Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkyykö ystävät kartalla?  (Luettu 7529 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 15.02.2012 10:43:40 »

Eilisen ystävänpäivän jälkitunnelmissa tuli mieleeni, että näkyykö kartalla ystävät jotenkin ja missä? Tai sitten yksinäisyys?

Itse liittäisin ystävät 11.huoneeseen. Minulla siellä on  kuu kalat joka tekee  aspect_squ neptunus ja  aspect_tri jupiter

11.huone on periaatteessa sosiaalinen sijainti Kuulle, kai? Tuo Kalat ja neliö neptunukseenko tekee sen, että minulla ei oikeastaan ikinä ollut hirveästi ystäviä? Ja nekin mitä on ollut niin on jotenkin hiipunut pois. Oikeastaan pitkään aikaan ei ole ollut sellaisia ihmisiä elämässä, joita voisi sanoa ystäviksi. Vai onko se 6.huone ja jouskaripainotus ja  uranus siinä samassa stelliumissa, että tuntee aina olevansa vähän liian vakavahenkinen tai sitten liian hörhö tai liian milloin mitäkin tai liian vähän jotain?  buck2

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 15.02.2012 15:06:47 »

Minulla on kuu 11.huoneessa ja moni muukin planeetta, enkä koe olevani kovinkaan sosiaalinen. Toki tarpeen tullen on pakko sosialisoida ihmisten kanssa, mutta viihdyn parhaiten yksin ja muutaman läheisen ystävän kanssa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 15.02.2012 15:36:48 »

Kaverit kuuluvat 11. huoneeseen, läheiset ystävät 7. huoneeseen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3 : 15.02.2012 15:39:04 »

Oliko niin, että myös vihamiehet liitettiin 11.huoneeseen?

Miten 7.huoneen Mars-Lilith-Juno  kauris voisi löytää ystäviä? onko niitä?  Undecided
« Viimeksi muokattu: 15.02.2012 15:42:53 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #4 : 15.02.2012 18:16:32 »

Mulla ei oo juur kavereita. Ne keitä on, ovat ystäviä.
Hyvin tulen erilaisten ihmisten kanssa toimeen ja jutustelen monenmoisten tyyppien kanssa mielelläni, tutustun helposti, mutta onko tämä sitten jo kaveruutta?
11 huone on skorpparissa. Seiska ravussa ja siellä asuu kuunsolmu.
Eli kertoisko tuo, että mulla ei tosiaan kavereita juur olekaan, aina on syvät tunteet jos jotain on ( skorpioni ) Ja kaikki ihmiset jotka elämääni tulevat ovat jollain tavalla merkittäviä suhteita. Kaikki kun tulee kuunsolmun läpi.
 Huh
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #5 : 15.02.2012 18:35:38 »

Kuuhilda, siltähän tuo äkkiseltään kuulostaa. Itselläni on huone 11 joukkarissa ja siellä on myös  marsmars on  aspect_sex merkurius. Miulla on paljonkin kavereita/hyvänpäivän tuttuja ja tykkään höpötellä niitä näitä ja rakastan tilannekomiikkaa, jota usein työkavereiden kanssa syntyy. Tykkään tutustua ihmisiin ja on ollut niin, että elämässäni on läpivirrannut monia ja monia kyllä kaipaankin. Myös DC:n kärki on kaksosissa, että ei sekään varmaan vaikeuta tätä juttua. Mutta onko se sitten tuo kuu skorpioni vai mikä, niin aivan tosi tosi ystäviä on vain muutama, joiden kanssa puidaan ja ruoditaan synnyt ja syvät ja tuntuu, että nuo suhteet ovat kestäviä, kestävät myös välimatkaa.

Lizzy, onko sulla seiskahuoneen kärki  kauris? Missä sulla sitten kauriin hallitsija,  saturnus on? Voisko se avata tilannetta jotenkin?
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #6 : 15.02.2012 18:50:12 »

"Tykkään tutustua ihmisiin ja on ollut niin, että elämässäni on läpivirrannut monia ja monia kyllä kaipaankin."

Mua taas ahdistaa se läpivirtaus. Onhan niitä siinä virrannut, mutta jotenkin tunnen sen kaiken antamani olevan hukkaan heitettyä, kun se meni sinne minne ihminenkin. En taida osata sellaista kevyttä otetta ystävyyksissä/kaveruuksissa ollenkaan. Kaikki tai ei mitään  Undecided

DC on  kaksoset mullakin. Ehkäpä siinä osasyy, miksi kuitenkin tutustun ihmisiin mielelläni ja rupattelen.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #7 : 15.02.2012 19:11:54 »

Tuollainen kevytote on vaikeaa minullekin. Jotenkin tulee aina tunne, että pala itsestä meni sen toisen mukana... Olisi varmaan hyvä, jos osaisi sellaisen kevyemmän suhtautumisen, koska eihän sitä tiedä vaikka jostain niistä kavereista tulisikin ystävä.

selkälokki, dc on mulla  kauris ja hallitsija  saturnus  aspect_con pluto vaaka Jotenkin vaikka Vaaka sinänsä on ihan kiva merkki tähän liittyen niin tuo  saturnus ja  pluto on kyllä hankalia ja varmaan osaltaan tekee sitä vakavuutta. Ja noi on muuten 5.huoneessa, saattaa olla, että seurustellessa usein unohdankin epähuomiossa antaa ystäville niin paljon huomiota kuin pitäisi.  Undecided Yksi juttu on se, että ystävät on aika kaukana  venus jousimies vaikutusta kenties?
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #8 : 15.02.2012 20:32:11 »

Huone 7. kärki  rapu, huoneessa on allaolevan lisäksi vielä  vesta ja  vertex  neitsyt. Huone 11. kärki  jousimies.

Tutustun helposti uusiin ihmisiin ja heitä tulee tyköni, ystäviä ei juuri ole, tuttavia sitäkin enemmän.
Koen itseni "sosiaaliseksi erakoksi" ja viihdyn itsekseni. Minulla on kaksi sisarta ja olemme todella läheisiä, johtuisiko tuo siitä.

Vielä en osaa paljon karttaani tutkia, mutta olen aistinut monta kertaa etten halua jotain ihmistä lähelleni coolsmiley

tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #9 : 15.02.2012 22:28:33 »

No mulla on 7. huoneen kärki Ravussa, huoneessa majailee myös  mars, 11. huoneen kärki on Jousimiehessä ja siellä on  uranus. Mulla on tosi vähän ihmisiä jotka luen läheisiksi ystäviksi, ehkä vain 1, ja kavereitakin vain kourallinen. En tutustu ihmisiin helposti, tai en ainakaan hirveän helposti tule läheiseksi kenenkään kanssa. Paras ystäväni on ihan lapsuudesta tuttu, ja varmaan tulee pysymään läpi elämän, siitä tuo  rapu varmaan kertoo. Myös perhe ja sisko on tärkeä. Muut kaverit ovat sitten suurin osa koulusta tai opiskelun tiimoilta tuttuja, joidenkin kanssa olen enemmän tekemisissä, joidenkin vähemmän. Olen myös muutamaan ihmiseen tutustunut internetin kautta,  uranus sopii siihen aika hyvin. Monesti myös olen kiinnostunut keskiverrosta poikkeavista ihmisistä, ja varsinkin (outo) huumorintaju on tärkeä asia. Marsista 7. huoneessa en osaa sanoa mitään, ystävyyssuhteeni eivät ole mitenkään erityisen myrskyisiä, enkä koskaan riitele kavereideni kanssa. Ystävyyssuhteeni ovat kyllä enimmäkseen aika henkisiä, mitään emotionaalista tunteilua ei koskaan tapahdu.

Sitten noita arabialaisia pisteitä ystäviin liittyen löytyy multa näin:

Friends (1): Kauris [10'37] 12. huone
Friends (2): Kalat [1'31] 1. huone  aspect_con Luck: Kalat [1'9]
Friends (3): Rapu [1'35] 5. huone  aspect_con aurinko
« Viimeksi muokattu: 15.02.2012 22:34:08 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #10 : 16.02.2012 08:26:26 »

Kaverit kuuluvat 11. huoneeseen, läheiset ystävät 7. huoneeseen.


Hmmm... no siitäkös se johtuu?
Minä tunnen kyllä paljon ihmisiä ja on tuttuja, minulla paljon kamaa 11.huoneessa ja oinaassa.
Mutta olen omantien kulkija ja viihdyn tosi hyvin yksin; 7.huone on tyhjä mutta sen kärki on kauriissa. Pluto neliöi askendanttia ja 7.huoneen kärkeä. Voisiko se selittää asiaa?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #11 : 16.02.2012 10:29:05 »

Minä olen taas sitten hyvin emotionaalinen, syytän siitä nousu-rapua. Ja se luonteenpiirteeni sekä 7. huoneen  mars on tuonut kahnauksia ja jonkinlaisia tunteenpurkauksia ystävyyssuhteisiinkin. Ja jotenkin minusta tuntuu, että tuo Mars on tuonut elämääni sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ajatusmaailmat eivät aina kohtaa.

Löysin ihan jännän ystävyyttä pohtivan kirjoituksen tästä astrologia blogista
http://astrologiantaika.wordpress.com/2012/02/14/erilaiset-ystavat/

Mitä mieltä te olette, onko hyvä ystävä pohjimmiltaan samanlainen ihminen kuin itse on ja niitä harmonisia kulmia löytyy? Vai sitten sellainen ihminen, joka haastaa meidät erilaisilla näkemyksillään ja ajatusmaailmallaan?
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #12 : 16.02.2012 13:19:08 »

Lizzy, kiitos linkistä.

Minulla on huoneet 3,4,5,9,10,11 tyhjiä idiot2

Harvat ystäväni ovat todella erilaisia kun minä, kuten blogissa luki se on tekijä joka saa minut kiinnostumaan ihmisestä.

Pitkäaikaisin ystäväni on  skorpioni. Tapaamme harvoin koska minä asun Länsirannikolla ja hän Helsingissä.
Ystävyys on kestänyt yli 20 vuotta ja häneltä olen saanut uusia ajatuksia ja mietteitä elämästä ja ilmiöistä, hän kokee minut samoin.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13 : 16.02.2012 16:16:03 »

Hienoa, jos elämässä on sellaisia ystäviä, joiden kanssa on kulkenut oikeasti pitkän matkan yhdessä ja aina se yhteys on säilynyt. Siis tarkoitan nyt henkistä yhteyttä. Se että yhteydenpito loppuu ei useinkaan johdu mistään maantieteellisestä etäisyydestä vaan siitä, että henkisesti etääntyy. Luulin joskus, että maantieteellinen etäisyys etäännyttää myös henkisesti, mutta eihän se niin mene.

Katselin noita arabialaisia ystävyyden pisteitä. Minulla ne meni seuraavanlaisesti
Friends (1) 25´26  vaaka
Friends (2) 22´44  kalat  aspect_con kuu 11. huone
Friends (3) 29´03  vaaka  aspect_con pluto saturnus 5.huone

Nämähän on jänniä. Pisteet osuu juuri niihin tekijöihin kartalla, jotka tässä olen maininnutkin.  Shocked

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: