Äänestys
Kysymys: Kiinnostaako Astroforum-miitinki?  (Äänestys päättynyt: 15.09.2006 12:44:18)
Joo, toteutetaan yhdessä - 30 (62.5%)
joo, alueittain pikkumiittejä es. savolaiset Kuopiossa, pk-väki Hesassa - 8 (16.7%)
se risteily - 3 (6.3%)
eipä kiinnosta - 5 (10.4%)
jotain muuta mitä? - 2 (4.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 31

Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Gallup: Kiinnostaako ASTROFORUM-MIITINKI?  (Luettu 49901 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« : 25.08.2006 12:44:18 »

No niin, otetaanpa tämmöinen alustava kierros aiheesta.. Smiley
Katsotaan sitten tuloksesta riippuen miten jatketaan.

Itse vastasin tuon ykkösvaihtoehdon, ois niin mukavaa tehdä se ns. talkoovoimin hyvässä hengessä.  angel
Osallistua voisi pelkkään tapahtumaankin, jos ei halua/pysty olemaan mukana järkkäämispuolessa.

Niin ja jos vastaatte tuon vitosvaihtoehdon, niin kertokaapas mitä se muu sitten voisi olla? Muihinkin vastauskohtiin voi kommentoida.. Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 25.08.2006 13:50:54 »

Yhdessä  angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 25.08.2006 17:57:36 »

Hei Ystäväin

Yhteisvoimin tietysti
- ajankohta ja paikka ratkaisee,
kuinka paljon voin auttaa
- Tampere ja Jyväskylä sopii minulle


(http://ramsat.net/forum/smilies/smilies_05/044.gif)


 smitten   Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #3 : 25.08.2006 18:10:38 »

pk-väki Hesassa sopii minulle
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
härkä-69
Vieras
« Vastaus #4 : 25.08.2006 19:35:35 »

Vastasin "jotain muuta", koska pikkumiitit ja isomiitti eivät sulje pois toisiaan, molemmat ovat siis mahdollisia.

Tuli mieleeni muuten eräs astro-henkinen paikka, jossa olis kiva muutenkin käydä, ehkä kuitenkin kesäaikaan..mutta vielähän on kesää jäljellä.  Smiley

http://www.astrobar.fi/huvila/
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 25.08.2006 19:59:17 »

Tuli mieleeni muuten eräs astro-henkinen paikka, jossa olis kiva muutenkin käydä, ehkä kuitenkin kesäaikaan..mutta vielähän on kesää jäljellä.  Smiley

http://www.astrobar.fi/huvila/

Hei Ystäväin


Täältähän löytyy jo valmista ohjelmaa
- tästä vaan homma alulle ja tapaamaan
- nimilaput rintaan ja eikun menoks - NÄHDÄÄNHÄN PIAN


http://www.astrobar.fi/ajankohtaista.html

Elokuu

Uusikuu ke 23.8. klo 22.10. Neitsyessä.

Syyskuu


To 7.9. Astrologia - minän mahdollisuuksien kartta. Luento. Riihimäki. Klo 18-20.
Uusikuu pe 22.9. klo 14.44 Neitsyessä (auringonpimennys).
Syyspäivän tasaus la 23.9. klo 7. Syksy alkaa.
To-pe 28.-29.9. Astroristeily Siljalla! Suomen Ammattiastrologit ry

Lokakuu


To 5.10. Elämänkaaren haasteet ja mahdollisuudet. Luento. Riihimäki. Klo 18-20.

Uusikuu su 22.10. klo 8.15 Vaa'assa.
Merkurius perääntyy 28.10. -18.11. Skorpionissa.
Ti 31.10. Workshop astrologiasta. Turku.

Marraskuu

10.-12.11. Upea Ikä -messut (Helsingin Messukeskus).
Tule kuuntelemaan astrologisia esitelmiä! Suomen Ammattiastrologit ry
La 18.11. klo 10-16 workshop astrologiasta. Riihimäki. Kauppaopisto.
Uusikuu ti 21.11. klo 1.17 Skorpionissa.
Jupiter siirtyy Jousimieheen 24.11.

Joulukuu

Uusikuu ke 20.12. klo 17 Jousimiehessä.
Talvipäivänseisaus pe 22.12. klo 3.30. Talvi alkaa.


 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 25.08.2006 20:11:07 »

Hmm... Minusta olisi kiva jos ihan suosista järjestettäisiin kerralla sellanen miitinki, jonne voi tulla kaikkialta Suomesta, vaikkapa Tampereelle tai jonnekin, minne on etelästä suht' lyhyt matka (varmaan suuri osa täällä pk-seudulta), mutta kuitenkin ajattelevaisesti pohjoisempana kuin Helsinki, jotta jollakin pohjoisempana asuvalla ei ois niin korkea kynnys lähteä.

Mikäs siinä jos pitäisi pienempiä, ajattelin vaan sitä että siinä kävisi niin, että hesalaiset järkkäisivät omansa kun se olisi niin helppoa, mutta muualta tulevat asuvat kuitenkin niin hajallaan, ettei tulisi mitään. Tämä johtaisi siihen, että hesalaisilla olisi kimppakivaa ja siitä muodostuis sellanen sisäpiiri, josta esim. poroihmiset jäisivät paitsi.. tickedoff

Öhöm. minulla ei ole mitään pk-seutua tai sen ihmisiä vastaan. Enkä itse asu missään tundralla. Enkä myöskään Tampereella, vaikka sitä ehdotin (että älkääs luulko että pelaan omaan pussiin!).. Hain vain sitä takaa, että pitäisi järjestää sellainen miitinki, johon kaikilla olisi samantasoiset mahdollisuudet osallistua. Ja ehdottomasti myös sitä mieltä, että mieluummin maan kamaralla, kuin laivalla.

Mikähän uho minulla on nyt päällä. Kirjotin ton tekstin ihan tappovauhdilla... Grin

Se on silti ihan neutraali mielipide. angel
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #7 : 25.08.2006 20:23:22 »

Noni, mitäs mä sanoin, että monta eri miittiä vaan eri paikkoihin.  Wink
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #8 : 25.08.2006 20:37:06 »

Kääk... Eikun mä tarkotin siis että yks miitti johonkin Keski-Suomeen...

Koska ois kuitenkin kiva nähdä teistä niin monta kun mahdollista.


Mä en kestä enää! Mä en jaksa enää tätä korjaamoo! Mää muutan kaupunkiin! crazy2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #9 : 25.08.2006 20:43:58 »


Mä en kestä enää! Mä en jaksa enää tätä korjaamoo! Mää muutan kaupunkiin! crazy2

Tervetuloa Stadiin!

 Cool

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
enska
Vieras
« Vastaus #10 : 25.08.2006 20:47:40 »

JEPjep.. Smiley

Pitäisi tosiaan zuumata niitä kriteerejä paikan valinnalle monestakin näkökulmasta. Eli jos järkkäämme samaan yhteyteen jotain astrologian ohjelmaa niin voisi miettiä mistäpäin Suomea löytyy tuota asianmukaista vierailtavaa. (Eli jos miettii näin taas  aivoriihi/ideanheittosysteemin kautta.)

Tässä muutama "ohjelmapoliittinen" hullutus, jos pitopaikaksi suunnitellaan Tamperetta:

Es. Tampereellakin on Suomen Astrologisen Seura tai siis Tampereen osasto tvs. Siellähän voisi visiteerata ja sitä kauttakin varmaan saisi jotain järkkäysapua tai vinkkiä ainakin.
"Kivihulluille" olisi Metson alakerrassa museo ja Tullintorilla se jalokivigalleria.
Tammelassa on käsittääkseni joku alan kirjakauppa ynnä jotain iltatoimintaa. Ilontila taisi olla nimeltään?
Yllämainitut ovat kävelymatkan päässä toisistaan, ei tarvitse nyssellä ravata ympäriinsä.

Lisäksi Ylöjärveltä ei ole kuin kivenheitto Manseen. Sieltä voitaisi kysyä muuatta Seppoa paikalle tanhuamaan. Smiley

Luentopaikaksi (jos siis päädytään ajatukseen että luentojakin pitää olla) tuli mieleen tuo Vanha kirjastotalo, tilavuokra 15-25 ekee kolmelta tunnilta tilan koosta riippuen ( ja riippuen siitä olemmeko yleishyödyllinen yhteisö, yritys vai mikä nimeke meitä kuvaisi). Jos osallistujia on edes se 25 niin ei ainaskaan tässä kohtaa tule kauheasti kuluja per nassu.  Wink

Mutta mutta..enpä nyt innostu vielä enempiä. Katotaan kuinka tässä äänestyksessä menee (vastausaikaahan on vielä).  Wink
Niin ja tuosta paikkakunnasta ja ajankohdasta varmaan kannattaa tehdä sitten omat gallupit, kunhan tämän tulos selviää..

Noista majoituksista täytynee miettiä jotain, risteilyllähän se olisi tullut automaattisesti hoidettua..Niin ihan sitä varten ajattelin tuota, että tuskinpa kukaan äkäslompololainen foorumilainen ihan muutaman tunnin takia lähtee liikkeelle. Siksikin tuota tapahtuman kestoa pitäsi myös miettiä. Että lissää ehdotuksia ja ideoita..
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #11 : 25.08.2006 20:54:52 »

Ehkä minäkin joku kaunis päivä muutan töiden perässä pääkaupunki seudulle, mutta toistaiseksi asun J:kylässä ja vähän turhan pitkä matka Helsinkiin. Tampere sopii erittäin hyvin.

Valonkantajalla on tänään ihan selvästi "päivä"  Grin laugh

Mutta siis samalla linjalla, ettei poroja saa unohtaa siis tarkoitan meitä keskisuomalaisia...  Grin

Hyvin mahdollista, että jos järjestetään pienempiä miitinkejä niin Helsingissä olisi eniten porukkaa + siitä tulisi helposti sellainen kehä I tapaaminen ja sitten muu Suomi järjestää toisen.  Undecided Ei kiva.

Jos hesalaiset eivät suostu tulemaan Tampereelle niin sitten voi olla hankalaa järjestää yhteistä tapaamista ja täytyy vaan jokaisen itsekseen suunnitella, jos haluaa tavata ihmisiä täältä.

Olisi kuitenkin kiva tavata mahdollisimman moni.  Smiley

Maankamaralla mieluiten. Ei ole varaa maksaa kalliita kurssimaksuja Silja linella.  Undecided Tai sitten Tallinnan reissu pienemmällä budjetilla... tjtn.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #12 : 25.08.2006 21:00:44 »

Kääk... Eikun mä tarkotin siis että yks miitti johonkin Keski-Suomeen...

Koska ois kuitenkin kiva nähdä teistä niin monta kun mahdollista.


Mä en kestä enää! Mä en jaksa enää tätä korjaamoo! Mää muutan kaupunkiin! crazy2

 2funny aijaa sorry  Grin
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #13 : 25.08.2006 21:07:00 »


Eli ainakin Elämänilo, Lilja-82 ja ilmeisesti valonkantaja ovat Keski-Suomesta.
 
Oiskin muuten ihan hyvä että porukka ilmoittelisi missäpäin Suomea vaikuttaa, niin sen bongata ja sitten eikun yvinä kimppakyytiä suunnittelemaan.
Eli Tampere on vaan yksi ehdotus, voidaan se siellä Jyväsessäkin pitää. Tahi mihin nyt päädytäänkin..

Itse ilmoitan asuvani (yllätys yllätys) juuri Tampereella eli autottomana tarjoudun kyllä bensakulujen vähentäjäksi kimppakyytiin, mikäli joku muu paikka kuin Manse tulee valituksi. Kaipa muitakin foorumilaisia on tältä suunnalta?
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #14 : 25.08.2006 21:09:11 »

Oiskin muuten ihan hyvä että porukka ilmoittelisi missäpäin Suomea vaikuttaa, niin sen bongata ja sitten eikun yvinä kimppakyytiä suunnittelemaan.



Täältä löytyis Etälä -Karjalasta "lupsakka karjalaisneito" tarkennettuna Imatralta...  2funny
« Viimeksi muokattu: 25.08.2006 21:12:05 kirjoittanut Jinx » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: