Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars - miesihanne  (Luettu 78330 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #45 : 02.10.2008 18:13:09 »

Sama pätee naisiin miehillä: venus tulimerkissä hakee intohimoista, leiskuvaa naista jne.  smitten

Joo, huomattu on... Mun kumppanilla on Venus Leijonassa ja huomaankin hänen kanssaan olevani varsinainen Lion Queen...  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #46 : 02.10.2008 19:43:36 »

mä ilmeisesti halusin sit älykkään mies, sellanen mulla ainakin on. mut mun miehellä on venus neitsyessä, mikäs elementti se sitte on?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 06.10.2008 15:39:15 »

voiko nainen ymmärtää miehiä lopulta, kun suurin osa miehistä elää navan tasolla? (alla)

eri asia sitten tiedostava mies, on niitä ehkä joitain? viimeksi luulin eikä ollut, nyt en luule.

miehet pystyvät edelleen ottamaan seksin seksinä ilman tunteita. pitäisi varmaan olla mies. tässä elämässä olen nainen. veskarit on tunteneet vetoa, minä en niihin yhtään.

 mars   vesimies 

hassua että Sasha kokeili juuri oinasta kun itsekin aion. tosin mieli ehtii vielä muuttua. ei vaan ole toista mielessä vielä, kun tosiaan miehet on mitä on. mutta kuten sanottu onhan noita tilaisuuksia tulossa syksyn ja kevään mittaan. nyt ei vaan tunnu yhtään olennaiselta onko joku vai ei. mielenkiintoista!

mutta nyt eläinlääkäriin.  Smiley 
« Viimeksi muokattu: 06.10.2008 17:26:24 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #48 : 08.10.2008 20:58:54 »

Eikös naisen kartalla  mars kerro sen, millainen ihannemies on - on sitten eri asia, kuinka hyvin juttu luistaa tämän "ihanteellisen" miehen kanssa in real life. Ja naisen  aurinko :n sijainti kertoo, millaisen miehen kanssa kokee olonsa tasa-arvoiseksi ja tämän kumppanin kanssa luultavasti loppupeleissä päätyy naimisiin jne..

Eli mä ihailen menestyviä, kunnianhimoisia miehiä, joilla on tarjota mulla mammonaa ja luksuselämää noin niinkuin kärjistetysti Grin  Eli taloudellista turvaa. On muuten tosiasia, että tunnen vetoa miehiin, jotka tietävät, mihin elämässään suuntaavat ja pääsevät urallaan pitkälle. Mutta luultavimmin päädyn naimisiin avarakatseisemman hemmon kanssa, jonka kanssa voisi käydä syviä, filosofisia pohdintoja ja jonka kanssa elämä olisi enemmän seikkailuhenkistä - rahapuoli voi olla sitten ihan toinen tarinansa.. Undecided  Täytyy miettiä, pystyykö näitä kahta yhdistämään Wink

Niin, mulla siis  mars kauris ja  aurinko jousimies Smiley

Miehillä vastaavasti  venus kertoo ihannenaisesta ja  kuu kertoo kumppanista, jonka kanssa tuntee olonsa tasa-arvoiseksi ja päätyy ehkäpä naimisiin.

Miekkonen on  venus vaaka eli haaveilee kauniista (heh, on oikean anti-missin kanssa 2funny ), sosiaalisesta sekä käytöstavoiltaan hienostuneesta naisesta (ja mullahan niitä käytöstapoja onkin..  :Smiley ), mutta tasa-arvoinen kumppani ja tulavaisuuden vaimo on enemmänkin omituinen hiippari, jolla ajatusmaailma saattaa olla hyvinkin persoonallinen ja radikaali - mies on  kuu vesimies .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #49 : 09.10.2008 18:51:53 »

Mun mielestä miesihannettani (skorpioni) tekee enemmän   pluto aspect_con kuu sekä 5. huone skorpionissa. Olen huomannut muillakin nousuravuilla skorpparihakuisuutta.

Nousurapu vastaa...

Joo, olen aikaisemminkin myöntänyt tuon skorpparihakuisuuden... 

Koska mulla on  mars  skorpioni, tosin Pluto ja Kuu tekee mulla sekstiilin mutta aspekti siis löytyy.

No siis, tämä ihana mieheni ei ole Skorppari mutta vahva plutonikko kylläkin. Joskus on ihan vaikea uskoa että hänen Aurinkonsa on Ravussa, sillä nuo  skorpioni ja  pluto -teemat toistuvat hänen elämässään ja olemuksessaan koko ajan.

Kävimme viime viikolla ottamassa hänelle tatskan, ja arvata saattaa että kuva liittyi myös tuohon teemaan (tosin en kerro mikä se oli mutta hieno tuli)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #50 : 09.10.2008 20:50:12 »

Niin... Minun Marsini on Oinaassa ja...  :Smiley
...lämpeni sitten romanssin asteelle ystävyys erään Oinas-miehen kanssa.
Lähdemme viikoksi rentoutumaan lemmenlomalle muutaman viikon päästä. Smiley

Vaaka on hyllytettynä.......toistaiseksi. :Smiley

Saan pitää asuntoni, jonka sain Vaa'alta lahjaksi
ja saan edelleen hänen tukensa kaikessa mahdollisessa
-olemme ystäviä (joka kai pitää option sisällään suhteen uudistamiseen myöhemmin). Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 09.10.2008 20:51:09 »

olin hyvin huolissani siitä, saatko pitää asunnon ja optiot.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 09.10.2008 20:57:16 »

olin hyvin huolissani siitä, saatko pitää asunnon ja optiot.

Heh..! Grin
No worries ystäväiseni. 2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #53 : 03.02.2009 19:17:43 »

Olen tässä nyt tulkinnut Raimo A. Nikulan astrologisia tulkintoja.

Mars mm näin: Naisen sisäistetty mieskuva sisältää oman Marsinsa, josta rakentuu naisen miesihanne yhdessä Auringon ja 7.huoneen tekijöiden kanssa.

Minulla  aurinko  8 astetta  oinas 49 astetta.

Mars 7 astetta  kalat 27 astetta

7. huone edustaa siis suhteita; parisuhde, avioliitti, suhde toisiin jne.


- Mitäs tästä nyt voi tulkita ajatellen Miesihannettani?? :Smiley

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #54 : 03.02.2009 20:48:44 »

mun mars on leijonassa, ja huomaan ihastuvani itsevarmoihin maailmanmiehiin. harmi vaan, että yleensä päädyn seurustelemaan leijonan vastakohdan vesimiehen kanssa...tai no harmi ja harmi.....tosin tällä (kin) on noususkorppari joten eiköhän se tasapainota....miehen venus on kaloissa, no onneksi mulla on kuu kaloissa ja kuulemma vastaan hänen ihannenaistaan...hmmm..... Wink
niin mars multa löytyy h.6 eli vastaa neitsyttä, pidän siisteistä miehistä, ja tämä mies on joskus ihan pilkun viilaajaa...mutta se ei kerro että minä itse olisin, en todellakaan, sotkusta saa olla muttei likaista...vissi ero.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2009 20:53:37 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #55 : 04.02.2009 09:52:11 »

Unohtui eilen mainita, että Mars 6. huoneessa

- Noh. Kalan ja Oinaan luonteet vaikuttavat yhdessä.

Nikulan tulkintaa, mm: Yksilönä ihminen on arvoituksellinen ja monikasvoinen. Naiset vetävät puoleensa miestyyppiä, joka ei ole löytänyt miehuuttaan kovin yksinkertaisena asiana. Toisinaan tämä ihminen on hyvin oikukas (oinas kun olen) ja altis muuttamaan päätöksiään.  Toisinaan ihmisellä on täysi työ pitää energioita koossa ja ohjata tunteitaan.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #56 : 04.02.2009 10:30:55 »

Unohtui eilen mainita, että Mars 6. huoneessa

- Noh. Kalan ja Oinaan luonteet vaikuttavat yhdessä.

Nikulan tulkintaa, mm: Yksilönä ihminen on arvoituksellinen ja monikasvoinen. Naiset vetävät puoleensa miestyyppiä, joka ei ole löytänyt miehuuttaan kovin yksinkertaisena asiana. Toisinaan tämä ihminen on hyvin oikukas (oinas kun olen) ja altis muuttamaan päätöksiään.  Toisinaan ihmisellä on täysi työ pitää energioita koossa ja ohjata tunteitaan.

Mulla on  mars huoneessa 6 ja   kauris merkissä
Mua jollain tapaa viehättää  kauris miehet ja niiden tietynlainen totisuus  Wink
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #57 : 04.02.2009 10:36:24 »

Unohtui eilen mainita, että Mars 6. huoneessa

- Noh. Kalan ja Oinaan luonteet vaikuttavat yhdessä.

Nikulan tulkintaa, mm: Yksilönä ihminen on arvoituksellinen ja monikasvoinen. Naiset vetävät puoleensa miestyyppiä, joka ei ole löytänyt miehuuttaan kovin yksinkertaisena asiana. Toisinaan tämä ihminen on hyvin oikukas (oinas kun olen) ja altis muuttamaan päätöksiään.  Toisinaan ihmisellä on täysi työ pitää energioita koossa ja ohjata tunteitaan.


Mulla on  mars huoneessa 6 ja   kauris merkissä
Mua jollain tapaa viehättää  kauris miehet ja niiden tietynlainen totisuus  Wink

Tästä tuli mieleen kun olin teininä aivan ihastunut  kauris mieheen. Hän oli aika kujeileva Wink Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #58 : 04.02.2009 10:54:49 »


Joo..mun ensirakkaus oli  kauris ja olimme yhdessäkin neljä vuotta. Hän oli myös aika hauska tapaus, sellainen leikkimielinen, MUTTA siellä pohjalla oli myös sellaista kaurismaista vakavuutta kuitenkin.
Ainakin mun tuntemani  kauris miehet ovat olleet kaikki ihan hauskoja miehiä ja sana hallussa, mutta sitten heillä on ollut se jokin vakvavuus kokoajan mukana.. vai voisko sana jämäkkyys olla parempi  Wink tykkään heistä joteskii
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #59 : 04.02.2009 12:04:24 »

Lisään vielä (Nikulan tulkintaa), että Kalat-tyyppi joka minulla myös on tässä Mars-jutussa:

- Ihmissuhteissa Kalatyypillä on sekä halua antautua ideaaleille että väistää sitoutumista. Oma epävarmuus, epäkypsyys tai käytännön asioiden huono hallinta voivat vaikeuttaa ihmissuhteita. Minä ei aina tiedä mitä tahtoo, asiat tapahtuvat myös ihmissuhteet ja ne myös liukenevat helposti ääriviivattomaan odotteluun. Ihanteita ja kaukaisia rakkauksia voi Kalatyypillä olla, mutta ne voivat olla liian etäisiä ja oma toivemaailma aivan liian lähellä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: