Sivuja: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117850 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1815 : 25.01.2011 12:39:59 »

Viimeyönä näin sellaista unta että olimme kaverini kanssa jossain ihme paikassa, jonkun pihalla ja seuraavaksi siinä talon sisässä. Olisin halunnut kulkea siitä talon läpi koska tiesin että olisimme kaverini kanssa löytäneet perille sitä kautta, mutta kaverini sanoi ettei kehtaa kulkea vieraan talossa. Joten minä livahdin takaisin sinne mistä olimme tulleetkin, takaoven kautta tosin, ja kaverini ei uskaltanut kulkea takaovestakaan ettei kukaan huomaa, joten hän kulki rappuset takaisin ylös ja livahti pihalle jostain.

Ulkona oli pimeää ja sateista. Kuljimme kaupungin keskustaan ja huomasin erään melko ison rakennuksen ja tunnistin sen heti paikaksi josta olen oikeastikin nähnyt ennen unta ja tiesin että sieltä pääsisimme takaisin kotiin.

Rakennus oli siis täynnä erilaisia 'temppuratoja' joita pitkin olin joskus päätynyt kotiseudultani tähän rakennukseen ja nyt ajattelin että kyllä niitä pitkin pitäisi takaisinkin päästä. Kiipesimme kierreliukumäkä ylös ja se oli melkoo kapea. Minä kiipesin putkimaisen liukumäen sisällä ja kaveri ulkona.Liukumäki oli pinkin värinen.

Sitten seuraavaki muistan kiivenneeni todella korkeslls rakennuksessa jossain rautaisessa turvaverkossa josta näin suureen aulaan. Perässäni kiipesi kaksi rumaa miestä jotka valittelivat kuinka vaarallista se kiipeäminen oli. Mulla on myös mielessä semmoinen uni kuva, jossa rautaverkosta roikkuu tumma ilmeisesti katkennut joku turvaköysi.

Kiipesin nopeaa vauhtia mutta silti varoen askeliani kaverini luokse uuteen liukumäkeen (tämä oli päässyt ilman rautaverkkoa kiipeämättä sinne). Seuraavaksi olinkin erään toisen kaverini seurassa tässä samassa paikassa ja hän poimi eräältä käytävältä tyynyjä ja valitteli että ei halua satuttaa paikkojaan ja heitti toisen tyynyn mulle.

Menimme erääseen huoneeseen ja sinne tuli taas myös ne kaksi rumaa miestä. Tehtävämme oli katsoa joku mustavalkokauhuelokuva pikakelauksella läpi. Itseasiassa siinä taisi ollla useampaakin elokuvaa samassa.

Lähdimme kaverin kanssa huoneesta kun lopputekstit alkoi koska ajattelimme ettei niitä tarvitse katsoa, ja ihmetempputalon omistaja tuli käytävällä hymyilllen vastaan muttei kuitenkaan käännyttänyt takaisin tai mtn.

Sitten vastassa oli joku hissin näköinen 'koppi' jossa oli yksi avoin seinä, valkoinen lattia ja päällä joku pellekoriste, punaisen värinen. Tämä kaverini sitten astui 'hissiin' ja putosi valkoisen paperi lattian läpi pehmusteelle jossa hyppi kamalan korkealle nauraen samalla. Itse hieman säikähdin ja varovasti tiputtauduin myös alas.

Kuljimme myös ohi jostain, missä oli vaalean turkoosi pinnasänky ja siinä nukkelapsi joka osoitti meitä aseella, se oli ohjelmoitu tekemään niin kaikile ohikulkijoille. Sitten näimme kivan näköisen liukumäen ja liu'uimme sen alas. Huomasimme olevamme taas rakennuksen aulassa ja minua alkoi se häiritä koska olime menneet väärää reittiä ja päätyneet takaisin alas vaikka kotiin olisi pitänyt päästä.

Päätimme käydä  kaverini (joka oli nyt taas yhtäkkiä se alkuperäinen henkilö) kanssa ulkona kysymässä ihmisiltä että olemmeko varmasti siinä kaupungissa missä kuvittelen ja niin olimme.
Sanoin kaverilleni että meidän on pakko mennä takaisin taloon suorittamaan tehtävät loppuun ja niin me sitten menimme mutta huomasimme paikan sulkeutuvan pian.

Vastassa oli sanatehtävä joka suoritettiin koneella. Meillä oli kiire joten kaivoimme pöytälaatikosta lappuja joihin muut olivat tehneet muistiinpanoja. Vihdoin keksimme ratkaisun ja huomasimme ettei meidän olisi tarvinnutkaan tehdä sanatehtävää koska siitä ansaittava kolikko, jolla pääsee seuraavaan tehtävään, olikin jo valmiina siinä seuraavassa paikassa, eli ratsastuspelissä.

Sanoin kaverilleni että minä voin tehdä tämän tehtävän koska olen aiemminkin ihan hyvällä menestyksellä tämän tehnyt mutta kaverini halusi myös ja hän sen sitten tekikin ja minä neuvoin. Hävisimme sitten pelin ja paikan henkilökunta oli sen huoneen ovella hymyilemässä. Me nopeasti juoksimme rappuset alas ja olimme ulkona kadulla.

Kerroin kaverilleni että meidän on pakko suorittaa ne tehtävät loppuun  jotta päästään kotiin sitä kautta mutta kaverini oli vakavan näköinen ja sanoi menevänsä bussilla. Siihen se uni  sitten taisi päättyä.

Ja siis kaikki nuo tehtävät (elokuvanpikakatselua lukuunottamatta) olen ennenkin tehnyt unessani. Silloin ainoastaan juurikin toisesta suunnasta ja liukumäen olivat silloin tummanvihreitä ja jokseekin likaisia, kun taas nyt ne olivat kirkkaita ja puhtaita.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #1816 : 25.01.2011 12:56:22 »

kalakukko
Sininen lintu voi kuvastaa unelmia ja haaveita.
Se että ymmärsit sen puhetta näkyy kartallasi  aurinko merkurius kalat yhtymänä,
sisäinen ymmärrys, intuition kuunteleminen,
harmonia kolmiolla Kuuhun Skorpionissa.
Kulta on Auringon metalli ja Hopea Kuun.
Yhdistit nämä metallit linnun kaulaan.
 aurinko ja  kuu yhdessä voi kuvastaa vanhempia tai parisuhdetta.
Tunne, Kuu ( vastaus) löytyy sinulta itseltäsi, sisältäsi, sitä ei tarvitse ostaa ulkopuolelta.
 uranus tekee transiittia  aurinko merkurius yhtymällesi ja sinua jo vähän kyllästyttää avioliitto, kuten kirjoitit toisaalla,
jonkinlainen vapauden kaipuu ja uudistumisen tarve on tullut kuvioon.
Näkisin, että unen lintu viestittää, ettei sinun välttämättä tarvitse irtautua liitosta vaan toteuttaa sisäisesti sitä vapauden kaipuuta, omia unelmiasi; antaa niille siivet.

 kuu  aspect_con saturnus vaaka viime yönä taivahalla.
Parisuhteen pohdintaa? Pitkäikäinen ( saturnus ) liitto ( vaaka) takana.
 juno vaimon rooli, sitoutuminen, 29  neitsyt aspect_opp se vapauden kaipuu  uranus aspect_con sinun  aurinko merkurius 29 kalat.
Juno pysähtyy ja lähtee peruuttamaan, uudelleen harkintaa?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1817 : 26.01.2011 11:53:54 »

Näin unta suurista käärmeistä,ja olo on vähän säikky valveillakin nyt.

Olin jonkinlaisella pitkällä laiturilla,joka vei laivaan.En mennyt laivaan olin vain laiturilla.Sen ympärillä ui ja pyöri valtavan kokoisia käärmeitä.Käärmeet yrittivät nousta laiturille,josta työntelin niitä takaisin veteen jollain seipäällä.
Kouluaikainen tyttökaverini polski käärmeiden seassa,koska oli immuuni käärmeiden myrkylle,eivätkäne purreet häntä.
Minä lipsahdin käärmeiden sekaan vahingossa,ja tunsin miten ne purivat.Taistelin niiden kanssa pitkän ajan,ja pääsin laiturille.Kuulin niiden olevan copria,ja ihmettelin niiden suurta kokoa.Käärmeet olivat mustia.
Lapsi seisoi kohdassa,josta mentiin laivaan ja käärmeet yrittivät lapsen kimppuun,sain kuitenkin työnnettyä ne takaisin veteen.
Lopulta kuitenkin olin tullut immuuniksi käärmeille,olin helpottunut,mutta minua inhoitti katsella niitä.


Olen joskus nähnyt unia tavallisista käärmeistä,ja ne ovat tarkoittaneet petollisia ihmisiä,minun unessani.
Koulukaveri on hyvin voimakas ihminen,oli sitä jo lapsena,puolusti heikoimpia.On tehnyt aina työtä lasten asioissa ympäri maailman,nykyvuosina Pietarin katulasten parissa,ja voin kuvitella,että on immuuni monille asioille.

Uni oli paha ja voimakas siinä pahuuden tunnelmassa.Jotakin vinkkejä toivon.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1818 : 26.01.2011 13:03:01 »

Kiitos Aminthir !!  Haen sutsuketta,minua tosiaan ällöttää.Hoksasin nyt,että minuahan ällöttää tuolla virkaportaissa,miten suhtaantuivat lasten ja vanhusten asioihin.Kävin maanantaina puhumassa,kuulin "lapsellisuuksia".Käskin lukea pykälät uudelleen,kunnes menen uudelleen kuulemaan järkeviä vastauksia ja kannanottoja.Vahtimestari haki ulkoa minua takaisin palaveriin,ja sanoin,etten tule kuuntelemaan paskaa,ennenkuin ovat miettineet ja lukeneet pykälänsä uusiksi.Siellä ne käärmeet taitavat olla.Perjantaina nuijin ne.  knuppel2
tallennettu
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #1819 : 26.01.2011 13:53:23 »

Eräänä yönä näin unta, että olin jossain kerrostalossa, jonka seinät olivat lasia (olin ilmeisesti talon katolla).  Lähellä oli huoltoasema ja siellä tapahtui räjähdys.  Huoltoaseman pihalla oleva poliisiauto syttyi tuleen ja alkoi sulaa.  Poliisit pääsivät viimetipassa pois autosta.  Sitten myös kaikki ympärillä räjähti pirstaleiksi, myös se talo, jossa olin.  Istuin katolla ja äitini istui takanani pitäen kiinni minusta.  Sanoin hänelle: "Rakastan sinua, äiti", johon hän vastasi "Niin minäkin rakastan sinua".  Sitten yhtäkkiä ryömimme ex-mieheni kanssa talon betonisen perustan päällä, joka oli jäänyt räjähdyksestä jäljelle.  Ihmettelin kun siellä ei ollut yhtään lasinsirpaleita.  Ex-mieheni oli pudota, mutta minä sain hänen kädestään kiinni ja kiskoin ylös (yhdellä kädellä todella helposti, vaikka kyseessä on iso mies).  Naureskellen sanoin vain: "Älä nyt putoa".

Taustaksi kerrottakoon, että tämä exäni petti ja jätti minut 7 kk sitten.  Äitini kanssa meillä on ihan hyvä, joskaan ei mikään erikoisen läheinen suhde.  Emme ole koskaan "oikeassa elämässä" sanoneet rakastavamme toisiamme.
tallennettu
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #1820 : 26.01.2011 14:41:20 »

Jos mussukka Metal Lady viitsit lukea ton edellisen unentulkinta pyynnön,olisin kiitollinen. Toi järvenPohja uni.
Jaana
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1821 : 26.01.2011 16:04:58 »

Muistan parikin unta parin viime vuoden ajalta, jotka ovat selkeästi jääneet mieleeni. Viime kesänä näin kuitenkin ehkä mieleenpainuvimman ja samalla ahdistavimman ja jollain tavalla nöyryyttävimmän unen minkä olen ikinä nähnyt.

Tässä unessa seisoin keskellä hämärää huonetta. Jokin nuori tyttö, joka minusta näytti todella paljon intiaanilta, tanssi siinä edessäni nuotion ympärillä ja ainakin sain sellaisen kuvan että hän tekee jotain rituaalia. Olin hämilläni ja peloissani, tuntui että tämä ei kyllä voi edes olla unta. En muista missä vaiheessa rituaalia, mutta josain vaiheessa kuitenkin tämä tyttö kysyy minulta "haluatko nähdä kuolleita sukulaisiasi?" olin ihan peloissani, puristin silmäni kiinni, aloin itkeä hysteerisesti ja sanoin että "EN HALUA". Tämä tyttö vain nauroi ja sanoi "Älä valehtele, kyllä sä haluat." Seuraavaksi siihen tytön taakse eteeni ilmestyi rivi ihmisiä, lihavia ja laihoja, miehiä ja naisia ja selvästi eri aikakausilta. Mieleeni on jäänyt siinä rivissä seisovista ihmisistä vain sellainen lihava vaalea nainen, joka oli selvästi suomalainen. Hän oli pukeutunut valkeaan sellaiseen sairaalakaapuun. Hän oli jotenkin hullu tjtn. Toinen henkilö jonka muistan oli sellainen suht pitkä, ei kovin vanha, mies. Hänestä tuli mieleen tällainen entisajan talonpoika.
Minua pelotti ihan helvetisti, itkin vain enkä halunnut nähdä heitä. Tämä tyttö kuitenkin yllytti koko ajan. Sitten se uni vain loppui, ja olen ihan varma että kun torkuin vielä tämän unen jälkeen niin joku/jokin täällä kämpässäni sanoi että "huoh"
Niin ja sitten siinä unessa minulle näytettiin jokin vuosiluku, en muista enää oliko se 1963 vai 1863, mutta kumpi jompi ja se vaikutti tärkeältä.

Olen nähnyt joistain pienistä asioista enneunia, ja tämä vaikutti luonteeltaan ja tunnelmaltaan ihan samanlaiselta, mutta en todellakaan osaa sanoa mitä se oli. Tämä intiaanityttö on kuitenkin jäänyt selvästi mieleeni, hänestä tuli sellainen olo että hän olisi vähän niinkuin jonkinlainen opas tai meedio, en tiedä.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
kalakukko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #1822 : 26.01.2011 17:19:06 »

kalakukko
Sininen lintu voi kuvastaa unelmia ja haaveita.
Se että ymmärsit sen puhetta näkyy kartallasi  aurinko merkurius kalat yhtymänä,
sisäinen ymmärrys, intuition kuunteleminen,
harmonia kolmiolla Kuuhun Skorpionissa.
Kulta on Auringon metalli ja Hopea Kuun.
Yhdistit nämä metallit linnun kaulaan.
 aurinko ja  kuu yhdessä voi kuvastaa vanhempia tai parisuhdetta.
Tunne, Kuu ( vastaus) löytyy sinulta itseltäsi, sisältäsi, sitä ei tarvitse ostaa ulkopuolelta.
 uranus tekee transiittia  aurinko merkurius yhtymällesi ja sinua jo vähän kyllästyttää avioliitto, kuten kirjoitit toisaalla,
jonkinlainen vapauden kaipuu ja uudistumisen tarve on tullut kuvioon.
Näkisin, että unen lintu viestittää, ettei sinun välttämättä tarvitse irtautua liitosta vaan toteuttaa sisäisesti sitä vapauden kaipuuta, omia unelmiasi; antaa niille siivet.

 kuu  aspect_con saturnus vaaka viime yönä taivahalla.
Parisuhteen pohdintaa? Pitkäikäinen ( saturnus ) liitto ( vaaka) takana.
 juno vaimon rooli, sitoutuminen, 29  neitsyt aspect_opp se vapauden kaipuu  uranus aspect_con sinun  aurinko merkurius 29 kalat.
Juno pysähtyy ja lähtee peruuttamaan, uudelleen harkintaa?



Kiitos vastauksesta!
Kalakukko kiittää
tallennettu

Aurinko Kalat
Kuu Skorpioni
AC Kauris
MC Jousimies
Kiinalainen: Kukko
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1823 : 26.01.2011 20:23:40 »

Viime yönä näin unta, jossa kuljeskelin pienessä metsikössä. Oli kaunis kesäinen ilma ja kannoin koiraa sylissä, kunnes päästin sen juoksentelemaan. Etsin niillä main olevaa mökkiä ja kun pääsin mökin pihaan, kuulin talon toiselta puolen mekkalaa ja huudon "niillä on ilmakivääri, varokaa". Kiersin pihan, joka olikin täynnä lapsia, jotka olivat vallanneet alueen ja riehuivat holtittomasti ja uhittelivat. Näin puisella sohvalla lyhyttukkaisen, laihan poikatytön, jolle annoin kurinpalautusta, eli läiskin rullalle käärityllä lehdellä paljaalle takamukselle. Tyttö kiemurteli ja itki ja kerroin että hän oli tämän ansainnut, heti kurituksen loputtua tunsimme molemmat suunnatonta helpotusta ja halasimme toisiamme ja kerroin hänelle kuinka hyvä ja vahva hän on. Käsivarteni tuntuivat vahvoilta ja lohduttavilta.

Melkoisia elokuvia on saanut viime aikoina katsella, mutta sitten tulee jotain lyhyitä pätkiä, jotka tuntuvat jotenkin erityisen merkittäviltä ja jäävät pitkäksi aikaa mieleen. Liittyiköhän tämä viime öinen omaan sisäiseen lapseen?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1824 : 28.01.2011 12:57:01 »

Viime yönä olin kauttaaltaan pukeutunut oranssiin. Päästä varpaisiin. Smiley Olin menossa jonnekkin juhliin, kaverin isän kanssa, joka oli myös pukeutunut oranssiin. Mulla oli myös oranssi/valkoinen lasi, josta join oranssia alkoholijuomaa huikan. Se oli hienompi lasi, olimme menossa jonnekkin juhlaan/tapahtumaan. Mietin, että pitäisiköhän edes tämän lasin olla punainen, ja se olis sävy sävyyn kuitenkin tän oranssin kanssa. Huoneessa missä olin, kotonani, oli sängyn nurkassa käärittynä, vastasyntynyt vauva. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1825 : 29.01.2011 02:46:58 »

Olen jo puolitoista viikkoa nähnyt pelkkiä painaijaisia ja vankila-unia. Kertoo kotain päiväelämästä jne. En tiedä miten löytää täältä pois...

Olen saanut n. pulitoista viikkoa sitten muistutuksen "vapaudesta". Elämä tuntuu koko ajan huonommalta vitsiltä tuon jälkeen. Miten näistä kahleista pääsee pois...?!?

Elämä on pelkkää maanantaiaamua! Tulee nurkkaan ajettu olo enemmän ja enemmän. Paine kasvaa ja jotain on pakko tehdä. Jossain vaiheessa on pakko räjähtää...
« Viimeksi muokattu: 29.01.2011 02:58:27 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1826 : 29.01.2011 05:03:02 »

Painaijaiset toistuvasti, vankilaunet yms. ovat minullekin tuttuja. Ne kertovat, että sinun persoonallasi on vakava kriisi meneillään nyt, tai jopa menneisyydessä asti on ihan kamalan vaikeita kokemuksia takana ja paljon.

Vapaus riistetty? No se vankila liittyy siihenkin, ihan suoralla viittauksella. Pelkäät sitä, kammoksut sitä ja et pidä siitä yhtään, yrität tehdä kaikkesi, ettet enää sinne joutuisi -ehkä jopa todellisessa elämässä on tälle olemassa vastine.
Minulla on ihan vastaavia kokemuksia takana, todellisesta puolesta en tänne viitsi sen enempää alkaa selventää. Ei ollut kuitenkaan oikeasta vankilasta tai rikollisuudeta kyse, ei milloinkaan. Mutta unissa sinne vankilaan aina jouduin, itkin vuolaasti, katselin ikkunoista toisten ihmisten "vapautta" enkä ikinä ymmärtänyt, miksi minua taas rangaistaan... Inhottava tunne unissa, heräsin välillä omaan itkemisen tunteeseen...

Jos sinulla alkaa häiritsevästi nämä toistumaan, ja jos oikeasti elämässäsi on ollut vaikeata menneisyydessä -ja paljon, voisitko harkita terapiaa, apua tms? Sinne pääsee aika helpostikin nykyään, eikä tarvita edes mitään pakkolääkityksiä, koska laki muuttui tämän vuoden alusta sen suhteen. Minä aloitin EMDR -metodilla toteutetun traumaterapian, jolla kaikki vanhojen muistojen painolasti pyritään työstämään pois, siis vanhat traumat. Suosittelen lämpimästi, siitä on oikeasti kokonaisvaltaista apua olon kannalta!  smitten  angel
Kaikille se ei sovi, joillekin se voi olla liian raju menetelmä, mutta minulle sopi ja se on poistanut vääryyteen ja traumoihin liittyvää katkeruutta sekä pahaa oloa.
Ei ole vankilaunia näkynyt pitkään aikaan!  coolsmiley

Googlettamallakin saa siitä tietoa, kun laitat vain kenttään EMDR. saat samalla ehkä traumaterapiasta tietoa. EMDR tulee sanoista "Eye Movement Dream Rapidly", joten sillä on vahva yhteys unien näkemiseen, koko menetelmällä. Mitään hypnoosia se ei kuitenkaan ole, turha pelätä siltä kantilta...  Wink

Suosittelen, että miettisit tätä asiaa. Jos yhtään koet tarvitsevasi tai tunnistat itseäsi tästä. Nimimerkkisi perusteella, jos olet vuonna 84 syntynyt, olet niin nuori vielä, että sinulla on erittäin paljon toivoa ja hyvät ennusteet "saada pääkoppasi ihan normaaliksi", en nyt tiedä onko ikinä edes vikaa siinä ollutkaan...  Smiley mutta u know, tiedät ehkä mitä sillä tarkoitan... Hyvää vain, kuitenkin tarkoitin.  smitten

Ok, mutta toivon mukaan vankilaunesi pian helpottaisivat, Ne ovat ihan kamalaa nähtävää ja koettavaa, minä itsekin tiedän sen... Sad
Toivon, että tämä auttoi oloasi.  angel
t. Topaasi
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1827 : 29.01.2011 12:10:26 »

Näin viimeyönä unta että olin äitini ja sisarusteni kanssa jossain Ruotsissa kai. Kävelimme mukulakivistä polkua ylös, oli kevät ja joku sanoi että täällähän on ihan samanlaista kuin esim. Kotkassa. Ja Kotkassa ei olla käyty näiden ihmisten kanssa paitsi kerran äidin kanssa shoppailemassa mutta ei siellä kyllä tommosta ollut.

Sitten oli kiivettävä vielä ylös mäki joka oli vielä varjoisen sijainnin vuoksi jäässä. Veljeni oikaisi mäen ylös jyrkästä kohtaa, mutta me muut kapusimme loivemmasta kohtaa. Mäen päällä oli joku katos ja siellä pahvista tehty tunnelimainen liukumäki jonne piti mennä. Pelkäsin vähän että jään sinne jumiin, ja laskiessani eräässä mutkassa oli vähän ahtaaat paikat.

Pian olinkin sitten siellä alakerrassa ja kävelin siellä ja tutkin paikkoja ja siellä oli joku sairaalan teho-osasto. Sitten kävelin takaisin sinne liukumäen suuntaaan ja siinä jossain aulassa istuskeli penkillä veljeni ja serkkuni. Olin istumassa myös penkille mutta istuin reunan yli ja tipahdin lattialle.

Sitten seuraavankohdan unesta, tai siihen liittyvistä asioista olen nähnyt unta ennenkin. Eli jonkun tytön kanssa tarkkailimme kahden suuremman rakennuksen (joissa kauimmaisessa olin äsken vielä ollut) välistä 'pihaa'. Tyttö selitti minulle kuinka ensin kaiummaisen rakennuksen sivussa kasvaa vanhat puut tietyn välimatkan päässä toisistaan, rakennusten välissä taas pihan ja järven välissä keskivanhat puut ja tämän rakennuksen, jonka seinustalla olimme, nuoret taimet.

Minä yhdistin tämän heti siihen, että puurivistöjen alla kulki tunneileita jotka liittyivät erääseen aikaisempaan uneeni, mutta nyt jälkeenpäin kun ajattelee niin  ei tässä paljon samaa ollut Cheesy Mutta ihan mielenkiintoistahan se on kuinka nykyään kesken unia saatan muistaa että tästä olen uneksinut ennenkin Cheesy

Ja tähän jos saisin tulkintaa niin ihanaa olisi  smitten


Ps. Tarkoittaako tuo taimijuttu sitä, että kun me sen nuoren tytönkanssa seisoskelimme siinä niiden lähellä juuri siksi koska olimme niin nuoria,mutta mitä ihmettä minä sitten olin tehnyt siellä vanhojen puiden lähellä aiemmin ? Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 29.01.2011 12:12:04 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1828 : 30.01.2011 22:53:50 »

Minä näin viime yönä unta, jossa seikkailivat formula 1 -kuskit ja huippumallit! Hah, oli melkoinen uni ja olin unissanikin kuulemma raivoissaan selittänyt jotain formulakuskeista, kiivastunut, että "No ne kaikki formulakuskit on siellä, en minä nyt jaksa sitä selittää sen paremmin!"

Yksi tosi leuhka formulakuski selitti urastansa jotain, kuinka hän niin mielellään ajaa formula-autoa kuin jotain ralliautoa... (ei ollu mitään tuttuja Räikkösiä tai Häkkisiä nähneetkään nämä kaverit, ihan vieraita naamoja, jos oikeita kuskeja ajatellaan...) Tätä leuhkaa tyyppiä siellä haastateltiin, oli aika nokka pystyssä koko ajan.  Grin

Sitten jossain aavikolla samalla kuvattiin huippumalleja autojen kanssa, oli Heidi Klum ainakin ja jotain muitakin. Formulakuskit kävi ihan kuumana niihin, olivat tulleet iskemään sinne kuvauspaikalle näitä kuumia chicksejä..  Cheesy Kreisiä... Ja pakkeleita vedettiin jonkun niistä naamalle, oli vähän finnejä peiteltävänä. Sit minä olinkin yhtäkkiä se meikattava, mulle sanottiin, että "tässä kuumuudessa et saa sitte YHTÄÄn hikoilla, tai muuten nää pakkelit on pilalla.." Ja suorituspaineet oli kovat, sitten mua alettiin kuvaamaan, siellä aavikolla...

Melkoista touhua, tuossa kohtaa heräsin... Naureskelin vähän aikaa tolle unelle, se oli koominen ja hassu...  Wink  Grin
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1829 : 31.01.2011 20:04:51 »

Olen jo puolitoista viikkoa nähnyt pelkkiä painaijaisia ja vankila-unia. Kertoo kotain päiväelämästä jne. En tiedä miten löytää täältä pois...

Olen saanut n. pulitoista viikkoa sitten muistutuksen "vapaudesta". Elämä tuntuu koko ajan huonommalta vitsiltä tuon jälkeen. Miten näistä kahleista pääsee pois...?!?

Elämä on pelkkää maanantaiaamua! Tulee nurkkaan ajettu olo enemmän ja enemmän. Paine kasvaa ja jotain on pakko tehdä. Jossain vaiheessa on pakko räjähtää...

Dodi! Selvishän se. Kurvipallona taas takaisin! Anteeksi todistajille siitä! Ja kiitos! Nyt lähti kropasta jotain irti kustessa koko hässäkän jälkeen. Mitä lie lähti, mutta meinasi taju lähteä kankaalle ja olin lysähtää vessanlattialle. Ihan kuin mahasta alaspäin jotain "tummaa" olisi repäisty irti. Kaikki mikä ei ole p*skaa, on k*usta. Sitä tästä äijästä tuntuu irtoavan nyt urakalla... Kait mulla kroppakin kohta imeytyy kaivonkannesta rööriin. Hiilestä timangia... Toivottavasti pääsen kaksinkesken (vai oliko meitä enemmänkin?) kohta yhteisymmärrykseen kuka tätä kroppaa hallitsee Wink.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2011 20:33:22 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Sivuja: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: