Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä planeettaohitukset ja karttapankki?  (Luettu 32169 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #15 : 22.05.2008 14:50:00 »

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  smitten
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #16 : 22.05.2008 22:41:01 »


 Todella mutkan takana hankalasti, kaipaan viela astrokartan viereen KALENTERIA josta voi nähdä

 kuukauden ohitukset,  JA SE TRANSIITTILISTA.

 Kieltämättä minullekkin tuli rahastuksen maku mieleen näistä "mainoskaupoista".

 SITÄPAITSI MULTA MENI ASETUKSET IHAN SEKAISIN TÄMÄN OHJELMAN MYÖTÄ,--

 ennen kaikki toimi kuin "UNELMA". tickedoff
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 23.05.2008 11:49:29 »


 Todella mutkan takana hankalasti, kaipaan viela astrokartan viereen KALENTERIA josta voi nähdä

 kuukauden ohitukset,  JA SE TRANSIITTILISTA.

 Kieltämättä minullekkin tuli rahastuksen maku mieleen näistä "mainoskaupoista".

 SITÄPAITSI MULTA MENI ASETUKSET IHAN SEKAISIN TÄMÄN OHJELMAN MYÖTÄ,--

 ennen kaikki toimi kuin "UNELMA". tickedoff

Ikävää.
Minusta tämä uudistus on oikein hyvä, sillä yleensä transiittilista ja kartta ei ollut se ensimmäinen juttu minne halusin kun foorumille suuntasin. -Nyt on selkeää, kun Syntymäkartta on Itsetuntemuksessa ja Transiittikartta on Tulevaisuudessa.

Muutenkin sivut minun koneellani toimivat nyt kuin unelma..
tallennettu

B-gimma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #18 : 23.05.2008 20:08:56 »

Kyllä ihmettelen teitä marisijoita.... ilmainen palvelu ja kehtaatte vaatia HETI KAIKKI MULLE NYT. Häpeäisitte. Tosin myönnän, että jos jostain on maksanut, niin voidaan olettaa että maksulle saa vastinetta. Kiitos Sepolle, että intoa ja kiinnostusta palvelun ylläpitoon riittää. Huomautettakoon vielä, että olen korteni kekoon tuonut tilaamalla maksullisia palveluita.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #19 : 23.05.2008 20:26:06 »

Minä taas olen sitä mieltä, että kritiikkiä saa esittää, koska se voi auttaa kehittämään palvelua paremmaksi. Ilman kritiikkiä kaikki jää ennalleen ja esim. sivuston pitäjä ei tiedä mitä käyttäjät haluavat…vai kenelle tämäkin sivusto on tehty..kai käyttäjille?

On hienoa, että joku vaivautuu pitämään tällaista yllä, mutta on jokaisen vapaassa valinnassa pitääkö sen toteutuksesta  vai ei, samoin käyttääkö sitä vai ei. Uskon kuitenkin, että sivuston pitäjä haluaa sille käyttäjiä, joten eikö hänen tule kuunnella mielipiteitä, vai pitääkö hän tätä vain omana ilonaan, tuskimpa.

Siispä, Tätäkään foorumia ei olisi ilman käyttäjiä…ja käyttäjät valitsevat, mistä pitävät! Jos ei pidä ja kritisoi, ei tarvitse hävetä, eikä tuntea syyllisyyttä. Se, joka pitää, kehuu. Jokaisella mielipiteensä, se suotakoon.

 smitten smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #20 : 23.05.2008 22:57:17 »


Minäpä en ainakaan suostu häpeämään sitä,että uudet sivut eivät miellytä!
Karttapankista jää alimmat huoneet ja niiden sisältö näkemättä.
Ensimmäisellä kirjautumisella joka kerta salasana ei kelpaa,vaan se kysytään uudestaan,jolloin toimii.
Tästä en viitsi ylläpidolle kirjoittaa,ettei käy kuin Aaviisuisen,että häviää kaikki muukin.
Tekstiä kirjoittaessa jos haluaa lisätä tekstin sisältöä hymiöllä,on monet monituiset kerrat käynyt niin,että koko teksti häviää ja vain se hymiö hyppää vasempaan yläreunaan.

Olen myös ostanut maksullisia tulkintoja useita ja tilannut vuosihoroskooppiakin kuukausittain,joten en halua kaikkea ilmaiseksi ja tiedän,että työstä pitää maksaa.Mutta maksetaanko,jos työ ei miellytä ja ei toimi?
Tuskin sinä rikkonaisesta tietokoneestakaan Mirccu mitään maksaisit?
En minä ainakaan.Ja nyt ei vaan ohjelmat toimi,niin voiko siitä kehua?
Valetta kait se olisi,enkä aijo valehdella.Ja kuten rovatar tuossa kirjoitti,niin miten voi olettaa minkäänlaisia uudistuksia tulevan,jos kaikki vaan hiljaa tuijottavat?

Niin mielelläni ja sydämestäni olisin Seppoa kiittänyt,jos vain mitenkään voisin.Ja tietysti kaikkia muitakin työtä tehneitä.Mutta en ole mielistelijä,joten sanon vain miltä minusta tuntuu.
Ja aivan kuten nikkikin kirjoitti,ahdistaa tämä tiiviys ja ahtaus ja siitä en kyllä maksa,että saan mainokset pois!
Eräs kanavointien välittäjä ja energiahoitaja,jonka varmaan kaikki niitä lukevat tuntevat,on ratkaissut valtavan työmääränsä palkitsemisen sillä,että lahjoitus on vapaaehtoista.
Olen käynyt hänen meditointi- illoissaan ja luen kanavointejaan ja todella mielelläni olen hänelle tuon vapaaehtoismaksun maksanut.Energiahoidoista tietysti sen,mikä on niitten hinta,kuten täälläkin eri tulkinnoista maksan.
Mutta nuo mainokset olisi voinut kyllä toimia tällä periaatteella,että ne jotka haluavat tukea,pitävät mainokset ja muilta ne poistettaisiin ilmaiseksi.
On minun mielipiteeni,mutta ne todella häiritsevät ja vievät huomion niin,ettei keskittymisestä tule mitään!
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 23.05.2008 23:07:11 »

Chandra, minuakin ärsytti suunnattomasti ne mainokset, muttakun luin siitä Firefoxin mainossuodattimesta, niin vaihdoin kokonaan selainta (IE:stä Firefoxiin siis). Sain mainokset pois ja tämä toimii hyvin, suosittelen  Wink Tällä toimii myös kaikki muutkin hommat, kuten se karttapankki.

Mutta tosiaankin, yhdyn sinun ja rovattaren kommentteihin. Kun löytää viat, ne on helpompi korjata!  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #22 : 23.05.2008 23:10:15 »

Minulla myös Firefox... hyvin toimii!
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #23 : 24.05.2008 12:04:36 »

Foorumin luettavuus on tosiaan huono  knuppel2

Miksi ihmeessä pitää olla niin ahdas, häh?

knuppel2
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 24.05.2008 12:27:58 »

Chandra, minuakin ärsytti suunnattomasti ne mainokset, muttakun luin siitä Firefoxin mainossuodattimesta, niin vaihdoin kokonaan selainta (IE:stä Firefoxiin siis). Sain mainokset pois ja tämä toimii hyvin, suosittelen  Wink Tällä toimii myös kaikki muutkin hommat, kuten se karttapankki.

Mutta tosiaankin, yhdyn sinun ja rovattaren kommentteihin. Kun löytää viat, ne on helpompi korjata!  Grin

Tässäpä varmaan monen ongelman syy... Kokeilin itsekkin lukea sivuja explorerilla, eivätkä auenneet kunnolla. Omalla koneellani on alusta asti ollut MozillaFirefox, joten ongelmia ei ole ollut. Sivut toimivat mainiosti myös Operalla. Explorer ei toimi kunnolla, siksi en ole sitä koskaan vaivautunut edes kokeilemaan.
tallennettu

herttaässä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #25 : 24.05.2008 13:10:47 »

Chandra, minuakin ärsytti suunnattomasti ne mainokset, muttakun luin siitä Firefoxin mainossuodattimesta, niin vaihdoin kokonaan selainta (IE:stä Firefoxiin siis). Sain mainokset pois ja tämä toimii hyvin, suosittelen  Wink

miten firefoxissa toimii tuo mainossuodatin :O?
tallennettu

Aurinko Oinaassa
ASC Vaa'assa
Kuu Kaksosissa
Merkurius Oinaassa
Venus Kaksosissa
Mars Ravussa

Valkoinen Sähköinen Taikuri
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 24.05.2008 13:28:14 »

Chandra, minuakin ärsytti suunnattomasti ne mainokset, muttakun luin siitä Firefoxin mainossuodattimesta, niin vaihdoin kokonaan selainta (IE:stä Firefoxiin siis). Sain mainokset pois ja tämä toimii hyvin, suosittelen  Wink

miten firefoxissa toimii tuo mainossuodatin :O?

Tuolla missä puhuttiin tämän uuden päivityksen toimivuudesta, oli tällainen linkki:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865  Smiley
Lataat ja säädät mieleiseksesi.  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #27 : 24.05.2008 13:59:28 »


 Seppohan lupasi, että kaikki vanhat TOIMINNOT JÄÄ,- siksi odota TRANSIITTILISTAA, sekä tr.ohituskartan

 yläpuolella olevaa päivyriä, josta voi katsoa kuukauden ohitukset.

 VIELÄ kysymys, voiko tehdä KARTAN ilman että liittyy ASTROLAISEKSI ?? MISSÄ ??

 Meitä jokaista kiinnostaa vähän eri asiat,-- siksi KAIKKIEN TOIVEET ON SALLITTUA.



 
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 24.05.2008 14:15:21 »

Karttojahan voi tehdä vaikka missä muuallakin kuin vain näillä sivuilla
tässä muutamia osoitteita
www.astro.com - ilmainen, vaatii vain loggautumisen - kaikkein kattavin sivusto
www.mtv3.fi -kuudes aisti osio
http://www.astro-software.com/ -astromartista saa syntymäkartantulkinnan ihan suomeksi
tallennettu

Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #29 : 24.05.2008 14:26:02 »


 Kiitos Emilia, kyllähän minä nämä tiesinkin jo, - mutta tykkäsin sen tällä sivulla, se tuntui minusta

 helpommalta ja voi katsoa sen tr.listan myös helposti. Tämä on opettelua muutenkin,- ja vielä

 kielitaitokin on mitä on.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: