Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heräsin kuolleena  (Luettu 2916 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 07.06.2008 16:29:00 »

Siis HUI! Muistin juuri, että näin tosi voimakkaita unia ihmisistä, läheisistäni. Jossain vaiheessa (aika useitakin kertoja) heräsin yöllä ja näin hahmoja (mitä teen usein ahdistustiloissa). Yhden kerran minut herätettiin ja joku hahmo väitti että olen kuollut. Että kävi "pikku moga" ja olen nyt kuollut. Järkytyin. Kysyin ympärillä oleviltani, että tuntevatko he kosketukseni. Tunne oli kamala, mutta en mahtanut muuta kuin hyväksyä olotilani ja sitten nukahdin uudelleen.

Olen aiemmin nähnyt murhaunia järjettömän paljon, olisiko nyt mennyt raja rikki eikä minua enää murhata, koska nyt olen sitten unissani jo kuollut?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.06.2008 12:16:32 »

ehkä joku asia on lopullisesti loppuun saatettu,finito,eikä paluuta,
mä mietin mistähän mahtaa johtua kollektiivisesti nää murhaunet,
kun minäkin näin vähän aikaa sitten omasta murhastani unta,
tytärkin tais olla siinä mukana,
eli olin vankina ja tyynen rauhallisesti kattelin murhaajani (mies) touhuja huushollissa,
tiesin että hän tappaa minut,se oli vain ajan kysymys,
unessa en päässyt vielä hengestäni,jäin odottamaan

ehkä meidän on aika jättää lopullisesti joitakin asioita,
pienellä pakolla, :pluto:rx  (murhalla) peruuttamattomasti
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2 : 09.06.2008 22:51:52 »

Jotenkin tuosta unestasi tuli mieleen, että ehkä et ole ihan hyväksynyt sitä, että joku asia tai ihmissuhde on "kuollut" kun et sitä tilaasi unessa itse tiedostanut vaan varmistelit muilta ja kyselit ja ihmettelit.

Tuo unen loppu oli mielestäni kannustus hyväksyä asiat sellaisina kuin ne ovat, vaikka tuntuisikin pahalta niin se helpottaa lopulta.

Rakkautta ei voi väkisin antaa eikä sitä voi väkisin ottaa. se sattuu, mutta lopulta parempi niin kuin että tuhlaisi rakkauttaan sellaiseen, joka sitä ei ota vastaan eikä sitä arvosta.

 smitten vain on.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 10.06.2008 12:17:26 »

KUOLLA
Jos kuolet unessasi, se merkitsee sisäisiä muutoksia, transformaatiota, itsensä löytämistä ja positiivista kehitystä elämässäsi. Vaikka tällaiset unet saattavat nostaa pintaan pelkoa ja ahdistusta, ovat ne yleensä merkitykseltään hyvin positiivisia. Varsnkin jos itse kuolet unessa sinua odottavat suuret mahdollisuudet. Suuntaat kohti uutta jättäen menneisyytesi taaksesi. Tällaiset tapahtumat eivät välttämättä sisällä mitään negatiivisia seikkoja. Metaforisesti kuolema voidaan nähdä loppuna vanhoille tavoillesi ja ajatuksillesi. Kuolema ei siis aina merkitse kirjaimellisesti fyysistä kuolemaa, vaan loppua jollekin ajanjaksolle/tavalle/tunteelle/ajatuksille jne.
Pahassa tapauksessa oma kuolema unessa voi kertoa siitä, että sinulla on kivuilaita ihmissuhteita tai käytöksesi on tuhoavaa ja epäterveellistä. Saatat tuntea olosi masentuneeksi tai tukahdetuksi, joko itsesi tai toisen henkilön toimesta elämässäsi.
Saatat myös yrittää paeta vastuuta ja epämukavia tilanteita.
Jos joku muu kuolee unessasi, se kertoo, että tunteesi tuota henkilö kohtaan ovat kuolleet tai suhteesi tuohon ihmieen saattaa loppua.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: