Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kengururotta esittäytyy  (Luettu 4104 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« : 03.11.2007 17:45:48 »

Heippa!
Olen 17vuotias tyttö ja pitkään jo seikkaillut täällä  astrologian sivuilla... nyt päätin sitten ihan rekisteröityä ja täällähän on vaikka mitä.. Smiley Omaa syntymäkellonaikaani en valitettavasti vielä tiedä ja en ole saanut aikaiseksi käydä sitä sairaalassa kysymässä vielä. Joten sen takia en varmuudella tiedä kuin että olen aurinko Neitsyessä ja kuu Kaloissa. Astrologia kiinnostaa tosi paljon,kuin myös kaikki yliluonnollinen sun muut (itse olen vaistonnut minulle rakkaiden eläinten kuoleman etukäteen vaikka mitään merkkejä ei ole ollut,nähnyt ns. näkyjä yms. ihan hulluna pidetään  laugh) Oon kyllä tosi herkkä ja tunteellinen. Mutta enpä nyt tiedä mitään järkevää kirjoitettavaa tänne,lämpimiä pakkaspäiviä kaikille!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2007 18:20:35 »

Tervetuloa kengururotta foorumille  smitten

Tähän nykyiseen maailmaan juuri herkkyyttä ja tunteellisuutta tarvitaan, ne ominaisuudet ovat kuin sisäisiä "jalokiviä"  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2007 18:51:33 »

Heippa!
Olen 17vuotias tyttö ja pitkään jo seikkaillut täällä  astrologian sivuilla... nyt päätin sitten ihan rekisteröityä ja täällähän on vaikka mitä.. Smiley....
Joten sen takia en varmuudella tiedä kuin että olen aurinko neitsyt ja kuu kalat .

Hei "kengururotta"

T e r v e t u l o a  iloiseen joukkoomme.

Vanhemmillasi on varmasti sinun syntymätodistus tallessa

- siinä näkyy syntymäkelloaikasi
 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 03.11.2007 18:54:14 »

Heippa!
Olen 17vuotias tyttö ja pitkään jo seikkaillut täällä  astrologian sivuilla...  Oon kyllä tosi herkkä ja tunteellinen. . . lämpimiä pakkaspäiviä kaikille!

Ihan samoin ajatuksin Ippuskan kanssa toivotan sinut lämpöisesti teretulleeksi tänne ~just sellaisena kuin olet-olet parhaimmillasi  smitten


taaviisuinen
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4 : 04.11.2007 13:06:08 »

kiitos kiitos. :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 04.11.2007 21:31:36 »

tervetuloa joukkoon!  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: