Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: arkielämän kummallisuuksia  (Luettu 7953 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« : 11.01.2010 10:54:45 »

Mikä ihme on, kun 90% ihmisistä joiden kanssa kommunikoin on nykyään miehiä. Tuolta sukupuolelta saan apuni, ymmärrykseni, parhaimmat vinkit ja ehdottomasti mielenkiintoisimmat keskustelut. Ilmeisesti on tarkoitus muuttaa mielipidettäni ja asennettani miehiin totaalisesti.

Jotenkin en jaksa uskoa, että syy olisi joku muu vai olenkohan minä nyt tilannut universumista alitajuntaisesti itselleni uusia vaihtoehtoja parisuhteeseen. Tuskin, ainakin toivon, että syy löytyisi muualta. Tosin viime viikolla sain varsin rohkean sähköpostin eräältä mieheltä, joka pyysi minua Ranskaan naimisiin hänen kanssaan. Valitettavasti en ole matkustuskunnossa eikä viesti puhutellut minua.

Mutta kummallinen yhteensattuma tämä silti on.
Minkälaisia arjen kummallisuuksia teidän elämässä on.
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2010 11:05:06 »

Elämässä tosiaan on hetkiä, jotka pistää miettimään, että mitä on meneillään ja miksi asiat on näin. Itse olen ollut aina iloinen ja positiivinen ja energiaa on ollut vaikka muille jakaa. Nyt tämän vuoden puolella olen tuntenut itseni täysin väsyneeksi. Tähän tilaani parannusta odottelen ja suunnittelen, millä saisin kaiken taas kokoon.

Sulle antaisin vinkiksi, että nauti elämästä ja seuraa sydäntäsi. Miehet osaa olla tosi ihania ystäviä, kun ne haluaa olla ystäviä. Itsellänikin parhaat ystävät oli välillä miespuolisia ja osa on tälläkin hetkellä.

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.2010 07:18:28 »

TaruMaru on olemassa eräs varsin mielenkiintoinen tekniikka, joka saattaisi auttaa sinua. Joka ilta, kun on menossa nukkumaan kysyy itseltään yhden mieltä askarruttavan kysymyksen. Sen jälkeen antaa ajatusten vain leijailla normaalisti yrittämättä ohjata niitä. Aamulla voit miettiä oletko saanut vastausta kysymykseesi. Jos et toistat tämän seuraavana iltana. Tällä tavoin ihmisestä riippuen voi saada vastauksia asioihin, joita ei ymmärrä.

Tavallinen terveen ihmisen arki ja elämä, voi että se kuule voisi olla melkoisen autuas kokemus näinä päivinä. Kuinka sitä ei aikoinaan osannut edes arvostaa. No ihminen yleensä arvostaa asioita vasta menetettyään ne. Harmillista tosiaan.

Juu kyllä minä nautin tutustumisestani miehiin, ei minulla ole tarvetta ajatella heitä kuin ystävinä ja ehkä tulevaisuudessa yhteistyökumppaneina, joiden kanssa tulen työtä tekemään. 
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #3 : 14.01.2010 08:55:39 »

Ulkopuolinen

Aika mielenkiintoinen vinkki. Taidampa kokeilla.
Mulla on lapsesta asti ollut sellainen kyky, että voin illalla nukkumaan mennessäni päättää mistä asiasta näen unta. Sitten painan silmäni kiinni ja nään siitä unta... Jos kokeilisikin vain kysyä kysymyksen ja pitäisi mielen avoimena, niin voisi katsoa mihin se johtaa Smiley

Silloin kun ei hae rakkautta ja on tyytyväinen elämäänsä, yleensä silloin sitä yllättäenkin huomaa olevansa parisuhteessa tai ainakin lähellä sitä... Ilman, että haluaisin tuputtaa mielipiteitäni tai näkemyksiäni, niin muista kuitenkin pitää mieli avoimena. Itseltään ei kannata kieltää mitään. Minäkin päätin vuosi sitten, etten elämääni yhtäkään miestä huoli. En jaksa alata opettelemaan kenenkään tapoja, enkä jaksa esittää yhtään mitään muuta kuin mitä olen. Ja arvatenkaan, en ole mikään helppo ihminen Smiley No niin siinä sitten kuitenkin kävi, että joku korkeampaa päätti pistää "päätökseni" nurin ja toi elämääni miehen. Miehen, jonka olin tuntenut jo kauemman, mutta jonka kanssa en todellakaan ollut suunnitellut yhtään mitään. En ollut koskaan edes kuvitellut, että hänen kanssaan olisi yhtään mitään. Kerran kuitenkin satuttiin koskettamaan toisiamme, ihan huomaamattaan ja kumpikin säpsähti. Välillämme oleva energia on suunnaton...
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #4 : 15.01.2010 20:14:17 »

Nyt minulla tuntuu olevan elämässä teemana pohdiskella omia kontrollifriikkimäisiä taipumuksiani. Parin kuukauden sisään on sattunut useita tapahtumia velvollisuuksien saralla, että ryhmäprojekteissa ihmiset ovat jättäneet tekemättä oman osansa ja kaataneet kaiken homman niskaani ja jos en heidän töitään tekisi se jättäisi muut ihmiset pulaan, enkä voi tehdä niin. En oikein tiedä mitä minun olisi tästäkin tarkoitus oppia. Tavallaan koko elämän ajan ja varsinkin viime kuukausien ajan minua tunnutaan opetettavan, että pidä kaikki langat käsissä ja tee itse kaikki, silloin kaikki sujuu hyvin. Mutta sitten olen saanut kommentteja, että olet kyllä aika kontrollifriikki ja sen suuntaista. Tai sitten minun täytyykin oppia tästä jotain aivan muuta...huoh. Mutta niin nämä ovat näitä arkielämän kummallisuuksia itsellä, toistuu tämä teema aika usein itselläni, enkä ole saanut sitä vieläkään ratkaistua.

Aika tilitystä tuli tästäkin näköjään.=/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #5 : 15.01.2010 20:42:30 »

Mulla kävi ihan sama juttu kuin tarumarulla. Tosin soitin sitä ennen selvänäkijälle, olin ihan itsarikunnossa ja se puhelu pelasti elämäni. Nousin kolmen tunnin puhelun jälkeen jaloilleni ja siitä kuukauden kuluttua aloitin nykyisen suhteeni. Helppo se ei ole, mutta hei... En minäkään.  Grin

Paljonko oli taksa? ...jos saan kysyä...

Ei muuten ,

mutta meikäläisen kyvyillä,

mikä LIIKEIDEA!!!!!
 Cheesy
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 15.01.2010 20:56:17 »

Mulla kävi ihan sama juttu kuin tarumarulla. Tosin soitin sitä ennen selvänäkijälle, olin ihan itsarikunnossa ja se puhelu pelasti elämäni. Nousin kolmen tunnin puhelun jälkeen jaloilleni ja siitä kuukauden kuluttua aloitin nykyisen suhteeni. Helppo se ei ole, mutta hei... En minäkään.  Grin

Paljonko oli taksa? ...jos saan kysyä...

Ei muuten ,

mutta meikäläisen kyvyillä,

mikä LIIKEIDEA!!!!!
 Cheesy


 Cheesy Mie olen miettynyt samaa! Cheesy

Jos sen palvelunumeron vielä kääntäisi tänne Itävaltaan soittajan tietämättä
ja nyhtäisi oikein kunnon taksat. Mie tunnen muutaman palvelupuhelin-yrittäjän,
jotka voivat järjestää hyvän numeron.
Mulle on ihan sama, mitä mun tarvitsee sinne höpistä. Niin kauan kun mun ei tarvitse sitä
asiakasta nähdä. Tongue
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7 : 16.01.2010 22:51:40 »

Niin ja kukin tekee työkseen mitä tahtoo tai osaa. Tosin ennustajien kyseessä usein se on se ensimmäinen. Hyviäkin on, mutta harvoin niitä vastaan tulee.
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #8 : 19.01.2010 10:23:03 »

Mulla kävi ihan sama juttu kuin tarumarulla. Tosin soitin sitä ennen selvänäkijälle, olin ihan itsarikunnossa ja se puhelu pelasti elämäni. Nousin kolmen tunnin puhelun jälkeen jaloilleni ja siitä kuukauden kuluttua aloitin nykyisen suhteeni. Helppo se ei ole, mutta hei... En minäkään.  Grin

Kukahan ois helppo ihminen? Grin En mie ainakaan.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #9 : 24.01.2010 06:18:34 »

Minä olen äärimmäisen helppo ihminen, olen päättänyt ajatella näin tästä lähtien. Ja koska ihminen on sellainen, kuin hän uskoo olevansa niin tuokin päätös iskostuu aivoihini pikku hiljaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 11.02.2010 14:52:15 »

jännä juttu! pitäisiköhän laittaa tilaukseen ensin miesystäviä enemmän - kuten ennen - siis vaikka tuplaksi. pari pv sitten tuli yksi uusi, mutta kun seilaa Saksan ja muiden maiden ja Suomen välillä, työasioita Suomessa, miellyttävä nuori tiedostava.. / no tilaus on menossa monista aiheista.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2010 14:54:34 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #11 : 12.02.2010 13:43:48 »


Nyt kun Uranus kolmioi Ascendenttiani, vaikutus on vielä huimemempi.

Olen ollut tosi helppo ja kiva ihminen jo monta viikkoa, mikä on vaikuttanut suhteeseen äärettömän positiivisesti.

Todistaa jälleen sen, mikä voima on myös omilla ajatuksilla. Vaikkakin planeettojen suurella avustuksella... tai mikä nyt ensin sitten oli, kana vaiko muna?  idiot2


En nyt halua olla mitenkään pessimisti...ja sanonkin, että nauti tuosta  uranus  aspect_tri  askendentti  ajasta  smitten
...siis tiedän, miten mahtavaa aikaa se oli... smitten
Mutta...
ei siitä mitään konkreettista käteen jäänyt...
mikään ei oikeastaan muuttunut,
vaikka
kun itselläni vielä  uranus on osa suurristiäni...
lopputulos oli plus-miinus-nolla.

Käytännössä.Mut mie oonki  kauris Huh

Avartava se kyllä oli, niinku henkisesti.

Mutta kun se on ohi...alkaa...ainakin tämmönen  kauris- ihminen miettimään, että kyllä nuo  saturnus- transiitit jättää jälkeensä jotain näkyvääkin.
 Smiley

Mutta ne oman voiman ajatukset...kuinka ne voivat vaikuttaa, se oli hieno tiedostaa...
sen opin tuossa kuviossa.
Mutta ei sitä saa jatkossa toteutettua ilman muuta painavampaa transua.( hitsi mikä sana) 2funny

Höh...ja huom. meikällä kuumetta 38,1
 Embarrassed

« Viimeksi muokattu: 12.02.2010 13:45:37 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #12 : 12.02.2010 13:54:55 »

Minä olen äärimmäisen helppo ihminen, olen päättänyt ajatella näin tästä lähtien. Ja koska ihminen on sellainen, kuin hän uskoo olevansa niin tuokin päätös iskostuu aivoihini pikku hiljaa.
ALLEKIRJOITAN  police

Oma kokemus omasta minästä leimaa koko olemuksen ja toimintasi -syy, seuraussuhdetta myöden.

Mie olin yrittänyt koko elämäni olla helpompi ja aina elämä oli jotenkin takkuavaa, vaikka monien (jälkeenpäin omituisten) järjestelyiden kautta, jopa onnellista. Sitten vain se takkuaminen alkoi harmittaan siinä määrin, että päätin aloittaa hyvin hankalan matkan ja riskeerata kaiken...
Olen ihan vapaasti nykyään täysin oma hankala itseni ja muut saa luvan tyytä siihen, piste.
 Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: