Äänestys
Kysymys: mitä sinulla on VIII huoneessa?
aurinko - 34 (9.8%)
kuu - 48 (13.8%)
merkurius - 31 (8.9%)
venus - 49 (14.1%)
mars - 43 (12.4%)
jupiter - 29 (8.3%)
saturnus - 37 (10.6%)
uranus - 28 (8%)
neptunus - 14 (4%)
pluto - 35 (10.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 157

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 8. huone  (Luettu 74819 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #45 : 06.10.2006 18:04:24 »

aurinko, merkurius ja chiron 8.huoneessa. Jep, taattua "sekoboltsi"-ainesta uglystupid2
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #46 : 06.10.2006 19:05:15 »

 aurinko rapu
ja
 venus leijona

ovat minulla 8.huoneessa.

Elänkö joka aamu siis uuden seksuaalisen nousun?? 2funny

Kiitos hänelle, joka tietäisi mitä tää oikein meinaa... crazy2
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #47 : 06.10.2006 22:17:04 »

Minulla 8. huoneen kärki Kauriissa ja sieltä löytyy Mars.

Taiskalle iso kiitos. Mielenkiintoista, ajaisikohan tämä kuvio minut joskus mukaan jonkinlaiseen pelastustyöhön... Tähän mennes oon kyllä painottunu enemmän tonne psykologia pohdiskelu puolelle, mutta eihän sitä ikinä tiedä...
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #48 : 06.10.2006 22:55:25 »

Hei Lilja82 ! Ei kestä ja mikä mielenkiintoisinta myös minulla Mars 8. huoneessa kuin myös Chiron ja psykologia on aina ollut elämässäni tärkeää vaikka en sitä ole opiskellut, mutta pelastusoperaatioihin sorrun tämän tästä  Grin tosin ehkä pienemmässä mittakaavassa kuin ne yleensä mielletään  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #49 : 06.10.2006 23:38:48 »

Jännä juttu, nyt kun manitsit niin mun tielle on kans sellasia pienempiä "pelastusoperaatioita" osunu, jolloin oon vaan sattumalla oikeeseen aikaan oikeaan paikkaan pelastanu tilanteen.  Huh
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #50 : 07.10.2006 00:05:45 »

Mulla 8. huoneessa (kärki skorpionissa) löytyy:   vesta aurinko  merkurius venusjupiter ja neptunus tarkassa yhtymässä 9. huoneen kärkeen (jotkut ohjelmat pistää nepparin 8. huoneeseen ja jotkut 9.)

Tossa on riittänyt mulle ihmettelemistä enkä kyllä mitään tolkkua ole saanut.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #51 : 07.10.2006 00:13:50 »

Mulla 8. huoneessa (kärki skorpionissa) löytyy:   vesta aurinko  merkurius venusjupiter ja neptunus tarkassa yhtymässä 9. huoneen kärkeen (jotkut ohjelmat pistää nepparin 8. huoneeseen ja jotkut 9.)

Tossa on riittänyt mulle ihmettelemistä enkä kyllä mitään tolkkua ole saanut.

Lueppas aikaisemmin olevat kirjoitukseni jossa on Raimo A. Nikulan tulkinnat planeetoista 8.huoneessa  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.10.2006 00:15:49 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 07.10.2006 00:19:16 »

nomadi
sinuthan pitäisi vihkiä oraakkeliksi kolmijalkaiselle jakkaralle
just eikä heti
PAPPI,kastaa ja hautaa ja lukee sielunmessut päälle
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #53 : 07.10.2006 19:10:23 »

Nomadi,

Ystävälläni on kasissa Neitsyessä kärki ja venus , Vaa'assa pluto , merkuriuskuukuunsolmuaurinko sekä pallas .

Pikkusiskoni avomiehellä taas Jousimiehessä kärki, aurinko , uranus , Onnenpiste, merkurius ja jupiter .

Ajattelin vain, jos kaipaat kuulla kohtalotovereista. Smiley

Linn 
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #54 : 07.10.2006 19:23:23 »

Vaikka mitä karttoja ja tulkintoja katsoisin, niin kasihuone on minulla typötyhjä???
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #55 : 07.10.2006 21:50:21 »

Hei Lilja82 ! Ei kestä ja mikä mielenkiintoisinta myös minulla Mars 8. huoneessa kuin myös Chiron ja psykologia on aina ollut elämässäni tärkeää vaikka en sitä ole opiskellut, mutta pelastusoperaatioihin sorrun tämän tästä  Grin tosin ehkä pienemmässä mittakaavassa kuin ne yleensä mielletään  Wink

Allekirjoitan tämän täysin. Minulle on aina "suotu" auttajan rooli lähipiirissäni ja ovat sanoneet hyvin tunneälykkääksi ihmiseksi vaikken korkeastikoulutettu ihminen ( en ole psykologi mustaa valkoisella ) ole ja väliäkös tuolla, ymmärrän ihmistä ja sen mieltä, vaikka tuntuukin välillä raskaalta.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #56 : 07.10.2006 23:40:58 »

Tervetuloa joukkoon Ilmatar ja olet muuten syntynyt samana päivänä kuin yksi tyttäristäni  Smiley .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #57 : 08.10.2006 14:44:30 »

Kiitos kiitos, taiska Smiley
Vai että tyttäresi on myös kaksonen, onneksi olkoon, ei varmaan aina ole niin helppoa  Grin
Vanhempani ovat 24-vuotta joutuneet katsomaan vierestä, kun kaikista ja kaikesta kiinnostunut tytär vaihtaa mielenkiinnon kohdetta kuin paitaa ( töihin ja opiskeluihin viitaten ) ja tämä on aiheuttanut välillä aikamoista narinaa. Itseänikin välillä vaivaa tämä päättämättömyys, mutta onneksi elämä toi eteeni jämäkän kauris-miehen, joka on opettanut minulle miten asioita saatetaan myös loppuun asti  :Smiley

Aiheessa pysyen, voimakkaan skorpparivaikutuksen alaisena, olen myös miettinyt, olisiko ns. ailahtelevaisuuteen ja tähän päättämättömyyteen syynä juuri voimakas intuitio ( tällä itselleni usein selvitän syitä ja seurauksia:) Olen viimeisen kahden vuoden aikana etsinyt paikkaani työ ja opiskelumaailmassa ja suuntaa olen alkanut löytämään. Aiemmin tekemäni vaatealan työ on alkanut suunnattomasti ahdistaa ja muutamista alan "huippupaikoista" olen tasaiseen tahtiin kieltäynyt, vaikka olisivatki tuoneet taloudellista turvaa. Juuri viime vkolla irtisanoin itseni kuukauden työsuhteen jälkeen, koska kuuntelin omaa sisäistä ääntäni. En voi tehdä työtä, mikä saa minut itkemään ja pahalla tuulelle. Edes avomiehelleni en ole asiasta vielä sanonut, koska saisin moraaliluennon rahantulon tärkeydestä ja jne.

Luotan todella paljon aavistuksiini ja olotiloihin, olen niille todella herkkä. Uskon niin vahvasti siihen, että tuolla odottaa se oikea paikka itselleni, että uskallan ottaa riskejä. Melkein aina olen myös saanut työpaikan, minkä olen halunnut, joten tyhjän päällä en ole koskaan ollut. Onko tämä riskialtista ja tyhmää vai mitä te muut olette mieltä?
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #58 : 08.10.2006 17:36:30 »

Kiitos kiitos, taiska Smiley
Vai että tyttäresi on myös kaksonen, onneksi olkoon, ei varmaan aina ole niin helppoa  Grin
Vanhempani ovat 24-vuotta joutuneet katsomaan vierestä, kun kaikista ja kaikesta kiinnostunut tytär vaihtaa mielenkiinnon kohdetta kuin paitaa ( töihin ja opiskeluihin viitaten ) ja tämä on aiheuttanut välillä aikamoista narinaa. Itseänikin välillä vaivaa tämä päättämättömyys, mutta onneksi elämä toi eteeni jämäkän kauris-miehen, joka on opettanut minulle miten asioita saatetaan myös loppuun asti  :Smiley

Aiheessa pysyen, voimakkaan skorpparivaikutuksen alaisena, olen myös miettinyt, olisiko ns. ailahtelevaisuuteen ja tähän päättämättömyyteen syynä juuri voimakas intuitio ( tällä itselleni usein selvitän syitä ja seurauksia:) Olen viimeisen kahden vuoden aikana etsinyt paikkaani työ ja opiskelumaailmassa ja suuntaa olen alkanut löytämään. Aiemmin tekemäni vaatealan työ on alkanut suunnattomasti ahdistaa ja muutamista alan "huippupaikoista" olen tasaiseen tahtiin kieltäynyt, vaikka olisivatki tuoneet taloudellista turvaa. Juuri viime vkolla irtisanoin itseni kuukauden työsuhteen jälkeen, koska kuuntelin omaa sisäistä ääntäni. En voi tehdä työtä, mikä saa minut itkemään ja pahalla tuulelle. Edes avomiehelleni en ole asiasta vielä sanonut, koska saisin moraaliluennon rahantulon tärkeydestä ja jne.

Luotan todella paljon aavistuksiini ja olotiloihin, olen niille todella herkkä. Uskon niin vahvasti siihen, että tuolla odottaa se oikea paikka itselleni, että uskallan ottaa riskejä. Melkein aina olen myös saanut työpaikan, minkä olen halunnut, joten tyhjän päällä en ole koskaan ollut. Onko tämä riskialtista ja tyhmää vai mitä te muut olette mieltä?


Hei Ilmatar! Tyttöni on sinua muutamia tunteja vanhempi...ja oli maailman helpoin vauva...mutta liikkeelle lähdön jälkeen aivan mahdoton menijä  Grin Ikinä hänelle ei ole sopinut mikään pitkäpiimäinen työ vaan hän on aina ollut käytännön ja toiminnan ihminen.Hän koulutti itsensä hoitoalalle ja on ollut vakituisessa työssä jo kauan ja asuu Kauris-miehensä kanssa tyytyväisenä  Wink .Kun touhuamista riittää eikä kaikki ole pilkun viilausta ja hän saa olla oma iloinen ja touhukas itsensä, niin kaikki on hyvin  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #59 : 11.10.2006 10:55:46 »

ceres kaksosissa
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: