Sivuja: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119157 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2865 : 14.01.2013 11:00:04 »

*Miia*, jotain aggressionpurkua tuossa nyt on. Itsesyytöksiä, syyllisyydentuntoa? Tai purat yksinkertaisesti patoutuneita tunteita tällä tavalla, olet ehkä joutunut hillitsemään itseäsi arkielämässä. Itse puran unissani pelon ja katkeruudentunteita, sanomattomia asioita,  usein juurikin nyrkein tiettyjä ihmisiä kohtaan.

Sitten oma uneni viimeyöltä! Siinä mukanani kulki kolme pitkänhuiskeaa, hoikkaa nuorehkoa miestä. Tai tyyliltään olivat nuorekkaita, oli lippistä ja hupparia mutta muistan että pidin heitä tosi komeina ja olin ylpeä että he olivat tavallaan "minun"  :Smiley Muistan kuinka he kulkivat jonossa, tulivat jostakin huoneesta ja katselin heitä  takaapäin että wau, ihmettelin kuinka pitkiä he olivat  Grin Saatoin vaihtaa heitä lennossa, kulkea yhden kanssa käsi kädessä ja sitten suudella toista, mutt se oli ihan ok ja kuului asiaan, he olivat erikoisia ystäviä. Suutelin ainakin muutamaan otteeseen jonkun heistä kanssa. Mutta mieleenpainuvinta oli tanssi. Tanssin kahteen kertaan yhden heistä kanssa lähekkäin ja taustalla soi "I will stay by your side now and forever, I will only always be in love with you.." tuo kertosäe soi kirkkaana mielessäni kun heräsin.
Suudelma ja tanssi, mitäköhän nuo tässä voisivat meinata? Siinä ei varsinaisesti ollut mitään seksuaalista vaan toverillista ennemminkin.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2013 11:05:29 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2866 : 14.01.2013 12:16:17 »

oliskohan ollu sun kolme henkiopasta.. Wink
Eikai tolla suutelulla ja muulla muuta sen kummempaa symboliikkaa kuin läheisyys.. ja biisihän on ihan selkee.. Cheesy
millai ite tulkitsit?
tallennettu

..just go with the flow..
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2867 : 14.01.2013 12:22:41 »

No mähän nyt vaan odotin että joku sanoo tuon ääneen kun en itse kehdannut..  :Smiley Ensimmäisenä tuli mieleen että nytkö he sitten tulivat morjestamaan kun olen uneen pyytänyt... Mutta ajattelin että mitä he lippis päässä saapuvat ja heti suuteloimaan tarvii ruveta  Grin Mutta miksei, ehkä tuo pusuttelu ja yhteinen tanssi symboloi yhteistyötä/yhteenkuuluvuutta/liittoa/omistautumista tms. Hauska ajatus kyllä.

Niin ja äsken tuo kyseinen Hurriganesin biisi soi radiossa ja tuli ihan hassu fiilis.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2013 12:24:51 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2868 : 14.01.2013 12:44:50 »

Hah.. No tää on taas tätä, että näyttäydytään sellasessa muodossa joka on meille ok. Sul on joku fantasia tollasiin lippispäisiin tyyppeihin.. Cheesy  Kai sä aloit tanssia sitten kun biisi lähti soimaan..? Aika hauskaa kyllä..  Kiss
tallennettu

..just go with the flow..
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2869 : 14.01.2013 13:06:31 »

No näin se varmaan menee  Grin Ei kai sitä näin aamulla enää tanssia jaksanut, varsinkin kun kavaljeerii puuttui. Kunhan fiilistelin.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2013 13:09:18 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #2870 : 14.01.2013 15:12:42 »

Näin niin kreisiä unta viime yönä, että pakko jakaa!

Hakeuduin reiki-hoitoon jollekin tunnetulle hoitajalle. Tämä osoittautui kääpiöksi, jolla oli perinteinen pujoparta ja veikeä naama, kuin suoraan Grimmin saduista. Vähän ihmettelin. Sitten alkoi hoito. Kääpiö käski riisua kaikki vaatteet. Minä tottelin, vaikka ajattelin, että eihän alastomana hoitaminen reikiin kuulu, mutta ehkä tämä Suuri Guru tietää paremmin. Seuraavaksi kääpiö alkoi kähmiä Cheesy ja siinä kohta jo ajattelin että ei hyvää päivää. Sanoin, että ei kiinnosta enää, joko hän hoitaa minua vaatteet päällä tai sitten ei ollenkaan. Puin päälleni tomerasti, mutta kääpiö heilui munasillaan hoitohuoneessa ja hihkui, että hyvinhän meillä meni ja tällaista veitikkaa olisi vielä tarjolla. Sanoin, että teen ilmoituksen poliisille epäeettisestä hoidosta. Ja ajattelinkin, että olisi moraalisesti tärkeä käydä poliisilaitoksella, vaikken itse kääpiötä pelännytkään eikä se minulle mitään traumaa aiheuttanut. Olipahan vain ihan täys pelle. Siinä vaiheessa kääpiö vähän hätääntyi ja kohta jo sen vaimokin ilmestyi paikalle (runsas nainen) ja kilvan vakuuttelivat, että kääpiö oli vallan kunnioitettava ja kunniallinen hoitaja. Lähdin paikasta, mutta en koskaan päässyt poliisiasemalle asti. Tuli luonnonmullistuksia, joku tulva tai runsas sadekausi ja lisäksi elettiin jossain banaanivaltiossa, jonka poliisi oli ihan läpimätä ja korruptoitunut, niin jäi sitten se ilmoitus tekemättä.
 
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2871 : 14.01.2013 15:15:09 »

Näin unta exästä, kysyin häneltä että onko hänellä ollut jotain naisia, hän sitten sanoi että "joo kolme naista on nukkunu mun vieressä, ja yks oli alasti, mutta en mä mitään niitten kans tehny."
Sitten hän sanoi että yks tyyppi on kuulemma ihastunut häneen, ja hänkin on vähän siihen, mutta ei aio kertoa sitä hänelle vielä.
Sitten mä sain jonku kauhean mustasukkasuuskohtauksen ja sanoin että "miten sä voit näin lyhyen ajan jälkeen jo jonku muun kans...  tickedoff"
Sen jälkeen katsoin lompakkoon ja siellä oli exäni kuva minkä otin vähän aikaa sitten pois sieltä.

 idiot2
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2872 : 14.01.2013 18:35:12 »

mehmet, ihan loistavaa yöllistä viihdettä  Grin Pakko vähän naurahtaa  Grin
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2873 : 15.01.2013 00:50:59 »

uskaltaako sitä reikikurssille lainkaan lähteä jos tollasia unia alkaa näkeen niinku mehmet.. Cheesy
eivaan.. kuullosti tosi hauskalta ja kiva ettei ollu ahdistava.. hihittelen ittekseni kun kuvittelen kääpiön alasti vehkeet heiluen..  2funny
tallennettu

..just go with the flow..
Indium
Vieras
« Vastaus #2874 : 15.01.2013 15:51:25 »

Notkuin jossain kellarissa, kun sain kirjastosta puhelun. Lainaamani imetystä käsittelevä kirja oli myöhässä, mutta en saisi sakkoja koska kukaan ei ollut kysynyt sen perään. Menin kotiin, aurinko paistoi ihan joka ikkunasta todella kirkkaasti ja koti oli ihanan siisti ja siivottu. Etsin imetyskirjaa sanakirjojen kansien välistä, kun isä soitti ja kertoi kaivaneensa puun kannon maasta juurineen. Iloisesti hän kysyi, haluaisinko minä sen kannon ja juuret. Enpä minä halunnut.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2875 : 15.01.2013 16:09:52 »

Indium tuo unesi vaikuttaa varsin positiiviselta! Ettet vaan olisi saanut käsiteltyä joitakin menneisyyden haamujasi, onko kaapit tuuletettu ja luuranko heitetty mäkeen?  Wink Ainakin suunta taitaa olla hyvä.

Itse synnytin ison ja painavan Michael nimisen poikavauvan viimeyönä joka hädin tuskin mahtui syliini. Syntymäaika oli kuulemma 03.05.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Indium
Vieras
« Vastaus #2876 : 15.01.2013 17:04:38 »

Joo, kieltämättä sinnepäin  smitten
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2877 : 15.01.2013 20:14:24 »

Näin viime yönä erittäin vahvan ja hyvin mustavalkoisen unen.. tietyistä syistä en kerro koko unta, mutta siinä olin erään toisen ihmisen kanssa ja olimme käymässä nukkumaan vierekkäin, "sänkymme" liikkui eteenpäin (jalat edellä) joko pyörillä, ilmassa tai vedessä, aivan hiljaa ja kuljimme kohti sysimustaa metsänsilhuettia - vaihdoimme muutaman sanan eräistä asioista, kun yht'äkkiä huomasin taivaalle kohonneen suuren valkoisen Kuun.. ja hieman säpsähtäen sen viereen toisen, pienemmän "heijastuksen" tai kaksoisKuun.. tunnelma oli synkkä, mutta levollinen.. ja jälkeen päin mietin oliko vuoteemme arkku vai ruuhi..

 uranus aspect_squ kuu viimeinen ohitus on ensi viikon alussa...
tallennettu

Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2878 : 17.01.2013 15:00:35 »

Noniin.. sekavat unet osa liian mones..

Kerronnassa pientä muistamattomuutta..
Olin isossa teollisuushallissa tekemässä entiedä mitä, mutta siellä oli kaksi miestä työskentelemässä. En muista ketä olivat, olivatko ees tuttuja.. Noh, sitten syttyi tulipalo, joka levisi nopeasti, mutta jäi roihuamaan pienelle alueelle, mutta silti kaikki olivat ihan paniikissa..
Löysin jonkun pikkutytön n.10v. jostain sivummalta ja kaiken sen tulipalon keskellä hän esitteli uusia pinkkejä bikineitään ja lauloi sitä pikku pikku bikineissä biisiä.. Cheesy
Jotku tyypit yritti samalla sammuttaa sitä tulipaloa..
Noh, yhtäkkiä tytöllä olikin taas omat vaatteet päällä ja hän sai jonkun kouristuskohtauksen.. nappasin hänet syliini ja kannoin hänen vanhempiensa luokse, jotka olivat sammuttamassa tulipaloa, joka ei tuntunut sitten millään sammuvan..
Siihen sitten taisin herätä kun en enempää muista..
tallennettu

..just go with the flow..
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2879 : 18.01.2013 13:41:50 »

Näin unta että istuin jossain sängyllä, ja minun vieressäni oli sänky jossa joku mieshenkilö selitti mulle jotakin ja yritti saada mua kanssaan bilettään tai jotain muuta vastaavaa.. : D
Minä olin ihan maassa enkä olisi jaksanut oikein lähteä. Tämän miehen vieressä oli toinen mies, joka oli hänen veljensä, mutta tiesin että kukaan muu kuin minä en näe häntä. Mulla oli kauhea ikävä tätä miestä, ja odotin häntä varmaan kotiin. Tällä miehellä oli jonkulainen sotilaspuku päällä, ja tiesin jostain syystä ettei hän tule enää kotiin koska on sanonut hyvästit. Sitten sen miehen kasvoja näytettiin ja se näytti ihan patsaalta ja jotenkin kuolleelta. D:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Sivuja: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: