Sivuja: 1 ... 884 885 [886] 887 888 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618991 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13275 : 17.04.2011 22:32:57 »

Abortin vastaisuus, homoparien vastaisuus ja eu -vastaisuus ei oikein lämmitä mua. En halua että ainakaan kahden edellisen osalta saavat mitään aikaiseksi!!!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #13276 : 17.04.2011 22:37:34 »

Ainakin hän näemmä saa huutomerkkejä sanojen perään eli nostattaa tunteita ( mars kuu) puoleen jos toiseen. Ja sanottakoon etten äänestänyt perussuomalaisia, pohdin vain asioita asioina,
ettei nyt mene ihan äittelyksi.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13277 : 17.04.2011 22:40:24 »

Mä tiedän, että äänestit muuta puoluetta. Mutta se, miten esim. Soini nyt puhuu, on täyttä populismia, sanoja, helinää, karismaa ja narsismia.

Mua pistää ihan myrkyllä tämä homma, en kestä vouhkausta, enkä kestä tollaista massahysteriaa. Se on Timon puolue, eikä mikään Perussuomalaiset.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #13278 : 17.04.2011 22:44:26 »

Just kuuntelin kans taustalta tuota Soinin paatoksellista puhetta.
Tulee mieleen joku Ylivainio kansaa kaatamassa.
Ja kyllä samaa mieltä, että Soinin puolue.
Perussuomalaisella käsitteenä on paljon laajempi merkitys itelle,
ja se on paljon positiivisempi kuin puolueen edustama käsite.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13279 : 17.04.2011 22:46:45 »

Koska politiikka olisi jotain muuta kuin sanojen helinää?  Wink

Hieman harmittaa tuo kokoomuksen voitto, kannattavat kuitenkin NATOa ja kulutusverojen nostoa.. onneksi SDP silti kiilasi tuohon, että hieman erilainen hallitus sentään taas tulee.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #13280 : 17.04.2011 22:54:24 »

Maalari maalasi taloa, sinistä ja punaista.Illan tullen sanoi hän, vihreä jätetään pois.
Siinä sitä sanahelinää. Smiley
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13281 : 17.04.2011 22:58:46 »

Hienoa, että Perussuomalaiset saivat noin paljon kannatusta, koska se todellakin tietää tähän Suomen politiikkaan muutosta, mitä kansa on halunnut jo pitkään! Antakaamme mahdollisuus näyttää edes, että mitä saavat aikaan ennen kuin tuomitaan suoralta kädeltä ketään.   coolsmiley

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Vaalit/1194675140994/artikkeli/soini+oikeutta+kansalle+.html
« Viimeksi muokattu: 17.04.2011 23:01:14 kirjoittanut ~Karuna~ » tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13282 : 17.04.2011 23:17:21 »

^Oletkos yhtään tutustunut heidän vaaliohjelmaansa?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13283 : 17.04.2011 23:24:18 »

Totta kai olen.  Smiley
tallennettu

meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13284 : 17.04.2011 23:36:25 »

Tuleeko kellään muulla mieleen Hitlerin nousu tästä kuviosta?

*A*

Joo, jotenkin kyllä kylmäs se Soinin paasaava puhe.  Mulla nimenomaan tuli mieleen Hitler. Sellainen paatoksellinen puhetyyli, ja äärioikeistossahan tämä suuri voittajapuolue on.

On tietysti tavallaan hyvä asia, että nämä entiset suuret puolueet saa vähän näpäytystä perinteiseen politiikkaansa, muttei me voida panna päätä pensaaseen ja olla niinkuin muuta maailmaa ei olisi olemassakaan.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13285 : 17.04.2011 23:58:11 »

Tuleeko kellään muulla mieleen Hitlerin nousu tästä kuviosta?

Joo, jotenkin kyllä kylmäs se Soinin paasaava puhe.  Mulla nimenomaan tuli mieleen Hitler. Sellainen paatoksellinen puhetyyli, ja äärioikeistossahan tämä suuri voittajapuolue on.

Älkäähän nyt sentään liioitelko. Tuo on jo melkomoista liioittelua, jota toivottavasti kukaan toinen ei usko!  Grin Taitaa olla aika monelle jo epätietoista sellainen aihe kuin asioiden hoitaminen yhteiseksi hyväksi, jos sanotte tuollaisia.  coolsmiley
tallennettu

meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13286 : 18.04.2011 08:14:50 »

Tuleeko kellään muulla mieleen Hitlerin nousu tästä kuviosta?

Joo, jotenkin kyllä kylmäs se Soinin paasaava puhe.  Mulla nimenomaan tuli mieleen Hitler. Sellainen paatoksellinen puhetyyli, ja äärioikeistossahan tämä suuri voittajapuolue on.

Älkäähän nyt sentään liioitelko. Tuo on jo melkomoista liioittelua, jota toivottavasti kukaan toinen ei uskoGrin Taitaa olla aika monelle jo epätietoista sellainen aihe kuin asioiden hoitaminen yhteiseksi hyväksi, jos sanotte tuollaisia.  coolsmiley
Kysyttiin, tuleeko muille mieleen, ja mulla tuli mieleen.  Ei se ole mikään uskonkappale. Olis kummallista, jos kukaan ei uskoisi, mitä mulla tulee mieleen.  Wink

Jännä, miten tämä kuumentaa tunteita.  Toivottavasti kaikki muistaa, että tämä politiikka on ikuista aaltoliikettä.  On hyvä, että kukin vuorollaan pääsee näyttämään kykynsä.  Ellei onnistu työssään, äänestetään seuraavalla kerralla taas jotakin muuta vaihtoehtoa.  Näin se vaan menee.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #13287 : 18.04.2011 09:48:01 »

Jokos täällä on pohdittu uutta nimeä hallitukselle? Ei tule täysveri sinipuna, mutta mites olisi:

Sini-puna-niska

tai

Puna-perS-paviaani?

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #13288 : 18.04.2011 10:39:48 »

Surullisin mielin. Näyttää siltä että ihmisoikeudet hävisivät näissä vaaleissa.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13289 : 18.04.2011 10:46:03 »


Jännä, miten tämä kuumentaa tunteita.  Toivottavasti kaikki muistaa, että tämä politiikka on ikuista aaltoliikettä.  On hyvä, että kukin vuorollaan pääsee näyttämään kykynsä.  Ellei onnistu työssään, äänestetään seuraavalla kerralla taas jotakin muuta vaihtoehtoa.  Näin se vaan menee.

Ei ainakaan itselläni kuumenna tunteita tuo yhtään vaan päin vastoin - olen iloisempi tänään, kun tiedän, etteivät suomalaiset kaikki ole niin tyhmiä, etteivätkö ymmärrä muutoksen tarpeellisuutta siihenkin, miten oman maan kansalaisia kohdellaan nykyään.  Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 ... 884 885 [886] 887 888 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: