Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menneet elämät  (Luettu 14914 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cimara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« : 04.03.2009 14:18:46 »

Olen erittäin varma tavanneni ihmisen, jolla on jotain tekemistä edellisen tai edellisten elämieni kanssa... Ja haluaisin selvittää asian, koska tuntemus oli niin vahva, etten oikein haluaisi ohittaa sitä olankohautuksella. Kuinka minun pitäisi toimia? Vai antaa asian olla ja unohtaa tai toivoa, että tuo ihminen tulisi vastaan jonain päivänä uudelleen... Olen (lievästi ilmaistuna) erittäin hämmentyneessä mielentilassa.

T: Cimara
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #1 : 04.03.2009 14:28:38 »

Kysynpä nyt vain. Minkä ihmeen takia näistä Menneistä Elämistä on useita topikeja? Tongue

Miksei voi saada vaikka pariin topikiin kunnon tietoa ja asiaa aiheesta. Minä olen jo tätä aiemmin kysynyt ja ei mitään kunnollista tietoa. Ärsyttävää! tickedoff
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 04.03.2009 14:54:03 »

Tässä muutamia linkkejä joissa puhutaan miten katsoa karmaa synastriakartoilta. Eli kahden ihmisen välistä karmaa.

Englanniksi

http://www.cafeastrology.com/karmicrelationshipskarma.html

http://www.karmicastrology.tv/synastry.htm
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.03.2009 20:58:30 »

One way of looking at Nodal contacts in synastry: A person's planet conjunct your North Node is pulling you forward, toward lessons that you need in order for spiritual growth and happiness. But you may be somewhat reluctant to face these issues, depending on "where you're at" in the path. A person's planet conjunct your South Node is pulling you back into familiar territory. There is something "easy" about the relationship, and the lure can be strong, although you may eventually sense that you need something more, which can be viewed as "outgrowing" the relationship or even the person

If person A's planet (especially a personal planet) conjuncts B's South Node, the connection is there, no doubt. Person A will feel extremely comfortable with person B, at first. However, person A will eventually feel that the relationship drains him/her of energy, and may feel the need to move on and release him/herself from the relationship, as the relationship pulls him/her into the past. We all face our North Node issues at some point in our lives (we often start the process in our 30's!). If another person is emphasizing our South Node without equal or greater aspects to our North Node, we may feel held back and "outgrow" that person!

Also note that there can be some uneasiness and hesitance when the Nodes, especially North Nodes, are strongly contacted by the planets and points of another person. The magnetism can be strong (and it isn't necessarily sexual, occurring in platonic friendships and relationships as well), but a certain amount of fear can be present (on the part of the Node person).

Saturn conjunct the Nodes can be a separative aspect. I am not as yet certain of exactly why this is the case, but I have seen it time and time again where Saturn conjunct the North or South Node in a composite chart or in synastry is present in romantic relationships that don't get off the ground properly





tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.03.2009 10:23:47 »

Lohikäärmekartalta eivät näy ainoastaan perheenjäsenet vaan muutkin sielunkumppanit.Synastriset yhtymät toisen ihmisen radix-karttaan kertovat, että tälläihmisellä on karmallinen tehtävä elämässäsi. Kohtaaminen kuuluu siis sielusisuunnitelmaan. Jos yhtymiä löytyy Lohikäärmekarttojen kesken, ei yhteinen matkarajoitu vain tähän elämään vaan on paljon pidempi, useiden inkarnaatioidenmittainen. Tuttuudentunne voi olla suuri jo tavatessa – ilman, ettäradix-karttojen aspektit sitä millään lailla selittävät.

Lohikäärmekartta eli Draconic kartta, sen voit tehdä www.astro.com sivuilla
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #5 : 01.04.2009 11:33:54 »

Lohikäärmekartalta eivät näy ainoastaan perheenjäsenet vaan muutkin sielunkumppanit.Synastriset yhtymät toisen ihmisen radix-karttaan kertovat, että tälläihmisellä on karmallinen tehtävä elämässäsi. Kohtaaminen kuuluu siis sielusisuunnitelmaan. Jos yhtymiä löytyy Lohikäärmekarttojen kesken, ei yhteinen matkarajoitu vain tähän elämään vaan on paljon pidempi, useiden inkarnaatioidenmittainen. Tuttuudentunne voi olla suuri jo tavatessa – ilman, ettäradix-karttojen aspektit sitä millään lailla selittävät.

Lohikäärmekartta eli Draconic kartta, sen voit tehdä www.astro.com sivuilla

Oisko sulla linkkiä tai vinkkiä  Cheesy mistä tuosta dragonic kartasta löytyy infoa?
Aika nihkeästi löysin tietoa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 01.04.2009 19:07:14 »

itsekään en saanut tuolta mitään karttavertailua aikaan, mutta olennaisempaa voisi olla vain tunnistaa heidät ja puhdistaa välit.. kyse lie vapaasta tahdosta joka elämässä.. mutta teoista jää seuraamukset, jotka tuntuvat energiakehossa, mikäli mitään ymmärrän.. itse voit tuntea jotain, jokin ei etene, mutta et välttämättä osaa lukea. (kuten joku kanavoija, esim)

hassua kun minulle on kanavoitu ja nähty näitä, aina tulee uutta ja muutama tuhat elämä lisää, heh.-
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 19:29:06 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7 : 02.04.2009 15:01:28 »

Miten muuten ihmiset, joilla on radix-kartalla  kuunsolmu 0 astetta oinasta. Mietein, että onkohan silloin ihmisellä paljon rankkoja ihmissuhteita elämässään, että kaikki tämän elämän ihmissuhteet=karmallisia suhteita, radix-kartta=draconinen kartta ?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 03.04.2009 09:56:58 »

Lohikäärmekartalta eivät näy ainoastaan perheenjäsenet vaan muutkin sielunkumppanit.Synastriset yhtymät toisen ihmisen radix-karttaan kertovat, että tälläihmisellä on karmallinen tehtävä elämässäsi. Kohtaaminen kuuluu siis sielusisuunnitelmaan. Jos yhtymiä löytyy Lohikäärmekarttojen kesken, ei yhteinen matkarajoitu vain tähän elämään vaan on paljon pidempi, useiden inkarnaatioidenmittainen. Tuttuudentunne voi olla suuri jo tavatessa – ilman, ettäradix-karttojen aspektit sitä millään lailla selittävät.

Lohikäärmekartta eli Draconic kartta, sen voit tehdä www.astro.com sivuilla
Hei hei, mikä on tuo lohikäärme kartta???
Verrataanko siinä siis eri ihmisten karttoja, eli että löytyykö yhteneväisiä planeetta sijainteja vai...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #9 : 03.04.2009 09:58:54 »

Tuon dragonisen kartan mukaan aurinko, kuu, venus ja mars olisivat minulla jousimiehessä? Merkurius skorpparissa. Miten minä sitä oikein tulkitsisin?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #10 : 03.04.2009 10:02:09 »

Ja vielä..

Jos teen synastrian dragonisella niin mm. minun ja mieheni kuunsolmut ovat yhtymässä toisiinsa.
Olen aina tiennyt että meillä on menneessä yhteisiä elämiä, voisiko tämä kertoa siitä?
Hänen plutonsa yhtyy myös aurinkooni, kuuhuni, venukseeni ja marsiini.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #11 : 03.04.2009 11:47:54 »

 Draconisella kartalla on jokaisella Kuunsolmu 0 astetta  oinas (se on draconisen kartan laskentapiste tms), ne siis ovat kaikilla yhtymässä. Muissa tiedoissa mäkin harhailen vielä draconisen kartan salamailla  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12 : 03.04.2009 12:17:21 »

Dolvevita, kiitos infosta  Cheesy
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #13 : 13.04.2009 16:30:27 »

Minun ja yhden entisen naapurini karman solmut ovat yhtymässä, eli hänen  kuunsolmu aspect_con minun  kuunsolmu molemmissa päissä. Yhteinen karma, yhteinen suunta (kohtalo).

"No matter where you go, I will find you"  smitten
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 14.04.2009 09:25:46 »

Minun ja yhden entisen naapurini karman solmut ovat yhtymässä, eli hänen  kuunsolmu aspect_con minun  kuunsolmu molemmissa päissä. Yhteinen karma, yhteinen suunta (kohtalo).

"No matter where you go, I will find you"  smitten

Todennäköisesti olette siis samanikäiset naapurisi kanssa? Siten teillä on tietty, yhteinen karmallinen suunta (Noususolmun merkki) kaikkien ikätovereidesi kanssa. Se mikä tekee siitä jokaiselle henkilökohtaisemman, on se huone, jossa Noususolmu sijaitsee. Huone kuvaa tarkemmin sitä elämänaluetta, jolla saat parhaiten toteutettua tämän elämän karmallisia läksyjä. Samoin kannattaa katsoa aspektit kartan muihin planeettoihin = läksyä helpottavat tai vaikeuttavat tekijät.
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: