Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Big Brother 2008  (Luettu 35306 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« : 26.08.2008 20:45:42 »

jei, täällä on ihan tarkat syntymäajat!! ja aatelkaa, ainaki 3 jouskaria, yks oinas ja pari leijonaa samassa talossa.. taitaa olla soppa-ainekset koossa?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.08.2008 08:10:56 »

Hah, enpä oo vielä asukkaisiin tutustunut/nähnyt heitä, mutta kuulostaa hyvältä  Grin Ai että.. Täytyy taas muokata vuorokausirytmiä jotta voi kattoo BB:tä. Viime kaudella ei jääny ku kaks jaksoo väliin koska tallentavast loppu muisti kesken tai jotain  :Smiley Niin siis ei ollenkaan paha ohjelma mielestäni..  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 27.08.2008 09:55:23 »

Niin, ne asukkaathan löytyvät Big Brotherin kotisivuilta, samoin syntymäajat. Kellonaika kyllä tällä kertaa on, muttei syntymäpaikkakuntaa...sehän ei ole välttämättä sama kuin kotipaikkakunta. :Smiley

Tuo, mitä luin ekan päivän aktiviteeteista, ei kylläkään innosta seuraamaan ohjelmaa ollenkaan. En todellakaan jaksa seurata mitään kännisekoilua, olisi kiinnostavampaa jos ihmiset oikeasti keskustelisivat eivätkä vain lääppisi toisiaan. Mutta minkäs teet, katsojiahan tuolla menolla varmasti riittää ja se kai on tekijöiden päätarkoitus.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 27.08.2008 10:24:34 »

Siellähän on nykyään astrologi tehnyt tulkinnat heistä. Löytyy esittelyosiosta.

Se venäläissyntyinen tyttö Marianne? vai Marianna? No jokatapauksessa on syntynyt samana päivänä kuin minä Smiley Mutta eri vuonna.

Olen kohta taas koukussa...

Olisin toivonut lisää erityyppisiä ihmisiä. Nyt kaikki on kiiltokuvamaisia ja kaikki melkein on tehnyt mallintöitä, promoottoritöitä, juontamisia ja sen sellaisia.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 27.08.2008 10:45:57 »

Mä en kyllä ymmärrä miks astrologia liitetään BB:in? Huh Siis ei sitenkö, että se olis jotenki huono asia tai mitään, mut vähän kummastuttaa että tuolta löytyivät nuo astrologiset tulkinnat.. Siistii  coolsmiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #5 : 27.08.2008 11:25:38 »

Iltalehden kuvassa ainaskin ihqu Virgo-Cheryll on aikalailla Hälvän näkönen!

  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #6 : 27.08.2008 13:02:41 »

Siellähän on nykyään astrologi tehnyt tulkinnat heistä. Löytyy esittelyosiosta.

Jep, Tuija Uusitalo pääsi remmiin. Mielenkiinnolla odotan astrologin kommentointiosiota, josko sellainen olisi Subilta jossain vaiheessa (ehkä jo tänään?) luvassa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #7 : 27.08.2008 15:00:37 »

Olen lukenut subin sivuilta bb-uutisia ja ainakin sen kuvan perusteella syntymäpäiväkaksoseneni vaikuttaa hieman määräilevältä.. En ehkä itse tykkäisi sellaisesta. Mutta toisaalta, eikö se niin ole että niitä piirteitä mitä itsessään on, ei tykkää samoista piirteistä toisissa Wink
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #8 : 28.08.2008 00:01:45 »

Niinhän sitä sanotaan että homo, homompi, vaaka :Smiley  Grin
Grin Tää olikin mulle uus juttu!
Kyllähän mä aloin taas heti napiseen et "nää on taas tällaisia...", mut katon kuitenki. Mä luulin kun sitä astrologiapuolta on hehkutettu et siellä olis ollu jokaista merkin edustajaa. Angry
 
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #9 : 28.08.2008 07:15:39 »

Mä en jaksa sitä Cheryllin "olen niin kiltti tyttö ja uskovainen ja nätti" meininkiä, anteeksi Cheesy
Minna on inhokkini juuri nyt kuitenkin. Kuka vemputtaa ekana iltana kanssa asujaa veden alla??? Smiley Huh!
Ja se jatkuva huutaminen on kamalaa.
Tällä hetkellä tuntuu että Maria, se vanhempi vaalea verikkö on ok, sellainen normaali ihminen Smiley
Miiasta en ole vielä varma, tykkäsin hänen videonauhastaan kyllä.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #10 : 28.08.2008 08:40:47 »

Saiskos myös sitä astrologista kommentointia, pliis. On meinaan kuitenkin tämä keskusteluketju Julkkiskartat-otsikon alla ja täällä astrologiapuolella... :Smiley BB:n oma keskustelupalsta taitaa olla paras paikka noille kuka on ihanin tai kamalin -ruodinnoille ilman astrologiaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11 : 28.08.2008 10:07:40 »

Toki toki Smiley

Marianna on suorasukainen, puhuu asiat niinkuin ne ovat, pomottaa ja tuhahtelee. Melko oinasmaista. Neidillä onkin aurinko, venus ja merkurius oinaassa. Kuu vaaka...

Cheryl kertoo olevansa täydellisyyden tavoittelija => neitsyt. Hän lienee nouseva vaaka, mitä en kyllä ole tarkastanut. Mutta luulisin näin. Hän nauttii luksuksesta ja muodista ja kauneudesta. Kertoo olevansa kiltti ja aurinkoinen.

Täytyy katsoa lisää kunhan kerkeää Smiley

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #12 : 28.08.2008 12:39:13 »

Kiva, kiitos Artemis! Grin

Oletteko muuten huomanneet, että koosteet BB-kilpailijoiden planeettaohituksista sekä syntymätiedot syntymäpaikkakuntineen löytyvät nyt myös Astrolta? Etusivulla on linkki ja suoraan teksteihin pääsee myös tästä, klikkaamalla kilpailijoiden kuvia.

Aikamoista meininkiä oli ainakin ekana päivänä...hohhoijakkaa. Pistin itse merkille, että tämän Minnan astrologisen analyysin (siis Tuija Uusitalon etukäteen, kilpailijoita tuntematta tekemän) kohdalla lukee aivan lopussa yksiselitteisesti: Vältä lääkkeitä ja alkoholia... :Smiley

Onko kukaan ehtinyt vielä tehdä karttoja & katsella niitä? Kiinnostaisi, mutta kun on tuota aikaa niin pirun vähän.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #13 : 28.08.2008 15:56:43 »

^ ihme jos sen kartassa ei oo samoja juttuja ku mulla ku ekana tuli mieleen sen muijan käytöksestä mun oma känniääliö-käytös vuosia sitten.. vaikka en mä kyllä tollasia poreallasjuttuja oo harrastanu. enkä mä ny tiiä oonko oikeasti ollu tollanen tai että oonko. mut.. sen verran rupes pelottamaan, että en tiiä uskaltaako sitä lauantaina yhtään ryypätä.. Cheesy pitäs varmaan tutkia karttaa vähä lähemmin.

ristosta tunnistin heti kans samoja piirteitä, niinku se carpe diem-motto. siihenki haluan tutustua vähän lähemmin vielä!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 28.08.2008 18:54:50 »

^ Tarkoitat varmaankin Nikoa...Henri ei ole käsittääkseni mistään moisesta puhunut. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: