Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helppoja opasharjoituksia: ILO ja LAHJAT  (Luettu 72765 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #120 : 27.09.2014 00:15:03 »

Mä sain uuden ammatin. tai siis koulutuksen. Pyysin siis työtä ja koulutus maksais 1950€, mutta saan maksaa sen kolmella luennoinnillani.  Sitten oon saanu näitä pienempiä-mansikoita lähikauppaan, parkkipaikkaa, ahaaelämyksiä, kilttejä lapsia, ja kohta saan hehkuttaa siitä ulkomaan jutusta. Toinen ulkomaanjuttu tuli, että kunhan oon ton koulutuksen käyny, pääsen ehkä luennoitteen amerikkaan, koska tän oireyhtymän ja ton ammattiryhmän tekijöitä on mun lisäkseni vissiin 1 koko maailmassa)

Kiitos vaan AM tästä  smitten

Olitko tänään telkkarissa?
Ihnimillisessä tekijässä oli hyvä Asperger juttu.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #121 : 27.09.2014 13:58:30 »

Inhimillisessä Tekijässä vieraillut Paula on eri henkilö kuin nimimerkki Ironia. Smiley
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #122 : 28.09.2014 11:24:10 »

Inhimillisessä Tekijässä vieraillut Paula on eri henkilö kuin nimimerkki Ironia. Smiley

Ok. Sittenhän noita ammattilaisia on enemmänkin. Hyvä niin.  Smiley
tallennettu
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #123 : 29.09.2014 23:33:23 »

Olen viime aikoina muistanut kiittää tosi paljon, niin tavallisista päivistä kuin erikoisemmista asioistakin. Ja olo on ollut oikeastikin tosi kiitollinen. Olen ollut onnellinen, vaikkei mitään erityistä ole ollutkaan, semmoinen rauhallisen ja tasapainoisen onnellinen. Kiitos on tullut minulle takaisin hyvin monipuolisesti ja monelta suunnalta. Olen saanut kiitosta ja positiivista palautetta tekemisistäni tosi paljon. Työssä on mennyt myös hienosti.

 smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #124 : 30.09.2014 08:16:10 »

Olimmääki aikoinaan InTessä, mutta en aspergerista , vaikka as-piirteet monilla meikäläisillä on liitännäisenä Smiley
Samaa siis tehään , eri oireyhtymästä vaan Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #125 : 05.10.2014 21:14:41 »

Olen viime aikoina muistanut kiittää tosi paljon, niin tavallisista päivistä kuin erikoisemmista asioistakin. Ja olo on ollut oikeastikin tosi kiitollinen. Olen ollut onnellinen, vaikkei mitään erityistä ole ollutkaan, semmoinen rauhallisen ja tasapainoisen onnellinen. Kiitos on tullut minulle takaisin hyvin monipuolisesti ja monelta suunnalta. Olen saanut kiitosta ja positiivista palautetta tekemisistäni tosi paljon. Työssä on mennyt myös hienosti.

 smitten

Ja nyt alan huomata että elämässäni on pitkään ollut myös merkkejä ja johdatusta asiassa jota olen pyytänyt. Viime aikoina hyvin selkeitä merkkejä, kun en oikein ole ottanut uskoakseni niitä niin ovat vahvistuneet. Tämänpäiväinen meinasi lyödä tosiaan ällikällä. Ei voi kun kiittää taaskin  smitten.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #126 : 05.11.2015 20:38:18 »


Piti kohottaa tätä vaihteeksi.
Vanhat manifestoinnit ovat tuoneet talvikenkiä ja viherkasveja niin paljon, että on opeteltava katkaisemaan tulon ja toivomaan jotain muuta.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
 
Siirry: