Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helppoja opasharjoituksia: ILO ja LAHJAT  (Luettu 73292 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #90 : 30.04.2014 18:45:04 »

Mulle on käynyt ennenkin isoissa asioissa niin, että kun päätän jotain, mitä en ainakaan koskaanikinämilloinkaan tee, niin juurihan se sitten jääkin ainoaksi vaihtoehdoksi. Onko mulla siis jotenkin totaalisen kieroutunut henkinen kapasiteetti? Ja mitä asialle voi tehdä?

Auttakaa viisaat  smitten smitten smitten smitten

Mullakin käy tuota - "eeeeei ikinä!!!" ei onnistukaan todellakaan niin helposti kuin tuon vannomisen hetkellä näyttää! Näkisin että siinä kohtaa elämä opettaa katsomaan asioita uudelleen. Sitä, kuinka jyrkästi tuomitsee asiat ja miksi, ja kuinka tärkeää on pysyä omassa kannassaan ja miksi.
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #91 : 30.04.2014 22:23:30 »

Hmmm, kokeilin jälleen tänä aamuna toivoa lahjojen oppailta. Nyt ei ole mitään näkynyt vielä ainakaan... Tai sitten en ole huomannut.  Smiley Tippaleipä session sain juuri loppuun. Kyllä pienestä tilkasta taikinaa tuli valtavasti leipiä. Jospa se oli siinä  Grin
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #92 : 01.05.2014 18:25:30 »

Minä olen jonkun aikaa "harjoitellut" tätä. En ihan tuossa muodossa, mutta samantapaista. Mulla tuntuu onnistuvan toiveet työarkeen, työmatkoihin, työn sujumiseen jne...mutta vapaa-ajalle ne ei oikein ole vielä yltäneet. Tänäänkään ei mitään, vaikka ehtiihän tuo vielä yllättää  Wink

Mun mielestä tärkeät asiat tuossa toivomisessa on kiitollisuus, olla oikeasti kiitollinen jo valmiiksi siitä että saa ja se, että tuntee ansaitsevansa sen.

Tajusin tuon ansaitsemisen itse vähän aikaa sitten, kun puhuin yhden ihmisen kanssa ja käytin itse tuota sanaa yrittäessäni vastata hänen kysymykseensä, mitä olen tehnyt, että olen laihtunut. Silloin ymmärsin itse, että niinhän se oli. En ollut aiemmin ajatellut, että ansaitsen. Vastasin hänelle, että en ole tehnyt oikeastaan mitään, päätin vaan, että ansaitsen hyvää ja oikeata ruokaa. Siitä lähtien olen tehnyt kaikki ruoat ja leivät itse. Ihan normaaliruokaa, oikeata voita ja kermaa. Nyt on siitä konkreettiset tulokset olemassa -50kg. Uskon, että tuo ansaitseminen oli oleellinen juttu tässä.

Jatkanpa siis harjoitusta ja päätän kiitollisena ansaita kaiken  Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #93 : 01.05.2014 18:57:43 »


Minäkin olen saanut painoa alaspäin n. -7 kg, kun en kiinnittänyt siihen huomiota lainkaan. Liikunta tuli säännölliseksi ja sokeri ja vaaleat jauhot minimissä. Siirsin tietokoneen eri kerrokseen, joten porraskävelyä tulee paljon päivittäin.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #94 : 01.05.2014 22:01:38 »

kokeilin minakin lahjojen oppaita .. meidan kisu synnytti 4 ihanaa poikasta, onhan siina jo lahjoja talle paivalle Smiley Smiley
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #95 : 13.06.2014 19:06:22 »

Nostetaan tätä ketjua taas. Vaikka sataa ja ilo elämästä on v'älillä vähän hakusessa, pitää muistaa olla kiitollinen pienistä asioista. Jotenkin ne muistaa paremmin kun näkee kirjoitetun listan. Stressi on päällä monen asian summana ja rahatilanne on tiukka Olen pyytänyt runsautta ja apuja tilanteeseen. Tässä tapauhtumia:

- sain ilmasta kissanruokaa, 3 pussia kuivamuonaa ja märkäruokaa, vielä eläinkauppakamaa
- muutamana aamuna olen saanut ilmaista aamupalaa, juuri niinä aamuina, kun en ole ehtinyt ottaa mitään mukaan tai ei ole ollut mitään mukaan otettavaa evästä
- ilmaista ruokaa pari kertaa
- 40 euron voitto lotossa 5 euron panoksella, lottoan vain harvoin ja tuo summa tuli tarpeeseen. Kävin vielä intuition johdattamana tarkistuttamassa lottolapun ennen kauppaan menoa. Ilmaiset ostokset ja jäikin vielä Smiley
- halusin mennä harrastukseen, joka on aika kallis. En tiennyt mistä saisin rahat, kunnes muistin että viimekesän reissulta on jäänyt muutama seteli vaihtamatta. Kävin vaihtamassa rahat, eikä minulta peritty 5 euron välityspalkkiota. Pääsin harrastukseen ja oli oikein mukavaa
- minulle on tarjottu kuohuviiniä odottamatta
- olen nauranut makeasti  ja saanut ajatukset pois huolista
-löysin perille tapaamispaikkaan helposti, minulla on siis maailman huonoin suuntavaisto ja jään usein väärällä pysäkillä pois yms
- sain hyvää puhelinasiakaspalvelua (inhoan soittaa puhelimella erilaisiin virastoihin tai yrityksiin)
- sain kyydin kotiin (säästyi bussilippuraha)

Kiitos näistä!
tallennettu
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« Vastaus #96 : 16.06.2014 21:23:03 »

Olen aina liian kärsimätön. Ensin ei tosiaan tapahtunut mitään, mutta viikon sisällä olen saanut kiitollisuudella ottaa vastaan ainakin tällaisia:
- huvipuistorannekkeet lapsille
- ruokaa ja leivonnaisia
- lastenhoitoapua
- parantavaa energiahoitoa ja myös pitkiä puheluita ystävien kanssa -> näiden asioiden vuoksi olen saanut tuntea olevani ihanan rakkauden ympäröimä.  smitten smitten smitten angel angel angel

Kiitos tästä lahjojen oppaat -ketjusta  smitten smitten smitten

tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #97 : 20.06.2014 10:39:30 »


Mulle Ilon Oppaat toivat juhannusyllätyksen; sain kirjastosta tilaamani kirjan Penney Peircen Intuitio luettavaksi. Siinä on niin paljon työstettävää, että juhannus meneekin rattoisasti. Ei haittaa satoi tai paistoi.  smitten
Maanantaina pääsen sitten lahjarahalla Tukholmaan.
Hyvää juhannusta kaikille! Runsaasti Ilon Oppaiden lahjoja ja yllätyksiä!   angel smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #98 : 23.06.2014 21:09:00 »

Olen pyytänyt oppailta aina kun olen muistanut. Olen saanut seuraavia juttuja:

- erään aikakauslehden uusimman irtonumeron ( en ole minkään lehden tilaaja)
- suklaata
- ystävä halusi korjauttaa Nomination-rannekoruni ja palautti sen korjattuna sekä oli ostanut vielä sydänpalan lisää
- reikihoitoa ja sen myötä hyvät yöunet
- ruokaa
- bussien vaihdot ovat menneet sujuvasti sadepäivinä
- hyvää mieltä ja palautetta tarotluennoista
- kaveri joka on minulle velkaa maksoi osan velastaan ja minä saan laskuni maksettua
- sain hyvää palautetta töissä ja mahdollisesti työt jatkuvat vuoden vaihteen jälkeen vakituisena
- sovittu treffit mielenkiintoisen ihmisen kanssa


Kiitos näistä!  smitten angel
tallennettu
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #99 : 23.06.2014 22:37:57 »

Törmäsin eilen tähän topicciin ja halusin heti kokeilla. Ihan mieletöntä miten hyvin voi toimia vaikken oikein tiennyt mitä tehdäkään. Olin aika väsynyt enkä montaa toivetta ehtinyt kiittämisen jälkeen antaa ilmoille. Mielestäni putkahti kuitenkin että jokin kiva yllätys olisi kiva  Cheesy. Ja sellainen tulikin, aikamoinen vielä (yrityksen paperien kätköistä jostain syystä sinne sujauttamani isohko summa rahaa, jonka olemassaoloa en ollenkaan muistanut). Sen lisäksi päivän työt ja muutkin askareet sujuivat oikein mukavasti. Iloakin on ollut. Tämä oli ihana kokemus ja täytyypä kokeilla uudelleen  smitten. Kiitos  Smiley!
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #100 : 24.06.2014 19:55:26 »

pitkästä aikaa kokeilin näitä harjotuksia, mutta ilmeisesti ei toimi mulla, tai en aidosti usko asiaan, koska samana päivänä kun aamulla toivomukseni esitin, alko ilmaantua rahanmenoja... Sama seuraavana päivänä.... En kyllä uskalla enää kokeilla Tongue
tallennettu

Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #101 : 24.06.2014 20:10:38 »

pitkästä aikaa kokeilin näitä harjotuksia, mutta ilmeisesti ei toimi mulla, tai en aidosti usko asiaan, koska samana päivänä kun aamulla toivomukseni esitin, alko ilmaantua rahanmenoja... Sama seuraavana päivänä.... En kyllä uskalla enää kokeilla Tongue

Hei Tummasilmä, olet kuitenkin ns. oikeilla jäljillä ja muista, että sait ainakin jotain tapahtumaan :p Tuo johtunee ehkä negatiivisesta pohjavireestä, joka täytyisi ensin hoitaa pois. Tiedän kokemuksesta, että se saattaa viedä aikaa jos on esim. epätoivoinen tai taloudellisesti ahtaalla. Mutta voi toivoa silloin, että jokainen päivä olisi vähän toistaan parempi.

Minulle kävi kerran niin, että odotin työhuoneellani kotiinkantopakettia ja puhelimesta loppui akku kesken kaiken. Paikka on monen sokkelon takana, joten puhelinta olisi todellakin tarvittu. No pyysin ja toivoin, että saan jotenkin yhteyden firmaan tai nettiyhteydellisen puhelimen. Lopulta lähdin turhautuneena pois paikalta koska arvelin ettei lähetyksen saaminen sinä päivänä onnistuisi. Kun pääsin portista ulos ja kadulle löysin uuden nokialaisen maasta! Olin ihan, että häh! En nyt ihan tälläistä lopputulosta olisi halunnut. Murr murr..puhelimen palauttamisesta tuli extravaivaa (vaikkakin sain tyydytystä tyypin ilmeestä kun toin puhelimen Cheesy varmaan luuli, että jokainen varastaisi sen!)  ja se lähetyskin oli sitten tulossa vasta pari päivän viiveellä mutta opin tästä, että täytyy: 1. Pyytää asioita tapahtumaan kaikkien parhaaksi. Ei toteutumaan niin, että joku toinen menettää jotakin samalla tai että itse menettää. Kuten minulle on melkein käynyt monta kertaa. 2. Olemaan specifi siinä mitä toivoo.

Toivottavasti tästä oli apua  smitten
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #102 : 24.06.2014 20:22:37 »

pitkästä aikaa kokeilin näitä harjotuksia, mutta ilmeisesti ei toimi mulla, tai en aidosti usko asiaan, koska samana päivänä kun aamulla toivomukseni esitin, alko ilmaantua rahanmenoja... Sama seuraavana päivänä.... En kyllä uskalla enää kokeilla Tongue

No kävipä mullakin samallalailla... Kyllä rupes rahanreikiä löytymään...  Undecided vaikka pyysin aamulla vaan jotain kivaa päivään  Cheesy
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #103 : 24.06.2014 21:20:42 »

Sydänpuu, olin pyynnöissäni specifi ja pyynnöt nyt oli sellaisia ettei niiden toteutumisesta olisi pitänyt olla vahinkoa kenellekkään, joten ehken pohjavire oli negatiivinen... Mun täytyy siis jotenkin saada tämä fiilis ja luottamus positiiviseksi, ennen kuin uudestaan alan kokeileen Smiley

Luuu liekö sattumaa sitten mutta tosiaan alkoi tavarat mennä rikki ja muutenki tuntu olevan riitaa ilmassa ja juuri noina päivinä se alkoi kun näitä harjoitteita tein...

Huoh...
tallennettu

Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #104 : 25.06.2014 13:17:20 »


 No huh!  Sad
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: