Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IDOLS finalistit  (Luettu 37796 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #60 : 07.04.2007 18:12:58 »

WOW!!!
Mika suoritus Ari Koivuselta-toi poika tulee parjaamaan muuallakin.
Still loving you...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #61 : 07.04.2007 18:16:40 »

 smitten ONNEA Ari  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #62 : 09.04.2007 20:39:36 »

Pöh,
Iloitaan pojan puolesta.
Varmasti hänelle riittää ihailijoita. Se on se  aurinko aspect_con venus...
Anna myös hyvä omassa lajissaan.

Olen NIIN iloinen kun Ari voitti.  smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #63 : 09.04.2007 23:45:08 »

Itse en Idolsia sen ihmeemmin seurannut (olen muutenkin huono katsomaan telkkaria), joten minulta jäi finaalibiisitkin näkemättä. Olen tosin kuullut Annan ja Arin laulavan pari kertaa. Tällä kertaa voitto meni Arille ja mie uskon, ettei se ollut sattumaa vaan tapahtuma joka kuuluu Arin kokea tässä elämässä Smiley

Haha, olin juuri finaalin aikaan käymässä ystäväni luona ja sain kuulla tämän äidiltä moneen otteeseen, että "voi kun se Maarit näyttää ihan Arille! Maarit Ari Koivunen" Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 10.04.2007 22:12:59 »

tuon Arin "maagisuutta" taikka pinnanalaista karismaa (joka iän myötä lisääntyy) ei yhtään vähennä  saturnus aspect_con mars skorpioni:ssa,
samalla kun menestystä elämässä povaa tarkka   saturnus skorpioni aspect_sex jupiter kauris,
luulisin että pitemmän päälle "jalat maassa" tyyppi vaikka menestyisikin;en usko että "nykäsmäisyyttä" löytyy sinänsä,
 saturnus mars skorpioni on luja ja peloton,
ja tuo sekstiili tuo tasapainoa jahka "nuoruus ja hulluus" tasoittuu
iän myötä,
jotenkii tuo  saturnus mars skorpioni voisi kuvata hyvinkin heviä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #65 : 10.04.2007 23:22:24 »

Jaa-a, vaikea sanoa omasta naamastaan yhtään mitään, enpä osaa siis kommentoida, löytyykö omasta pärstästä miten paljon yhteläisyyksiä Arin kanssa sitten ihan tosissaan Grin Onhan meillä ainakin saman malliset kasvot, siniset silmät, vaaleat hiukset (omani punaiseksi värjätyt), pieni koko ja luonnottoman nuori look - minuakin luullaan aina vähintään 7-8 vuotta nuoremmaksi mitä olen Cheesy (Ja lapsena olin täydellinen poika ulkonäköni ja käyttäytymiseni kanssa)

tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #66 : 11.04.2007 20:01:48 »

Itse en Idolsia sen ihmeemmin seurannut (olen muutenkin huono katsomaan telkkaria), joten minulta jäi finaalibiisitkin näkemättä. Olen tosin kuullut Annan ja Arin laulavan pari kertaa. Tällä kertaa voitto meni Arille ja mie uskon, ettei se ollut sattumaa vaan tapahtuma joka kuuluu Arin kokea tässä elämässä Smiley

Haha, olin juuri finaalin aikaan käymässä ystäväni luona ja sain kuulla tämän äidiltä moneen otteeseen, että "voi kun se Maarit näyttää ihan Arille! Maarit Ari Koivunen" Grin


 Shocked  Shocked minulle sanottiin ihan samaa!!! että samat silmät  :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #67 : 11.04.2007 23:21:02 »

Huomasitteko muuten, että Ari katsoo vähän kieroon, tai sitten hänellä on eri pari silmät.
Ne ovat aivan erilaiset!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kettuemo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #68 : 12.04.2007 09:08:05 »

Esmiralda, minäkin olen huomannut että jotain "kummallista" niissä silmissä on, mutta ohittanut sen ajatuksen sitten. Nyt kun luin kommenttisi, kävin katsomassa oikein tarkkaan tätä kuvaa

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/idols_2007/semifinaaliennakot/413010.jpg

Ei ne silmät kieroon kyllä ole koskaan katsoneet mutta mutta...onkohan ne eri väriset?? Niinkuin David Bowiella jota Ari muuten hieman muistuttaa  Shocked

Tai sitten ne ovat vain eri malliset, kuten MINULLA  Cheesy Luomi lörpsöttää toisessa silmässä alempana, siis meikäläisellä. Se saa toisen silmän näyttämään pienemmältä. NO, mutta se siitä  Grin

PS: Jos joku haluaa kauniisti kysyä Arin syntymäaikaa, niin se saattaisi onnistua tästä osoitteesta info@arikoivunen.net  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: