Sivuja: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1551895 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #2685 : 06.12.2007 15:17:28 »

Sitähän tuo Hitler on tehnytkin, puhdistaa ihmisten pimeyksiä, aina näitä löytyy "puhdistajia", mätäpaiseiden puhkaisijoita.

 Wink  Mateve 
tallennettu

mateve
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #2686 : 06.12.2007 15:21:42 »

Mutta tavallisille asiaan syyttömille saksalaisille pitäisi antaa jo lupa vapautua siitä.Saksassa ja saksalaisissa on varmasti myös paljon hyvää, niinkuin kaikissa muissakin kulttuureissa.

Joskus tosiaan pitäisi tehdä se että pyyhkii pois historian painolasteja ja tasata punnuksia, että kaikki voisivat lähteä kohti tulevaisuutta puhtaalta pöydältä...

Luulenpa että suurin osa ihmisistä on antanut anteeksi saksalaisille. Ainut joka voi sen lopullisesti vapauttaa on itse saksalaiset. Itsekkin olen itseni vapauttanut vaikkei paljoa kökköjä ollutkaan.
Ja sitten vaan  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #2687 : 06.12.2007 15:31:42 »

niinpä,Esmiralda,
tai että niin ihminen kuin sammokkokin reagoi heti äkkinäiseen muutokseen,mutta kun muutos tapahtuu pikkuhiljaa,
me sopeudumme vallitseviin olosuhteisiin emmekä välttämättä näe mihin se johtaa,
äkkinäinen muutos voisi olla kuin  mars transiitti,heti tapahtuu,
tai  uranus yllättämässä,
 pluto:n transiitin vaikutuksenhan näkee vasta aikain saatossa,
mutta toisaalta siinä "kuolema" voi olla uuden syntymä,
ja tätä syntymäähän me emme siinä juuri näe,
tai  saturnus:n transiitti,pidämme kiinni vanhasta tottumuksesta,kun voisi reagoida uudellakin tavalla,
ottaa toisenlaisen asenteen,
onko se sitten sietokyvyn kasvattamista "kiehuvaankin" veteen,
vai "aikansa kutakin"-mentaliteettia?
periksiantamista? voimattomuutta vastustaa "ajan henkeä"?
laiskuuttaan lillua kylpylän paskavedessä?
josko se tuo  jupiter pluto jousimies galaksin syömmessä
opettais meijät loikkimaan poies liian kuumista paikoista,
aikanaan, saturnus neitsyt oppaana?

tuo "naisten kusettaminen" on tuolta Snellmannin tuotannosta,
ei siis minun väläyksiä kuin ei sammokotkaan,
mutta tuohon kasvattamiseen ja just rajojen vetämiseen,
nainen itsehän ne rajat vetää,sillekin miten itse kohtelee jumalatartaan ja sitä myöten miten antaa miehen kohdella sitä,
ja miehen esimerkistä sitten poikalapsi oppii tämän,
eli nainen kuitenkin on alunperin vastuussa tuosta kohtelusta,
vaikka se oppi meneekin mieheen samaistumisen kautta pojalle
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #2688 : 06.12.2007 16:03:58 »

ja tässä tullaan sitten siihen millaisen "naisen perinnön"
äiti jättää tyttärelleen,siinä ei sanat ja hyvät neuvot paljon paina,jos teot ja ihmissuhteet puhuvat vaikka alistumisen kieltä,
toisaalta huono esimerkki toimii hyvinkin muutosvoimana,
muuttuu hyväksi esimerkiksi siitä ettei mokomaa ainakaan jatka
omassa elämässä,
ja oikeesti omassa elämässä oppi ja muutos tapahtuu kyllä hitaasti ja kantapään kautta,onneksi (toivottavasti!) sitä tapahtuu,myös käytännössä eikä muutoksen sanahelinänä,
nainen/äiti on aika pelottava otus,
vaikka tytär on jo käytännössä muuttanut perinteitä,
silti äidin reaktio pelottaa ja on itseasiassa tärkeä muutoksen vakiinnuttaja/kumoaja,
tai tyttäreen on kasaantunut isoäitien perintöä,jota äiti vaikka suorapuheisuudellaan hämmentää ja on valmis muuttamaan,mutta tytär pitääkin kiinni/on ymmällään
vanhasta reaktiosta,toimintamallista,
so its not so simple at all!
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #2689 : 07.12.2007 13:06:44 »

 kuu 19o25'48"  skorpioni

Ei ihme, että piikkihäntäkuussa taas tabuja puretaan. Minulla raja alitajulaan on joskus ohkaisempi kuin riite maantien ojassa ensimmäisenä pakkasaamuna, niinpä viime aikoina on käsittelyyn noussut yhtä sun toista. Lähinnä pelkoja ja muuta "lietettä". Menee tovi, ennekuin nämä viemärit huuhdotaan puhtaiksi puhtaalla vedellä. Mutta prosessi on toki meneillään, se on pääasia  Tongue

Keveää iltalukemista:    http://www.amazon.com/Mythic-Journey-Meaning-Myth-Guide/dp/0684869470
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2690 : 07.12.2007 13:46:14 »


 :kuu:19 skorpioni

niin syviä, syviä syövereitä tutkiskellaan Sampsan päivänä.
Mietintää lasten ja nuorten pahoinvoinnista
miksi suomessa ei ole järjestelmää, jossa nuori ei tipu yksin ahdistuksineen....
miksi ja miksi kummallista kun asiat ovat tiedossa, eikä edelleenkään toimita, rahako? Vallanpuuteko? Vai välinpitämättömyys, kykenemättömyys sitoutua ongelmakeskeiseen toiminta-tapaan muualla kuin "sairaalaverkostossa".
Apua sanon minä nuorten vuoksi police

 mars aspect_sex uranus kaivelee syvälle ja toisaalta antaa uutta jos olis vaan vastaanottajaksi.
harmittaa usein se että annetaan niitä mahdollisuuksia ja sitten ne vaaaaan menee ohi, jaksamattomuuden, ajan virran mukana vaan ajelehtii. Pitäisi ottaa jostain oksasta kiinni ja muuttaa suuntaa vielä selvemmin. Olla myös ajatuksissa mukana.

Näin unen että lähestyin miellyttävää miestä, päästin hänet lähelleni, mutta vetäydyin ja pohdin ettei vielä.
Se kertookin mulle aika lailla just tämän ajan ajatuksia yksinäisyyden hyvistä, mutta myös sen varjopuolista.
Elämästä lasten kanssa, lasten eteen kaiken laittamisesta.
Milloin uskallan tehdä itseni eteen niitä uhrauksia,
milloin olen valmis kohtaamaan itseni ja menemään ulkoilmaan tasapainoisesti, eikä "näytellen".Niin kauan kun "näyttelen" ei tapahdu mitään aitoa tietenkään.
Mutta se näyttely on niin helppoa, koomistahan se on, mutta olevinaan niin turvallista.
Minä tahtoisin näyttää aidon minäni, mutta ei ole julkista paikkaa missä sen voisi antaa näkyä, pelkäämättä tai loukatuksi tulemisen vaaraa ajattelematta.
On se kova tää maailma, toiset vaan lieventää sen alkoholilla tai jollain muulla.
Kaupunkilaisena mieleni halajaa maalle ja maalle ja maalle.

Kynttilät palaa ikkunoissa, pimeää ja koleaa, lumesta ei enää tietoakaan.
Mulla palaa kynttilä keittiön pöydällä yksin, punainen kaunis hentoliekkinen. Sen äärelle on helppo mennä kaihomielellä isovanhempia kaivaten, kaivaten pehmeämpää elämää smitten

Nyt voisi halata, halata niitä piikkipeppuja, jotta jousiampuja voisi ampua kaikkien sydämeen hiljaisen hyväksynnän liekin.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2691 : 07.12.2007 15:45:30 »

Taysikuu, toivon etta paaset maalle kuten minakin toivon joskus paasevani(vaikka olen puolittain maaseudun vieressa), ei mikaan ole sen vertaista, tuntea vihreys ja imea sita itseemme ja tuntea maan laheisyys kaikessa.
Mutta mika nyt on, saimme pienen Labdarorin pennun suloinen kuin mika ja leikin sen kanssa ja se puraisi minua vasemmasta kadesta aika mahtavasti-no, ei se mitaan, mutta samana paivana taitoin pitkan etusormeni kynnen ja se katkesi hyvin syvalta
ja on hella ja kipea. No ei siina kaikki, tanaan loin kipean sormeni kiviseinaan-AUTSSS
Mietin vaan, kun olen vasenkatinen ja sehan on Jupiter sormeni, etta mitahan se nyt symbolisoi, etta mita minun pitaisi varoa, kun olen hiukan...?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2692 : 07.12.2007 15:50:04 »

 skorpioni kuu ja kissan kuolema..

Sytytin kynttilän ja istuin sen ääressä ihan hiljaa 15min.
Minun 17v. pikkuveikka on nyt taivaassa...
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2693 : 07.12.2007 15:59:34 »

VOI SINUA, MUTTA KAUAN SE SAI ELAA JA TOIVOTTAVASTI KISSASI NUKKUU HYVAA JA KAUNISTA UNTA!!!
Todella skorpioni  kuu
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2694 : 07.12.2007 16:05:31 »

Kuu skorpionissa...

huolsin itseni ja autoni, kävin b-12 pistossa ja otin verikokeita.
Voisiko skorpionille passata purppuranpunainen väri, jonka ostin maalaushuoneeseeni verhoksi sekä ikkunaan että ovipieleen? Kaipasin juuri sitä väriä, en joulunpunaista.

Myötätuntoni Tigrigumille ja onnittelun ihanasta koiranpennusta Diamondille!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2695 : 07.12.2007 16:14:52 »

Kiitoksia diamond, ntiAika ja Esmiralda.

Kyllähän nyt vähän sydäntä särkee,  Cry mutta voin uskoa siihen, että kissallamme oli todella laadukas kissanelämä.. Melkein koko elämän ajan ympärillä 5 ihmistä, jotka palvoivat ja silittelivät ja leikittivät jatkuvasti.. Miten kukaan osaakaan olla sellainen rakkaus-magneetti.

 smitten

Hänen on nyt hyvä olla..

Näin muuten unta että minulla oli veriteitse tarttuva tauti, jota yritin tartuttaa yhteen mieheen piirtämällä hänen niskaansa vaaleansinisen kolmion ja tiputtamalla verta siihen..

No, aikeeni estettiin ja minulle sanottiin että tämä tauti manipuloi minua, että se en ole oikea minä joka haluaa tartuttaa tautia.. Niinpä aloin taistelemaan ja sain yliotteen, sormenpäässäni oli verenpisara ja jännitin ihan hulluna kättäni että en vain törkkäisi sillä verellä ketään ihmistä..

Sitten minut vietiin vintille eristykseen, siellä oli muitakin ihmisiä.. Yhtäkkiä tajusin että sain keskenmenon ja lattialla makasi vauva.. (eli siis synnytin sen, mutta unessa se oli keskenmeno).. Tuli kova hätä, mihin veisin vauvan, se otettiin minulta pois ja sain kuulla että se oli kuollut 10 päivän päästä..

Ajelimme poikaystäväni kanssa autolla, kun radiosta tuli uutinen kolmen sisaruksen joukkoitsemurhasta juuri sen tien varrella millä ajoimme.. Äitini soitti että ne ovat serkkujani.. Menin katsomaan; siellä he makasivat kuolemankalpeina 3 serkkuani rivissä.. Ihmettelin miksi neljäs sisarus ei liittynyt klaaniin, hän on tässä oikeassa elämässä heistä se oikeasti "lähimpänä kuolemaa", taitaa maata hengityskoneessa..

Oliko sitten vähän  kuu skorpioni unia???
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2696 : 07.12.2007 16:43:28 »


Diamond
olisiko jotain menneeseen paneutumista se sun vasemman käden ikävä kohtalo viime päivinä. Miten sinun äitisi ja sinun suhde on?
Kolmas kerta siis toden sanoi kivuliaasti.
Mitä se sormi osoittaa
Koiran puremasta voisi ajatella esimerkiksi "vihaista" naapuria, tai ärhäkkää ystävätärtä.
Maalla olen onnekseni saanut suurimman osan elämääni asua, mutta nyt sen taas huomaa,kun kaupungin mekkalassa oleilee suurimman osan aikaa.

tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2697 : 07.12.2007 19:58:30 »

...
150 gr Ginger juurta murskattuna
Laita se puuvilla pussiin 70-ast. veteen
ja sekoita niin että kaikki murskatut juuret
ovat kosteita pussissa
ja sitten laita pyyhkeelle
ja väännä pyyhetta niin,
etta ylimääräiset vedet saa pois.
Laita pussi kipeään kohtaan
ja laita kuiva pyyhe ympärille
muutamaksi minuutiksi.
Tämän voi toistaa 7 kertaa päivässä.

Hei "diamond"

Tuossapa kiva joululahjavinkki
kivuista kärsiville.


Kivutonta joulunodotusta kaikille!

Kolotusta riittää nyt, kun on kostea sää
- yöt levottomia "fibromyalgia" kivun vuoksi


Oma "fläppäri" on huollossa tiistaista alkaen
- tyttären luona yritän  hoitaa
näitä "vieroitusoireitani"



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2698 : 07.12.2007 20:06:48 »

elämänilo
olen iloinen kun saan jonkun senverran uteliaaksi,että ottaa itse asioista selvää,koskapa se oma oivallus antaa enemmän  jääden samalla muistiin kuin valmiiksi pureskeltu mälli,
tuo oktiili on siis puolineliö,muistuttaen neliön vaikutusta,
vähän sellainen sopeutumaton vastarannan kiiski,silti luja ja sisukas,määrätietoinen ideoija,kiinteää ominaisuutta paljonkin,
tuo kaavoihinkangistuneisuus sopii vissiin polveeni paremmin kuin hyvin....

Hei "nikki"


Ei oppi ojaan kaada.
Utelias ja tiedonjanoinen kun olen,
etsin tietoa milloin mistäkin



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #2699 : 08.12.2007 01:06:23 »

 kuu 25  skorpioni
ohittanut just aurinkoni,transiittina  merkurius aspect_squ pluto ja pisteliäs kieli pitäs pitää kurissa,
ja just on sellanen olo kuin tuolla skorpionin saunareissukuvauksissa;tekis mieli vähän puhallella kuumasti kanssaihmisten iholle:jotain ÄKSÖNIÄ tähän olemassaolon ällöttävään harmoniaan!
tuo Sepon joulukalenterikaan (kaikella kunnioituksella) ei iske,
skorpioniparka saa siitä vähintään näppylöitä,
eihän siinä ole edes havunneulan vertaa tuntoaisteja ärsyttämässä,Irish creamissäkin on sentään viskiä terästeenä!
 saturnus neitsyt aspect_squ merkurius jousimies,
ja tänään ollut  kuu aspect_squ neptunus vesimies,
epäsosiaalisuutta kenties,alien-olo  vesimies pikkuveljen luona,
Herodes näytelmä Anttilan aulassa tyttöjen vienolla äänellä,
missä luuraa möräkkä mars,apua!
olen pelissä se mikä ei kuulu joukkoon,lapsikin osaa poistaa..

diamond
 jupiter on myös pahantuoja,liika on aina liikaa?
esmiralda
hyvinkin skorpionin väri,sattumoisin mustat housut ja tummanpunaiset villasukat hehkuen mustaa vasten,
oikein skorpionimainen olo
tigrigum
osanottoni kissan kuolemasta,
unestasi ensinnäkin tuo verellä merkitseminen,
eräässä tarinassa "tietäjä" huiputti hyväuskoiset merimiehet ottamaan puolikaaren tatuoinnin lapaluun viereen;näin heidät tunnisti merellä taistelussa merirosvoiksi ja heidän kohtalonsa oli tulla nyljetyksi ja roikkua laivan keulassa pari päivää
merivettä maistellen kunnes kuolema armahti..
karthagolaisille jopa isänsurma oli hyväksytympää kuin merirosvous,
ei siis sinun uneesi muuten liittyen kuin "merkitsemisen" merkityksellä,
vauva/raskaus liittyy vaikka venuksen kiertoon,joka on sama kuin raskausaika,9 kk,uusi venus syntyi perääntyessään elokuulla leijonassa ja yhtyen aurinkoon,24 ast. leijona,
se on täysi kesäkuussa 18 ast. kaksoset,
vauva,synnyttäminen tuo esiin olennon,jota ei ole aiemmin ollut,
uuden tulemisen periaate,elämänilon lisääntyminen,jos vauva on terve;keskonen,hmm,ennenaikaista iloa?
nuolaiset ennenkuin tipahtaa?
vauvaunet ovat erittäin tyypillisiä esim. tuossa 40 ikävuoden
tietämissä,viimeinen biologinen mahdollisuus,toisaalta siirtymä
kohti vaihdevuosia,uudenlaista naisen elämää
ja
täysikuu
samanmoiset tunnelmat joskus ammoin eron jälkeen,
ja tämä piikkihäntä otti ainakin halauksen vastaan,kiitos

linnanjuhlissa oli kuulemma jollakin armeijan vihreästä laskuvarjosta tehty puku,radiosta kuunnellen en tiedä miten upea lie ollut?
 saturnus neitsyt aspect_squ venus skorpioni??
tallennettu
Sivuja: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: