 »

Mä en voi käsittää miten Marko saattoi tippua?HuhHuh

Se perhanan Sami ja Toni hiiteen sieltä!!!

Marko.. olin niin varma että saadaan se finaaliin.
tallennettu
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #56 : 26.10.2009 10:30:16 »

Mä en voi käsittää miten Marko saattoi tippua?HuhHuh

Se perhanan Sami ja Toni hiiteen sieltä!!!

Marko.. olin niin varma että saadaan se finaaliin.

Veit sanat suusta  Smiley  Noi sun mainitsemas kaks pelleä kun sais ulos sieltä  knuppel2 niin sitä ohjelmaa viitsis katsoa muulloinkin kuin sunnuntain talk shown...toisaalta tänä vuonna BB:n katselu on jäänny todella vähäseksi todella ärsyttävien asukkien takia, lukuunottamatta Marko A:ta (ainoa fiksu jolla on pään sisällä muutakin kuin sahajauhoja), Kätliniä (ehkä vähän höpsö välillä mutta pohjimmaltaan hyväntahtonen  Smiley  ja Sampo ihan ok)

Harmi, että nallekarhu Marko ja tuittupää Nino siellä ei enää ole. 
tallennettu

Everything happens for a reason
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #57 : 26.10.2009 11:25:04 »

Samaa mieltä!!! Olin tosi pettynyt, kun lähtijä olikin Marko.  Sad Tietenkin syytän siitä itseäni, koska intuitio vihjas että kandes laittaa Markolle plussa. Enpäs lähettänyt, koska en yleensäkään lähetä noita plussia tai miinuksia. Ero oli niin pieni, että kerrankin yksi ääni olis saattanut riittää. Olis pitänyt uskoa tällä kertaa, mutta ainahan minä annan nk. järjen voittaa nämä aavistukset.   Angry
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #58 : 26.10.2009 13:03:35 »

Posti, veit sanat suustani. Se oli vain muutamasta äänestä kiinni  tickedoff

Ärsyttää...
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #59 : 26.10.2009 19:14:50 »

Harmi, ettei sekaan ole mahtunut yhtäkään skorpionia! Sama juttu viime vuonna, vaikka astrologiapuolta oikein korostettiin! Mikä syynä? Eivätkö skorpionit hae tällaiseen ohjelmaan vai eikö heitä huolita sinne? Grin

On siellä nyt yksi skorppari, Stephania  Smiley
Joo nyt saatiin vihdoinkin ensimmäinen skorpioni taloon Smiley

Ja samaa mieltä olen minäkin tuosta Markon putoamisesta! Toivoin hänen olevan finaalissa, ehkä jopa voittavan! Ei saisi valittaa kun itse en koskaan äänestä...
Mä luulen, että Sami on onnistunu vetään teatteria aika hyvin alusta lähtien, ei vaikuta aidolta ollenkaan, varsinkaan selvinpäin! Se pelaa eniten ja varmaan parhaiten; keksii tempauksia katsojia viihdyttääkseen. Aso on noussut mun suosikkien joukkoon, aika hauska ja vaikuttaa aidommalta. Toivoin niin, että Toni olisi häädetty! Naiset ovat tosi pliisuja mielestäni kaikki. Danassa on ehkä hitunen huvittavuutta, muut saisi mennä heti vaihtoon...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: