Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku katsoa?  (Luettu 68075 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #45 : 06.06.2014 19:38:09 »

Hei saisinko minäkin kortin rakkauselämälle? Onko rakkautta tulossa elämääni piakkoin....  smitten Ja sitte kortti tämän hetkiselle tilanteelleni... Sekavaa on nimittäin elämäni...  Sad

Hei Minthe,

Kyllä sinulle rakkautta lupaillaan. Sinun pitää tehdä päätös puntaroimalla minkälaisen suhteen haluat. Mieti mitä oikeasti haluat, eikä mitkä sinun velvollisuutesi ovat. Asennemuutos johtaa onnellisempaan aikaan. Onnellinen ihmissuhte on tulossa. Mahdollisesti joku jonka tunnet työsi kautta. Sinulle nousi kaksikin kumppaniehdokasta. Toinen on helposti mukautuva, reipas ihminen, joka on luonteeltaan herkästi innostuva, ja saattaa kyllästyä myös nopeasti. Toinen on uskollinen, tunteikas ja sävyisä. Hän on kenties matkustellut paljon. Hän tuo elämääsi positiivisia tilaisuuksia. Hänellä on hyvät tavat ja sana on hallussa, ehkä jopa runollisestikin.

Elät vaikeia aikoja, mutta selviät niistä. Kaikki raha menee mitä tulee, mutta maksukykysi säilyy. Joudut olemaan kekseliäs kohentaaksesi tilannettasi. Sinulla on voimiisi nähden liian monta rautaa tulessa.
tallennettu
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« Vastaus #46 : 06.06.2014 20:50:33 »

Hei VanillaHeart  smitten

Jos ehdit ja jaksat.... katsoisitko, näkyykö kesääni mitään positiivista merkkiä selviytymisestä? Ahdinko tuntuu päällisin puolin vain syvenevän ja toivottomuus alkaa olla pinnalla. Täältä saadut energiahoidot ovat onneksi ihanasti auttaneet jaksamaan aina synkimpien mietteiden yli. Mutta nyt on tällä neitsyellä heikko hetki.

Kiitos paljon, jos vastaat  smitten smitten

Hei Sisko sininen,

Pahoittelen että jouduit hiukan odottamaan vastausta.

Sinulle nousi voiman kortti. Asiat muuttuvat parempaan suuntaan, koska voima läpäisee kaikki esteet. Tielläsi on vielä esteitä, mutta rohkeuden ja älyn avulla pääset niiden yli. Toinen noussut kortti enteilee hyvää onnea, joka osuu pian sinun kohdallesi ja nykyisiin ongeelmiisi löytyy kyllä ratkaisu. Tarvitset vielä pikkuisen kärsivllisyyttä, mutta voit luottaa siihen, että vaikeutesi ovat pian ohi.  smitten

Kiitos paljon VanillaHeart! Nopeastihan tuo vastauksesi tuli ja ihanat kortit sait minulle  smitten
Siis rohkeus, äly ja onni kehiin, niin se on siinä  Smiley Hienoa, jos vaikeudet on voitettavissa  smitten angel

Ihanaa kesää siulle  smitten  angel
tallennettu
sini*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #47 : 06.06.2014 21:26:32 »

Hei VanillaHeart! Sinulla on ollut jo paljon kyselijöitä mutta kaipaan vastausta parisuhteeni tilaan. Kannattaako jatkaa vai ei? Kävin ennustajalla ja se lisäsi vain kysymyksiäni.. Undecided Tämä olisi kuitenkin tärkeää tietää että onko mitään järkeä jatkaa? Miehen perheenkin kanssa suhteet pahasti solmussa (vaikka heidän kanssaan en naimisissa olekkaan). Olisi kuitenkin tärkeää tulla toimeen lastenkin takia. En vain ehkä jaksa enää.. Kiitos jos jaksat katsoa?!
tallennettu
IhanaKuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #48 : 06.06.2014 22:27:58 »

Hei VanillaHeart! smitten  Voisitko katsoa minulle? Rakkauselämäni on ok, mutta muuten olen edelleen hirveän ahdistunut entisellä työpaikallani tapahtuneesta kiusaamisestani.  Cry En ole töissä enää kun otin lopputilin, mutta pelkään että nämä ikävät asiat/pahat ihmiset seuraavat minua. Onko minulla syytä olla huolissaan?
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8222


Profiili
« Vastaus #49 : 07.06.2014 09:34:39 »

Mistä lie kiinni, kuinka monta lukukertaa postaus saa?

Onko nimimerkillä jotain vaikutusta, vai pitääkö otsakkeen olla mahdollisimman yleisluontoinen,
kuten tämän threadin otsikko on?

Tai kenties se on verbin modus (indikatiivi: haluaako, vs. konditionaali: haluaisiko)

Toinen samankaltainen otsikko* on saanut murto-osan klikkauksia tähän verrattuna, vaikka
ketju on avattu ennen tätä...


* haluaako joku katsoa mulle parisuhde asioitani harjoitusluonteisesti tms..
« Viimeksi muokattu: 07.06.2014 09:38:12 kirjoittanut sideman » tallennettu
Harakansulka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #50 : 09.06.2014 02:16:14 »

Mistä lie kiinni, kuinka monta lukukertaa postaus saa?

Onko nimimerkillä jotain vaikutusta, vai pitääkö otsakkeen olla mahdollisimman yleisluontoinen,
kuten tämän threadin otsikko on?

Tai kenties se on verbin modus (indikatiivi: haluaako, vs. konditionaali: haluaisiko)

Toinen samankaltainen otsikko* on saanut murto-osan klikkauksia tähän verrattuna, vaikka
ketju on avattu ennen tätä...


* haluaako joku katsoa mulle parisuhde asioitani harjoitusluonteisesti tms..

Hih, en todella tiedä mutta mielenkiintoinen ajatus.  Smiley En edes miettinyt otsikkoa sen tarkemmin kun tämän pystytin, ajattelin vain simppeliä ja lyhyttä otsikkoa joka kuvaa asian.  angel
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #51 : 09.06.2014 21:36:37 »

Hei VanillaHeart! Sinulla on ollut jo paljon kyselijöitä mutta kaipaan vastausta parisuhteeni tilaan. Kannattaako jatkaa vai ei? Kävin ennustajalla ja se lisäsi vain kysymyksiäni.. Undecided Tämä olisi kuitenkin tärkeää tietää että onko mitään järkeä jatkaa? Miehen perheenkin kanssa suhteet pahasti solmussa (vaikka heidän kanssaan en naimisissa olekkaan). Olisi kuitenkin tärkeää tulla toimeen lastenkin takia. En vain ehkä jaksa enää.. Kiitos jos jaksat katsoa?!
Hei sini,

Olet tilanteessa, jossa vallitsee epäluottamus ja keskinäinen kilpailu. Yhteys omaisiin katkeaa. Tuntuu, että olet jäänyt eristyksiin ja tulet ymmärretyksi väärin. Nykyinen tie on kärsimystä ja sinun täytyy myöntää itsellesi, että suunnanmuutos on välttämätön. Ole rohkea ja pane vastaan vihalle ja ilkeämielisyydelle. Älä anna periksi, eli pidä perheesi kasassa. Tarvitsette uuden alun ja tulevaisuuden suunnittelu yhdessä. Tämä edellyttää kärsivällistä töiden paiskimista suhteenne eteen,  mutta suunnitelmat kantavat lopulta hyvän tuloksen. Pääsette yli vaikeuksista, mutta töitä sen eteen on tehtävä myös silloin, kun tuntuu etteivät asiat etene. Kärsivällisyyttä tarvitaan, mutta päättäväinen toiminta johtaa tuloksiin.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #52 : 09.06.2014 21:50:25 »

Hei VanillaHeart! smitten  Voisitko katsoa minulle? Rakkauselämäni on ok, mutta muuten olen edelleen hirveän ahdistunut entisellä työpaikallani tapahtuneesta kiusaamisestani.  Cry En ole töissä enää kun otin lopputilin, mutta pelkään että nämä ikävät asiat/pahat ihmiset seuraavat minua. Onko minulla syytä olla huolissaan?

Hei IhanaKuu,

Sinulla ei ole syytä olla huolissasi! Elämässäsi alkaa uusi kausi, jossa on paljon potentiaalia. Tarvitset itsevarmuutta, vakautta ja vahvuutta. Voit olla rauhallisin mielin. Kun seuraavaan työpaikkaan menet, tulet viihtymään siellä ja tunnet olosi turvalliseksi.. Uudet työkaverisi ovat sympaattisia, seurallisia ja lämminhenkisiä ihmisiä. Jotenkin nuoruus vielä nousee tähän. Olivatko pahat ihmiset jo vanhempaa väkeä?
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8222


Profiili
« Vastaus #53 : 09.06.2014 23:01:29 »

Mistä lie kiinni, kuinka monta lukukertaa postaus saa?

Onko nimimerkillä jotain vaikutusta, vai pitääkö otsakkeen olla mahdollisimman yleisluontoinen,
kuten tämän threadin otsikko on?

Tai kenties se on verbin modus (indikatiivi: haluaako, vs. konditionaali: haluaisiko)

Toinen samankaltainen otsikko* on saanut murto-osan klikkauksia tähän verrattuna, vaikka
ketju on avattu ennen tätä...


* haluaako joku katsoa mulle parisuhde asioitani harjoitusluonteisesti tms..

Hih, en todella tiedä mutta mielenkiintoinen ajatus.  Smiley En edes miettinyt otsikkoa sen tarkemmin kun tämän pystytin, ajattelin vain simppeliä ja lyhyttä otsikkoa joka kuvaa asian.  angel

Äh, nythän se selvisi, kun luin useamman viestin tästä ketjusta. On tapahtunut ns. ketjun kaappaus?   :Smiley  Grin
tallennettu
IhanaKuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #54 : 10.06.2014 02:16:46 »

Hei VanillaHeart! smitten  Voisitko katsoa minulle? Rakkauselämäni on ok, mutta muuten olen edelleen hirveän ahdistunut entisellä työpaikallani tapahtuneesta kiusaamisestani.  Cry En ole töissä enää kun otin lopputilin, mutta pelkään että nämä ikävät asiat/pahat ihmiset seuraavat minua. Onko minulla syytä olla huolissaan?

Hei IhanaKuu,

Sinulla ei ole syytä olla huolissasi! Elämässäsi alkaa uusi kausi, jossa on paljon potentiaalia. Tarvitset itsevarmuutta, vakautta ja vahvuutta. Voit olla rauhallisin mielin. Kun seuraavaan työpaikkaan menet, tulet viihtymään siellä ja tunnet olosi turvalliseksi.. Uudet työkaverisi ovat sympaattisia, seurallisia ja lämminhenkisiä ihmisiä. Jotenkin nuoruus vielä nousee tähän. Olivatko pahat ihmiset jo vanhempaa väkeä?


Hei VanillaHeart!

Vastaisin tähän aiheeseen vielä että suurin osa näistä ikävistä ihmisistä oli itseäni jonkin verran nuorempia. Ilmeisesti kiusaamiseni pohjalla taisi olla se, että ihastuin itseäni nuorempaan mieheen, koska tämä osoitti kiinnostusta flirttaamalla kuukausi kaupalla. Minulle kyllä selvisi melko nopeasti, että tämä nuori mies taisi haluta vain kiusata minua (varattu mies) ja laittoi lähestymisyritykseni minun piikkiin täysin; on siis luultavasti sanonut kaikille että minä yritin iskeä häntä, vaikka hän itse selkeästi näytti että sopii lähestyä.  Cry Vaikka kuinka yritin korjata/selvittää tilannetta hänen kanssaan, niin en saanut mitään mahdollisuutta siihen. Minulla meni myös välit poikki yllättäen naispuolisen työkaverin (ex-ystävä) kanssa (sai hirveän raivarin ja huusi minulle) ja vaikka kuinka yritin selvittää että mistä oikein oli kysymys, niin koskaan en saanut täydentävää vastausta. Ilmeisesti tämä nainen oli saanut tietää "sutinastani" ja halusi vahingoittaa minua (kateus?). Ilmeisesti tässä oli jonkinlainen kaveripiiri-rinki ja yhdessä nämä ihmiset sitten levittivät kaikkia ikäviä juoruja minusta, varsinkin ex-kaverini joka tiesi paljon yksityiselämästäni. En itse voi ymmärtää mitenkään sitä miksi minua vihattiin niin kauhean paljon ja miten paljon ihmisillä riittää motivaatiota toisen ihmisen kiusaamiseen, varsinkaan niille joita tämä ei koskettanut henkilökohtaisesti?? Jouduin ilmeisesti narsistien uhriksi?  idiot2 Laitoin puhelinnumeronikin salaiseksi kun nämä ihmiset olivat niin hulluja.

 Tämä kiusaamisasia jäi kuitenkin jotenkin hieman epäselväksi, että oliko asia kokonaisuudessaan todella näin miten olen arvellut?  Jos VanillaHeart pystyt vielä katsomaan minulle? Uskon kyllä että seuraava työpaikka tulee olemaan parempi; pelkään vain että nämä ikävät ihmiset haluavat jotakin kautta tunkeutua ja vaikuttaa minun nykyiseenkin elämään, niin paljon vihaa sain osakseni.  Sad
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #55 : 10.06.2014 08:55:40 »

Saanko kommentoida? IhanaKuun kuvio kuulostaa siltä, että tuo mies on voinut flirtata useammalle naiselle siten, että naiset eivät tätä huomaa vaan luulevat olevansa ainoita, ja esim.ex-ystäväsi on varmaan myös salaa tykännyt hänestä. Sitten kun mies on juorunnut että sinä juokset hänen perässään, ex-ystäväsi on loukkaantunut siitä (usein ihastunut kuvittelee, että ihastus näkyy kauas, ja on omistushaluinen; katsotaan suureksi loukkaukseksi, jos oma kaveri lähestyy ihastusta) ja varsinkin nuorten on vaikea puhua näistä asioista reilusti. Tosin usein hiukan vanhempienkin on, voi mennä hurjalle piikki/riita/juorulinjalle. Siihen ei tarvita vielä hankalasti diagnosoitavaa ja harvinaista persoonallisuushäiriötä. Smiley
Ihme jätkä vain, kun varattuna flirttaa. Tosin sekin on aika monella, että pitää testailla mihin pystyy ja kun jää kiinni, niin pistetään vastapuolen vastuulle koko homma.
tallennettu
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #56 : 10.06.2014 14:22:45 »

Hei VanillaHeart  Smiley

Katsoisitko minullekin rakkaudesta ja parisuhteesta jotakin. Josko se uusi kumppani olisi jo tuloillaan...  smitten
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #57 : 11.06.2014 21:31:58 »

Hei VanillaHeart  Smiley

Katsoisitko minullekin rakkaudesta ja parisuhteesta jotakin. Josko se uusi kumppani olisi jo tuloillaan...  smitten

Hei glenda,

Odota odottamatonta! Elämääsi on tulossa mutkattoman elämäniloinen, omaperäinen ihminen. Rahaakin hänellä näyttäisi olevan. Jätä menneet surut taakse ja luota intuitioosi. Pidä hauskaa, hulluttele!
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #58 : 11.06.2014 21:49:30 »

Hei VanillaHeart! smitten  Voisitko katsoa minulle? Rakkauselämäni on ok, mutta muuten olen edelleen hirveän ahdistunut entisellä työpaikallani tapahtuneesta kiusaamisestani.  Cry En ole töissä enää kun otin lopputilin, mutta pelkään että nämä ikävät asiat/pahat ihmiset seuraavat minua. Onko minulla syytä olla huolissaan?

Hei IhanaKuu,

Sinulla ei ole syytä olla huolissasi! Elämässäsi alkaa uusi kausi, jossa on paljon potentiaalia. Tarvitset itsevarmuutta, vakautta ja vahvuutta. Voit olla rauhallisin mielin. Kun seuraavaan työpaikkaan menet, tulet viihtymään siellä ja tunnet olosi turvalliseksi.. Uudet työkaverisi ovat sympaattisia, seurallisia ja lämminhenkisiä ihmisiä. Jotenkin nuoruus vielä nousee tähän. Olivatko pahat ihmiset jo vanhempaa väkeä?


Hei VanillaHeart!

Vastaisin tähän aiheeseen vielä että suurin osa näistä ikävistä ihmisistä oli itseäni jonkin verran nuorempia. Ilmeisesti kiusaamiseni pohjalla taisi olla se, että ihastuin itseäni nuorempaan mieheen, koska tämä osoitti kiinnostusta flirttaamalla kuukausi kaupalla. Minulle kyllä selvisi melko nopeasti, että tämä nuori mies taisi haluta vain kiusata minua (varattu mies) ja laittoi lähestymisyritykseni minun piikkiin täysin; on siis luultavasti sanonut kaikille että minä yritin iskeä häntä, vaikka hän itse selkeästi näytti että sopii lähestyä.  Cry Vaikka kuinka yritin korjata/selvittää tilannetta hänen kanssaan, niin en saanut mitään mahdollisuutta siihen. Minulla meni myös välit poikki yllättäen naispuolisen työkaverin (ex-ystävä) kanssa (sai hirveän raivarin ja huusi minulle) ja vaikka kuinka yritin selvittää että mistä oikein oli kysymys, niin koskaan en saanut täydentävää vastausta. Ilmeisesti tämä nainen oli saanut tietää "sutinastani" ja halusi vahingoittaa minua (kateus?). Ilmeisesti tässä oli jonkinlainen kaveripiiri-rinki ja yhdessä nämä ihmiset sitten levittivät kaikkia ikäviä juoruja minusta, varsinkin ex-kaverini joka tiesi paljon yksityiselämästäni. En itse voi ymmärtää mitenkään sitä miksi minua vihattiin niin kauhean paljon ja miten paljon ihmisillä riittää motivaatiota toisen ihmisen kiusaamiseen, varsinkaan niille joita tämä ei koskettanut henkilökohtaisesti?? Jouduin ilmeisesti narsistien uhriksi?  idiot2 Laitoin puhelinnumeronikin salaiseksi kun nämä ihmiset olivat niin hulluja.

 Tämä kiusaamisasia jäi kuitenkin jotenkin hieman epäselväksi, että oliko asia kokonaisuudessaan todella näin miten olen arvellut?  Jos VanillaHeart pystyt vielä katsomaan minulle? Uskon kyllä että seuraava työpaikka tulee olemaan parempi; pelkään vain että nämä ikävät ihmiset haluavat jotakin kautta tunkeutua ja vaikuttaa minun nykyiseenkin elämään, niin paljon vihaa sain osakseni.  Sad

Hei IhanaKuu,

Pahin on jo takana, eikä sinua enää vahingoiteta. Uusi työsuhde tuo mukanaan hyvää onnea. Tämä entisen työpaikan nuori tumma mies, joka on hyvin charmikas, itsevarma ja kyllästyy helposti. Hän on petollinen ja valehtelee. Flirtti oli hänelle peliä, piristystä päivään ja oman vetovoiman testaamista. Ymmärrän että sinulla on hutera ja epävarma olo, mutta saat olla rauhassa jatkossa.
tallennettu
Noffi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #59 : 11.06.2014 21:49:57 »

Hei VanillaHeart!

Voisitko nostaa minullekin ihmissuhteisiin.

1. Paraneeko välini vanhaan ystävään (T) vai tulisiko ystävyyden antaa hiipua?
2. Kaksi ihastusta näköpiirissä olisiko jompikumpi varteenotettava vaihtoehto (J ja L Cheesy) ?

Kiitos paljon  smitten ihanaa kun jaksat!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: