Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalatmies  (Luettu 25119 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jubilee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #15 : 09.05.2012 19:37:35 »

Ei se kyllä tee pettämisestä yhtään hyväksyttävämpää omasta mielestäni oli syyt siihen mitkä tahansa, enkä siksi oikein pidä tästä kalojen virran mukana kulkemisesta jos siitä seuraa edes vahingossa epäluotettavuutta tai jotain ihme säätämistä ihmissuhteissa. Mutta en uskokaan että kalat olis tahallaan yhtaikaa useamman naisen loukussa...

Miksiköhän tuosta, että (joku) kala haluaa "jakaa rakkauttaa kaikille", tulee mieleen se, että se on silloin lievempi paha? Kala on vain semmoinen reppana, joka haluaisi auttaa kaikkia ja jää tilanteeseen jumiin? Onko siis hyväksyttyä se, että ei omaa itsehillintää kunnioittaakseen puolisoaan, jos motiivina on auttaminen? Onko siis hyväksyttyä kulkea jokaisen oman mieliteon ja himon perässä välittämättä seurauksista, jos kyseessä on vain ihastunut reppana joka ei osaa päättää mitä tekee? Ja tekeekö se, että sanoo kärsivänsä tilanteesta itse teosta hyväksyttävämmän? Jollain tavalla (nuo) kalat pääsevät tuossa suloisuudessaan vähän liikaa kuin koira veräjästä teoistaan.

En siis sinulle tarkoittanut tätä kommenttia, vaan heräsi ajatukset vain siitä.  Smiley

Siis mä olen täysin samaa mieltä! En vain ite millään osaa pukea noin hyvin sanoiksi tota mitä sä kirjotit. Oon kyllä samoilla linjoilla, etten mä ainakaan katsoisi sormien läpi mitään verukkeita sille ettei ole itsekuria ja ettei pysty sitoutumaan. Ja sen verran kolhokko ihminen osaan olla, ettei muhun tehoa mitkään säälin ja empatian tunteet selitykseksi miksi sitä naapurin irmelia piti pitää hyvänä  idiot2 Eri asia, jos minulle selkeästi ilmoitetaan että, "hei, mä en sitten ole vain yhden naisen mies vaan rakastan vähän kaikkia".
Tunteet ovat niitä joille ei (ehkä) voi mitään, mutta teoista on jokainen täysin itse vastuussa ja teot tehdään omien valintojen kautta. Auttamisen ja rakastamisen halu, niin kauniilta kuin se kuulostaakin, ei mielestäni mitenkään oikeuta olemaan epälojaali kumppanilleen.

edit. tiedän yhden kalanaisen, joka oli aikoinaan tosi kaksnaamanen. Mutta hän osasi sen kätkeä hyvin "hyväsydämmisyyteensä" ja muutenkin oli tosi avulias ja ihana ja empaattinen... mutta kun jäi rysän päältä kiinni, keksi niin törkeitä valheita muista ihmisistä ja hän pääsi kuin pääsi koirana veräjästä, sillä eihän niin "kiltti ja kultanen" ihminen kenellekään halua mitään pahaa  angel
« Viimeksi muokattu: 09.05.2012 19:41:25 kirjoittanut jubilee » tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #16 : 09.05.2012 20:50:08 »



     Pelkkä aurinko merkki kertoo hyvin pienen osan persoonasta,   askendentti  kuu  mars  venus ja myös  merkurius, sekä
     missä huoneessa planeetat sijaitsee ym. on tärkeää.

      Tunnen monta aurinko kalaa, ja hyvin erilaisia kaikki, ja jos on paljon maamerkkiä, on hyvin jalat maassa oleva persoona.  Smiley

       
     
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #17 : 09.05.2012 22:34:16 »

Ehdoton suosikkini suomalaisista kalat-miehistä joka toteutti niitä unelmiaan, joista monet kalat-miehet vain lähinnä haaveilevat:
http://www.tapiorautavaara.net/images/pohja_05.jpg

Tämä hänen kertomansa kuvaa hänessä olevaa kalat-maisuutta:
"Väitän, etten koskaan ole ollut kovin paha ihminen. Mutta sellaisia heijastuksia sota sai aikaan lopuksi elämäkseni, että sisälläni jokin vaatii minua jatkuvasti tavalla tai toisella paikkaamaan niitä pahoja tekoja, joita jouduin sodassa – muiden tavoin – tekemään. Tunnen, että minun on yritettävä olla ihmisille mahdollisimman hyvä, kiltti, hellä. Minun on tehtävä kaikkeni Suomen parhaaksi ja suomalaisten parhaaksi. Koin tappamisen, joka sodassa oli välttämätöntä, lähinnä pahantekona ihmisyyttä kohtaan, hirvittävänä pakkona, käskyjen täyttämisenä, loputtomana valintatilanteena: jollen minä ehdi, kaveri ehtii ja minä kuolen."


tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #18 : 09.05.2012 22:42:27 »

Jos antaisin vastauksia,edelliseen kirjoituksen tuomiin ajatuksiin. 20v oli pitkä aika kärsiä miestä josta yritin eroon toisena vuonna,et menin toiselle paikkakunnalle kouluunkin että pääsen sieltä livahtamaan karkuun mut sekös sen huomas ja tuli hakemaan mut koululta suoraan kotio. koulun loputtua pakko palata jo työllisyydenkin takia ja asuntokin oli  siellä.
Taisin mennä naimisiin mieheni perheen kanssa enkä miehen takia.En oikein tullut oman sukuni kans toimeen,niin adobtoin itteni heille,siinä samalla sain pikku veljen ja siskon oman siskoni lisäksi, he hyväksyivät mut sellaisena kuin olen. Ja olen edelleen 30v jälkeen edelleen samaa perhettä,ex mieheni vaan 10v muutti avustuksellani uuden naisen luo ja  tehtiin lapsi samantien, joka koski itseä eniten 3 keskenmenon jälkeen.Eikä empatiaa herunu sitten millään,et olin ihan yksin suruni kanssa kun ei olis saanu edes kelleen kertoo.
Niin on meillä kaksi tytärtä silti, jotka ei oikein menaa tulla isäs kans toimeen.
Riitelyssä oli se vikana että käänsin vaan selkäni kun toinen olisi haastanut riitaa,jos olisin pitäny puoleni niin sekin olisi ilmaa selvittänyt.
Se taisi pitää eniten meitä kiinni kun mies uhkaili et hän ottaa tyttäremme, jota en suostunu antamaan,niin joutu pitämään minutkin ja toinen tytär tuli myöhemmin.
Mutta kun vihdoin pääsin eroon siitä, niin otettiin ilo irti likkojen heti ja alettiin tekee kaikkee kivaa yhdessä,viikon päästä ei enää huomattu et joku puuttuu joukosta.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #19 : 10.05.2012 00:34:14 »

20v oli pitkä aika kärsiä miestä josta yritin eroon toisena vuonna,et menin toiselle paikkakunnalle kouluunkin että pääsen sieltä livahtamaan karkuun mut sekös sen huomas ja tuli hakemaan mut koululta suoraan kotio. koulun loputtua pakko palata jo työllisyydenkin takia ja asuntokin oli  siellä.Taisin mennä naimisiin mieheni perheen kanssa enkä miehen takia.En oikein tullut oman sukuni kans toimeen,niin adobtoin itteni heille,siinä samalla sain pikku veljen ja siskon oman siskoni lisäksi, he hyväksyivät mut sellaisena kuin olen. Ja olen edelleen 30v jälkeen edelleen samaa perhettä,ex mieheni vaan 10v muutti avustuksellani uuden naisen luo ja  tehtiin lapsi samantien, joka koski itseä eniten 3 keskenmenon jälkeen.Eikä empatiaa herunu sitten millään,et olin ihan yksin suruni kanssa kun ei olis saanu edes kelleen kertoo. Niin on meillä kaksi tytärtä silti, jotka ei oikein menaa tulla isäs kans toimeen.
Riitelyssä oli se vikana että käänsin vaan selkäni kun toinen olisi haastanut riitaa,jos olisin pitäny puoleni niin sekin olisi ilmaa selvittänyt.
Se taisi pitää eniten meitä kiinni kun mies uhkaili et hän ottaa tyttäremme, jota en suostunu antamaan,niin joutu pitämään minutkin ja toinen tytär tuli myöhemmin. Mutta kun vihdoin pääsin eroon siitä, niin otettiin ilo irti likkojen heti ja alettiin tekee kaikkee kivaa yhdessä,viikon päästä ei enää huomattu et joku puuttuu joukosta.

Astrologia on oiva apu oman itsensä tutkiskeluun, siihen tarvitaan syntymätiedot. Jos et sitä itse kykene vielä tutkimaan niin täällä meitä on monia jotka siinä voi auttaa mikäli liität tiedot tai kartan mukaan. Tuossa viestissäsi jo tiettyjä asioita tuleekin ilmi joita et itse ehkä edes huomaa mutta tärkeintä olisi katsoa sinun omaa syntymäkarttaasi, sieltä niitä vastauksia sitten löytyy.

Jos ei rakasta itseään niin kukaan muukaan ei sitä tee, sen vuoksi se on tärkeää. Sen myötä myös oppii pitämään puolensa.
Menneet on menneitä mutta tulevaisuus odottaa. Smiley

-M-
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #20 : 10.05.2012 03:35:08 »

Keräsin listan tunnettuja kalat-miehiä, joitan ilman historia olisi toinen:

Näyttelijöitä:
Bruce Willis, s. 19.3.1955
Daniel Craig, s. 2.3.1968
Chuck Norris, s. 10.3. 1940
Javier Bardem, s. 3.1969

Kansaivälisten suuryritysten johtajia:
Rupert Murdoch, s.11.3. 1931
Steve Jobs,  s. 24.2. 1955

Kuvataiteilijoita:
Michelangelo, s. 6.3.1475
Auguste Renoir, s. 25.2.1841

Maailmankuvan mullistajia:
Nicolaus Copernicus, s. 19.2. 1473
Galileo Galilei, s. 15.2.1564
Albert Einstein, s. 14.3. 1879

Esoteerikko:
Rudolf Steiner, s. 25.2.1861

Terroristijohtaja:
Osama bin Laden, s. 10.3.1957

USA:n 1. presidentti:
George Washington, s. 22.2.1732

Uskonnonperustaja:
Jeesus Kristus, s.  28.2. -6


Jännittävisti kolme todella merkittävää maailmankuvanmullistajaa, jotka ovat täysin muuttaneet ihmiskunnan käsitystä tilasta ja avaruudesta, ovat kaloja. Joidenkin lähteiden mukaan myös kristinuskonperustaja olisi kalat. Pari informaatioalan suuryrityksen johtajaakin, kovaa bisnesmiestä, sain nopealla haulla tähän. Ja millaisia "kovanaama" näyttelijöitä. Vaikutta lista kyllä, mutta missä on se kalojen päämäärättömyys, mistä usein puhutaan?



 

« Viimeksi muokattu: 10.05.2012 03:38:50 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
jubilee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #21 : 10.05.2012 09:51:40 »

Jos antaisin vastauksia,edelliseen kirjoituksen tuomiin ajatuksiin. 20v oli pitkä aika kärsiä miestä josta yritin eroon toisena vuonna,et menin toiselle paikkakunnalle kouluunkin että pääsen sieltä livahtamaan karkuun mut sekös sen huomas ja tuli hakemaan mut koululta suoraan kotio. koulun loputtua pakko palata jo työllisyydenkin takia ja asuntokin oli  siellä.
Taisin mennä naimisiin mieheni perheen kanssa enkä miehen takia.En oikein tullut oman sukuni kans toimeen,niin adobtoin itteni heille,siinä samalla sain pikku veljen ja siskon oman siskoni lisäksi, he hyväksyivät mut sellaisena kuin olen. Ja olen edelleen 30v jälkeen edelleen samaa perhettä,ex mieheni vaan 10v muutti avustuksellani uuden naisen luo ja  tehtiin lapsi samantien, joka koski itseä eniten 3 keskenmenon jälkeen.Eikä empatiaa herunu sitten millään,et olin ihan yksin suruni kanssa kun ei olis saanu edes kelleen kertoo.
Niin on meillä kaksi tytärtä silti, jotka ei oikein menaa tulla isäs kans toimeen.
Riitelyssä oli se vikana että käänsin vaan selkäni kun toinen olisi haastanut riitaa,jos olisin pitäny puoleni niin sekin olisi ilmaa selvittänyt.
Se taisi pitää eniten meitä kiinni kun mies uhkaili et hän ottaa tyttäremme, jota en suostunu antamaan,niin joutu pitämään minutkin ja toinen tytär tuli myöhemmin.
Mutta kun vihdoin pääsin eroon siitä, niin otettiin ilo irti likkojen heti ja alettiin tekee kaikkee kivaa yhdessä,viikon päästä ei enää huomattu et joku puuttuu joukosta.


Mä kyllä näkisin tässä jo mielisairaan yksilön jolla ei ole horoskooppimerkkien kanssa niinkään tekemistä.

Itse ihmettelen myös, miksi kaloja sanotaan ns. taivaanrannan maalareiks.. Kyllä kaloista löytyy merkittäviä menestyjiä, mutta he eivät pidä itse itsestään meteliä ja yksityiselämäkin näyttäis olevan aika rauhallista ilman sen kummempia draamoja. Oma suosikkini on Freddie Prinze Jr. (synt. 8.3.1976), tosi karismaattinen ja hauska näyttelijä.
Mutta siis, tämä mun kalatmies eroaa kaveriporukastaan siinä, että hän on niitä harvoja jotka ovat siitä porukasta opiskelemassa sitten ajat sitten päättyneen lukion jälkeen, ovat siis kaikki jo reippaasti yli 20 vuotiaita. Ei ne muutkaan (kaksosia ja veskareita) ihan veneen alla asu, mutta ottavat elämän yhtenä juhlana ja kaikki aika työn ulkopuolella kuluu baareissa tms. riennoissa. Että siinä taas "oiva esimerkki" kalojen aikaansaamattomuudesta.. Ja on siis vaatimaton, ei nosta itseään kenenkään yläpuolelle mutta on vastuuntuntoinen ja ahkera. Nämä ovat mielestäni parhaimpia puolia kyseisessä miehessä.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #22 : 10.05.2012 13:52:52 »

Neptunus; harhat ja henkisyys planeetta mikä kuvaa henkilöä jolla on hyvin henkinen, sisäänpäin kääntynyt ajattelu
mielen tasolla siis ei tuo ulos ajatuksiaan muille, elää haavemaailmassa mistä tulee myös kuvaus taivaanrannan
maalari.. kukaan ei tiedä mitä Kalat ajattelee todellisuudessa vaikka juttelee kanssasi..

Sitähän kaikkea Kalat itsessään on, ei se merkkiä halvenna vaan kuvaa Kalan kuvausta...

-M-
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #23 : 10.05.2012 15:00:14 »

Kaloissa (ja neptunuksessa) juurikin on se, että sitä voi toteuttaa joko todella hyvin tai todella huonosti. Ei välttämättä joko tai, mutta molemmat ääripäät ovat äärimmäisiä tässä merkissä.

Itselläkin on kalaa kartalla vahvasti, ja eniten huomannut juuri sen, että kalana on helppo kääntyä sisäänpäin, jolloin homma lopulta ei ollenkaan tarkoita, että olisi empatiakykyinen ja muita auttava, kuten kaikkialla kalasta sanotaan, vaan silloin kaikki lähtee oman navan ympäriltä ja omasta itsekkyydestä ja herkkähipiäisyydestä ja marttyyriudesta. Se on aika tuhoisaa, ja pidän ehkä kaikkein kamalimpana vaihtoehtona sitä, kyseessä kun ei kuitenkaan ole puhdas "vahva" itsekkyys, vaan varsin katkera itsekkyys. Olen huomannut itsestäni, että mitä enemmän itsetuntoni on kehittynyt, sitä enemmän olen luonnostaan avautunut myötätuntoisemmaksi ja ymmärtävämmäksi muita kohtaan. Tuo oman napansa ympärillä vellova kalatyyppi kun taas on rehellisesti kaikkea muuta kuin myötätuntoinen lopulta. Itsestänikin tunnistanut näitä olen. Toivon, että tulevaisuudessa onnistun toteuttamaan sitä kalan hyvää ja oikeasti empatiakykyistä puolta yhä enemmän ja enemmän. Se vaatii voimaa lopulta, että pystyy siihen suureen myötätuntoon. Siksi uskonkin että kalat, jotka siihen ovat päässeet, ovat kunnioitettavan matkan käyneet elämässään, samoin uskon, että monet kalat tuntevat etteivät heidän voimansa riitä ja ajautuvat negatiivisen puolelle. Se ei siis ole niin yksiselitteistä, että kala kartalla todistaisi automaattisesti hyväsydämisyyttä. Se on rankka tie, lopulta.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #24 : 10.05.2012 17:49:45 »


   
         Minulla on noususolmu kaloissa 8h. olen kehittynyt paljon kalamaiseen suuntaan, (entinen nipottaja, lasku neitsyessä).
         Ymmärrän hyvin kalaihmisiä, sulaudun hyvin heidän joukkoihin.

         Kasi huone on vahvan huone se muuttaa syvältä.   
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #25 : 10.05.2012 18:48:37 »


Minulla on ilmeisesti onnea ollut kalojen kanssa. Niin sukulaiset kuin työkaveritkin ovat varmaan vanhoja sieluja, koska niin ovat hyvät puolet esillä. Työt sujuvat ja myötuntoa on paljon. Kovasti tykkään.  smitten angel
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #26 : 10.05.2012 22:09:31 »

Neptunus; harhat ja henkisyys planeetta mikä kuvaa henkilöä jolla on hyvin henkinen, sisäänpäin kääntynyt ajattelu
mielen tasolla siis ei tuo ulos ajatuksiaan muille, elää haavemaailmassa mistä tulee myös kuvaus taivaanrannan
maalari.. kukaan ei tiedä mitä Kalat ajattelee todellisuudessa vaikka juttelee kanssasi..

Sitähän kaikkea Kalat itsessään on, ei se merkkiä halvenna vaan kuvaa Kalan kuvausta...

-M-


Kalojen hallitsijana on pidetty vuosisatojen, jopa tuhansien ajan Jupiteria, kunnes vasta v. 1846 Neptunuksen löytymisen jälkeen tehtävä annettiin Neptunukselle. Osa astrologeista pitää nykyäänkin myös Jupiteria Kalojen hallitsijana, ja intialaisessa astrologiassa Jupiter on edelleen kalojen hallitsija.

Kalojen hallitsija siis riippuu astrologian tulkinnasta.
 

« Viimeksi muokattu: 10.05.2012 22:11:12 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #27 : 10.05.2012 22:20:59 »

Kaloissa (ja neptunuksessa) juurikin on se, että sitä voi toteuttaa joko todella hyvin tai todella huonosti. Ei välttämättä joko tai, mutta molemmat ääripäät ovat äärimmäisiä tässä merkissä.

Itselläkin on kalaa kartalla vahvasti, ja eniten huomannut juuri sen, että kalana on helppo kääntyä sisäänpäin, jolloin homma lopulta ei ollenkaan tarkoita, että olisi empatiakykyinen ja muita auttava, kuten kaikkialla kalasta sanotaan, vaan silloin kaikki lähtee oman navan ympäriltä ja omasta itsekkyydestä ja herkkähipiäisyydestä ja marttyyriudesta. Se on aika tuhoisaa, ja pidän ehkä kaikkein kamalimpana vaihtoehtona sitä, kyseessä kun ei kuitenkaan ole puhdas "vahva" itsekkyys, vaan varsin katkera itsekkyys. Olen huomannut itsestäni, että mitä enemmän itsetuntoni on kehittynyt, sitä enemmän olen luonnostaan avautunut myötätuntoisemmaksi ja ymmärtävämmäksi muita kohtaan. Tuo oman napansa ympärillä vellova kalatyyppi kun taas on rehellisesti kaikkea muuta kuin myötätuntoinen lopulta. Itsestänikin tunnistanut näitä olen. Toivon, että tulevaisuudessa onnistun toteuttamaan sitä kalan hyvää ja oikeasti empatiakykyistä puolta yhä enemmän ja enemmän. Se vaatii voimaa lopulta, että pystyy siihen suureen myötätuntoon. Siksi uskonkin että kalat, jotka siihen ovat päässeet, ovat kunnioitettavan matkan käyneet elämässään, samoin uskon, että monet kalat tuntevat etteivät heidän voimansa riitä ja ajautuvat negatiivisen puolelle. Se ei siis ole niin yksiselitteistä, että kala kartalla todistaisi automaattisesti hyväsydämisyyttä. Se on rankka tie, lopulta.

Monia kalat ystäviä ja juuri näin se pitkälti menee. Vaikka ihania ovatkin niin kyllä juuri tuo itsekkyys ja herkkähipiäisyys on vahvana. Ja heikko itsetunto on usein myös. Toki kaloissa on paaljon hyviä puolia  smitten Niin ja en tunne yhtäkään kalat ihmistä joka ei olisi parisuhteessa ollut ns. petturi.
tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #28 : 10.05.2012 23:58:16 »

Astrologia on oiva apu oman itsensä tutkiskeluun, siihen tarvitaan syntymätiedot. Jos et sitä itse kykene vielä tutkimaan niin täällä meitä on monia jotka siinä voi auttaa mikäli liität tiedot tai kartan mukaan. Tuossa viestissäsi jo tiettyjä asioita tuleekin ilmi joita et itse ehkä edes huomaa mutta tärkeintä olisi katsoa sinun omaa syntymäkarttaasi, sieltä niitä vastauksia sitten löytyy.

Jos ei rakasta itseään niin kukaan muukaan ei sitä tee, sen vuoksi se on tärkeää. Sen myötä myös oppii pitämään puolensa.
Menneet on menneitä mutta tulevaisuus odottaa. Smiley

-M-
Harrastan astrologiaa,mutta olen vielä alku taipaleella.Käyny vasta pari kurssia, jotain opettaja on kertonutkin.Innostusta riittää itse tutkisteluun monesta suunnasta.Mutta aika hyvin ne näyttää tuovan samoja asioita esille.

Olen käynyt reiki 1 ja 2 kurssin ja menossa 3 kurssille. Nyt on itsensä puhdistus kausi meneillään jolloin kaikki sisuksiin ängetyt asiat tulevat taas esille tutkittavaksi ja poistettavaksi.Siks välillä tuntuu et tarttis hyppiä seinille ja kaikki menee vaihdevuosien piikkiin,etteivät muut sitä paljoo ihmettele.

Ja kun oikein ahdistaa ja jäseniä särkee menen "huuhaa hierojalleni" niin se puhdistaa mun sakrani ym. Ja kertoo mitä mikäkin kramppi tarkoittaa,kaikki se näyttää näkevän? että välillä oikein hävettää.
Ja kun se ei löytänyt tästä elämästä ongelmaan ratkaisua, niin sitten edellisistä elämistä jossa olin myös yksin huoltaja,piikana talossa jonka isännän lapsi oli,niin minut oli ajettu pois talosta.Ja yhdes elämäs olin geisha.
Hain vastausta isä ongelmaani,kun olen tuntenut et hän ei hyväksy mua, mutta äiti on siitä asiasta eri mieltä,niin aloin miettiä mistä se kaikki on mahtanut alkaa.En tie alkoiko se edell. elämistä mut se ainakin laukaisi tilanteen vielä isän eläessä onneks.
Elikä aika alkutaipaleella olen vielä,...ne hoitajat joitten hoidos oon joskus käyny sanovat nykyään et oon muuttunut ekasta käynnistä aikalailla.Nyt reikin ja astrologian myötä olen alkanut miettimään et mitä mun tarvii oppii kun  samat ongelmat toistuu, jotain välähdyksiä on jo tullutkin tai toinen ihminen peilaa ne mulle takaisin.
Nää kirjoitukseni nyt vähän meni sivuraiteille....tää kalat miehet kun sattuivat oleen päivän polttavin asia just näinä aikoina niihin liittyvine ongelmineen.Kaks viimistä kalat miestä olivat nousevia rapuja, olisivat varmaan olleet  uskollisia jos oltais päästy siihen pitempiaikaiseen seurustelu suhteeseen asti.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2012 00:11:09 kirjoittanut Siiri 58 » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #29 : 11.05.2012 03:36:51 »

Neptunus; harhat ja henkisyys planeetta mikä kuvaa henkilöä jolla on hyvin henkinen, sisäänpäin kääntynyt ajattelu
mielen tasolla siis ei tuo ulos ajatuksiaan muille, elää haavemaailmassa mistä tulee myös kuvaus taivaanrannan
maalari.. kukaan ei tiedä mitä Kalat ajattelee todellisuudessa vaikka juttelee kanssasi..

Sitähän kaikkea Kalat itsessään on, ei se merkkiä halvenna vaan kuvaa Kalan kuvausta...

-M-


Kalojen hallitsijana on pidetty vuosisatojen, jopa tuhansien ajan Jupiteria, kunnes vasta v. 1846 Neptunuksen löytymisen jälkeen tehtävä annettiin Neptunukselle. Osa astrologeista pitää nykyäänkin myös Jupiteria Kalojen hallitsijana, ja intialaisessa astrologiassa Jupiter on edelleen kalojen hallitsija.

Kalojen hallitsija siis riippuu astrologian tulkinnasta.



Juu, mutta mä en ole puhunutkaan intialaisesta Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: