Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuvat yölliset vierailijat.  (Luettu 5414 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kristallisielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« : 25.04.2018 19:34:05 »

Hei! Nyt kyseessä ei ole unihalvaus. Ensimmäisenä yönä heräsin omaan kirkuvaan huutooni ja sydämen korkeaan sykkeeseen. Sitten huomasin hahmon seisovan sänkyni päädyssä. Se seisoi siinä ja minä pystyin liikkumaan. Se oli naispuolinen, mutta ei tehnyt mitään. Sitten se lähti. Nyt taas viimeyönä heräsin kirkuvaan huutooni ja kurkkuun sattui sekä sydän hakkasi. vieressäni sängyllä makasi kyljellään hahmo jonka kasvot olivat ihan omieni lähellä ja hänellä oli huvittunut hymy. hän oli siinä sen aikaa että varmasti tuli huomatuksi. Tämä oli miespuolisen tuntuinen, mutta omasi hieman ihmisestä eriäviä piirteitä. Energia kummassakin kohtaamisessa oli voimakas ja kun hahmot olivat lähteneet oli rauhallinen olo ja sai hyvin jatkettua unia.
Olen viimeksi lapsena kokenut samantapaisia kokemuksia. Mitä nämä ovat? Itse en saanut vastausta hahmoilta kysymällä. Säikähtäessäni luultavasti hätistin heidät pois?
Jos täällä on ystävällistä henkilöä joka voisi kertoa mitä näillä hahmoilla oli asiaa, minkä takia heitä nään, mitä he ovat, kuinka minun tulisi toimia olisi ihanaa jos kertoisitte. Kiitos jo etukäteen.
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #1 : 25.04.2018 19:52:14 »

Ei aihetta huoleen. Noi kaksi kommunikoi keskenään. Wink

Ghostbusters 1:ssä ja 2:ssa on ne loppupääkkikset. Siinä on salaviesti.
« Viimeksi muokattu: 25.04.2018 20:50:43 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
[I]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 103


Profiili
« Vastaus #2 : 25.04.2018 21:18:48 »

Oletko katsellut ET rotujen kasvokuvia, tunnistatko sieltä piirteet?
tallennettu
kristallisielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #3 : 25.04.2018 21:30:55 »

Oletko katsellut ET rotujen kasvokuvia, tunnistatko sieltä piirteet?
Hei!
En ole katsonut. Mistä niitä löytyy?
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #4 : 25.04.2018 21:35:13 »

Haha! Toi kakkosen Janosh on toi ykkösen Gozer. Meinasin mennä hämyyn. All about the eyes. All about the eyes. Twin flames. Ishtarin tähti tos taulun edessä.
« Viimeksi muokattu: 25.04.2018 21:38:07 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #5 : 25.04.2018 22:29:58 »

Tossa melko selkokielellä: https://yle.fi/uutiset/3-10176898 mitä toi on.

Kikkaa mukaillen: "Mä tahdon kiihdyttää ja sua viihdyttää, kvanttimekaanisesti yhä uudelleen...!"

Ainiin. Ja ei mitn henk. koht. ite en usko TF:ään, mut kuntoi aurinko sylkee tota liekkiä tuolta niin kelasin jos noita pystyy ohjelmoimaan jotenni maanpinnalle. Puffff.

Ne pääsee onneen ja minä teleporttaan itteni uuteen paikkaan. Kotta ket mi a spasesippi jotenni!
« Viimeksi muokattu: 25.04.2018 23:32:11 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #6 : 26.04.2018 09:12:40 »

Vastaavia kokemuksia... Herään sängystäni, makkarissa on outoja ihmisiä tai tuttuja ihmisiä, joskus on ollut pehmolelukin joka liikkuu. Kohta kuitenkin herään uudelleen, makkari on pimeä ja siellä ei ole ketään.

Eli ensimmäinen oli ilmiö jota kutsutaan valeheräämiseksi...
tallennettu

kristallisielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #7 : 26.04.2018 19:34:16 »

Vastaavia kokemuksia... Herään sängystäni, makkarissa on outoja ihmisiä tai tuttuja ihmisiä, joskus on ollut pehmolelukin joka liikkuu. Kohta kuitenkin herään uudelleen, makkari on pimeä ja siellä ei ole ketään.

Eli ensimmäinen oli ilmiö jota kutsutaan valeheräämiseksi...
Muuten tämä voisi olla sitä, mutta huusin täyttä kurkkua eli olin näkyvaiheessa täysin hereillä.
tallennettu
[I]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 103


Profiili
« Vastaus #8 : 26.04.2018 23:58:50 »

Oletko katsellut ET rotujen kasvokuvia, tunnistatko sieltä piirteet?
Hei!
En ole katsonut. Mistä niitä löytyy?
Googlaamallahan niitä löytyy, sieltä sun täältä. Eräs serbialaissyntyinen nainen maalaa intuitiivisesti henkioppaiden, ET hybridilasten ja muun sellaisen väen kuvia. Niitä voisi olla mukava katsella vaikkei juuri vieraiden näköisiä löytyisikään.

https://www.facebook.com/Vashta.Art/
tallennettu
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #9 : 28.04.2018 11:02:48 »

Vastaavia kokemuksia... Herään sängystäni, makkarissa on outoja ihmisiä tai tuttuja ihmisiä, joskus on ollut pehmolelukin joka liikkuu. Kohta kuitenkin herään uudelleen, makkari on pimeä ja siellä ei ole ketään.

Eli ensimmäinen oli ilmiö jota kutsutaan valeheräämiseksi...
Muuten tämä voisi olla sitä, mutta huusin täyttä kurkkua eli olin näkyvaiheessa täysin hereillä.

Valeheräämisessä tuntee olevansa täysin hereillä ja toimii kuten valveillakin...
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: