Sivuja: 1 ... 888 889 [890] 891 892 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618935 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13335 : 28.04.2011 17:45:18 »

tsemppiä sulle mc82  smitten

Ja aivan varmasti olet ansainnut tuon miehen, hienoa että elämässäsi vihdoin on mies joka ymmärtää ja tukee. Sitä jokainen tarvitsisi. Ja paljoon riittää jo se, että mainitset sen hänelle jossain välissä, kuinka paljon arvostat sitä. Silloin sitten kun hänellä on ongelmia, olet sinä hänen tukenaan taas. Niinhän sen kuuluukin olla.  Smiley
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13336 : 28.04.2011 20:00:45 »

Ihanaa, kun on huomenna vapaapäivä ja saa ihastella kättensä jälkiä siellä, mihinkä on aikanaan jättänyt jälkiään. Eli sellaista "takapiruna" elämistä tämä on ollutkin jo pitkään vaan nyt näyttää kääntyneen lehti siinä, kuka kokee ja mitä!  Wink Smiley
Ja vapunkin saan olla töissä, jotenka tulevaan, Wienin kahden viikon matkaan, kertyy kassavaroja tiuhaan. Elämä on reilua aina, kun sen teot oikein oivaltaa ja tietoisuus pelaa, koska SE auttaa asioita luomaan oikealla tavalla!  Cheesy smitten
« Viimeksi muokattu: 28.04.2011 20:09:47 kirjoittanut ~Karuna~ » tallennettu

mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13337 : 29.04.2011 00:04:41 »

varsinainen pihistely on uusi harrastus. Lisäksi mulla on sellainen kutina, että saan tällä ruokavalionkin paremmaksi.. Perusruoka on paitsi edullista niin myös parempaa kuin pitkälle jalostetut elintarvikkeet Cool

Tää on muuten ihan totta, että prosessoidut elintarvikkeet ovat yllättävän kalliita. Nimittäin mä karppaan nykyään ja ostan vain alkuperäisruokaa, en mitään prosessoitua ja ruokalasku ei ole kasvanut Smiley  Samalla olen jättänyt kaikki heräteostokset, joihin meni aikanaan huomattavasti rahaa, eli karkit, sipsit yms. sinne kaupan hyllyyn. Toisaalta, kun ei pelkää rasvaa ruokavaliossa, pysyy kylläisenä ja samalla ruoka-annosten koko pienenee. Itse syön nykyään 3 ateriaa päivässä, välipaloja en koe tarvitsevani - ja olo on silti tasaisen energinen koko ajan, ei lainkaan tunkkainen tai väsynyt smitten

Enää tämä ex-sokerihiiri ei kaipaa edes namia. Otin tässä tänään kohteliaisuudesta miehen siskonpojan synttäreillä pikkupalan kakkua ja jo siitä tuli paha olo buck2

Anoppi tossa tänään sanoi, että musta näkee, että muutosta on todella tapahtunut ja paino on selvästi pudonnut Cheesy  Tänään laitoin pitkästä aikaa yhdet housut jalkaan, joita sovitin viimeksi n. 1,5kk takaperin, milloin aloitin karppauksen. Silloin housut olivat kireät vyötäröltä ja jenkkikset ja pömppis paistoivat. Tänään housut istuivat kauniisti ja vyötäröllä oli jopa lisätilaa, housut tuntuivat miellyttäviltä päällä, ei ahdistavilta smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13338 : 29.04.2011 20:50:56 »

Kesätöiden hakeminen tänä päivänä on kieltämättä aika "sieltä", ellei sitten ole vanhaa kesätyöpaikkaa, johon palata, suhteita oikeisiin ihmisiin tms. Mulla ei teininä meinannut napata kesätöiden saanti ollenkaan. Sitten, kun nappasi ollessani 19-vuotias, onkin samaa hommaa tehty niin vakituisena (lopettaessani edelliset opinnot), kesätyönä kuin satunnaisena tuurauksena. Töitä riittää ja kutsua työhön tulee aika ajoin - sääli vaan, kun ei liity omaan alaan mitenkään Undecided  Ja nyt, kun ei oikein ole muutakaan työkokemusta (pari lyhyttä oman alan pätkää jossain tutkimusprojektissa), niin oman alan töiden saanti onkin eri asia... Undecided

Nuorilla, joilla ei ole työkokemusta kertynyt, voi tilanne tänä päivänä olla ihan katastrofaalinen Undecided  Sama juttu esim. lukiosta valmistuneilla, joilla työhaluja olisi, mutta ne siivoajan ja jäätelönmyyjän hommat, jotka ennen meni lukiolaisille, menevät nyt opiskelijoille ja nuorempi väki jää nuolemaan näppejään Undecided   Nuorisotyöttömyys on huolestuttava, sillä nuorena syrjään jääneet jäävät helposti jatkossa yhteiskunnan ulkopuolelle Sad
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13339 : 29.04.2011 21:23:03 »

Nuorilla on sama tilanne kuin vastavalmistuneilla aikuisilla. Valitettavasti.  Sad Toivottavasti Kaulakoru lapsesi löytävät töitä.

Minulla oli muuten yksi lapsuuden kaveri kanssa blokannut minut facebookista. En tiedä miksi. Muutama opiskelukaveri on säilynyt - onneksi - mutta muuten aika lailla vanhat ystävät on kadonnu ja unohtunu johonki.

Grillattiin muuten miehen kanssa ekaa kertaa tänä keväänä.  Smiley Maistu tosi hyvältä. Tosin en ole tavannut yhtään miestä, joka ei olisi grillatessa hermostunut jostain...  Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13340 : 29.04.2011 23:12:49 »

Mulla on tänään onnempäivä. enste voitin Ompeluseura - Uusi tuleminen kisassa Suuri käsityö-lehden vuosikerran. sen perään Radio SUNilta teatteriliput huomiselle ja siihen päälle Veikkaussivulta 30€ ässällä Cheesy
ste sain ehtoolla viä puhelunki josta seuraa varmasti jotain isoo. paikallisen lehden pomo soitti että on seurannu mun touhujani että haluaa tehä yhteistyötä. ehkäpä alan pitään omaa palstaaki. Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13341 : 30.04.2011 08:46:08 »

^^ tuo on niin totta!  2funny Nyt ku sanoit niin en muista minäkään miestä joka grillais niinku Jamie Oliver tai muut rennot tapaukset telkkarista, siellä lentää ärräpäätä ja "älä tuu siihen sotkemaan"-kommentteja. Mun isoveli ja sen vaimo teki lopulta sopimuksen että isäntä ährää ihan rauhassa ja vaimo ottaa aurinkoa eikä ota kuuleviin korviinsa, tulee sitten syömään kun käsketään Cheesy

*A*
"jussi "aikoo grillata illalla.Onpa jännä kuulla millaisia sanoja ja ääniä pääseepi hänestä   2funny

                         ILOISTA VAPPUA KAIKILLE GRILLAAJILLE JA GRILLAAMASTA VÄLTTYNEILLE.    smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13342 : 30.04.2011 13:15:03 »

Upeaa vappua koko porukalle!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13343 : 30.04.2011 14:21:55 »

Jos tää on mun unta, niin enkö voi käsikirjoittaa tätä uudestaan. Koska mä en nyt yhtään tykkää tästä mun erakkoelämästä.

Pitkin mennä eroamaan, nyt ei voi enää mihinkään mennä. Ainoa paikallinen ystävänikin aikoo mennä exäni veljen luo. Että jippii vaan. Mä olen aivan tyhjän päällä.  Undecided
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13344 : 30.04.2011 14:37:26 »

Kyllä mäkin viihdyn turhankin hyvin omassa seurassani, mutta nää juhlapäivät nostaa sen yksinäisyyden tunteen pintaan. Muistutus siitä, että ei edes olisi muuta vaihtoehtoa kun märehtiä yksin kotona, jos vaikka haluaisikin tehdä jotain.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13345 : 30.04.2011 14:56:09 »

Itsellä olisi tänään taas ohjelmaa, mutta taidan ehkä skipata ihan sen takia, että seuraavat 4 viikonloppua on täyteen buukattua ohjelmaa, mistä en voi luistaa. Vaikka kaikki tulevat tapahtumat ovat mukavia, niin välillä olisi ihan kiva olla itsekseen. On aika stressaavaa, kun oma aika on niin kortilla.

Kaverimme erosi ja hän on ollut meillä evakossa siten, että on ollut oikeastaan kaikki päivät täällä, mutta käynyt nukkumassa tyhjässä kämpässä. Meillä hän on ollut, koska hänen täytyy etsiä uutta kämppää, hoitaa pankkiasioita yms. ja hänellä ei ole omaa konetta enää. Kyllä varmastikin myös sen takia, että yksin ei ole kiva hengata tyjässä kämpässä. Tämä kuitenkin lisää sitä oman tilan vähyyttä, kun kotona ei voi olla täysin rennosti oikein koskaan. Kesän hän tulee asumaan meillä täyspäiväisesti, sillä hän ei ole löytänyt vieläkään kämppää. Saa nähdä mitä siitäkin tulee. 

Kavereilla olisi illanistujaiset, joten siellä varmaan pitäisi piipahtaa, vaikke ei oikein kiinostaisi.

Se on jännä, miten muutama vuosi sitten olisin halunnut, että minulla olisi erittäin vilkas sosiaalinen elämä ja nyt minulla sitten on, enkä tiedä onko tämäkään aina niin hauskaa. Pitäisi varmaan aina varoa mitä toivoo.  Cool

Tästä seuraa sosiaalisia pakotteita. Esimerkiksi jos on neljänä viikonloppuna putkeen synttäreitä ja tupareita, kaikki samoissa piireissä liikkuvien ihmisten järjestämiä, tuntuu, että on pakko mennä kaikkiin, koska kokee epäkohteliaaksi valita ne "tärkeimmät". =/ Tästä seuraa sitä, että on aina pakko olla joka paikassa, vaikka ei jaksaisi.

Varmaan pitäisi jotain tasapainoa löytää tähänkin.  
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13346 : 30.04.2011 15:18:31 »

Tuu Casperiina mun luona käymään Smiley Jos sua ei haittaa kämpän sekajärjestys Cheesy Järkätään pikkuvappu huomiselle!

*A*

Siinäpä olisi ideaa.  Cheesy Tarkoititko siis huomista päivää?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13347 : 30.04.2011 17:58:42 »



Vappupäivää just Smiley Voidaan käydä kaupunkiaki kattoon jos ei sada!

*A*

Ok. Mutta mansikkaskumpat juot tänään yksin?  Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13348 : 30.04.2011 20:55:03 »

Ihan ihme päivä. Koko päivän odotin, että pääsin juhlimaan TÄNÄÄN. Lopulta luovuin jo toivosta ja aloin valmistautumaan nukkumaan menoon. Viimeinen soitto kaverille ja suunnitelmat uusiksi. Nyt tulikin meno, mä lähden ulos! Shocked

Aminthir, krapulavaroitus huomiselle.  Tongue
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13349 : 30.04.2011 21:33:27 »

Haaskaa vaappua. Tuntuu vähän törtöltä. Mitään juhlafiilistä ole. Noh, ehkä se tästä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 888 889 [890] 891 892 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: