Sivuja: 1 ... 926 927 [928] 929 930 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618849 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13905 : 29.06.2011 00:06:45 »

Soma, mullakin on nyt ollu kahtena yönä yli 38.5 kuumetta...nyt tuntuu jo ihan normaalilta lämpötilalta tää 37.8 mikä nyt on... Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13906 : 29.06.2011 01:49:28 »

Ja mä nukahdan nykyään aina joskus neljän jälkeen yöllä ja pääsen ylös vasta yli puolenpäivän aikaan - mies kun on lomalla niin saa olla ihan miten sattuu  Tongue
En saanu nukuttuu vaikka yritin taas meuhkata tolla sängyssä tunnin ajan... Pyörin ja pyörin... Toinen vinkuu ja toinen kuorsaa........Tulin alakertaan.....
Hah!
Ja mä tajusin oikeesti vasta tänään et oon jo 26v... Mulla oli siis synttärit melkein kuukausi sitten! Ja nyt iski ikäkriisi tän lapsenteon suhteen...mihin tahtiin mun pitää niitä tehdä jos haluun 5 lasta ennen ku täytän 30v...öö, mahdotonta.... 2funny 2funny saa nähdä, jos mulla ois 3 lasta ennen ku täytän 30 niin melko hyvä Afro
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13907 : 29.06.2011 10:51:32 »

Monta huonosti nukuttua yötä takana. Ja nyt vielä kesälentsu päällä. Mutta mikä parasta, olen kiitollisella ajattelutavalla saanut paljon asioita eteenpäin. Miten hupaisaa, mutta eilen yritin saada makukurkkupurkkia auki, enkä saanut. Kun pyysin enkeliltä apua, kansi aukesi samantien.  Grin Yöllä pyysin yskänpuuskan keskellä enkeleiltä apua, että paranisin, ja tänään olen jo alkanut mennä parempaan suuntaan. Sain jopa nukuttuakin yöllä.

Kunpa muistaisin pyytää enemmän apua, niin sitä myös saisin.

Mutta kiitos kuitenkin tästä kauniista päivästä, johon sain herätä päällisin puolin terveenä.  smitten

Lämmintä ja kaunista auringonpaistepäivää teille muillekin.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13908 : 29.06.2011 13:51:44 »

Soma, mullakin on nyt ollu kahtena yönä yli 38.5 kuumetta...nyt tuntuu jo ihan normaalilta lämpötilalta tää 37.8 mikä nyt on... Tongue

Joo, mullaki tuli eilen tosi normaali olo ku söin Buranaa pari pilleriä, tuntu siltä että oisin voinu lähteä lenkille.. Onneks en menny sentään! Grin Äiti tahtoo että kävisin terveydenhoitajalla mittauttamassa tulehusarvot, niin saisin ehkä varuille ab-kuurin. En kyllä syö sitä jos ei oo aivan pakko. buck2
Onnea vanhentumisesta! smitten Vaikka vähän kriisiä pukkaaki.. Smiley

Kurkku on ihan tulessa. buck2

Mulla alkoi tää tauti tosi v-mäisellä kurkkukivulla,
oli ihan sairaan karhea ja ällöttävä olo kurkussa, se oli samaan aikaan kuivan tuntunen
mut täynnä limaa.

Nyt on jo ihan ok olo, toi kuume kai teki tehtävänsä...
En laskenut sitä särkylääkkeillä, ainoostaan kun tein ton 38.7 lukeman mittauksen,
päätin ottaa 500mg paratabsin ettei nyt ihan 40 huitelis....
Nyt on vain tota räkää vaikka muille jakaa. Haluuko joku? Ai ei vai..?
No ei sitten... Omapa on menetyksenne  Wink Tongue
En ymmärrä mistä tää tauti on tullut kun en oo juuri kotoa poistunut..
Vaikka eläväthän ne pöpöt pitkän aikaa ihmiskehossa odottaen vastustuskyvyn heikkenemistä ja iskevät kuin sika limppuun tilaisuuden tullen.  Wink

Kai mä stressasin itseni kipeäksi. Nyt on jo parempi.
Mulle antaa voimaa kun toi pieni otus hymyilee... Smiley Smiley Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13909 : 29.06.2011 14:13:06 »

Näin maalaisjärjellä ajateltuna, kannattaa kyllä syödä se kuuri, jos on angiinaa.  Voi tulla vakavia jälkitauteja. 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13910 : 29.06.2011 15:04:18 »

no, kyllä se vauva edelleen näyttää nieleskelevän ja kiukuttelee syömisen yhteydessä ja jälkeen...ja aamuöisin sen hengitystiet on aina melko tukossa...Ollaan nyt tänäkin aamuna niistetty vauvaa varmaan jo 5 kertaa, mut on vaikee sanoo johtuuko sen räkäisyys nyt siitä refluksista vai onko sillä tää sama flunssa kun mulla.

Kyllä mä uskoisin et hän paremmin voi, ainakin nämä päivät tuntuu jollain tapaa kevyemmiltä, mut sekin saattaa johtua siitä et mies on lomalla! Me nyt mennään taas viikon päästä allergiatesteihin ja kontrolloidaan muutenkin vauvan yleisvointi ja otetaan sydänfilmi (kun toi nykyinen refluksilääke voi pidentää jotain kammioiden johtumisaikaa.. Sad ) ...Ainakin hän nukkuu pitkiä yöunia ja on jonkin verran valveilla ollessaan ihan suht tyytyväisen oloinen, ainakin hymyilee ja juttelee hetken aikaa ennen kuin tulee seuraava huuto.  Grin

Ei ne oireet ihan radikaalisti muuten oo vähentynyt, mut on hän selvästi kivuttomampi. Se taitaa kuitenkin olla se tärkein asia. Kyllä me hanta jaksetaan pystyasennossa pidellä suurin osa päivästä. On tässä nyt sen verran tullut realiteettia mukaan, et ymmärtää  et kaikki ottaa aikansa. Jos sitten kun hän kävelee jo itse, tää refluksi helpottaa.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #13911 : 29.06.2011 16:57:50 »

Muistattehan, että a-streptokokkinielutulehdus pitää aina hoitaa antibiootilla, kyseessä on kuitenkin sellainen pöpö että voi aiheuttaa paljon paljon pahempia jälkitauteja. Muissa streptokokeissa se ei ilmeisesti ole välttämätön, vaikka kyllä nopeuttaa paranemista.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2011 16:59:41 kirjoittanut Amber » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13912 : 29.06.2011 21:25:24 »

Kuulkaa...jos/ kun euroopan talous menee oikeasti kuralle, niinkun Jykä pelkää ja on sen estämiseksi kovin vastuullinen,
Niin mitähän sitten tapahtuu? Mitä tavikselle tapahtuu?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13913 : 29.06.2011 22:20:31 »

Niin. Mihinkähän asti mahtaa tuo koura sitten ulottua? Loppuuko ruoka? terveydenhoito? Miten käy koulujen? Kerjäämään? Levottomuuksia? Kenties jotain hyvääkin?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13914 : 29.06.2011 22:59:34 »

Hitsiläinen. Mulla on kyllä jtn vikaa ulosannissa, kun en saa itseäni ymmärretyksi Cheesy Tottahan nyt tiedän, mistä verovarantoja tulee ja mitä niillä tehdään, ja mihin se vaikuttaa, mutta lähinnä kai haenkin sitä, että miltä se tuntuu vaikka sun aamukahvipöydässä? Onko sulla sitä aamukahvia edes siinä? Ja millaseen päivään oot heräämässä..tartteeko kenties väistellä polttopulloja tjtn?!
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13915 : 30.06.2011 01:25:29 »

Niin. Mihinkähän asti mahtaa tuo koura sitten ulottua? Loppuuko ruoka? terveydenhoito? Miten käy koulujen? Kerjäämään? Levottomuuksia? Kenties jotain hyvääkin?

Ei varmaankaan mitenkään erityisesti käy kellekään, vaikkei enää olisikaan niitä ns. ilmaispalveluja käytettävissä. Vaan ehkä on aikakin ihmisten ottaa oman elämänsä ohjakset pikku kätösiinsä ja lopetta luottamasta niihin, jotka kuitenkin luottamustamme väärin käyttävät!
Terveytemme on ajatuksellisestikin kiinni siitä, mitenkä pidämme itsestämme huolta. Ja ruoka, mitä tällä hetkisellä on ihmisille tarjolla, ei ole todellisuudessa mitenkään syötäväksi kelpaavaa sellaisenaan, joten siihen ainakin itse toivonkin pikaista muutosta. Ja muutenkin se luottamus elämän omaan älyyn tehdä oikeita tulevaisuuden valintoja on nyt koetuksella, koska jos emme hyvällä ole suostuneet niin tapahtuu tällaisia asioita.  Smiley
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13916 : 30.06.2011 01:35:04 »

Mä ihailen Elwynin tietämystä ja taitoa ilmaista asiansa niin asiallisesti ja ymmärrettävästi.  Smiley
Minä en ymmärrä mitään politiikasta, historiasta, taloudesta,
matematiikasta, kvanttifysiikasta yms.  Grin
Olisi kai viisainta olla myöntämättä se, mutta en ole viisaskaan.  2funny

Jos sivistäisin itseäni, en tiedä tekisinkö sen itseni vuoksi,
vai hakeakseni hyväksyntää olemalla fiksumman oloinen.

(Enkä tällä kommentilla viittaa mitenkään Elwyniin, joka ei selvästikään ole mikään hyväksynnänhakijaihminen  Grin )



En tiedä miksi, mutta olen ihan älyttömän ihastunut yhteen naisihmiseen, joka on niin erilainen kuin minä. Ja hän on suoraan sanoen tosi pinnallisen oloinen, mutta niin kivan suora ja selittelemätön ja yli-itsevarma ja välitön.. Mikäpä muu kuin jousimies, itsehän oon kaksonen.  Smiley Jotenkin ihailen häntä, hänen elämäänsä, hänen kotiaan, lemmikkejään, lapsiaan, tapaansa valita sanansa, ulkonäköään, kaikkea, vaikka mikään niistä ei ole täydellistä. Minuun on taas iskenyt halu olla välillä joku muu kuin minä. En tiedä onko se oppositioihmisen ikuinen kirous, kun jotenkin ei ymmärrä että voin ihan hyvin olla minä vertaamatta itseäni jatkuvasti muihin. (ne mun miljoona oppositiota on siis siinä 1 ja 7 huoneen välillä, mm.  aurinko ceres chiron merkurius mars uranus )
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13917 : 30.06.2011 01:38:26 »

Jotenkin mulle antaa voimaa katsella sitä naista ja porautua sen elämään,
saan inspiraation ihan mistä tahansa häneen liittyvästä, vaikka siitä minkälaisia
kotilökäpöksyjä hän jalassaan kotona ollessa pitää.
Jotenkin hän on mulle ihan wau. Vaan sillä että on olemassa ja elää kuten elää.
Tätä on vaikea selittää, sillä hän ei sinänsä ole mitenkään erityinen,
tarkoitan että millään tapaa keskimääräistä kauniimpi, rikkaampi, fiksumpi....
Ehkä vain aistin hänestä, et hän on onnellinen omassa elämässään.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13918 : 30.06.2011 12:33:06 »

Täällä maan pällä emme toistaiseksi voi tehdä mitään muuta rahatalouden mahdin katoamiselle kuin olla siinä jollain tasoillamme mukana eli edesauttaa niitä, jotka eivät tiedä mistä on kysmys. Jotenkin se tietoisuuteni on aina itselleni ollut lähinnä sellaisena lohduttajana, kun se aina kertoo todellisen syyn, vaikka lehdistössä tai uutisissa olisi puhuttu tai kirjoitettu mitä tahansa. Eli ihmiset eivät tajua kaikkia tekosiaan todellisesti vaan vain kuvittelevat tehneensä jotain väärin, vaikka todellisesti on kyse paljon suuremman voiman uudelleen - tällä maan päällä jakautumisesta.

Rahahan on tähän asti ollut se suurin voima, joka on liikuttanut ajatusmalleja monella eri taholla eli bisneksissä sekä kotitalouksissa. Mutta siihenkin on tulossa muutosta, jolle emme enää voi tehdä mitään muuta kuin suostua sellaisen elämän onnellisuuteen, missä rahalla ei ole suurempaa merkitystä kuin olla onnellisuutemme tuoja. Muttei enää riistämällä toisiamme taikka luonnon varoja vaan niin, että se jaettiin jo aikoja sitten kaikille taajuuksiemme korkeammilla osilla tasaisemmin ja nyt se tulee täälläkin näkyviin ensin sen vanhan mallin hajoamisena. Ja sen jälkeen kaikille tulee mahdolliseksi olla oman elämänsä onnellisuuden luojia ilman, että raha tai työpaikka tai mikään ulkoinen muukaan status on siinä mitenkään mukana.  Smiley Smiley Smiley
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #13919 : 30.06.2011 13:20:35 »

Itse kyllä  keksin paljonkin pieniä asioita, joita yksittäinen ihminen voi tehdä aiheuttaakseen rahatalouden mahdille edes pientä häikkää:

- Ketä äänestät? Elinkeinoelämän keskusliiton parhaita kavereita ei kannata äänestää, he tukevat rahanvaltaa.

- Jätitkö äänestämättä? Ellet äänestä ollenkaan, voit ajatella juuri antaneesi sillä tavoin äänen sille ehdokkaalle jota kaikkein eniten vastustat. Jos olisit äänestänyt olisit luultavimmin valinnut ehdokkaan joka on niitä asioita vastan, joita eniten vastustamasi ehdokas kannattaa. Äänestämättä jättäminen ei ole kannaotto, se on ääni vastustamillesi tahoille.

- Kun samaa palvelua/tavaraa kauppaa useampi firma, kenet valitset? Jos voit valita useammasta tavaran/palveluntarjoajayrityksestä, suosi niitä jotka eivät ole pörssiyhtiöitä. Pörssisysteemi on eräs suurimpia rahatalouden mahdin valtiaita. Itse en halua ostaa yhtään mitään firmalta, joka on mukana systeemissä jossa esim. 10000 ihmisen irtisanominen palkitaan pörssikurssin nousulla.  Pörssiyhtiöt tukevat tätä rahan valtaa, ei-pörssiyhtiöt eivät tue.

- Elätkö velaksi muutenkin kuin pakollisissa asioissa (sellaisia asuntovelat ja opintolainat)?
Velka syö vapautta, velallinen ei voi jättää  huonosti kohtelevaa työpaikkaa, kun ne velat on maksettava. Jos luovut turhasta kuluttamisesta (esim. puhelinta ei tarvitse vaihtaa vuoden välein) horjutat rahan mahtia, sillä se perustuu siihen että ihmiset kuluttavat asioihin joita eivät tarvitse.

Esimerkiksi kaikki ylläoleva on sellaista, että jos todella laajat kansanjoukot ryhtyisivät mahdollisuuksien mukaan tekemään noita, niin ainakin rahan vallalla olisi vaikeampaa kuin nykyisin. Lisäksi kannattaa hankkia tietoa. Erityisesti suosittelen Naomi Kleinin kirjoja No Logo ja Tuhokapitalismin Nousu. Jälkimmäinen opus on erittäin synkkää luettavaa, mutta loppupäästä onneksi toiveikkaasti näyttää asioiden olevan muuttumassa.

Jokaikinen oma kulutuspäätökseni vaikuttaa siihen kuinka paljon rahataloudella on mahtia. Ja on aivan itsestäni kiinni, etsinkö harhautuneesti onnea itseni ulkopuolisista asioista (raha, tavara, asema, ulkonäkö, puolison vastaavat ominaisuudet, omat ja puolison saavutukset jne). Jos etsin, petyn aina sillä nämä asiat ovat katoavaisia. Ja siitähän ne markkinat tykkäävät, koska ellen herää huomaamaan tilaani, voi minulle myydä lisää turhaa tavaraa ja palveluja, jotka ovat aivan yhtä katoavaisia, vaikka helpottavatkin hetkeksi oloa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 ... 926 927 [928] 929 930 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: