Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku katsoa?  (Luettu 68592 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #135 : 03.08.2014 12:01:06 »

Hei, olen aloittelija kaikessa henkisyyteen liittyvässä. Ajattelin, että olisiko täällä joku, joka voisi katsoa minulle? Elämäntilanteeni on kummallinen, ja olen hakemassa suuntaa mutta en tiedä mihin lähteä,parisuhde, työt, ura, omat asiat, lapset... Lisäksi terveyteni reistailee ilman varsinaista syytä, mutta oireet ovat ikäviä ja pelottavia  ja ahdistavat  Sad
Kiitos jos joku näkee jotain  smitten

Hei Zajon. Olen virallisesti lopettanut korttien käytön, mutta viestisi pomppasi silmään. Nostan narripakastani yhden kortin tilanteellesi.

Sinulle nousi käänteinen Uskon narri. Se varoittaa sinua uskomasta, että pahimmat vaihtoehdot olisivat kohtalosi. Älä myöskään sokeasti usko sellaista sanaa, joka on vain mielipide verhottuna tiedoksi. Kaikkea ei pysty koskaan ymmärtämään järjellä eikä tarvitsekaan.

Kortti puhuu myös siitä, miten ihmeiden on annettava tapahtua sen sijaan, että tukkii tilanteen omalla kyynisyydellä. Itselleni tulee tästä mieleen, että ihmeet ovat lopulta hyvin usein arkisia oivalluksia.

Ja vielä sen verran, että ihmiselle tulee usein stressin myötä kummallisia särkyjä, tykytystä ja muuta, jolle ei löydy ihan selkeää syytä. Suosittelen että annat lääkärin tutkia itsesi, mutta luultavasti olosi helpottuu elämän rauhoittuessa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
  Tulostusversio  
 
Siirry: