Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lääkäri hakusessa  (Luettu 2405 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« : 13.04.2015 12:48:28 »

Ei terve!
Käytin tytärtäni Mehiläisessä lääkärillä (ihan yleislääketieteen) ja otettiin labrat, joista tänään soitti, että kaikki on viitearvojen sisällä, eikä epämääräisiin kiputiloihin, väsymykseen ja haluttomuuteen löydy sitä kautta vastausta. Olen itse sairastunut suht samanikäisenä kilpirauhasen vajaatoimintaan, joka kuitenkin oli 20 vuotta hoitamattomana, joten osasin asiaa epäillä ja kun kuulin nuo arvot, ne olivat samat joilla minulla aloitettiin 6 vuotta sitten lääkitys. Tosin paikkana olikin Antioksidanttiklinikka ja meininki aivan toinen. Jonot on kuitenkin aivan huimat ja haluaisin edes tässä odotellessa aloittaa thyroxin-kokeilun tyttärelle, mutta mistä siis löytyisi lääkäri, joka suostuu sen kirjoittamaan? Oman kokemukseni kautta voin vain todeta, etten todellakaan aio antaa minkään virallis-terveellisen tai viitearvon sanella sitä, onko tyttäreni kunnossa vai ei, haluan opettaa lapseni kuuntelemaan itseään ja vaikka se tässä yhteiskunnassa tuntuu olevan sama, kuin pään hakkaaminen seinään, niin joskus se seinä (tai pää) pehmenee tarpeeksi  uglystupid2 Että jos joku osaisi vinkata jotakuta pätevää lekuria etelä-suomen alueella, niin kovin kiitollinen olisin  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: