Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heikit?  (Luettu 17768 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #15 : 01.04.2012 18:58:46 »

Mä kans tykkään vanhoista nimistä, tossa just hörisin itekseni kun oli paikallissanomissa että kastettu Princess Luna Lianina MÖTTÖNEN.
No, makunsa tietysti kullakin ja niistä ei voi kiistellä.  Smiley
Grin Grin Grin
Toivottavasti kukaan ei loukkaannu, klassikko esimerkki: Desiree Räsänen r-vialla... Grin

Ja kyllä mulla meinasi kaffet kerran mennä väärään kurkkuun kun luin erään vanhan naisen kuolinilmoitusta, en nyt voi alkuperäistä ritiripsua tässä kertoa, mutta täytyy keksiä vastaava: Anni Sanni Sannikka os. Nikka. Tämän siis keksin, mutta oli vastaavanlainen. 2funny

No, oikeesti mulle on ihan sama...jokaisen oma päätös ja oma lapsi. Mä vaan tykkään kaikista sanaleikeistä ja nimileikeistä, älkää suuttuko. Lips Sealed

tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #16 : 01.04.2012 19:44:32 »

Pakko palata aiheeseen. Mitäs tästä sanotte: Heikki Heikinheimo. Heikeillä on ihan oma heimokin. Tongue
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #17 : 01.04.2012 20:21:16 »

Yritän tässä muistella Heikkejä; kolme ainakin on jollain tavalla tossukoita ja leppoisia...Jollain tavalla koko nimestä tulee mieleen sellainen pehmeähkö henkilö.
Mutta ehkä tuolla Heikkien heimopäälliköllä pitää sitten olla eri otteet.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #18 : 01.04.2012 20:24:18 »

Heikki Heikinheimo heimopäällikkö; päivää!  Grin

Mä en tunne yhtäkään heikkiä..eiku yhen 12v pojan, joka on oikein konnankoukku ja huonon käytöksen multihuipentuma...rakkari! Cheesy
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #19 : 01.04.2012 20:29:19 »

Ikivanhassa aapisessa H:n kohdalla runo, meni jotenkin näin:

Hui hai Heikki tuli koulusta kotiin.
Hau hau Haukku tuli Heikkiä vastaan.

Oli pakko pistää tähän väliin.  laugh
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #20 : 01.04.2012 21:13:34 »


FWIW:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_stage_names

 Shocked
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #21 : 01.04.2012 22:27:21 »

En silti jaksa uskoa että jos esim. mun nimi olis Heikki (mitä ei ole, olen nainen; Heikkitar?) niin en olis samanlainen kuin nyt olen. Astrologia on vähän eri asia kuin ihmisten sopimat nimet.


Ruotsissa voisit olla Heikki. Hiljattain on poistettu nimistä sukupuolierottelut eli Mikael voi olla nainen ja Isabella mies. Eläköön tasa-arvo! Heja Sverige!!!!!
« Viimeksi muokattu: 01.04.2012 22:41:56 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #22 : 01.04.2012 22:48:01 »

Olisi kiva tietää, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia / näkemyksiä Heikeistä kuin
minulla.

Mielestäni Heikit ovat usein hämmästyttävän herkkänahkasia, eivätkä tahdo sietää
juuri minkäänlaista kritiikkiä.

Viimeisen esimerkki on Heikki "Pedro" Hietanen, joka Puoliseiskassa väitti, että autotuunatut
idolit putoavat yleensä nopeasti pois suosion kelkasta. Toimittaja otti vasta-argumenttina
esiin Matti Nykäsen, jonka tallenteita hän siis ilmeisesti - ja kaiketi hyvällä syyllä epäili autotuunatuiksi
(virettä korjataan digitaalisesti?).

Vai tarkoittiko Juha-toimittaja mahdollisesti sitä, että Matti on pysynyt suosion
huipulla vaikka häntä ei olekaan "tuunailtu"?


Pedro tuntui jopa tuollaisesta mitättömästä kritiikistä närkästyvän kun hän totesi hieman
kärsimättömällä sävyllä "Em minä tiedä!"  (mitenkä Nykänen on pysynyt suosittuna heikohkosta
laulutaidostaan huolimatta?).

http://areena.yle.fi/video/1332866564348

Kohdasta noin 16:00 alkaen...

Muoks: Noh, Pedro taisi tuottajana ottaa itseensä jo siitä, että Mikko-toimittaja käytti
tuottamisesta sanaa "huijaus"...


Katoin ton pätkän. Pedro Hietanen otti ihan rennosti koko jutun jonka kerroit, hermostumisesta ei ollut merkkiäkään!

tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #23 : 02.04.2012 00:20:50 »

Olisi kiva tietää, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia / näkemyksiä Heikeistä kuin
minulla.

Mielestäni Heikit ovat usein hämmästyttävän herkkänahkasia, eivätkä tahdo sietää
juuri minkäänlaista kritiikkiä.

Viimeisen esimerkki on Heikki "Pedro" Hietanen, joka Puoliseiskassa väitti, että autotuunatut
idolit putoavat yleensä nopeasti pois suosion kelkasta. Toimittaja otti vasta-argumenttina
esiin Matti Nykäsen, jonka tallenteita hän siis ilmeisesti - ja kaiketi hyvällä syyllä epäili autotuunatuiksi
(virettä korjataan digitaalisesti?).

Vai tarkoittiko Juha-toimittaja mahdollisesti sitä, että Matti on pysynyt suosion
huipulla vaikka häntä ei olekaan "tuunailtu"?


Pedro tuntui jopa tuollaisesta mitättömästä kritiikistä närkästyvän kun hän totesi hieman
kärsimättömällä sävyllä "Em minä tiedä!"  (mitenkä Nykänen on pysynyt suosittuna heikohkosta
laulutaidostaan huolimatta?).

http://areena.yle.fi/video/1332866564348

Kohdasta noin 16:00 alkaen...

Muoks: Noh, Pedro taisi tuottajana ottaa itseensä jo siitä, että Mikko-toimittaja käytti
tuottamisesta sanaa "huijaus"...


Katoin ton pätkän. Pedro Hietanen otti ihan rennosti koko jutun jonka kerroit, hermostumisesta ei ollut merkkiäkään!



En sanonut, että hän hermostui, mutta mielestäni hieman kuitenkin närkästyi, kun sensijaan olisi voinut
vaikkapa sydämellisesti naurahtaa toimittajan "vasta-argumentille". Ehkä häntä enemmän närkästytti
kuitenkin se, että toinen toimittaja vihjaili tuottajien huijaavan tallenteita ostavaa yleisöä.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #24 : 02.04.2012 08:22:45 »

Kun nyt Heikeistä kerran puhutaan, niin ainut Heikki jota koskaan olen yhtään tuntenut oli mun kotikylässäni erään lapsiperheen isä. Tosi lapsirakas ja monesti mukana ala-asteen touhuissa auttamassa. Ja monesti myös sattui ensimmäisenä paikalle ikäviin tilanteisiin, tiedä sitten kuinka paljon häneen vaikutti, itse en tiedä miten kestäisin jos olisin nähnyt yhtä läheltä ne tilanteet joita tiedän että hän näki. Tai siis melkeinhän näin itsekin yhtä läheltä, mutta niin eri näkökulmasta.
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #25 : 03.04.2012 23:18:19 »

Olisi kiva tietää, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia / näkemyksiä Heikeistä kuin
minulla.

Mielestäni Heikit ovat usein hämmästyttävän herkkänahkasia, eivätkä tahdo sietää
juuri minkäänlaista kritiikkiä.

Viimeisen esimerkki on Heikki "Pedro" Hietanen, joka Puoliseiskassa väitti, että autotuunatut
idolit putoavat yleensä nopeasti pois suosion kelkasta. Toimittaja otti vasta-argumenttina
esiin Matti Nykäsen, jonka tallenteita hän siis ilmeisesti - ja kaiketi hyvällä syyllä epäili autotuunatuiksi
(virettä korjataan digitaalisesti?).

Vai tarkoittiko Juha-toimittaja mahdollisesti sitä, että Matti on pysynyt suosion
huipulla vaikka häntä ei olekaan "tuunailtu"?


Pedro tuntui jopa tuollaisesta mitättömästä kritiikistä närkästyvän kun hän totesi hieman
kärsimättömällä sävyllä "Em minä tiedä!"  (mitenkä Nykänen on pysynyt suosittuna heikohkosta
laulutaidostaan huolimatta?).

http://areena.yle.fi/video/1332866564348

Kohdasta noin 16:00 alkaen...

Muoks: Noh, Pedro taisi tuottajana ottaa itseensä jo siitä, että Mikko-toimittaja käytti
tuottamisesta sanaa "huijaus"...


Katoin ton pätkän. Pedro Hietanen otti ihan rennosti koko jutun jonka kerroit, hermostumisesta ei ollut merkkiäkään!



En sanonut, että hän hermostui, mutta mielestäni hieman kuitenkin närkästyi, kun sensijaan olisi voinut
vaikkapa sydämellisesti naurahtaa toimittajan "vasta-argumentille". Ehkä häntä enemmän närkästytti
kuitenkin se, että toinen toimittaja vihjaili tuottajien huijaavan tallenteita ostavaa yleisöä.

Närkästyä tai hermostua, aika samanlainen asia. Mielstäni hän ei vaikuttanut närkästyvältä, eikä hänen sävynsä ollut kärsimätön. Toimittaja esitti tyhmää ja hänen kysymykseen ei voinut vastata, siinä kaikki. Ja ihan sävyisästi Hietanen sen tilanteen kuittasi.

Eivät kaikki keksi pikkunokkeluuksia joilla kuitata typerät kysymykset. Ehkä Heikit eivät keksi pikkunokkeluuksia, vaan ovat syvällisempiä. Eli Heikeiltä kannattaisi kysyä parempia kysymyksiä.



« Viimeksi muokattu: 03.04.2012 23:20:54 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #26 : 06.04.2012 21:09:22 »

Hei

Mielestäni nimissä on paljon energiaa, joka vaikuttaa ihmiseen, ei jokaiseen samanlailla, onhan meillä paljon muitakin asioita jotka vaikuttakat ihmisen luonteeseen ja piirteisiin kuten astrologia, niin tietenkin Kalle joka on kalat, on erilainen kun Kalle joka on leijona.

Mutta yhden yhteneväisen asian olen huomannut.

Tiedän 3 Tuulaa ja 3 Tuulia, joista 4 on kuollut traagisesti, ja elämä on ollut jokseenkin raskasta, ja loput kaksi näistä, on kokenut paljon raskaita ja traagisia asioita elämässä. En tietenkään tarkota, että kaikki Tuula tai Tuulia nimen omaavat tulee kärsimään, mutta joku yhteys tässä on mielestäni.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #27 : 06.04.2012 21:15:07 »

Maijat ovat maanläheisiä ja juurevia. Jalat maassa olevia, vaatimattomia, voimakkaita ja vaatimattomuudessaan kauniita.

Ullat leipoo pullaa ja tykkäävät ruuasta. Mutta ovat jotenkin eteerisiä ja levottomia. Eivät oikeasti tykkäisi leipoa pullaa, vaan tehdä jotain muuta?

Masat tekevät fyysistä työtä ja ottavat kuppia perjantaisin (ja vähän muulloinkin)

Nikot ja Nicot ovat koulun häiriköitä ja ongelmanuoria. Tätä asiaa ihmettelee moni opettaja, vaikka ei ole muuten kiinnostunut tälläistä asioista.

Maariteilla on virtsatietulehduksia ja muuta alapään vaivaa. Estyneitä muutenkin sillä alueella.

Ollit on feminiinisiä ja hiukan homppelin oloisia, originaaleja taivaanrannan maalareita.

Ninat / Niinat haluaisivat hoitaa ulkonäköään enemmän, kuin lapsiaan. Julkisivu kuntoon, on heidän mottonsa.

Rami on perusjätkä, joka katsoo lätkää tai rassaa autoaan.

Älkää ottako henkilökohtaisesti, jos oma nimi napsahti listalle.




« Viimeksi muokattu: 06.04.2012 21:25:07 kirjoittanut Yep » tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #28 : 06.04.2012 21:33:19 »

Yep, musta tuntui että osuit naulan kantaan. Kaikki nimet ja luonteet sopivat munkin tuntemiin ko. henkilöihin.

Jaana.a, tunnen Tuulan, jolla on ollut välillä todella raskasta.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #29 : 06.04.2012 21:52:26 »

Ja tiiättekö mitä! Kaikki Aslakit ja Uulat on poromiehiä!  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: