Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkimaailma unissani  (Luettu 2794 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sarasooma
Vieras
« : 17.02.2011 21:53:20 »

Olen ihan vastikään, muutaman kuukauden sisällä, alkanut aistia energioita ja ottanut selvää henkimaailmasta. Tämän kuukauden aikana olen nähnyt mm. unen, jossa keskustelin pitkään kuolleen ihmisen kanssa, mutta tietääkseni tämä henkilö ei ole koskaan oikeasti elänyt ja unen, jossa olin hautausmaalla, jonne oli haudattu läheisiäni ja sukulaisiani. Siivosin hautausmaata ja setäni (joka on elossa) tuli henkenä juttelemaan mulle ihan niitänäitä, jotain mitä normaalistikin juteltaisiin jos nähtäisiin. Säikähdin vähän, että ei kai huonokuntoinen setäni ole kuolemassa, mutta se uni toi tavallaan minulle rauhan siitä, että kuollessaan hän pääsee hyvään paikkaan.

Olen nähnyt myös vahvempia unia, joissa ohjaan räyhänhenkiä tms. valoon, vaikka minulla ei oikeasti ole siitä "tällä puolella" mitään kokemusta. Unet olivat erittäin todentuntuisia. Ensimmäisessä unessa olin kylpyhuoneessamme, jossa oli ainoastaan yksi iso peili. Istuin lattialla ja sanoin jotakin tyyliin "mene valoon, minä en hylkää sinua" ja sain sen jälkeen kouristuskohtauksen, joka alkoi oikeasta kädestäni ja levisi muuallekin kehoon. Heräsin. Jälkimmäisessä unessa olin koulussa, jossa oli irrallaan jonkun oppilaan henki ja ruumis oli jollain tapaa vielä elossa. Käskin hyvin voimakkaasti henkeä palaamaan oppilaan ruumiiseen ja niin kävi. Heräsin taas.

Mihin nämä unet voisivat liittyä? Ovatko ne merkki henkimaailman olemassaolosta, vai varoituksia? Onko jossakin henki, joka tarvitsisi ohjausta? Näen harvoin näin voimakkaita unia.

soma  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 18.02.2011 01:03:38 »

Kuulostaa ihan omalta kasvu- ja kehityskaudelta, joka heijastuu unimaailmaan noin ja tuollaisilla symboleilla. Vanha haudataan taakse ja henkimaailma tulee tutuksi. Ymmärretään siitä enemmän. Aivot käyvät kovilla ja uudet asiat järjestellään myös pääkopassa kuntoon unien aikana Smiley

Eli, ei mitään sen ihmeellisempää! Vanhaa pois ja uutta (henkisyyttä) tilalle koko elämässäsi, joten unimaailma seuraa symbolein perässä ja raportoi näitä muutoksia sinulle.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: