Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ketkä täältä menossa Hengen ja tiedon messuille lokakuussa?  (Luettu 20447 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 03.09.2006 18:23:17 »

Niin Elektra kiitos vinkistä.  Smiley

Olen tosiaan itse ajatellut mennä ja kun olisi myös mukava nähdä muita astroilijoita eikä kuitenkaan viitsi maksaa monia matkoja ja majoituksia etc. niin jos täällä on muita messuista kiinnostuneita niin heittäkää viestiä. Voitaisiin järjestää jotain yhteistä iltaohjelmaa astrohengessä.  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 04.09.2006 21:33:11 »

Mä tulen ehdottomasti, jos vaan onnistuu smitten Olisi tosi kiva siellä nähdä astrolaisia smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #2 : 05.09.2006 10:07:29 »

Mie oon kanssa menossa. En oo vielä varma menenkö tekemään hoitoja vai vaan asiakkaaksi. Mutta olis kyllä kiva tavata, jos siellä kerran pyöritään.. Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3 : 05.09.2006 10:49:24 »

Hinku olisi kova mennä, mutta saapi nähdä miten lastenhoito järkkääntyisi, pienin on vielä niin pieni....
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #4 : 05.09.2006 11:44:03 »

Minä olen kans menossa messuille! olis kiva törmäillä messsuilla astrolaisiin..  Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 05.09.2006 14:35:46 »

Minä olen myös menossa. Siellähän sitä voisi (myös) tehdä sellaisen astro foorumi miittingin. Kun noin montakin tulossa...  coolsmiley  Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #6 : 05.09.2006 21:14:03 »

Ihanaa teitä on jo näin monta.  smitten

Minulle tuli yhtäkkinen visio siitä, että haluan Äiti Ammaa tapaamaan kun on Helsingissä samana vkl kuin messutkin. Kiirus viikonloppu tulee...  :Smiley Mutta siitä huolimatta jotain yhteistä ohjelmaa olisi kiva järjestää. Jos saan kaverini mukaan niin hän voi liittyä seuraamme. Hän ei tosin ole astrolainen, mutta kuitenkin olen jo häntä jouskarimaiseen tyyliini valistanut monesta asiasta.  Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 05.09.2006 21:22:24 »

 smitten Pitäisiköhän meidän sopia jokin tapaamispaikka, jossa voisimme messuilla tavata tiettyyn kellonaikaan?  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 05.09.2006 21:30:32 »

Mikäli olen maassa ko. ajan kohtana, niin olen mukana messuilemassa. Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #9 : 05.09.2006 21:35:05 »

Onko ehdotuksia? Kun en itse tunne messualuetta yhtään...  Huh
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #10 : 05.09.2006 21:38:01 »

Voihan video  tickedoff

tuolle lokakuulle näyttäisi (näillä näkymin) iskeytyvän niin monta muuta rautaa tuleen ettei millään ehi... Cry
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #11 : 05.09.2006 21:39:50 »

Tää messuilija tulee joka tapauksessa takasin Jkylään Tampereen kautta että pidetään siellä jatkot.  Wink Cheesy

 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 05.09.2006 21:40:02 »

En minäkään järin hyvin tunne, vaikka olen kyllä aiemmin käynytkin... Josko kenties vaikka "pääovella"? Palaillaan vielä lähemmin ja tarkemmin asiaan...
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #13 : 05.09.2006 21:45:44 »

Ehkäpä nähdään sielläkin.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 06.09.2006 07:37:10 »

Lilja, Amman seurasta saa varmasti piristettä, en tiedä menenkö itse, olen kahden vaiheilla. Ainakaan en ketään miestä sinne raahaa taas tajuamaan, ettei hän voikaan olla kanssani tai kasvaa henkisesti. Pidetään miehet ja Ammat ihan omissa kasteissaan vaan. (samassa paikassa, ihan eri tilanteessa tapasin erään kaverin muuten..)  coolsmiley En ole varma mitä H+T messuilta taasen saisin irti, ellei siellä ole kiinnostavia puhujia. Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: