Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus oinaassa  (Luettu 20234 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #15 : 24.09.2009 14:55:11 »

Juu täälläkin ihastutaan harva se päivä, mutta rakastuminen on ihan eri juttu ! Yhteen käteen mahtuvat ne oikeat rakkaudet tässä elämässä  Wink
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #16 : 10.10.2009 10:57:52 »


minulla on venus oinaassa. en ihastu helposti - hyvin, hyvin harvoin. rakastuminen on vielä harvinaisempaa.

tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #17 : 10.10.2009 14:51:03 »

seksuaalisia haluja, aistillisia viehätyksiä kyllä riittää, mutta en koe niitä ihastumisina! se on vain luonnollista, elämää. mielestäni seksuaalisesta energiasta voi nauttia ilman kosketustakin. ja eihän se mitään ihastusta tarvitse.  eli yläpää sentään pelittää sen verran Wink

 angel




« Viimeksi muokattu: 10.10.2009 14:57:24 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
Shiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #18 : 09.08.2010 13:49:36 »

Venus oinaassa täällä myös ja 7. huoneessa. Ihastun jatkuvasti, pelkän oikeanlaisen katseen jälkeen on pää pilvissä ja saatan ikävöidä tätä tyyppiä viikon päivät tai kunnes kohtaan uuden ihastuksen. Ihan hullua, koko ajan pitäisi olla jotain säpinää meneillään ja joku josta haaveilla  smitten
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #19 : 10.08.2010 13:10:58 »

Jostain syystä tunnun aina törmäävän näihin venus-oinaisiin.Aina ne tuntuvat iskevän silmänsä muhun, en tiedä miksi, ja aina ne lopuksi myös loukkaa mua  Grin Ensimmäinen venus-oinas piiritti mua pitkän aikaa, mutta lähti sitten toisen matkaan, ja toinen hoki monta kuukautta kuinka rakastunut on ja kuinka haluaisi olla loppuikänsä mun kanssa, ja kun suhde alkoi menemään vakavammaksi, tuumasi että ei vaiskaan, en mä pysty  2funny
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #20 : 10.08.2010 18:01:27 »

Itsellani on venus oinaassa ja sehan tekee suhteesta tulta ja tuppuraa, mutta ilman sielullista yhteytta miehet saavat menna sinne mista ovat tulleetkin!!!
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #21 : 10.08.2010 19:09:28 »

Ihastun todella helposti mutta rakastuminen vaatiikiin sitten enemmän. Tunteet tulee ja menee yhtä nopeasti, vaikeeta sanon minä!  Huh Oma vapaudenhalu rajoittaa suhteisiin ryhtymistä myös ja samalla kuitenkin olen mustasukkainen toisen vapaudesta...  Wink
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #22 : 10.08.2010 21:03:43 »

Minä aurinko/venus oinaana olen tod kärsimätön odottelun suhteen. Vapaamielinen, (hieman irstas) yhden illlan suhteita nuorempana hävettävän paljon, pettämistä, jopa hyväksikäyttöä harrastanut.
Kuitenkin ollut jotenkin parisuhdeihminen aina ja paljon olen hölmöyksistäni oppinut.
Oman tilan tarve on suuri. Elän aika ajoin näennäisharhassa jossa en tarvitse ketään ihmistä. Vaakanousuisena kupit on sit vinossa parin päivän yksinolon jälkeen ja haluan nähdä sata kaveria kerralla.
Venus oinaassa miestä en kyllä haluais
tallennettu
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #23 : 23.08.2010 12:53:47 »

Kaksi vuotta olen tässä   aurinko kalat kuu venus  oinas 2h. kanssa ollut. Muutettiin juuri yhteen asumaan.

Koen että kakoshuone rauhottaa mukavasti, mutta kyllä silti on välillä kova tarve olla mies talossa ja päättää asioista, kärsimätön on ja sitä rataa ja välillä haluaa omaa rauhaa mutta perässä olen pysynyt ja tylsää ei ole ollut Smiley
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #24 : 23.08.2010 13:18:25 »

Itse olen sitä mieltä, ettei kuu oinasta rauhoita mikään Cheesy
Omaa kokemusta perheessä, tosin muutenkin tulta kartalla,
joten voi johtua siitäkin..

Eräs ystäväni sanoi taas tässä yksi päivä toiselle kaverilleen
(olin vieressä), että päätän asioista hänen puolestaan ja
usein on sanonut, että olen ihmissuhteissa dominoiva.. venusoinas angel
Hän ei siis siltikään ota sitä vakavasti, eikä pahasti :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #25 : 10.09.2010 14:51:32 »

Minulla myös venus oinaassa 2 h. Olen  :aurinko:härkä, vaikuttaako aurinkoni rauhoittavasti venukseeni.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #26 : 29.08.2011 13:46:44 »

Mitäs sanoisitte jos Venus Oinaassa on yhtymässä Saturnukseen samassa merkissä ja siis naisen kartalla?
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #27 : 29.10.2011 00:09:54 »

Minulla on venus oinaassa enkä kyllä pysty yhtymäämn hirveään moneen edellisistä kommenteista. EN usko, että olen koskaan ollut rakastanut ja ihastuminen kestää kauan, yritän oikastaan yleensä olla ihastumatta ihmisiin ja sitten kun loppujen lopuksi ihastun, niin luulen että olen sen itse aiheuttanut kun olen empaattinen ja minulle tulee hirveä olo jos tapailen ihmistä johon en ole palavasti ihastunut.

Voin helposti tapailla ihmistä 8 kuukautta ilman, että koen, että tunnen tämän riittävän hyvin. Olen elämässäni vain kerran seurustellut ja sekään ei ollut kovin hieno tai vakava suhde. Seksuaalisella tasolla sytyn kyllä helposti ja ihmiset kokevat minut usein hyvin seksuaaliseksi ja ehkä siksi vedänkin vääriä ihmisiä puoleeni. Mutta toisaalta, mulla on kuu neitsyessä ja 7. huoneessa, ehkä se viilentää tota venus oinaassa aspektia?
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: