Sivuja: 1 ... 705 706 [707] 708 709 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5621047 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10590 : 18.02.2010 22:52:36 »

Kyä meiänkin suhde on alkuaikojen kanimeiningistä muuttunut ja hyvä niin. Mieheni ei kyllä tykkää penkkiurheilusta ja x-boxiakaan ei meillä ole. Joskus käydään tosin yhdessä pelaamassa anoppilassa ja se on mun mielestä ihan kivaa. Siippa on itse sanonut, kun olen hankintaa ehdottanut, ettei hän halua sitä, kun koukuttuisi siihen vaan, eikä saisi mitään järkevää aikaiseksi. Nyt haluaisin duunata jotain kivaa hiihtolomalla, kun kerrankin olisi yhteiset kolme päivää vapaana ja autot käytössä kanssa. Jonnekin retkelle haluaisin lähteä...se olisi ihanaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mirka222
Vieras
« Vastaus #10591 : 18.02.2010 22:54:55 »

Ja esim. Dubain matkan suunnittelu kertoo kanssa paljon suhteestamme: minä perehdyin etukäteen asioihin ja ukko hermostui, jos yritinkään kertoa jutuista hänelle..Vasta paikan päällä hän rupesi tutkimaan kirjoittamiani muistiinpanoja (lue yksi A4) ja matkaopasta...Enkä todellakaan hössötä niin paljon kuin useimmat naiset asioista, sen olen oppinut hallitsemaan...v*tuttaa vaan tietynlainen saamattomuus ja kiinnostumattomuus mistään asioista ja ite saa olla aina se aloitteentekijä ja homman alulle panija...Mutta auta armias, kun ollaan siinä suhteeseen ryhtymisvaiheessa, niin silloin kyllä löytyy puhetaitoja, yllätyksellisyyttä yms. hurmauskeinoja...Jotenkin ex  harka oli alusta asti sellainen kuin hän oli mutta nykynen  vaaka tuntuu vaan miellyttäneen mua, olleen joku muu kuin on...Nykyään riitatilanteissa, joissa näytän selvästi tyytymättömyyteni tai olen kylmä, ukolta löytyy vielä sitä miellyttämisen halua mutta ei juuri muuten...Selvähän se on mikä kierre siitä tulee : mää kiukuttelen, jotta ukko miellyttäisi ja keskustelisi, kun olen leppynyt sama arkihomma jatkuu ja taas kiukustun, miellytysvaihe, arki, kiukustuminen, miellytys, arki...hoh hoijaa...
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10592 : 18.02.2010 22:55:40 »

Tuskin sitä sellasta miestä löytääkään joka ei "tylsäksi" muuttuisi. Sillä jos lasket mielenkiinnoksi sen seksuaalisen kiinnostuksen (mitä sanotaan rakkaudeksi), niin katoaahan se aina. Ja esille tulee se aito ihminen, joka ei sen kummempi ole kuin kukaan muukaan. Ja vaikka kuinka ihmiset väittäisivät heti tavattuaan, että sun kanssas voin olla ihan oma itteni niin ei, se on vaan väistämättömän luonnollisen inhimillistä vetää roolia..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10593 : 18.02.2010 22:59:31 »

No, onneks mun mies oli jo alkujaan niin hönö, ettei se tosta kuin paremmaksi ole muuttunut  Grin
Oikeesti. Mä tykkään siitä ja sen kanssa olemisesta paljon enemmän nyt. Ei hänkään mikään satuprinssi ole, mutten minäkään prinsessa. Nalkutan siivoamisesta ja tää jättää vaatteensa lattialle. Mä oon nopea ja hän on hidas. Ei älyllisesti, vaan rytmiltään. Mutta eipä tuo mittään, tässähän sitä opiskellaan sitten toista. Ja aikasta lailla paljon itseäkin. Mulla on ainakin alkanut purkaantumaan tosi monet itseä satuttaneet hommat, kun saan tällaisessa rakkausaallokossa lölliä. Jotenkin me ollaan niin tavallisia, siis ei draamaa, parhaita kavereita, jotka hipeltää toisiaan. Se on tosi ihanaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10594 : 18.02.2010 23:02:08 »

Voittehan te leikkiä agenttileikkiäkin. Jätät sille viestejä sopiviin paikkoihin ja katsot, että tuleeko se pentele perässä, ja löytääkö sut. Kolmen viikon esileikki. Voisi olla ihan hauskaa, jos molemmilla on samanlainen jännityksestä pitävä mieli.

 Grin 2funny

Hmmmm.... :Smiley
Tama  askendentti skorpioni innostui heti asiasta! Cheesy Grin


tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #10595 : 18.02.2010 23:02:27 »

Ehkä en ole sitten itse valmis vielä tällaiseen vakavampaan suhteeseen sen mun 5 vuotisen jälkeen, koska mua rupeaa ottamaan päästä niin pirusti nuo edellä mainitut jutut...Ukko on aivan ihmeissään ,että mistä vouhkaan ja että mulle ei riitä mikään...Ei kai sitten..Ja edellisessä suhteessa mulle kävikin niin, ettei kiinnostanut enää niin mikään, kaikki oli aivan sama-asenteella, koska päästimme suhteemme lässähtämään, ei seksi, ei yhteiset harrastukset, puhuminen tai mikään (ukolle olisi kyllä seksi käynyt lauantaisin saunan jälkeen mutta mua ei napannut yhtään)...Jotenkin siinä käy aina niin, että mää oon se suhteen ylläpitäjä jatkuvasti...Vois kyllä kokeilla tuota, että heittää hanskat tiskiin eikä tee enää mitään suhteen eteen, niin katsotaan mitä tapahtuu, herääkö hälytyskellot, oon vaan niin väsynyt kaikkeen esittämiseen, manipuloimiseen ja testaamiseen, mitä tapahtuu, jos teen sitä tai tätä..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10596 : 18.02.2010 23:14:29 »

Eipä tämä sinkkuelämäkään niin hirveän hohdokasta ole. Kun pikkasen antaa ymmärtää että ei nyt heru, niin saa kommenttia että "haluaisin alkaa seurustella sun kanssa." Ja sitten taas saa ootella että milloin se herra viitsii vastailla puhelimeensa, jossain siellä välissä kun käy panemassa koko pirkanmaata.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10597 : 18.02.2010 23:15:13 »

Mie en siivoa, enka kokkaa, enka tee mitaan muutakaan kotihommaa,
ellei lapparin napyttaminen, nukkuminen, kahvin juonti ja seksin harrastaminen ole sita.. :Smiley

Mie sanoin heti jo aluksi talle Jouskarille, joka on muuten  askendentti neitsyt
kuten kaikille miehilleni olen ilmoittanut, etta mie olen kaveleva
koti-katastrofi, enka tule toimeen ilman siivoojaa ja siistia ja siivous
-ja kokkausintoista miesta. Tongue

Tietavat ainakin heti ja kaikki ovat sanoneet,
etta niilla jo on siivooja, joten he ei tarvitse minua siihen hommaan.. :Smiley
...ja etta se ei olekaan sen suhteen tarkoitus, etta nainen on siivoamassa
ja kokkaamassa, so.. Wink

No.. :Smiley Mie annan sen Jouskarin tulla tanne mua katsomaan,
kun se tuo mulle samalla matkavaluuttaa lisaa (pyytamatta, kun se on huolissaan),
joten koska (alkaa kertoko sille!) olen oppinut elamaan
koyhina aikoina pienilla maarilla rahaa, niin pystyn matkustamaan pienilla summilla varsin
mukavasti, niin ajattelin arpoa seuraavan paikan tai paikat itselleni -ja vain itselleni-
kun se on lahtenyt pois. angel

Mua kiinnostaisi Brasilia ja Argentiina.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10598 : 18.02.2010 23:17:04 »

Eipä tämä sinkkuelämäkään niin hirveän hohdokasta ole. Kun pikkasen antaa ymmärtää että ei nyt heru, niin saa kommenttia että "haluaisin alkaa seurustella sun kanssa." Ja sitten taas saa ootella että milloin se herra viitsii vastailla puhelimeensa, jossain siellä välissä kun käy panemassa koko pirkanmaata.


Huh...? Miksi sie soitat sille..? Huh
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10599 : 18.02.2010 23:21:46 »

Hyvä kysymys.
Ehkä mä haluaisin uskoa sitä.  Tongue  crazy2
Mutta eipä mulla nyt paljoa fiilistä soitella olekaan.. enää..
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #10600 : 18.02.2010 23:38:45 »

Jotenkin tuntuu, että mullekin sopis samanlainen tilanne kuin Sashalla...mutta toisaalta nuo pirun  venus kuu harka on niin pirun turvallisuudenhakuisia ja läheisyyttä kaipaavia aspekteja, ettei välttis mulla onnistus..Toisaalta mulla on noususolmu myös härässä mutta 8. huoneessa, joten mun pitäs oppia uudistumaan "turvallisella tavalla" jokapäiväisessä elämässä uglystupid2 mitähän sekin meinaa...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10601 : 18.02.2010 23:49:35 »

Hyvä kysymys.
Ehkä mä haluaisin uskoa sitä.  Tongue  crazy2
Mutta eipä mulla nyt paljoa fiilistä soitella olekaan.. enää..

Ei kun sie sanot sille vain etta hellurei, nahdaan tuossa taas joskus..! :Smiley
Etka soita. Kylla ne aina perassa tulee. Wink

Mie en koskaan soita kellekaan miehelle.  Tongue Pitaa olla kylla jokin todella oikea asia,
esim. tyoasia tms. tai joku on kuollut ennen kuin soitan oma-aloitteisesti. Grin
..ja saan aina kauheita valituksia asiasta, you never call,
you never tell what you really do/think/feel, you don't care, you are not interested jne.

Nykyinen kitisee tuon standardi kaman lisaksi sita, etta pieni mustasukkaisuus
kuulema tuntuu hyvalle ja todistaa siita, etta rakastan ja valitan hanen tekemisistaan
ja sen osoittaminen valilla olisi kuulema hyvasta suheteelle ja blah-blah..
...mutta kun mie vastasin siihen sarkastiseen tyylini, etta "jealous about you..?"
ja kerroin lahtevani Jenkkeihin niin kuista tuossa kolmen paivan paasta,
niin se hautasi paansa kasiinsa ja huokasi syvaan ja sai sitten valtavat raivarit
tuosta jalkimmaisesta.

Mie en ymmarra miehia sitten alkuunkaan. crazy2
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10602 : 19.02.2010 00:09:10 »

Grin Grin Grin

Sasha on paras Afro
Näin ON Afro
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10603 : 19.02.2010 00:12:05 »

Hyvä kysymys.
Ehkä mä haluaisin uskoa sitä.  Tongue  crazy2
Mutta eipä mulla nyt paljoa fiilistä soitella olekaan.. enää..

Ei kun sie sanot sille vain etta hellurei, nahdaan tuossa taas joskus..! :Smiley
Etka soita. Kylla ne aina perassa tulee. Wink

Mie en koskaan soita kellekaan miehelle.  Tongue Pitaa olla kylla jokin todella oikea asia,
esim. tyoasia tms. tai joku on kuollut ennen kuin soitan oma-aloitteisesti. Grin
..ja saan aina kauheita valituksia asiasta, you never call,
you never tell what you really do/think/feel, you don't care, you are not interested jne.

Nykyinen kitisee tuon standardi kaman lisaksi sita, etta pieni mustasukkaisuus
kuulema tuntuu hyvalle ja todistaa siita, etta rakastan ja valitan hanen tekemisistaan
ja sen osoittaminen valilla olisi kuulema hyvasta suheteelle ja blah-blah..
...mutta kun mie vastasin siihen sarkastiseen tyylini, etta "jealous about you..?"
ja kerroin lahtevani Jenkkeihin niin kuista tuossa kolmen paivan paasta,
niin se hautasi paansa kasiinsa ja huokasi syvaan ja sai sitten valtavat raivarit
tuosta jalkimmaisesta.

Mie en ymmarra miehia sitten alkuunkaan. crazy2


Hömpsis pömpsis, totta kai ymmärrät - sen takia noin teetkin. Sitähän siinä miehessä kokeilee, herkintä kohtaa tietenkin. Jos siitä selviää, niin sitten on rahkeita muuhunkin.

Huomaan, että tällain ainakin itse tein nykyisen siippani kanssa. Laitoin tuplaskorpparin nielemään mustasukkaisuuden ja häpeän karvasta kalkkia. Takaisin tuli sellaista tulta, että huh (vaikkakin minua naurattikin ihan kauheasti, kun laama muuttui leijonaksi.)

Löysin kivanoloisen hevosen, jota ajattelin huomenna kysäistä, että onko vielä hollilla. En tiedä onko tämä oikea ratkaisu ja olenko vuoden jälkeen myymässä, kun aika/innostus/rahat ei riitä. Mutta ainakin nyt tuntuu hyvältä ajatella, että voisin hankkia vierelleni matkakumppani. Oikeanluonteisen hevosen kanssa on kiva työskennellä. Katsella mihin me yhdessä mennään ja mitä se tuo arkeeni. Ihmisiä, haasteita, voimaa, väsymystä, innostusta, opetuksia.

Vähän kyllä jännittää, kun tässä kyseenalaistan tosiaan perheeni kaikki uskomukset. Mutta kun olen 20 vuotta omaa hevosta halunnut, niin eikö se nyt olisi jo aika? Toivottavasti.

Siipaltani tuli tosi viisaita neuvoja - hän on sillä tavalla emotionaalisesti todella älykäs. Ja muutenkin. (Tietenkin treenaa tuolla omia juttujansa nyt ja kuulee tänne pimputtelun.) Rakkaus on ihanaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10604 : 19.02.2010 00:14:57 »

Minulla on välillä sellainen olo, että en ymmärrä naisia. Olen varmaan jotenkin niin miehekäs xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 705 706 [707] 708 709 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: