Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paha olo vedestä  (Luettu 53424 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 23.02.2007 10:39:16 »

Olen myös puhdistanut vettä tällaisellä "energisöivällä" symbolilla, joka on kuulemma alunperin Siriukselta kotoisin.

saako udella millainen tämä symboli on ja mistä olet sellaisen löytänyt/hankkinut?
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 23.02.2007 10:42:03 »

Olin Minä Olen-messuilla yhden päivän tuossa öööö.... kolme, neljä vuotta sitten. Siellä oli suomalaisen naisen luento aiheesta. En muista hänen nimestään muuta kuin sen, että se alkoi M-kirjaimella. Tällainen vaalea, punaiseen pukeutunut nainen, joka oli kirjoittanut näistä erilaisista symboleista kaksi kirjaa englanniksi ja saksaksi. Käsittääkseni hän myös asuu ulkomailla.

Luennon aikana esiteltiin erilaisia yleisimpiä symboleita, joita voisimme käyttää. Raapustelin ylös muutamia ja olen tuota vesisymbolia käyttänyt eniten. Samanlaisia symboleita on löytynyt esimerkiksi jäämies Ötzin iholta.
tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #17 : 23.02.2007 14:45:37 »

Tervehdys,

olisiko tämä luennoinut henkilö ollut Marketta Rantti?

Minä Olen lehdissä numerot: 2/2003 ja 5/2003 on esitelty joitain energia symboleita, ja niiden toimintaa. Artikkelit ovat kyseisen henkilön kirjoittamia.

Tällaisesta saksankielisestä linkistä löysin näissä artikkeleissa mainitun symbolin. Näyttääkö tämä tutulta?

http://www.lichtkreis.at/html/Ursymbole/Ingmar_Symbole/ingmar-symbole-surel.htm

 smitten
« Viimeksi muokattu: 23.02.2007 14:57:54 kirjoittanut Abyatur » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #18 : 23.02.2007 15:06:12 »

Ah Ja! Dast ist oikea symboli ja henkilö jota haen! ^______^

Tuota (<< merkkiä pystysuunassa vain piirtelemään paperille ja vesilasin alle. Antakaa vaikuttaa 10 minuuttia. Jos teette kannullisen vettä tuolla symbolilla, olkaa varovaisia. Yksi Marketan oppilaista oli kiskaissut litran tuollaista energisöityä vettä ja saanut vatsansa sekaisin usean päivän ajaksi yliannostuksesta Lips Sealed
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #19 : 23.02.2007 16:43:09 »

Nyt sekoitan vai sekoitanko?
yritin löytää juttua kristallisuolasta tähän linkiksi, mutta enpäs löytäny. Siin oli puhe kuin siitä voi tehdä juomaa, liuottamalla suolaa veteen, kunnes ei enempää liukene ja sitä käyttää lantrattuna... eli jos tuollaista kristallivettä tekis ja raapustas kuvion alle, mitäs onko lopputulos viel paree?
Ja/tai onko haittaa jos kuvion kaivertaa vakiolasin pohjaan?  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 23.02.2007 18:22:31 »

täytyypä itsekkin raapustella tuollainen lasin alle... hyvä kun löytyi tänne tuo itse symbolikin  Smiley
tallennettu

sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8227


Profiili
« Vastaus #21 : 06.03.2007 14:06:23 »

Vesi kuuluu ihmisen perustarpeisiin ja puhdistaa henkisesti. Janoon pitäisi juoda vettä ja vedentarve taisi olla aikuisella ihmisellä 3 litraa per päivä.

Vettä, vettä, vettä. Vaan kun ei pysty juomaan vettä ilman, ettei siitä saa pahaa oloa. Tämä on kulkenut mukanani lapsuudesta lähtien, niin kauan kuin vain voin muistaa. Keitetty vesi ei aiheuta niin hirveää oloa kuin keittämätön. Kirjaimellisesti oksettaa ja yritän vältellä paljaan veden juomista - se on varmin keino saada itseni voimaan pahoin.

Mistähän tämä kummallinen "vesi-intoleranssi" mahtaisi johtua? Huh


Vähän sama "vaiva" täällä. Vaan kun laitan ennen juontia hieman
hunajaa suuhun, juominen on paljon helpompaa.
Ayurvedan mukaan yksi veden ominaisuuksista on yllättävää kyllä
"raskaus". Vettä voi "keventää" keittämällä sitä hiljalleen
noin kymmenen minuuttia. Mahtaisikohan tuo auttaa? Mielestäni
ainakin esim. tee maistuu paljon paremmalta, jos sen valmistaa
tuolla tavoin keitettyyn veteen. Siitä tulee jotenkin miellyttävän
"ilmava" olo.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #22 : 06.03.2007 15:53:36 »

Lainaus
Vettä voi "keventää" keittämällä sitä hiljalleen
noin kymmenen minuuttia. Mahtaisikohan tuo auttaa?

Olen muuten itsekin huomannut ihan tämän saman. Voin juoda vaikka kuinka paljon keitettyä paljasta vettä, mutta "raaka" vesi kylmiltään on ihan liian raskasta.
tallennettu
Cimara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #23 : 18.06.2007 10:31:10 »

Tuo hanavesi on kyllä oikeasti outo juttu. Olen alkanut oppimaan, että yöllä jos täytyy saada juotavaa, niin ei ainakaan hanasta! Luultavasti kun yö aikaan veden virtaus on vähäisempää putkistoissa, pakkaantuvat veteen lisätyt puhdistuskemikaalit ja vesi maistuu enemmän kuin omituiselle.
Olen huomannut, että vatsataudissa ei mikään ole huonompi vaihtoehto kraanavesi. Olen alkanut keittämään veden aina kun perheessäni on vatsatautia ja se auttaa!
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #24 : 19.06.2007 09:46:03 »

Ja sekin kannattaa muistaa, ettei elimistölle ole hyvä vetää sitä 3 litraa kerrallaa, tai edes litraakaan. Elimistö vain kuormittuu...Lasillinen vettä silloin tällöin pitkinpäivää on elimistölle lempeämpi tapa.
Ja muistakaa toki kuunnella itseänne, paljonko se oma keho sitä nestettä oikeasti kaipaa. Tuntuu, että tuo kolme litraa on aikamoinen määrä, nestettä saadaan myös kasviksista ja ruoasta.
Jos juo liian kanssa vettä, kaikki hyvätkin aineet huuhtoutuu elimistöstä.
Ja hikoilun määrä, ilman lämpimyys ja kaikku muu sellainen vaikuttaa siihen, paljonko nestettä tarvitsee. Eli erilaisina aikoina elimistö tarvitsee erilaisia määriä vettä.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #25 : 19.06.2007 10:31:35 »

Meilläkin on tiskipöydällä aina vettä kannussa (granderkynällä energisoituna) - suoraan raanasta se tulee joko liian kylmänä  eikä kuumana vuodenaikana pidä juoda kylmää nestettä ja jotenkin ...outona.  buck2
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #26 : 19.06.2007 11:00:33 »



Minulla on myös vettä kannussa hapettumassa.

Itse asiassa kahdessa kannussa, toisesta juon ja toinen odottamassa.
(Ja tietenkin grander-kynä käytössä.)

En koskaan juo kotona vettä suoraan hanasta.

Kesällä minäkin haudutan teetä ja annan sen jäähtyä, siitä laimennettuna tulee hyvää janojuomaa.
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #27 : 19.06.2007 11:04:12 »

Tuo hanavesi on kyllä oikeasti outo juttu. Olen alkanut oppimaan, että yöllä jos täytyy saada juotavaa, niin ei ainakaan hanasta! Luultavasti kun yö aikaan veden virtaus on vähäisempää putkistoissa, pakkaantuvat veteen lisätyt puhdistuskemikaalit ja vesi maistuu enemmän kuin omituiselle.

Se ensimmäinen, "seisonut" putkivesihän sisältää enemmän happea.
Joten sillä "happivedellä" kannattaa kurlata suutaan.
Muitakin käyttötarkoituksia löytynee...

 Wink

Lainaus
Olen huomannut, että vatsataudissa ei mikään ole huonompi vaihtoehto kraanavesi. Olen alkanut keittämään veden aina kun perheessäni on vatsatautia ja se auttaa!

Vesi on tällöin vähemmän poreilevaa eli pehmeämmän tuntuista vatsan limakalvoille.

Kuitenkin keittämätön vesi on vitaalisempaa kuin keitetty johtuen lämmön vaikutuksesta veden molekyylirakenteisiin - ja sähkövarauksiin.

Kuumennettaessa "pöpöt" tuhoutuvat juurikin senkin takia, että veden rakenteessa tapahtuu reaktioita, mikä ilmenee lämpönä, höyrystymisenä jne.


PS. Nämä olivat omia arvioitani.

 Smiley

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 19.06.2007 23:54:13 »

Mikä on grander-kynä  Huh :Smiley Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 20.06.2007 13:46:42 »

Kokeilkaapa ja energisoikaa vesi ihan itse valolla ja rakkaudella. Laittakaa käsi vesilasin yläpuolelle ja keskittykää kyseisiin asioihin.  Wink angel smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: