Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä olen -messut  (Luettu 12854 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #15 : 12.02.2007 16:33:05 »

Viitaten edelliseen viestiini, löysinkin aurakuvauksesta juttua netistä ja vehje toimii kuten oletinkin, mitaten energiat kädestä. Aurakuvauksesta löytyy netistä tietysti paljon kritiikkiä, muun muassa Skepsiksen jäsenetkin ovat tuota kokeilleet: http://www.skepsis.fi/lehti/2000/2000-3jarv.html

Itse menin kuvaukseen ihan uteliaisuudesta, enkä kokenut itseäni mitenkään rahallisesti riistetyksi. Eihän se hullu ole joka pyytää, vaan se joka maksaa. Grin Sitä paitsi olin aivan tyytyväinen tulkintaan. Tuosta Soul's Adventuren maininnasta muuten, piti ihan miettiä ja itse asiassa minun kohdallani astrologiakirjojen myyjä oli mies, auratulkinnan tekijä oli mies, erään kustantamon kirjoja meille mainostanut oli mies ja eräs mukava tyyppi joka tuli mainostamaan meditaatiotilaisuuksia oli mies. Sitä vastoin korumyyjä oli nainen ja arvanmyyjä oli nainen. Lisäksi juttelin yhden miehen ja yhden naisen kanssa, joten täpärästi menee miesten hyväksi 5-3. No, kaverini jonka kanssa olin messuilla, on nainen. :Smiley Ehkä vierailijoista suurin osa saattoi olla naispuolisia, mutta kyllä näytteilleasettajissa minusta sukupuolet jakautuivat melkolailla tasan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 13.02.2007 11:10:18 »

Viitaten edelliseen viestiini, löysinkin aurakuvauksesta juttua netistä ja vehje toimii kuten oletinkin, mitaten energiat kädestä. Aurakuvauksesta löytyy netistä tietysti paljon kritiikkiä, muun muassa Skepsiksen jäsenetkin ovat tuota kokeilleet: http://www.skepsis.fi/lehti/2000/2000-3jarv.html

Kävin itsekin samaisessa aurakuvauksessa. Kuvaaja oli hauska ruotsalainen heppu, joka ei osannut tulkita vaan sanojensa mukaan "just click".  Smiley Tulkitsija oli nainen ja sain kuulla pelkkää tasaista oranssia olevan aurani olevan täynnä parantavaa voimaa - kyseessä voi muuten Skepsiksen sivujen mukaan olla myös oma paranemisprosessi. Tulkinnan lyhyyteen olin pettynyt, mutta löytyypä netistä onneksi lisätietoa. Tiedä sitten, pitäisikö uskoa vai ei. Kiva kuva silti jäi muistoksi jos ei muuta.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 13.02.2007 11:49:50 »

En puhunutkaan näytteilleasettajista vaan yleisöstä. Eikö se ole muutenkin todettu juttu? Henkisyydestä kiinnost. miehiä on vähemmän kuin naisia. No joo tämä nyt vaan tuli mieleen matikan kannalta. Datakaupassa ne miehet oli taas.  Wink Huomasin minäkin kirjamyyjissä miehiä, eri asia olivatko minulle rakkaita sieluja.. 2funny  itse puhuin 1-2 mies ja 4-5 naismyyjän ja 1 miesystävän kanssa. Luentolavalla näkyi 3 naista kun olin salissa piipahtamassa ja ruokalassa ainakin naisia 70-80%.

JA mitenkäs tässä näin kävi että löysin tietoa juuri KREETASTA.. heh..

  Kultaisen Sydämen ja Aurinko-Maa ry:n toiminta liittyy myös syvimmiltä osin Kreetan Golden Foundation säätiön toimintaan. Voimme olla kiitollisia Asgerille ja hänen tekemälleen työlle, että hänen tarjoamansa koulutuksen  ja henkilökohtaisen kosketuksen myötä myös meillä Suomessa on näin läheiset suhteet Kreetan keskukseen. Virtauksista puhuminen on eri asia kuin niiden omakohtainen kokeminen ja niissä toimiminen.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 12:51:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #18 : 13.02.2007 13:59:48 »

Tulkitsija oli nainen ja sain kuulla pelkkää tasaista oranssia olevan aurani olevan täynnä parantavaa voimaa - kyseessä voi muuten Skepsiksen sivujen mukaan olla myös oma paranemisprosessi.

Tuohan on hienoa. Smiley Minulla on molemmin puolin yhtä vahvat melko yhtenäiset alueet jotka koostuvat oranssinpunaista ja vaaleanpunaista pallukoista, pään yläpuolella on häivähdys tummahkoa sinistä. Kuulemma lempeää ja rakkaudellista energiaa, mutta keskittyä pitäisi vielä enemmän omaan henkisyyteen, jota kautta löytyisi lisää selkeyttä (sininen osa melko kaukana). Tulkitsija kysyi pariinkin kertaan onko kyseessä ensimmäinen aurakuvaukseni ja totesi yhteenvetona lopuksi, ettei näytä yhtään hullummalta. Grin Tiedä sitten, oliko tämä vain kohteliaisuutta, mutta olisin totta puhuakseni kyllä hämmästynyt enemmän, jos olisi näkynyt jotain epätasapainoa tms.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: