Sivuja: 1 ... 890 891 [892] 893 894 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619034 kertaa)
0 jäsentä ja 28 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13365 : 02.05.2011 18:13:08 »

Aika hurjaa tuo Osaman kuoleman juhlinta. Ymmärrän kyllä tavallaan, että monelle se voi olla huojentava asia. Mutta silti tuntuu aika karulta pistää juhlat pystyyn. Eikö voisi vain olla itsekseen vaikka huojentunut ja muistella WTC iskujen uhreja. =/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13366 : 02.05.2011 21:16:52 »

Mä yritän loitsia itselleni lisää hyviä hommia, joista maksetaan hyvin palkkaa. Keikkatyöt on kivoja! Niitä olisi kiva saada.

Yritän säästää asuntoon, mikä tuntuu jotenkin mahdottomalta, kun on auto ja harrastan ratsastusta.
Sitten tuli tällainen viisaus: Rikkaus ei ole keräämistä, se on arvostamista.  Grin

Aikamoista pelon lietsontaa myös tuo Osaman kuolemalla mässäily ja sen lisätuotos: terroristiuhkan lisääntyminen. Terrorismitutkijoiden mielipiteet Jihad -terrorismista on kiinnostavia, niitä kannattaa tutkia ennemmin kuin uutisten mölyämistä. Suomesta tuli persujen takia potentiaalinen terrorismin kohde, sillä niin kauan kuin rasistisia eleitä viljellään vähemmistöjä kohtaa on vastareaktiona radikalisoituminen. Ei tänne välttämättä mikään ryhmä ulkoapäin hyökkää, vaan maan ilmapiiri synnyttää sisälleen puhkeavan paiseen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13367 : 02.05.2011 21:24:19 »


Sitten tuli tällainen viisaus: Rikkaus ei ole keräämistä, se on arvostamista.  Grin


Tuossa on sitä oikeaa asennetta, kun puhutaan rahan ilmentämisestä. Säästäminen ei ole nautinnollista hommaa, ja kun siihen rahan ajatteluun yhdistää negatiivisia tunteita, vetovoiman lakien mukaisesti sitä rahaa silloin vain työntää kauemmaksi luotaan. Kun taas keskittyy siihen, mitä kaikkea ihanaa sillä rahalla voi saada aikaiseksi, ollaan jo menossa oikeaan suuntaan. Arvosta runsautta, ja arvosta sitä myös muilla ihmisillä. Se mitä et halua toisen saavan, sitä ei voi itselleenkään sallia.

Piheys on paha paha.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13368 : 02.05.2011 21:45:54 »

Asiat luistavat taas vähän liiankin hyvin.  Cool
Panikoin koko alkukevään, että minulla ei ole mitään suunniteltuna kesäksi ja pelkäsin, että en saa vuokraa maksettua. Järjestelin itselleni kesän täyteen netti-opintoja ja nyt sainkin harjoittelupaikan. Eli toisin sanoen nyt sitä ohjelmaa on enemmän kuin tarpeeksi. Olen kuitenkin aika innoissani tuosta harjoittelupaikasta ja ei ne opinnotkaan niin pahoja ole. =)

Ehkä tämä vetovoiman laki on vähän turhankin tehokas, kun sitä vetää puoleensa aina ihan liikaa sitä mitä toivoo. Vai onko tämä vain sen verran mitä pystyn tekemään. Ainakaan en mene ihan sieltä mistä aita on matalin.  
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13369 : 02.05.2011 21:51:23 »

Piheyttä on ainakin hyvä kokeilla kerran elämässä, tietää sitten mitä se merkitsee  Smiley


Niin no tähänkin aiheeseen voisi sotkea karman mukaan. Mitä olen kartastani saanut selvää, niin mun tässä elämässä pitäisi osata ottaa vähän rennommin tuon kanssa, se säästäminen ja tiukkapipoisuus kun on vähän liikaakin luissa ja ytimissä. Ja muutenkin huomio ihan liikaa materiaalisissa asioissa.

Ymmärtäähän sen, että monien sitten kuuluu taas opetella sitä kohtuullisuutta, kun on tullut kerättyä ihan päinvastaisia kokemuksia.
« Viimeksi muokattu: 02.05.2011 21:52:59 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13370 : 02.05.2011 21:56:01 »

^Sama kuin Casperiinalla, no, meillähän on melkein samanlaiset kartatkin. Mä olen pihi ja teen aina yli voimieni, mutta nyt olen opetellut nauttimaan elämästä, ja se tuntuu NIIN HYVÄLTÄ!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13371 : 02.05.2011 22:08:59 »

Tulipa vielä aiheeseen liittyen mieleen, että kun täällä valittelin yksinäisyyttäni, niin johan on pari päivää ropissut yhteydenottoja. Epätoivon ei kyllä sinänsä pitäisi olla mitenkään puoleensavetävää, mutta ehkä vain mun toive on kuultu. :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13372 : 02.05.2011 22:29:03 »

Tottapa puhut KV.  Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13373 : 03.05.2011 00:02:29 »

Tai sitten se toive, joka ei toteutunut, ei ollut tarpeellinen. Jotain parempaa saattoi vielä olla tulossa. Lisätkää sinne toiveen perään: "tämä tai jotain vielä parempaa", niin se paras mahdollinen voi tapahtua.  Smiley


Itse en ole jaksanut toivoa juuri mitään. Ja siltäpä se elämä sitten näyttääkin. Taidan kaivaa omaa kuoppaani...  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13374 : 03.05.2011 11:17:16 »

Raha on rakkauden yksi ilmentyma, silla sen avulla voi jakaa ja laajentaa. Mikali tata koettaa rajoittaa, niin rajoitteiden puitteissa sita sitten vain voi saadakin....

Raha on vaihdon valine ja vain arvostamalla vaihtamista (exchange) voimme saada sita lisaa.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13375 : 03.05.2011 11:36:23 »

Nuukuudessahan on se pointti, että kun on järkevä rahankäytössään, siis kohtelee huolellisesti omaisuuttaan että se kestää pidempään, eikä osta uutta heti kun siltä tuntuu että nyt haluan, vaan tarkkailee hintoja, miettii yön yli tarvitseeko sitä todella, niin silloin sitä rahaa kummasti jää käteen paljon enemmän käytettäväksi siihen elämästä nauttimiseen.  Wink

On silti olemassa yksi niin kummallinen nuukuuden muoto, siis se että nuukaillaan siitä että ei voida ostaa parin euron pullaa kun se maksaa liikaa, ja leivät ostetaan aina vanhoina, kämppää pidetään kylmänä sähkölaskun takia aiheuttaen ehkä vahinkoa rakenteisiin ja samalla voidaan ostaa hurjan kallis auto tai televisio tai vaatteita mitenkään miettimättä hintaa.  Grin No jooh, minä en kyllä luovu elämän nautinnoista, leivät syön tuoreena ja kaakelilattiainen pesuhuone jossa ei ole lattialämmitystä on kyllä yhtä kidutusta.  crazy2 Voin sitten ostaa vaatteeni kirppareilta ja pärjään hyvin ilman kallista elektroniikkaa.. Mutta se on makuasia, mistä kukakin nauttii. Ehkä joku näkee sen sadan euron vaatteen parempana kuin viiden euron kirpparilöydön vaikka itse en näe.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13376 : 03.05.2011 13:14:16 »

Tällainen se on...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13377 : 03.05.2011 13:16:27 »

Täällä on ollut kauheesti näköjään keskustelua, saa nähdä yritänkö hypätä takas kärryyn sit kun tää arki alkaa rullaamaan..
Miehellä on huomenna viimenen isyyslomapäivä.

Laitoin tohon yläpuolelle kuvan meidän hurmurista, poistan sen siitä kyllä parin päivän päästä, mutta halusin näyttää teille et mäkin voin saada jotain kaunista aikaseksi.  Grin
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13378 : 03.05.2011 13:20:51 »

Nuukuudessahan on se pointti, että kun on järkevä rahankäytössään, siis kohtelee huolellisesti omaisuuttaan että se kestää pidempään, eikä osta uutta heti kun siltä tuntuu että nyt haluan, vaan tarkkailee hintoja, miettii yön yli tarvitseeko sitä todella, niin silloin sitä rahaa kummasti jää käteen paljon enemmän käytettäväksi siihen elämästä nauttimiseen.  Wink


Mä uskon, että tämäkin on uskon asia.  Wink Jos tuntee huonoa omaatuntoa rahan käytöstä peläten köyhtymistä, niin silloinhan sitä juuri tapahtuu.

Aivan kuin Ebenia sanoi, arvosta, älä rajoita. Mä en enää usko järkeen.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13379 : 03.05.2011 13:21:51 »

Onnittelut. Valpaskatseinen nuorimieshän se siinä.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 890 891 [892] 893 894 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: